113. forduló, 115. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 3. 15h:06'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,84] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy piromenyét nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a piromenyét fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 241.]

flh 6 138 1 felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 6 138 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

flh 12 138 felt. lőfegyver haszn. 12 a 138. tárggyal
Ok, FLH 12 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

fkt 17 3 felt. készítesz a 17. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

fkt 434 felt. készítesz a 434. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 29 175 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 175. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 3 mozogsz délkeletre
[87,85] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy óriás csontváz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 346 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31145.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. [22 pontot használtál fel, van még 209.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt mirg az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

m 4 mozogsz délre
[87,86] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szeppent rákfatty. {egyik sebzési módja: 1x 1d14+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke. {támadása: 6.}

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 348 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31255.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 éjurnát.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vadászkést.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bányászcsákányt. [78 pontot használtál fel, van még 116.]

kt 119 3 elkészíted a 119. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 púderkövet. [18 pontot használtál fel, van még 98.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előveszed a quwarg teleportgömböt, hogy használhasd, de aztán meggondolod magad. Felelőtlenség lenne ilyen alacsony védettséggel egy quwarg boly falai közé teleportálni. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[86,87] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. Itt csata lesz.

Marokra fogva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (ld. enc.) A következő ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 350 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31359.
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2500 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [19 pontot használtál fel, van még 79.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 79 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. 79 tapasztalati pontot kaptál. [79 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 33 keresed a 33. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a gátvakond. Egy kaját nyel le a kőszáli disznó. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 255 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOMLÓ ESSZENCIA (2367. TÁRGY)
A Negatív sík teremtményei pusztulásakor visszamarad az esszenciájuk. Ez azonban gyorsan elbomlik, ezért speciális tartóedényre van szükség a tárolásához. Ha rendelkezel ilyennel, elrakod ezeket a bomló esszenciákat, hátha még tudod használni valamire.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 20 Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 21 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 20 Életpont: 269/207 Jellem: jó (204) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 Varázspont: 138/12 Pénz: 504 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/10 Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 1038 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 144 TP-t kaptál. Jelenleg 256 317 TP-d van. A következő szinthez még 3 683 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, Thargodan csontváz, dermesztő lidérc. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 23/45 (+3%)
ütőfegyverek: 14/88 (+4%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 21/84 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
86,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/0 (+11%) 2. nyomkövetés: 21/73 (+9%) 3. mászás: 9/99
4. csapdakészítés: 14/16 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/62 6. gyógyítás: 20/22
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 4/9 9. szörnyidomítás: 5/97
10. teológia: 9/32 (+9%) 11. taumaturgia: 8/60 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 5/58 14. zene: 1/88 15. szörnyismeret: 8/74 (+33%)
16. pszi: 1/34 (+5%) 17. zárnyitás: 7/97 18. vadászat: 2/27
19. bányászat: 30/78 (+10%) 20. főzés: 2/20 21. csapatmunka: 2/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer), vassisakot (#160) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) energiatüskék (#29) >> élőholt mágus (#175)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6, 16.
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 350 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31359.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 115 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526) 3 szögletes kő (#17)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 15 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 3 ubuk dobónyíl (#138) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * bronzpáncél (#90)
Sisakok
1 * bőrsisak (#57)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
$1 aranylánc ($191) 1 denevér szimbólum (#140) $2 gyöngysor ($192)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 éjurna (#2368) [benne 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 8]
2 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 77]
1 vizestömlő (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
2 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 éjkő (#2369)
3 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 3 furulya (#233)
2 gernim balzsam (#1894) 4 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243)
1 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 12 álompor (#396) 2 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212)
2 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 fabontó (#106)
$4 fekete gyöngy ($99) 3 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
12 gyöngymangó (#135) 10 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199)
1 lidércesszencia (#1074) 20 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 2 mutáns csont (#331) $2 óndarab ($85)
33 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
34 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
$3 rézdarab ($70) 4 rókafarok (#124) $2 sallank karom ($128)
9 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 5 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209) 18 + szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660) 3 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 16 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 83.10 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kaja (#2) 9 pirkit (#153)
4 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bányászcsákány (#434) 2 bomló esszencia (#2367) 1 éjurna (#2368)
2 madártoll (#112) 3 púderkő (#119) 1 rézdarab (#70)
4 spiritusz (#170) 3 szögletes kő (#17) 1 vadászkés (#1264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88
83
84
85
86
87
88
(86,84) piromenyét (#99)
(86,87) vérszomjas csüldő (#114), csontváz (#48), zombi (#49), Sheran rúnaköve, 25. jellempróba, oltár
(87,85) trappoló dinymák (#118), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), a 48. labirintus bejárata, oltár, érclelőhely, élőholt mirg (#135)
(87,86) szeppent rákfatty (#186), csontlepke (#746), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), 30. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek