113. forduló, 115. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 31. 12h:07'
EZ A 624. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
625. játékheted kezdete: ápr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,10] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 27. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+19 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+227 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

flh 13 137 felt. lőfegyver haszn. 13 a 137. tárggyal
Ok, FLH 13 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
Elrakod az ezüsthegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ff 126 28 8 felt. fegyverváltás: 126 28 8
Felt. fegyverváltás: << bronzpenge << ököl << szöges bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 33 1 mozogsz 33 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-8 életpont). Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Egy nagyobb terembe érkezel. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Mágikus Koponya, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 ezüst nyaklánc, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő (ld. enc.) és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. [92 pontot használtál fel, van még 162.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[131,11] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 15, összesen: -2 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [131,12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vérfürdető magszim bal oldalát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 1 031 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 26, gyógyulás: 19, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [131,13] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.
Találkozol Tücsöktalppal. Egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy velociraptor trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[40 pontot használtál fel, van még 122.]

a 184 4959 1 átadod a 184. tárgyat a 4959. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst kulcsot Tücsöktalp részére. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

a 324 4959 1 átadod a 324. tárgyat a 4959. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsthegyű lándzsát Tücsöktalp részére. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[132,12] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 11 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a trikornis testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis fehér hátát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Bronzpengével felnyitod a trikornis testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szarvaival a trikornis megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 772 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 25, gyógyulás: 21, összesen: -4 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy bandita. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a bandita testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a bandita testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. Szereztél 14 aranyat. 880 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [132,11] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Darlan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. [35 pontot használtál fel, van még 87.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Még semmi! Azért nem adod fel. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra támad rád.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 8 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Bronzpengével felnyitod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 67.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[133,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [134,10] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy purifikátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 47.]

kt 1701 elkészíted az 1701. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 ork sört. 38 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz boszorkánykendőt. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha ékszerként kitűzöd a ruhádra, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót.
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY)
Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád.
Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 43. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 114. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 24 (34) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (26) Életpont: 447/427 Jellem: gonosz (102) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 289/37 Pénz: 7446 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 17/3
Eddig összesen 780 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 957 TP-t kaptál. Jelenleg 451 748 TP-d van. A következő szinthez még 148 252 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar felderítő, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/38 szúrófegyverek: 21/39 (+6%) vágófegyverek: 14/81 (+30%)
ütőfegyverek: 2/70 lőfegyverek: 16/77 (+21%) dobófegyverek: 6/84

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,10 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/9 (+11%) 2. nyomkövetés: 18/46 (+5%) 3. mászás: 9/69
4. csapdakészítés: 8/72 5. csapdaészlelés: 3/8 (+20%) 6. gyógyítás: 15/72
7. titkosírás: 2/37 8. felderítés: 4/74 (+11%) 9. szörnyidomítás: 3/48
10. teológia: 18/62 (+29%) 11. taumaturgia: 4/88 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 8/63 14. zene: 8/9 15. szörnyismeret: 9/27
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 4/6 18. bányászat: 9/17
19. főzés: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 1)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 907 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 162.60 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 2 darázsszárny (#652) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 2 gyöngymangó (#135) 5 kerek kő (#19)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 2 móri gyümölcs (#116)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
124 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 6 grifftojás (#179) 4 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 magszim bél (#103)
1 ork sör (#1701) 1 trikornis szarv (#198) 4 tüske (#22)
1 uzbány csőr (#169) 1 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135
9
10
11
12
13
14
(131,10) a 66. labirintus bejárata, sírlidérc (#172)
(131,11) ryuku légiós (#361), művészi porolit (#720)
(131,12) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), vérfürdető magszim (#148)
(131,13) uzbányok (#102), Dornodon oltár, Tücsöktalp (4959. kalandozó)
(132,11) erszényes elkarog (#354), friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 39. jellempróba, csodabazár (#1404), tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(132,12) trikornis (#104), bandita (#758)
(133,10) halálmadár (#351), Raia rúnaköve
(134,10) purifikátor (#157), ork kunyhó (#1683)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.03.31 12:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 4.)
2017.03.31 12:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek