Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 3. 12h:03' EZ A 186. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 187. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
p 6 | használod a 6. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ftv 43 175 | felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 175. szörnyet |
kf 57 | kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat |
ek 116 40 1139 | t. energia kisütése: 116 40 1139 |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a láplidérc bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Kőkéssel végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Továbbmész...) [87,77] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a piromenyét testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a láplidérc testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a láplidérc fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [86,78] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 berzerker tüske. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mirg testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [86,80] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a piromenyét testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csatabárddal végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvagdalod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [87,81] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a sullár testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a sullár jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 86 életpontot vesztettél. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt mágus testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Csatabárddal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg bal vállát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [87,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontváz jobb karját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [86,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
f 209 | kísérletezel a 209. tárggyal |
f 360 | kísérletezel a 360. tárggyal |
tv 41 | támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot |
fkt 1264 | felt. készítesz az 1264. tárgyat |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
Erő: | 20 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 269/173 | Jellem: | jó (200) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 138/2 | Pénz: | 504 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/7 | Pszi pont: | 6/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 10/85 | vágófegyverek: | 23/42 (+10%) |
ütőfegyverek: | 14/84 (+17%) | lőfegyverek: | 8/56 | dobófegyverek: | 21/78 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
86,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/89 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 21/64 (+24%) | 3. mászás: | 9/99 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 14/8 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 2/62 | 6. gyógyítás: | 20/22 (+44%) |
7. titkosírás: | 1/55 | 8. felderítés: | 4/9 | 9. szörnyidomítás: | 5/97 |
10. teológia: | 9/23 (+14%) | 11. taumaturgia: | 8/60 | 12. szerencsejáték: | 1/65 |
13. versengés: | 5/58 (+9%) | 14. zene: | 1/88 (+21%) | 15. szörnyismeret: | 8/41 (+20%) |
16. pszi: | 1/29 | 17. zárnyitás: | 7/97 | 18. vadászat: | 2/27 (+22%) |
19. bányászat: | 30/68 | 20. főzés: | 2/20 (+26%) | 21. csapatmunka: | 2/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 1 darabot, csak egyszer), vassisakot (#160) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
tisztítótűz (#44) | >> | élőholt tigris (#766) | vakító fény (#43) | >> | élőholt mágus (#175) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 6, 16. |
Kész: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 344 (limit: 1150), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31035. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 115 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | csatabárd (#555) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Mallon botja (#1526) | |||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 15 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | + | esszenciakristály (#350) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vas dobónyíl (#189) | ||
Páncélok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | * | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | denevér szimbólum (#140) | $2 | gyöngysor ($192) | |||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 57] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 77] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 2 | éjkő (#2369) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | fenőkő (#1618) | 3 | furulya (#233) | |||
2 | gernim balzsam (#1894) | 5 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 12 | álompor (#396) | 2 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 3 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | fabontó (#106) | |||
$4 | fekete gyöngy ($99) | 3 | grifftojás (#179) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
12 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaktusztüske (#114) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 18 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 2 | mutáns csont (#331) | $2 | óndarab ($85) | |||
42 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 34 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | remák szív (#264) | $2 | rézdarab ($70) | |||
4 | rókafarok (#124) | $2 | sallank karom ($128) | 9 | smirglilevél (#29) | |||
2 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 18 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | ||
1 | Tiume batyuja (#660) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vapár ág (#110) | 20 | vasérc (#152) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 82.40 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 5 | kaja (#2) | |||
4 | madártoll (#112) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | Szent Kulacs (#285) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | xirnox szív (#213) |
85 | 86 | 87 | 88 | 89 | |
74 | |
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|