107. forduló, 109. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 30. 9h:08'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,43] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 247.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 242.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

tv 43 támadó/véd. varázslat a 43. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: vakító fény. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 219.]

flh 6 138 1 felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal (1 darabot)
FLH 6 138 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 209.]

fkt 189 5 felt. készítesz a 189. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

jlk 9291 jelszó kimondása 9291
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[77,43] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálmadár fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 9 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,44] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány jobb középső lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Rövid karddal megkarcolod a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy tetemember.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Rövid karddal súrolod a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy sírlidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Találsz nála 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 277 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27353.
Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,45] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel végigmetszed a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontlepke áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc jobb karját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 279 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27463.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 177.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[74,46] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az uzbány testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 gyöngysort.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 281 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27573.
Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 323 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,45] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy emberevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő ragyás irháját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 vas dobónyilat. [86 pontot használtál fel, van még 91.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Megszerezte az erdőben, hazavitte a kezében,
Mert nem találta meg, minél többet kereste, annál jobban érezte.
Mikor végül megtalálta, rögvest eldobta.
[5 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[73,46] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy trikornis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a láplidérc sáros testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a láplidérc fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A következő ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 283 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27683.
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,46] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt mágus nyakát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Találsz nála 1 Fekete Kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 285 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27793.
Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 60.]

flh 6 138 1 felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 6 138 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

flh 12 189 felt. lőfegyver haszn. 12 a 189. tárggyal
Ok, FLH 12 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 10.]

id 57 40 idomítod az 57. szörnyet 10 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a gátvakond idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 10 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tk 5 5589 többszemélyes kaland 5 5589
Ellenőrzöd, ki ért már ide: még senki. Közösen megválasztott vezetőtök, Rózsa érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a gátvakond. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 249 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 20 Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 20 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 20 Életpont: 269/238 Jellem: jó (181) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 138/68 Pénz: 501 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/9
Eddig összesen 935 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 370 TP-t kaptál. Jelenleg 205 199 TP-d van. A következő szinthez még 54 801 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, Thargodan csontváz, dermesztő lidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 22/85 (+14%)
ütőfegyverek: 14/18 (+6%) lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 21/2

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/79 2. nyomkövetés: 20/57 (+28%) 3. mászás: 9/68
4. csapdakészítés: 13/58 (+10%) 5. csapdaészlelés: 2/62 6. gyógyítás: 18/90
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 4/9 (+7%) 9. szörnyidomítás: 5/86 (+11%)
10. teológia: 8/26 (+26%) 11. taumaturgia: 8/54 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 5/22 (+9%) 14. zene: 1/67 15. szörnyismeret: 7/35 (+20%)
16. zárnyitás: 7/97 17. vadászat: 2/5 18. bányászat: 30/26 (+10%)
19. főzés: 1/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +7 kg teher) státusz: éhes
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
gátvakond (#57) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 46, 47, 48, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 285 (limit: 1130), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27793.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 50 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 2 * ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * bronzpáncél (#90)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117) $1 gyöngysor ($192)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253) 1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
5 ezüst gyűrű (#180) 2 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 éjkő (#2369) 8 fáklya (#36)
3 furulya (#233) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540)
1 + nyílcsapda (#243) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 tudás gyöngye (#522) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 10 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
1 bordacsont (#16) 3 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212)
8 dözmöng szív (#122) 3 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
1 fabontó (#106) 3 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
10 gyöngymangó (#135) 10 kaktusztüske (#114) 5 karbin plazma (#199)
2 lajhár csont (#236) 1 lidércesszencia (#1074) 3 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 3 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269)
1 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264) $10 rézdarab ($70)
4 rókafarok (#124) 2 szárnyas hernyó (#69) 5 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209) 8 + szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
11 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 74.83 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 1 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
20 pirkit (#153) 10 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dözmöng szív (#122) 1 Fekete Kehely (#283) 1 gyöngysor (#192)
6 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 1 tudás gyöngye (#522) 1 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 5 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79
42
43
44
45
46
47
(73,45) Sheran oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119)
(73,46) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, 47. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), láplidérc (#352), csontlepke (#746)
(74,46) uzbány (#102), csontlepke (#746), oltár, zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(75,45) Raia oltár, 23. jellempróba, csontlepke (#746), láplidérc (#352)
(76,44) karmos tankány (#137), tetemember (#123), sírlidérc (#172), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba
(77,43) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, halálmadár (#351)

Üzenet küldése a karakternek