Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 3. 12h:14' EZ A 620. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD 621. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed az uzbány bal vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
d 2 33 | eldobod a 2. tárgyat (33 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [114,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a nyuhaj karbin nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 423 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvagdalod a karmos tankány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 14, gyógyulás: 12, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [113,20] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 9, összesen: +2 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Ököllel többször eltalálod az uzbány testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal eltalálod az uzbány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 383 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [111,19] Továbbra is síkságon vagy. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,18] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Bronzpengével megcsapod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 6 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 4 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor megcsapod az arató csattanat bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 997 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [108,20] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy tavacskát. Északra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
ef 2 502 | energia fejlesztése 2 |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Erő: | 24 (33) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 22 (32) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (23) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (26) | Életpont: | 445/420 | Jellem: | gonosz (79) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (31) | Varázspont: | 258/39 | Pénz: | 8069 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 17/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/24 (+33%) | szúrófegyverek: | *20/101 | vágófegyverek: | 14/0 (+21%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 15/93 (+15%) | dobófegyverek: | 5/59 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); mérg. vas dobónyíl (#190) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
108,20 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/76 | 2. nyomkövetés: | 17/73 (+18%) | 3. mászás: | 9/49 (+23%) |
4. csapdakészítés: | 8/72 | 5. csapdaészlelés: | 2/56 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/37 | 8. felderítés: | 3/64 | 9. szörnyidomítás: | 3/48 |
10. teológia: | 15/70 (+31%) | 11. taumaturgia: | 3/93 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 | 14. zene: | 6/77 (+44%) | 15. szörnyismeret: | 8/30 (+24%) |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 4/6 | 18. bányászat: | 7/91 |
19. főzés: | 2/52 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990) (csak egyszer), színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 989 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102. |
Összsúly: 172.09 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | kaja (#2) | 6 | spiritusz (#170) | 8 | tüske (#22) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | tankány karom (#237) | 4 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) |
107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|