102. forduló, 104. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 27. 15h:01'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,31] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tigroszlán fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 260.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Se ecsetje, se festéke,
Aranyszínt ken a levélre.
[5 pontot használtál fel, van még 255.]

cir 2 vándorcirkusz látogatása 2
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ek 116 40 1 t. energia kisütése: 116 40 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,32] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos nyakát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,33] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét gnóm került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvágod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [18 pontot használtál fel, van még 237.]

vtn 41 varázslat tanulás: a 41. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: jégcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 202.]

tv 41 támadó/véd. varázslat a 41. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 6 mozogsz nyugatra
[92,33] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (569. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 193.]

be 47 bemész a 47. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 5 8 10 mozogsz 5 8 10
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy útonálló van előtted! Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 arany karperec (ld. enc.), 1 ezüst gyűrű és 2 borostyán függő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Újabb kanyar! [6. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
[60 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 11 13 14 mozogsz 11 13 14
Egy nagyobb terembe érkezel. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy útonálló az. Fegyvere egy bunkó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*] és 1 aranyat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 12. pontnál vagy.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 27 26 mozogsz 27 26
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [27. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sötét gnóm. Fegyvere egy bunkósbot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel megvágod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 ezüst karkötőt. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sötét főgnóm az. Fegyvere egy bunkósbot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 35 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [27. PONT.] Hamarosan egy sötét főgnómot pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm nyakát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét főgnóm jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 denevér szimbólumot (ld. enc.) és 1 helytartói jogart (ld. enc.). Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 trófea nyaklánc (ld. enc.), 1 rézpajzs (ld. enc.) és 1 fűszertartó. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 22 25 mozogsz 22 25
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Újabb kanyar! [24. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [25. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 2 nyílvessző talált el. 10 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 22 20 21 mozogsz 22 20 21
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [20. PONT.] Hirtelen egy sötét gnómot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 vaskulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [21. PONT.] Hirtelen egy agglomerátort veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az agglomerátor testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az agglomerátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 48.]

lm 19 14 mozogsz 19 14
Egy nagyobb terembe érkezel. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 15 18 1 mozogsz 15 18 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [17. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-6 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 fekete gyöngy, 1 királygyík bőr, 4 sünmedve tüske és 5 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a kőszáli disznó. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGCSÓVA (41. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a kegyetlen varázslatot elmormolva, ellenfeledre iszonyatosan hideg jégfuvallatot bocsáthatsz. A sebzés mértéke a taumaturgiádtól függ (kb. 2 taumaturgia szintenként D6, és 15D6-nál sosem lesz több). Anyagi komponense egy púderkő, elmondása 15 VP-be kerül.

ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY)
A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY)
Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja.

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 20 Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 20 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 20 Életpont: 261/148 Jellem: jó (165) Tul. pont: 5
Szerencse: 20 Varázspont: 113/29 Pénz: 521 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/7
Eddig összesen 874 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 370 TP-t kaptál. Jelenleg 178 958 TP-d van. A következő szinthez még 1 042 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, Thargodan csontváz, nómenklatúra.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 10/85 vágófegyverek: 22/37 (+11%)
ütőfegyverek: 13/73 lőfegyverek: 8/56 dobófegyverek: 20/39 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,52 mezőn táborozol, a 47. labirintusban, 1. szinten, 17. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/58 2. nyomkövetés: 19/63 3. mászás: 9/58
4. csapdakészítés: 12/96 (+12%) 5. csapdaészlelés: 2/51 (+39%) 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/44 8. felderítés: 3/88 (+7%) 9. szörnyidomítás: 5/75
10. teológia: 7/73 11. taumaturgia: 5/26 12. szerencsejáték: 1/65
13. versengés: 4/86 14. zene: 1/67 15. szörnyismeret: 6/62 (+20%)
16. zárnyitás: 7/57 (+85%) 17. vadászat: 2/5 18. bányászat: 29/69
19. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), óriás csontváz (#176), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158), élőholt quwarg (#202)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
tisztítótűz (#44) >> élőholt tigris (#766) tisztítótűz (#44) >> dermesztő lidérc (#645)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 46, 47, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 258 (limit: 1115), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 26200.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 465 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 méregfog (#1553) $2 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 bunkósbot (#9) 1 kőkalapács (#13)
1 Mallon botja (#1526)
Lövedékek
11 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 3 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 rézpajzs (#73)
Páncélok
1 * bronzpáncél (#90)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$2 borostyán függő ($162) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 aranygyűrű ($193) 3 ezüst gyűrű (#180) 2 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
$1 nodonrod kitűző ($1533)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
2 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 10 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 3 furulya (#233) 1 helytartói jogar (#228)
6 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540)
1 + nyílcsapda (#243) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) $1 vaskulcs ($183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 10 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
4 csuklyavirág (#133) 2 dorony tüdő (#212) 7 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 fabontó (#106)
$2 fekete gyöngy ($99) 1 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
10 gyöngymangó (#135) 5 karbin plazma (#199) $1 királygyík bőr ($44)
3 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
7 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
17 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) 1 ramit kő (#226)
1 remák szív (#264) 4 rókafarok (#124) 9 sünmedve tüske (#14)
2 szárnyas hernyó (#69) 5 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
1 szuperkötél (#209) 3 + szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 tükör (#43) 1 vapár ág (#110) 20 vasérc (#152)

Összsúly: 82.65 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
73 arany (#50) 4 kaja (#2) 2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany karperec (#194) 2 borostyán függő (#162) 2 bunkósbot (#9)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 1 helytartói jogar (#228)
1 királygyík bőr (#44) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézpajzs (#73)
11 spiritusz (#170) 4 sünmedve tüske (#14) 1 trófea nyaklánc (#196)
5 ubuk tüske (#131) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94
30
31
32
33
34
(92,33) sötét gnóm (#132), sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata, útonálló (#130), sötét főgnóm (#136), agglomerátor (#138)
(93,32) orgyilkos (#131)
(93,33) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek