101. forduló, 103. forduló, Dharlon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 22. 9h:09'
EZ A 308. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
309. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3120
SZÁMLA : XXXX

DHARLON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,56] koordinátán.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Pegasus Gallandro. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

tv 48 támadó/véd. varázslat a 48. varázslatot
48. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

fkt 176 2 felt. készítesz a 176. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[72,57] Fák, mindenütt csak fák. Ez Hrók erdejének a széle.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,58] Lakott területre érkeztél. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)

(Továbbmész...) [74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10050 TVP épült bele.)

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. [32 pontot használtál fel, van még 225.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 mozogsz keletre
[75,58] Kisebb hegyek emelkednek itt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített emberevő közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az emberevő bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaskulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő kis vaskulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. [24 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 29 22 elkészíted a 29. tárgyat (22 darabot)
Itt nincs smirglibokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy smirglilevelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 171.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 151.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet, midőn zöldfülű kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz. Ráadásul az eső lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következő sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a környék hangulatát.
- Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különböző kétes származású portékákat kínálgató árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgető troll testőröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylő gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerűtlen látványt, amit tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szőrű állatka izgő-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szőrpamacsok egy barna hajú, csillogó páncélt viselő lányt követve eltűnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betűkkel teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget:
"Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerőseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek. Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetőségek tárulnak fel Ön előtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelője."
Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán közelebbről is meglátogatod. (711. épület.)
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Egy két kard szimbólumot visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bregdar . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hannibál . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [72,60] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 4500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy villát. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 3250 TVP épült bele.)

Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [24 pontot használtál fel, van még 127.]

kt 209 11 elkészíted a 209. tárgyat (11 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

kt 220 elkészíted a 220. tárgyat
Ezt a tárgyat nem kell külön elkészíteni - elég, ha a FOG parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

f 334 kísérletezel a 334. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz nyílcsapdát. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 104.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 104.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY)
Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez.

KARAKTERLAP

Dharlon, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Sheran tanítványa vagy. A Változás Gyermekei (#9120) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 14 Merészség: 4/4 Magasság: 184 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 238/196 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 112/43 Pénz: 186 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 10/9
Eddig összesen 391 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1131 TP-t kaptál. Jelenleg 61430 TP-d van. A következő szinthez még 13570 TP szükséges. Trófeáid: fémbontó szójer, ulkor jéglény, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 18 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 23
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 6 (+1) 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 1 (+1) 12. versengés: 1
13. zene: 5 14. szörnyismeret: 6 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 10 17. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1078. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42) (csak egyszer), ulkor jéglény (#641)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Don Kermorwan (#3838), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 47.11 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112) 4 pirkit (#153)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 rézdarab (#70) 2 vashegyű nyíl (#176) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,56) cseréptetős torony (#549)
(72,60) főutca (#399), oltár, ház (#400)
(73,58) vadaspark (#769), patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399), útonálló (#130)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Bregdar (2963. kalandozó), Hannibál (3357. kalandozó)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(74,59) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,58) emberevő (#119), Elenios oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek