Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 22. 15h:07' EZ A 618. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 619. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 1 5 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
kno 9 2 | képesség-növelés 9 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kt 190 | elkészíted a 190. tárgyat |
flh 10 22 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal |
d 17 1 | eldobod a 17. tárgyat (1 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 30, gyógyulás: 22, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [140,13] Síkság, továbbra is csak síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) Találsz egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Holdűző Vermithrax formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével felnyitod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 29, gyógyulás: 19, összesen: -10 ÉP}
be 600 | bemész a 600. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 39: kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 181.]
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [138,12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kérődző etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [137,13] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy Pikoló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 7 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [137,11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
im | imádkozol |
im | imádkozol |
fog 57 273 | elfogod az 57. szörnyet a 273. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 59, gyógyulás: 29, összesen: -30 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű farkát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a dögkeselyű testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal megérinted a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 938 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 31, gyógyulás: 14, összesen: -17 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel csak érinted a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ököllel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel súrolod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ököllel gyengén megütöd az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
VÉRBELI BORZONGÁS (46. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen (vagy ha nincs rajta pszi-acéltorony), akkor a rettegése miatt öttel lecsökken a védelme. A védelem csökkenés a papi hatalmad növekedésével nő egészen -20 védelemig. Elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy varányszem. |
Erő: | 24 (31) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 21 (29) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 13 (21) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 (24) | Életpont: | 446/366 | Jellem: | gonosz (73) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (29) | Varázspont: | 258/1 | Pénz: | 7922 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 17/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/99 (+22%) | szúrófegyverek: | *20/101 | vágófegyverek: | 13/34 (+12%) |
ütőfegyverek: | 2/70 | lőfegyverek: | 15/45 (+12%) | dobófegyverek: | 4/67 (+36%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); bumeráng (#249) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
136,11 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/65 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 17/38 | 3. mászás: | 9/24 |
4. csapdakészítés: | 8/72 | 5. csapdaészlelés: | 2/56 | 6. gyógyítás: | 15/72 |
7. titkosírás: | 2/37 | 8. felderítés: | 2/99 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 3/48 (+200%) |
10. teológia: | 14/59 (+32%) | 11. taumaturgia: | 3/18 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 3/44 |
13. versengés: | 8/63 (+9%) | 14. zene: | 5/34 (+26%) | 15. szörnyismeret: | 7/73 (+20%) |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 4/6 | 18. bányászat: | 7/49 (+42%) |
19. főzés: | 1/78 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990) (csak egyszer), színes dözmöng (#78) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1013 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102. |
Összsúly: 166.24 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | galachmit (#310) | 6 | kaktusztüske (#114) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
8 | tüske (#22) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | vasérc (#152) |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|