TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2015. aug. 18. 12h:08'
EZ A 8. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
9. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 250 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #5224
|
KEHES KALANDJAI
62 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-38,-31] koordinátán.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Megváltó Junior adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 20 vas dobónyilat. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 fekete bőrcsizmát, 1 bronzhegyű lándzsát, 1 láncinget. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Megváltó Junior neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 nekrofun medált. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Megváltó Junior neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 smaragd védőgyűrűt. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Megváltó Junior csomagját. Találsz benne 4 sullár hólyagot. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Megváltó Junior neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 5 vizestömlőt (benne 90 víz). Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Megváltó Junior küldte a következőt: 1 hebrencs csapdát. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Megváltó Junior a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 térhajlító kavicsot. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Megváltó Junior adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 lánckesztyűt. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Megváltó Junior adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 3 deus ex machinát. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Megváltó Junior adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 kvazár sisakot. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Megváltó Junior neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 ryuku kopját. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Megváltó Junior csomagja, a következőt találod benne:
10 vas dobónyilat. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Megváltó Junior tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 mágusköpenyt. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Megváltó Junior adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 20 varázskövet.
kf 247 |
kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 222 |
kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat |
Magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 253 |
kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 223 |
kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 230 |
kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat |
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 266 |
kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
A fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 453 |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
Felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 189 |
kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 87 1 |
kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
A jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
kf 3 2 |
kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe |
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
dx 3 |
repítsen a d.ex.m. 3 lépésig |
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 9 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
fgy 50 25 |
felt. gyógyítás 50 25 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát.
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
e 15 |
élelemszerzés 15 pontért |
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 95.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[-38,-30] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy szárnyas gömböc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Továbbmész...) [-38,-29] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ormánygőte. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ormánygőte jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ormánygőte összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Találkozol egy hosszú, fehér szakállú, kék szemű öregemberrel. Rúnákkal teleszőtt köpenyén egy zöld emblémát látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy goldugar hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Ő a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenőrzése a feladata.
- Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felől, a Kiégett Földről. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következő két helyet: innét nyugatra 207, északra 12 mérföldre él egy fura szerzet, és innét nyugatra 213, délre 27 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz.
(Továbbmész...) [-38,-28] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szárnyas gömböc közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szárnyas gömböc bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egyszercsak megpillantasz egy hatalmas és fényűző villát. Karcsú, égbeszökő tornyait apró, művészien faragott szobrocskák díszítik. Az alacsony falak rózsával vannak befuttatva. Közelebb lopakodsz, és átlesel a falon. Hatalmas, színes mozaikból kirakott üvegablakokat, embernagyságú, tündéreket ábrázoló szobrokat látsz. Szőlőlugas vezet hátra, a kertbe, ahol négy különböző formájú szökőkút között egy tiszta vizű úszómedence vizét fodrozza a szél. (603. épület.)
[30 pontot használtál fel, van még 65.]
gyk 87 15 |
gyakorolsz a 87. tárggyal 15 pontért |
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [15 pontot használtál fel, van még 50.]
gyk 87 15 |
gyakorolsz a 87. tárggyal 15 pontért |
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy démontetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a démontetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[15 pontot használtál fel, van még 35.]
gyk 87 10 |
gyakorolsz a 87. tárggyal 10 pontért |
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Még sokat kell gyakorolnod. [10 pontot használtál fel, van még 25.]
h 147 |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 116 pontot. A következő körben tehát 138 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AZ ALANORI CSATORNA
Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
KARAKTERLAP
Kehes, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez az 1. fordulód.
Erő: |
16 |
Szint: |
2 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
162 cm |
IQ: |
17 |
Támadás: |
1 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
20 |
Védekezés: |
28 |
Menekülés: |
50 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
13 |
Életpont: |
67/67 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
14 (16) |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
0 |
|
|
Pszi pont: |
9/9 |
|
|
|
|
Eddig összesen 4 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
30 TP-t kaptál. Jelenleg
60 TP-d van. A következő szinthez még
40 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,75 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 65 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
1 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
1 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. szerencsejáték: |
1 |
12. versengés: |
1 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. pszi: |
1 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
1 |
19. vitalitás: |
1 |
20. bányászat: |
1 |
21. testépítés: |
1 |
22. főzés: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 25 TVP-ért |
Összsúly: 17.83 kg |
Megterheltség: 42% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
8 |
|
víz (#27) |
|
|
|
|
|
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
-39 |
-38 |
-37 |
-32 |
|
|
|
-31 |
|
|
|
-30 |
|
|
|
-29 |
|
|
|
-28 |
|
|
|
-27 |
|
|
|
(-38,-30) szárnyas gömböc (#12), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), 45. jellempróba
(-38,-29) ormánygőte (#18), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86)
(-38,-28) szárnyas gömböc (#12), fényűző villa (#603), friss csatamező (#262), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 50. jellempróba, démontetű (#15)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
Mindenkinek: 2-4 szinten még nem nagyon ajánlom senkinek, hogy a merészségét 4-5 fölé, menekülés%-át 45 alá vegye, ugyanis ilyesmibe már haltak bele. Előfordulhat, hogy találsz egy jellempróbát, de mire odamész, már nincs ott: valaki elvitte előled. Jellempróbázni tehát nagy népsűrűségű helyen kockázatosabb.