1. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 6. 9h:47'
EZ A 0. FORDULÓD
Ez a forduló 40 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BEVEZETŐ


Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik", vagyis a belépő fordulód a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy forduló, másrészt ettől már ez a forduló is érdekes lesz.
Ahhoz, hogy első Utasítás Lapodat ki tudd tölteni, először ismerkedj meg az alap parancsokkal! Az Utasítás Lap elküldéséhez keresd meg a Számlainformációk oldalon a karaktered, majd az UL írás linkre kattintva már írhatod is UL-ed.
Ha elküldted az első UL-ed, erre fogod válaszként megkapni az első igazi fordulódat, amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a forduló végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket a forduló közben kaptad.
Egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, sem az M, sem a K paranccsal.
A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több típust bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy kőkalapács (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.), bányászat 1. szint (ld. enc.).

MEGÉRKEZÉS


Semmi sem írhatja le azt az iszonyatot, amit akkor éreztél, amikor a Vashegyek tárnáiban végigsöpört a gyilkos tűz. Addig mindenki azt hitte, a felszíni fajok kicsinyes háborúitól biztonságban vannak a törpék. A csalódás keserű volt... A tűz persze nem hatolt be mindenhová: így Te is egyike vagy a kevés túlélőknek. Valószínűleg mások is életben maradtak, de te hiába kutattál utánuk napokig a kormos falú tárnákban. Most azonban újra feltámad benned a remény: tegnap ugyanis megtaláltad az első fűcsomót, és kelet felé haladva, egyre több jele van az életnek. Talán mégsem halt meg Ghalla egészen...

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok.

kf 13 1 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

gyk 13 1 gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz keletre
[1,0] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 99.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+3 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[2,1] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Sehol egy patak, egy virág. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lila brekk. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy hamupók. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [3,2] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Mindenből a halál lehellete árad. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy szárnyas gömböc repül el búvóhelyed felett. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[4,2] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy rambó bogár. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [5,1] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy homokvarány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! [20 pontot használtál fel, van még 44.]

e 11 élelemszerzés 11 pontért
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]

m 2 mozogsz keletre
[6,1] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy gonyolék. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy mákrózsa bokrot. (ld. enc.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lila brekk. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 23.]

e 13 élelemszerzés 13 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 mozogsz délkeletre
[7,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy szárnyas gömböc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy rambó bogár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Gonorrhea. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Arana. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve @Astronome223. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, félszemű, harcsabajszos árnymanó férfival. Bőre sárga. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lukilok. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve @Meleodaa Tizzig. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Dömper. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 3 2 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 114 pontot. A következő körben tehát 114 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...

KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6.

NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk.

BÁNYÁSZAT
A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.

GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén).

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező.

SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY)
Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket.

RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny.

KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.

VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

MÁKRÓZSA BOKOR (55. NÖVÉNY)
A legsűrűbb bozótosban nő ez a fekete, rózsaszerű virágokat bontó bokor. Tömény, fűszeres illatát már messziről meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Ha nagyon óvatos vagy, akkor levághatod a mákrózsa virágát, a KT 56 paranccsal, 3 pontért.

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk.
A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. játékhétt‹l 100. játékhétig - 25 játékhét.
* 101. játékhétt‹l 200. játékhétig - 20 játékhét.
* 201. játékhétt‹l 300. játékhétig - 15 játékhét.
* 301. játékhétt‹l 400. játékhétig - 10 játékhét.
* 401. játékhétt‹l 500. játékhétig - 5 játékhét.
* 501. játékhétt‹l 600. játékhétig - 3 játékhét.
* 601. játékhétt‹l - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Ez a 0. fordulód.

Erő: 16 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 10 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 60/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 TP-t kaptál. Jelenleg 5 TP-d van. A következő szinthez még 25 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 1 (+1)

7,21 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 720 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 (+1) 3. gyógyítás: 1 (+1)
4. vadászat: 1 (+1) 5. bányászat: 1 (+1)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * kőkalapács (#13)
1 kaja (#2)
1 * vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 1.50 kg Megterheltség: 3%
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8
-1
0
1
2
3
(1,0) homokvarány (#16)
(2,1) lila brekk (#11), hamupók (#40)
(3,2) szárnyas gömböc (#12)
(4,2) rambó bogár (#14)
(5,1) homokvarány (#16), érclelőhely
(6,1) gonyolék (#13), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), lila brekk (#11)
(7,2) szárnyas gömböc (#12), rambó bogár (#14), @Gonorrhea (1048. kalandozó), @Arana (1408. kalandozó), @Astronome223 (3859. kalandozó), Lukilok (4344. kalandozó), @Meleodaa Tizzig (5464. kalandozó), @Dömper (5467. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek