Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
Azash szobra
Küldd el képeslapként!
A zafír rózsa című könyvből kiragadott képen éppen Martel, a kitagadott lovag - Sparhawk örök ellensége - térdel Azash, az ősi gonosz istenség szobra előtt.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - HKK - Karácsonyi menü 2024
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: Kárhozat
Birodalom (könyvsorozat)
Könyvismertető - Carl Sargent & Marc Gascoigne: Véres utcák

A lista folytatása...
Kaland-Játék-Kockázat (157)
Könyv adás - vétel (623)
Hannibal (4)
Megújult webbolt (14)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Tengeri szörnyek


A Moa relikviák egy kifejezetten erősre sikerült Zén volt. A Tengeri szörnyek ugyan nem ilyen erősek, de aggodalomra azonban semmi ok, itt is akad néhány kifejezetten jó lap.

Őscápa (6): Hiába a tetszetős mérete, nem igazán mozgatja meg a fantáziámat. Már réges-rég elmúltak azok az idők, amikor a drága, képesség nélküli lények labdába rúgtak, legyenek bármennyire is kecsegtető nagyságúak.


Kutatóosztag-parancsnok (8): Mókás lap, az előbb említett Őscápát kivágja az asztalra, potom 3 VP-ért. Ugye mennyivel jobb így az a 10/10-es behemót? Nemcsak feleannyiba kerül így, de még kapunk egy kis lényt is (manát termelnek következő körben), illetve kikeresünk még egy cápát. Természetesen nem kötelező az Őscápát felkutatni vele, de érdemes. Zarknod börtönébe, Fókusz megleléséhez lehet vele tréfás dolgokat csinálni, akár más paklikba is próbát tehetünk velük.



Szépia (9): Chara-din önmagában nem a legjobb szín, s azok a paklik, melyek erősen építenek rá, szintén kevésbé ütősek, mivel az utóbbi időben, kissé el lett hanyagolva a lila szín. Ezen a problémán a Szépia sokat fog segíteni, s a Tengermélyben is szép számban jelennek meg lapok, melyek a lilás koncepciókat hozzák előtérbe. Sajnos egy nagyon jó lapra (Martian memoárja) még várnunk kell 2-4 hónapot, ugyanis egy későbbi Zénben fog megjelenni, s igen hatékony volt, de remélhetőleg nélküle is életképes paklik születnek. A Szépia önmagában semmit nem fog csinálni, de megfelelő pakliban körönként ad két VP-t, s húzat egy lapot. Ez pár kör alatt szép kis előnyt csinál. Mindenképpen érdemes néhány olcsó lapot is berakni mellé, hogy rögtön a második körben is ki tudjuk használni; a Kifordított varázsdoboz az egyik legjobb. Fattyas, thargodanos, orglingos pakliba kötelező lesz, de egyéb koncepciókkal is érdemes kísérletezni, szerintem egész ütőképes Kyorg paklit is lehet majd összerakni, amiben szinte csak lila lapok vannak.


Fatty víznyelő (7):
Ha esetleg valamilyen őrült leszedné a követőnket, vagy esetleg Semleges csatamezővel megoldanák, akkor lép igazán az előtérbe (talán mondanom sem kell, fattyas pakliról van szó), hisz a sok lényünk be tud özönleni az őrposztba. A sebzésnövelés is egész barátságos, kár, hogy maximalizálva van.



Sellő őrszem (5): Frissen bontotton egy nagyon jó lap lett volna, máshova már túl gagyi. Talán ha jön ki még néhány mágikus védelmű lény, akkor a Kragoru pakli ismét előkerülhet.


Tengeri sárkány (5):
Hiába jobb, mint egy pegazus, az 5-ért 4/4-es repülő lény már igencsak gyengécske. Igaz, a lehelete már egész csábítónak tűnik, de sajnos csak a kijátszási körében köphetünk oda hármat ingyen, később sajna fizetni kell ezért. Ráadásul ezt csak akkor tehetjük meg, ha 5 VP-t fektettünk be, ami eleve kizárja, hogy pl. sárkány pakliba berakjuk.



Sziránusz stratégia (8): Elsőre kicsit kétkedve fogadtam én is a lapot, hisz mindkettő képességénél vannak már erősebb (vagy erősebbnek tűnő) kártyák. Manatermelésben pl. egy Földanya bölcsessége jobban muzsikál, laphúzásnál egy Börtjauk tréfa jobbnak tűnik, de gyakran nem lesz az. Ugyanis meglátásom szerint a játék elején manát fogunk rá kérni, ha meg később húzzuk fel, akkor nagyon jó, hogy azonnal adja a lapokat, nem csak a kör végén. Ha játszunk olcsóbbításokkal (Lady Terillien, Redukció, Dornodon bűbája), akkor feltétlen tegyük be. Anélkül már nem akkora táp, de még bőven belefér.


Buborékváros (8):
Épületes pakliba egy korrekt counter. Sajnos az építő lények a legtámadhatóbb pontjai a paklinak, s ez még mindig nem igazán tudja megoldani ezt a gondot. Mivel az ellenfélnél nem lesz kötelezően Az erős ereje, így annyira nem kell emiatt aggódni. Érdemes még kipróbálni sok lénnyel és kevés varázslattal játszó pakliban is.



Bálnaevő kajmán (6): Tetszetősen hangzik, arra gondolna az ember, hogy milyen jól el fog bánni majd a kis lényekkel. Sajnos ehhez túlságosan lassú, leghamarabb a harmadik körben jön le, és csak a következőbe mehet gyilkolászni. Ráadásul semmi sem garantálja, hogy az ellenfélnél nem lesz egy drágább lény vagy esetleg (nagyon esetleg) egy drágább leszedés. Lassan járj! mellé ki lehet próbálni pár darabot, de szerintem nélküle is jók leszünk.


Vízimanó (8):
Óriás denevér, akár egyért is, az első körben. Szép! Persze most kicsit sarkítottam, hisz ez csak az ellenfél megsebzése esetén kap izmot, viszont egy barátjának is dob egyet. Akkor az igazán kellemes, ha két Vízimanó is feljön. Rövidesen meg fog jelenni egy manó, amivel lehet manót keresni; akkor ismét érdemes lesz majd komolyabban elgondolkozni egy manópaklin.

Baross Ferenc

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 24 szavazat alapján 8.6)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Tengeri szörnyek lapelemzés.

Létrehozás: 2008. december 17. 12:40:33
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.