Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
A sötétség párduca
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
Arithon, az Árnyékmester sötétséget idéz ellenfele, Lysaer, a Fény Ura flottájára. A varázslat hatására a sötétségből álló párduc átmenetileg elnyeli a napot.
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Karakter reinkarnáció - tárgyak
Paklibemutató: Tarrgeth
Új HKK webbolt: Mythical Markets

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati segítség II. (567. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47285)
Lapötletek (65079)
HKK Kiadói tervek 2025 (17)
HKK Online 2 személyes béta teszt (59)
Kérdezz-felelek 56. (15)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8235)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Nézet:
//hát...szvsz az a baj,hogy nem történik semmi,3 hónapja gyaloglunk...ha nincs semmi esemény akkor nem lesz valami sok reag sem.nincs semmi esemény,mert senki sem tudja,hogy most mi fog történni.pl. ha vmi szokatlant venne észre vki a padlón/falon/plafonon akkor máris lenne miről írni egy darabig. vagy ha találnánk egy pókot és harc lenne.vagy egyszerre kitalálnánk innen a szabadba.véleményem szerint ilyen besült helyzetben a (hogyismondjam) GM-nek kellene vmi fejleményt hoznia.Ha nem tudja ellátni a játékvezetői feledatát,akkor legalább mondja meg ki legyen az új GM.//

A hosszó menetelés a többiekhez hasonlóan Firefreeze-t is kimerítette.Ráadásul ez a rémes barlang...sár,nevesség,sötétség,lecseppenő vizcseppek,a sáros léptek zaja,ahogy visszhangzik az alagutakban...borzalmas.Időnként cseppkövek és cseppkőoszlopok nehezítik a halladást.Miközben ezen tűnődik Firefreeze, a csapat egy furcsa suhogó hangot hall,majd egy barlangi denevér repül el fölöttük.
 
A kehely eltűnésének története az ő fülébe is eljutott, és azonnal útnak indult.Hallotta, hogy egy kalandozócsoport már jóval előtte útnak indult, így ő is felkerekedett.
 
Előte szóló szavain kicsit elmosolyodik de csak csendben követi a többieket közben fokozotan figyel.
 
// izé írunk kettőt és utána senki sem ír szerintem abba hagytuk...de hova tűntetek
//
 
*Szemléli a helyet ez a sár nem akar véget érni ? *
-Figyeljetek ez nagyon veszélyes hely álmaimban sem gondoltam volna ,hogy ilyen hejre keveredhetek.! De itt össze kéne tartanunk! mert máskülönben kinyiffanunk! *mondja kissé elszántan mert máskülönebn lőttek a kehelynek!*
 
//hát a tűz valóban hatásos.Leégeti az érzékelő szőröket,amelyek igen fontos érzékszervei a pókoknak.Egyébként valószínüleg messziről észre fogja venni a pók,hogy valami közeledik hozzá,mert az érzékelő szőreivel a levegő legapróbb rezgéseit is érzékeli amit pl. a csapat mozgása okoz.úgyhogy valószínüleg ő fog először tudni rólunk és nem fordítva.ezen kívül egyes pókoknak beépítet szőnyegbombázó készülékük van.ez a potrohukon lévő szőröket jelenti,amelyeket ha a hátsó lábaikkal megdörzsölnek akkor leválnak,így a pók valóságos szőrfelhőt hozhat létre.//
 
Ezek a "csodás" lények egyetlen találattal lebénítanak egy embert, vagy kerezstüldöfhetik az egész testét, és mindíg éhesek, szóval ha találkozol eggyel csak messziről támadhatóak és lehetőleg tüzzel, mert azt nem szeretik.
 
*a pókok követése hallatán kissé más érzelmek ébrednek Firefreezben mint a többiekben,de nem látszik rajta"pókok?mily csodás lények."*
 
Fuhur hosszan mormol valamit a saját nyelvén a mágusokról,meg a térkapukról.A pókok keresésére ugyan elhúzza a száját,de megy a többiek után a sárba...
 
-Pókok...Na ez jó . mondja és hangjából csöpög az irónia.-Aqvirok Pókok mindjárt jönnek a ében elfek is mi ? *kicsit dühös ezt nagyon elszúrták.*
-Pókok... najó akkor induljunk el. mondja mert ha csak állnak elúszik minen lehetőség ,hogy utol érjék a kelyhet.*
 
-király már megint pókók már kissé hurutom van tölük mielőt eljöttem veletek....á hagyuk, inkább induljunk valamere.
 
Pókokat kell keresni; mégha furcsának is hangzik. Ezen a helyen előfordulnak akkora pókok, mint egy ember vagy nagyobb is. Először amikor itt jártam, átkoztam a sorsot, hogy pókokkal hozott össze, de aztán rájöttem, hogy ez mentette meg az életem. Ugyanis azok a lények amelyek itt élnek, már nagyol jól ismerhetik a pókokat; így a pókok tápláléka inkább azok az emberek vagy álatok, amelyek csak "betévednek" ide, így a pókok közel élnek a kijáratokhoz.
 
Hát ez...mondja közben szidja magát...
Innen ,hogy juthatunk ki Moos ? kérdezi és egy fénygömböt idéz kezébe...ez aból a szemszögből jobb ,hogy nincs felesleges füst ami szörnyeket csal és szebb a fénye.
-Hát asszem akkor induljunk az úton... vagy próbáljunk elmenni felette mert a sár nem túl gusztusos.
 
Körülnéz mindenki, de semmilyen tárgyat, kitaposott utat, semmit nem látni, csak egy alagutféleséget, aminek az alján tocsog a bűzös sár, és a falakat is valamiyen furcsabűzü penész vonta be.A hely szinte sugározza magából bajt.
 
Fejvadász is is káromkod egy ciffrát több nyelven is. majd elhallgat és érzékeire támaszkodva érzékeli környezetét amenyire birja, majd tűz labda fényénél körül néz...
 
Ediomat: Hát én egyszer jártam eddig ott, akkor is egy térkapuutazásnak köszönhetően(Azóta is tartozásom van egy fürge varázsló felé, akinek nem volt időm megkösszöni, hogy odajutattot, valószínüleg ezért van még életben). Kb 1 hónapot töltöttem Ediomatban, de nem őrzök túl sok szép emléket róla mondhatni konkrétan egyet, amikor végre megtaláltam a kivezető utat. Egyébként Ediomatban nem kell meglepődni olyan dolgokon, hogy a világ bármely részén található szörny egyik pillanatról a másikra megjelenhet, esetleg egy-egy kósza Aquírral is összefuthatunk, egyszóval ez az a hely, ahol nem szeretnél lenni egyetlen percig sem, és nem csak azért mert éppen lenne jobb dolgunk is. Itt a járatok teljesen kiszámíthatatlanul váltják egymást, egy-egy szük folyosó, után több száz méter magas termek is következhetnek, vagy fordítva. Egyet mindenképpen jegyezzetek meg: Semmilyen kútból soha ne igyatok!! (Személyes tapasztalat).
 
Az elfek ugyan látnak valamit,de Firefreeze egy kukkot sem ezért egy tűzlabdát vasz a kezébe.A tűzlabda fénye bevilágítja az egész helyet.És még jól is jöhet,ha egy ellenség ránk támad.

-Moosenraht,milyen hely az az Ediomat?Még nem hallottam róla.De nem hangzik jól.
 
Hirtelen minden zaj elül, a tűzek elalszanak, ahogy az első ember kiér a fogadóból, nem lát senkit, csak a sok torlaszmaradványt.

Lassan a kitört ajtón keresztül kibújik mindenki, a kardját szorítva, ugyan ellenséget nem látni, de mindenki érzi, hogy még nem múlt el a veszély.

Fuhur és Moosenraht egyszerre kiált föl: "pentagramma"
Egy hatalmas pentagrammán állt a fogadó és benne mi is.
És ebben a pillanatban fölizzanak a rúnák, és hatalmas fény és némi halk zümmögés kiséretében, egy óriási térkapu nyílik meg, és néhány pillanat erejéig a manaéter különös bizsergető érzését érezhetjük a bőrünkön.

Majd vak sötétségben hatalmas puffanással mindenki tudomásul veszi, hogy egy ismeretlen hely sáros-pocsolyás-hideg termébe(?), alagútjába(?), érkeztünk.

A rutinosabb elfek máris álváltottak hőlátásra, de társaikon és az egyenetlen föld-falon kívűl semmi érdemleges nem látható, valami átjáró-szerűségben lehetünk, jegyzik meg, de több segítséggel ők sem szolgálhatnak.
Moosenraht eleddig általa nemhasznált nyelven, elordít néhány szót, senki sem érti, hogy mint mondhat, de mindenki sejti, hogy egy igen jóízű káromkodás lehetett.

Majd hozzáteszi (a közös nyelven): Csak abban reménykedem, hogy nem Ediomatban vagyunk.
 
A lány is a kijárat felé fut,és legszívesebben minden oldalra kinézne,honnan jönnek ellenségeik,és mik ők?
 
Meghalja a kiáltást és a kijárat felé fordul majd siet kifelé de óvatosan szemével az ellent kémleli, fegyveri csatára készek.
 
//Bah,ez már megint besült.Csak Én írok ide?Naszóval ideje kijuti ebből a átkozott fogadóból//

A zár az ütlegelés nyomán leesik és az ajtó nyithatóvá válik.Kint mindenfelé halmokban állnak a torlaszok.Firefreeze így kiált:-GYERÜNK KIFELÉ!

//Most már tényleg jó lenne folytatnai,de ahhoz jó lenne tudni,hogy miféle ellen van odakinn.Ember?Drow?Elf?Törp?Bárd?Aquír?Vagy lovasok?Netán mágusok?//
 
(Valójában a tündék (elfek) tudnak úgy inni, hogy nem hat rájuk a pia, és még a bárdok, de az nincs köztünk. A törpök is jól bírják a piát, de csak azért mert már vagy 200 éve gyakorolnak))
 
//Oké.Egyébként az ajtó kifele vagy befele nyílik?Csak azért mert ha leverem a zárat és az ajtó csak kifele nyílik akkor kakit sem érünk vele,mert kívül ott vannak a torlaszok.Egyébiránt vicces lesz piásan harcolni,ha egyszer kijutunk.Bár asszem a csapatból ez nekem fogja a legkevesebb problémát okozni,hiszem tudtommal a törpök kölönösen jól bírják.//

A tűzkarddal való hosszas csapkodás nyomán az ajtó lángra kapott.Más sem hiányozna,mit hogy a fogadó még jobban felgyulladjon,ezért Firefreeze lefagyasztja az ajtót.Ezután új taktikát kezd el használni:a kardjával a zárat kezdi el ütlegelni,ami úgy tűnik hamarosan megadja magát.
 
/Az ajtó fából van, de gyakorlott varázslók nem tüzkardal esnek neki, hanem a zárat fagyasztják le, és így sokkal könnyebb leverni)//
 
//Asszem ideje varázsolni//Firefreeze látja,hogy a fogadó lángokban áll ezért megpróbálja eloltani a tüzet.Mindenre ami ég vastag jégpáncélt varázsol,ez eléggé megfékezi a tüzet.Reméli elég lesz addig míg kijutnak az épületből.Ezután a hátsó ajtóhoz rohan.Elég masszívnak találja.Előveszi a kardját és egy tűzkazddal megspékelve azt nekiesik az ajtónak.Ennek nyomán égett bevégások jelentkeznek az ajtón.//Az ajtó ugye fából van?//
 
// héj héj héj!!! nem ezt akartam ,nem akciót akartam !!! igen játszottam ha kicsit tovább tartott volna a buli rész Rex is leül sörözni de ne várjátok el egy Nemesi származású elf!!! varázslótól hogy előnek neki ugorjon a piának :P mellesleg még aggódik is hogy sikerüljön mert ha nem akkor othon kinyírják a feletesei mert hogy mér nem sikerült...
mellesleg nem azt mondtam hogy nem jók hanem hogy sokkal szivesebben olvas egy 3-4 soros dolgot mint egy egysoros írást...Lehet ilyeneket is írni...de ezek nem olyan igazi rpg-s írás rengeteg játékba kicsit bővebben kell fogalmazni én is írtam rövideket de mostanában már rászoktam ,hogy kicsit bővebb fogalmazásra...//
 
-Nekem pisilni kell,a sok sörtől-szól fefce a tüzet nézve-ugyhogy nekem létfontosságú hogy kijussak..........
 
//az vices, na hajrá fiuk, nincs fejszém//
 
(Közben persze már az egész fogadó fölgyullad)
 
(Nos az ablakokat ha nem is ilyen könnyen, de egy idő után biztosan ki lehet fejszézni, az akkori ablakoknak fa behajtható részük volt, ami már önmagában fölfogja pl a székeket ilyesmit, a nyitásával próbálkozni leginkább fejszével érdemes. Majdnem ugyanolyan nehéz kinyitni mint az ajtót, csak ugye ehhez rosszabb a hozzáférés, a helye miatt)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.