Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
Kalandozónők
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A túlélés utáni mindennapos hajsza Ghallai női társadalmát sem kímélte. Gyakran előfordulhat hát, hogy edzettebbek társaiknál, előkelőbb helyeken végeznek az olimpián, illetve ők kerekednek felül a legádázabb szörnycsatában, valamint a jellemtelenek elleni harcban is! Vajon ők hogyan viszonyulnak ehhez a nemkért állapothoz?
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Karakter reinkarnáció - tárgyak
Paklibemutató: Tarrgeth
Új HKK webbolt: Mythical Markets

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati segítség II. (567. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47285)
Lapötletek (65079)
HKK Kiadói tervek 2025 (17)
HKK Online 2 személyes béta teszt (59)
Kérdezz-felelek 56. (15)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8235)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Nézet:
karakterfejlesztés:

Ma a 10 perc a képességeknél már nem jelent valódi korlátozást, el tudunk puffogtatni akármennyit.

A CSP-gyűlést is kiküszöbölik a mobil eszközök.

Most feltéve hogy nincs valami speciális igényünk (pl. folyamatosan legtöbb pénzzel rendelkező karakter), csak úgy "általánosan" jól akarunk kinézni a statisztikákon, szerintem így érdemes járni az Akadémiára:

#1 Kritikus Ütés: több ütés, jó ütés = több elhullott elllenfél, több l00t, magasabb statisztika.
#2 Zárnyitás: 12-13-14 tűnik valahol az ideálisnak hogy ne menjen minden pénzünk kulcsra, de még nem harcolunk a "NaturalONe"-nal. Ingyen cucc = magasabb statisztika.
#3 Tombolás/Sebezhetetlenség: mikorra megnyílnak mint lehetőség érdemes raktározni alapból egy rakat pontot rá, hogy a túltápolt statisztikájú elleneket is le tudjuk nyomni -illetve ledolgozhassuk a felgyűlő CSP-ket. Most 80+ szinten 25 elég ahhoz hogy ha naponta egyszer feljövök, az egész napi CSP-t elkölthessem (sőt, asszem ha pont 24 óránként járnék fel 24 lenne pont elégséges).
Arra figyeljünk hogy Sebezhetetlenségnél minket ugyan nem ütnek, de magas té%/erő kell a karakterre hogy mi üssünk.
Tombolásnál mi fogunk ütni, de magas vé/ügyesség kell a karakterre hogy minket ne üssenek le.
#4 Kincskeresés 5: észrevehetően potyognak tőle a cuccok. Több l00t = több $$$ = nincs gond a boltban ha tetszik valami árú. Plusz nem kell parázni azon hogy nem esik ki a szint valami ritkább cucca.
#5 Alku 5(?): Ezem még nincs, de felteszem ez is lök a karakteren egyet, hasonlóan a Kincskereséshez. Ez csak pénzt ad.
#6 Szívósság: ha már minden más lehetőséget kimerítettünk, mehetnek ide a maradék pontok Arénázás miatt. Ha valaki a PvP részét szereti, az persze próbálhat korábban is rakni ide pontokat, de szerintem az itt leírt sorrend az ideális.
----------
Koncentráció/Teológia: felejtsd el, semmi értelmük.
A teológiának VOLT anno, mikor a géphozzáférés még ritka volt mint fehér holló, a Koncentrációnak azonban soha nem volt valódi létjogosultsága, hacsak az nem hogy a CSP-k a ritka gépezés miattnagyon felgyűlhettek, és ezzel mégis több esélyed volt egyszerre elverni őket mint enélkül.
 
A 62. szinten régi sík köszön vissza. Tárgyakból van új, de... A további játéknak itt vége?
 
A negatív létsíkhoz csak 5-féle kaland jár úgy tűnik, nem pedig 6.
 
51. szinttől KIZÁRÓLAG "külső létsíkokon" kalandozol, ami 3 cselekvésbe kerül kalandozásonként, viszont az exp is jelentősen nagyobb.

Mivel 20 percenként kapsz 1 cselekvést, naponta innentől elég 2-szer belépni HA van megfelelő mennyiségű különleges képességed amivel le tudod tolni az egészet (naponta van alig valamivel több mint 60 csp-d, azaz 2*30, ami alig 2*10 kalandozás).

51. szinten az Óriások Földjén kalandozol CSAK ÉS KIZÁRÓLAG.

Szintén változás, hogy a képek és a szöveg egymáshoz képest RANDOM, azaz ugyanaz a szöveg kijöhet minden lehetséges képpel.
 
Nem tudom hogy frissítés-e, vagy én vagyok vaksi, vagy a szinttől függ, de a bolt friss árukészletét "*" jelöli mostanság.

Hasznos.
 
40. szint: totemkulcs
 
Tudás Könyve először 38. szinten.
 
Javasolt ÉP kalandozáshoz:
80-95%

Javasolt ÉP bátorságpróbához:
90-95%

100%-nak nincs értelme, statisztikailag az esélye hogy pont az az 1-2 ÉP mentene meg, elhanyagolható.
 
Elkezdtem kiscreenshotolni a küldetéseket.

Eddig 34 db.
 
Későb a barbár nagy előnye a Sérthetetlenség, mert míg egy tündér vagy ki tudja használni a Tombolásait, vagy idejekorán felemésztődik az életereje (kb. 4 tombolás aminél még biztos nincs gond), addig a sebezhetetlenség ugye...

És a tombolás nem 100% garancia semmire.


Más:
a rúnakulcsok vásárlása 20. szinttől jön be.


A deldrissülés 20. szinttől tanulható az akadémián. Az elős szint a visszaszámlálást 22 órára állítja, azaz rugalmassabbá teszi mikor kezded kihasználni a képesség lehetőségét.
Ellenben nem szükséges, ha garantált, hogy minden nap ugyanakkor fel tudsz lépni.
 
A csak-erő barbár 10. szinten kezd felnőni a feladathoz, és különösen nagyobb eséllyel teljesít a Bátorságpróbákon. De még mindig alig bír több cselekvést költeni mint amennyit kap.

Szvsz a nagy kérdés, hogy lvl 100-on, Arénában hogy teljesít egyms ellen egy barbár és egy tündér.

Oh, és 13. szinten (tündére mint alapkarira gondolva) nem árt némi védelem, mert van ami tud ütni (főleg a szilmillek).
 
A Bátorságpróbák a 2 szinttel magasabb lénylistáról választanak ellenfelet.
 
9. szinten kalandozni csak úgy biztonságos ha az életerő bőven 50% felette van, lehetőleg a zöldben.

És bátorságpróbánál akadt olyan lény, ami 100%-ban ütött, míg 0% eséllyel találtam el.

Ja, és indítottam egy barbárt is a tündém mellé, csak hogy lássam milyen full sebzésre (+ támadóerő!) gyúrni, és bár az 1-5 szinteken egyértelműen erősebb, de az után nagyon gyorsan sebződik, bár talán némileg jobb eséllyel nyeri meg a csatákat. Egyelőre.
Ja, és valami 3. szinten talán találtam vele sisakot. Nem túl jó, de végülis létezik...

10. szinten lehet boltban venni Vérzafír Amulettet, ami egyértelműen megéri az árát az előző szintek tárgyaihoz képest.
 
A 8. szint bátorságpróbáinál akadnak szörnyek, amik mindenképp megütnek, így itt a támadás és sebzés fontosabb a védelemnél; ahogy az is hogy full ÉP-ről induljunk próbázni! Nem rossz ötlet nem rögtön nekivágni, hanem megpróbálni előbb simán kalandozni a szint új tárgyaiért.

Bátorságpróbák jutalma:
felváltva +1 statpont vagy +2 ÉP
 
Végignéztem a képzettségek listáját, és most hogy van némi fogalmam is a dolgokról, pár gondolat róluk:

- alku, teológia: mivel ma már (valószínűleg) mindenkinek van otthon iternete, így ezekre vajmi kevés szükség van, mivel a természetes regeneráció feltehetőleg elég lesz a játék során, és hát a legtöbb pénzt (a kulcsok mellett) a gyógyulás tudná elvinni. Azért persze nem lebecsülendő az, ha valaki minden friss, kicsit is jobb értékeket nyújtó tárgyat azonnal meg akar venni, de ez azért elég valószínűtlen.

- kincskeresés: a kapott esély nagyon random ahogy visszaolvastam a kommenteket, és hát a szintek már most érezhető hosszúságúak, szóval enélkül is valószínűleg ugyanúgy megtalálunk mindent ami kell, és ezzel sem garantált hogy hamar megtaláljuk ami új. Ha lesz maradék pont még időben, azért persze elképzelhető hogy valaki ide költi.

- szívósság: a másik dump-stat. Ha nem kellenek (vagy nincs rá lehetőség) tárgyakat találni, és elkölthetetlen mennyiségű képzettségpontunk van, ide be lehet tölteni.

- kitartás: ez félig dump-stat, és akkor is csak 14-es szintig érdemes felvinni. Azt mondják magasabb szinten semmi értelme, mert nem lehet kihasználni, olyan rövidek a csaták. Azért amíg addig elérünk, még észben lehet tartani arra az esetre ha van fölös pontunk.

- tombolás, sebezhetetlenség, felfrissülés:
A csodás triumvirátus. Arénában egyik sem működik, hasznosságuk ebben a sorrendben van elmondás szerint.
Tombolást érdemes alacsony szinten gyorsan mielőbb felfejleszteni, mert nagyban megkönnyíti a bátorságpróbákat. Persze nem árt észbentartani hogy míg leütjük a szörnyet mi is sebződünk, így nem érdemes az egekbe tolni.
Sebezhetetlenség akkor lehet jó, ha valamelyik szinten (állítólag egyes létsíkok) nagyon brutálisan ütnek a lények, VAGY ha csak időnként tudunk feljönni játszani. Olyankor ez segíthet egy adag cselekvést elkölteni anélkül hogy gyógyulnunk kellene - pl. ha egy hétre elmész nyaralni, és nincs nethozzáférésed. Mivel ütni nem biztos hogy ütjük a lényeket, így a döntetlen lehetősége nő meg jelentősen.
A koncentárció kvázi kombinálja az előző kettőt, de elég pocsékosan teszi ezt. Mindenesetre aki pl. csak napi egyszer öt percre tud feljönni annak kifejezetten vonzó lehet így is, hiszen segít elkölteni nagy hatékonysággal a cselekvéseket.
Ám mivel a támadási képességünket is tápolja, ha van elég életerőnk a bátorságpróbáknál, és mihamarabb akarunk mind a 10 próbánál egy kis extra esélyt, szerintem ez jobb mint a sebezhetetlenség, de ez egyéni megítélés kérdése. És persze a másik amivel ebben a kérdésben konkurál, az a kritikus ütés.

- felfrissülés: azoknak való, akik nagyon rá vannak kattanva az előbbi háromra. Max. 6-os szintre, az után bónuszt nem ad. Jó észben tartani hogy - emlékeim szerint - ez, és a másik három a számlálóját akkor indítja, miután lejártak, azaz ezzel a rotáció valójában nem 12 óra lesz, hanem pl. 12 óra + 30 perc (ha mindhármat a legvégsőkig kihasználod).
Lehet érteme ha sokszor fel tudsz jönni egy nagyobb kihagyás után.
Ja, és szvsz csak úgy éri meg, ha mihelyst elérhető rárakjuk a maximálisan szükséges pontokat - egyébként elég érdekesen fog kinézni a napi játékritmusunk
A másik lehetőség pedig, hogy minden nap ugyanakkor tervezzük elhasználni a tölteteinket, és ezért rakunk rá 1 pontot, így a timer 24 órán belül áll vissza, nem 24 óra + használat ideje alatt!

- zárnyitás: na ehhez néhány dolgot jó tudni:
#1 első szinttől léteznek "mágikus tolvajkulcs"-al nyitható ajtók, 20-as szinttől léteznek rúnakulccsal nyitható ajtók, 50-es szinttől léteznek totemkulccsal nyitható ajtók. Ezek egyre drágábbak, és egyre több küldetés igényli őket. 50-es szintre legalább 15-ös zárnyitás ajánlott hogy ki tudd nyitni az ajtókat kulcs nélkül. Ha ez nincs, erősen javallott egy másik képzettség (pl. Alku) fejlesztése hogy legyen elég pénzed.
#2 Arénában nem használjuk

- kritikus ütés: afféle mindig működő bónusz, ami bizonyos eséllyel minden adott ütést kritikus ütéssé változtat. Egyértelműen hasznos képzettség, még ha fejlesztése nem is rögtön esedékes.


MEGJEGYZÉS: úgy néz ki, minden képzettségre legfeljebb karakterszint/3 pontot költhetünk.
 
Na jó, kezdjük el rendesen.

A küldetéseket mindenki olvassa el, de minden mást szívesen megosztok, bár a található felszerelés szintjeit nem írom fel, azt ne kérdezze senki.

Statok:
Egészség ad NÉMI extra ÉP-t szintlépéseknél, de az az 1 ÉP / 5 egészség, amikor szintenként 1 statpontot kapunk és már kezdésnél minden szörny 20-30 ÉP-t üt ha talál, hát nem tűnik nagy etwasnak. Azért persze illik szintlépés előtt átcuccolni, és valószínűleg nem rossz ötlet ha az alap egészségünket beállítjuk valami 5-el oszthatóra (minimum 15), hogy elkerüljük a baleseteket.
Erő: 3 pontonként ad +1 sebzést, de nagyon úgy tűnik hogy a sebzést inkább a fegyverünk határozza meg. Mert találatonként ütök 15-20 ÉP-t, így nagy szerepét nem látom annak a 3 szintenként plusz 1 sebzésnek...
Ügyesség: először is elsőnek jövünk, ami minimálisan megadja az esélyt hogy ha az ellennel ugyanolyan erősek vagyunk és ugyanannyit ütünk, akkor mégse mi halunk meg elsőnek. Másodszor ad esélyt arra, hogy teljesen negligáljuk az ellen sebzését, ami egy 150-es kritikusnál már kellemes, főleg ha egy csatában nem csak egyszer történik meg az eset. Szóval erősen úgy néz ki hogy a tündérek népszerűsége nem véletlen.

4. szinttől van Aréna, 5. szinttől Akadémia, 6. szinttől Bátorságpróba.

Aréna: 1 cselekvésért másik játékossal harcolhatsz. Előny: 1 cselekvésbe kerül mindenkor. Hátrány: se cuccok, se arany, és az ellen lehet magasabb szintű is.

Akadémia: a képzettségpontokat - ellentétben a statbónuszokkal szintlépésnél - nem kell azonnal elkölteni, ami jó dolog.

Bátorságpróba: ebből 10-et lehet sikerrel végrehajtani szintenként, hogy akkor mi lesz az még ki kell derüljön. A lények itt magasabb szintűek, így könnyen ütik a fejünket, míg mi nehezen őket, így a jó védekezés és támadási százalék fontosnak tűnik.

Akadémia:
alku: 5. szint, magasabb eladási árat biztosít (szvsz nem kell, mivel a legtöbb lóvét kulcsokra vernénk el, de azt kiváltjuk egy másik képzettséggel. Persze kérdés mennyire jön alapban a pénz, mennyire esnek a tárgyak, és mit lehet még venni, de nem tartom nagyon valószínűnek hogy a dolog megoldhatatlan problémát jelentene)
kritikus ütés: 5. szint, esélyt ad extra sebzésre, illetve az extra sebzés mértékét befolyásolja. Egy bizonyos fokozat után csak az utóbbit, de senki nem tudja ez mekkora képzettségszintet jelent. Szvsz alacsony szinten nem feltétlen szükséges.
zárnyitás: a mindenféle kulcsokból kevesebb fogy ha van. Mivel állítólag magas szinten mindenhova sok és drága kulcs kell, ezt alapból nyomatni kell fölfele. Én szvsz ezzel kezdek min. 10-es szintig.

Bolt:
tolvajkulcs: 1. szint. Ebből mindig legyen legalább egy. Mivel 1-2-3. szinteken kevesebbet kóstál mint később, közvetlen szintlépés előtt adjunk el mindent és zsákoljunk be ezekből. A program figyelmeztet (vörös betűkkel) ha kifogyunk kulcsból.
bőrsisak: 3. szint. Megjegyzem egyelőre úgy tűnik, sityakot csak boltban lehet venni, fellelni nem lehet.
rézsisak: 4. szint
bronzsisak: 5. szint. Megjegyzem szerintem ezt érdemes először megvenni, a korábbiak pénzkidobás.
torz gyöngysor: 6. szint. Mindenre jó cucc, sajna semmiben nem kiemelkedő. Ha vkinek oltári pechje lenne, ez az első bolti ékszer ami ad egészséget.
 
Üdv!

Aki szereti az Online startégiaia játékokat, azoknak ajánlom, az alábbi magyar játékot!

http://www.travian.hu/?uc=hu5_22774
 
Érdekelne, hogy hányas szint fölött nem nő már a kritikus ütéás valószínűsége, hatudja vki. Köszi.
 
Boltban vehető tárgyak (Megjegyzés: 18-as szintnél 0 alku pontal)

Totheitosz pajzsa ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 600 arany
védekezés: +25 támadás: +5% erő: +2 egészség: +2 ügyesség: +2 érték: 120 arany

Mithril láncing ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 900 arany
védekezés: +44 egészség: +1 ügyesség: +4 életpont: +10 érték: 180 arany

Vérzafír amulett ???.szintnél jelenik meg - Bolti Ár = 300 arany
védekezés: +3 támadás: +15% érték: 60 arany

Ongóliant öv ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 500 arany
védekezés: +8 támadás: +12% életpont: +2 érték: 100 arany

Lordok öve ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 1100 arany
védekezés: +12 támadás: +12% erő: +5 életpont: +10 érték: 220 arany

Szárnyas sisak ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 400 arany
védekezés: +12 támadás: -2% erő: +2 életpont: +5 érték: 40 arany

Totheitosz sisakja ???.szintnél jelenik meg - Bolti Ár = 200 arany
védekezés: +15 támadás: +2% erő: +2 életpont: +3 érték: 80 arany

Bűvös sisak ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 1000 arany
védekezés: +19 támadás: +5% erő: +3 egészség: +3 ügyesség: +3 életpont: +15 érték: 200 arany

Lurgad sisakja ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 1300 arany
védekezés: +22 támadás: +7% erő: +4 érték: 260 arany

Földanya fejpántja ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 2500 arany
védekezés: +3 egészség: +10 életpont: +15 érték: 500 arany

Tapasztalatkő ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 5000 arany
érték: 1000 arany A szörnyek megölésekor 5%-kal több tapasztalati pontot kapsz (nem kell kézbe venned, elég 1-et venni).

Ében fókusz ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = 5400 arany
támadás: +5% érték: 1080 arany (nem kell kézbe venned, elég, ha nálad van.)

Erő itala - Bolti Ár = 4500 arany (Megjegyzés: 18-as szintnél jelenik meg a boltban)
erő: +1 érték: 900 arany Ebből az italból csak egyet érdemes venned, ekkor rögtön el is használod. Hatása permanens. Pár szint múlva lehet, hogy ismét vásárolhatsz belőle.

Egészség itala - Bolti Ár = 4500 arany (Megjegyzés: 18-as szintnél jelenik meg a boltban)
egészség: +1 érték: 900 arany Ebből az italból csak egyet érdemes venned, ekkor rögtön el is használod. Hatása permanens. Pár szint múlva lehet, hogy ismét vásárolhatsz belőle.

Ügyesség itala - Bolti Ár = 4500 arany (Megjegyzés: 18-as szintnél jelenik meg a boltban)
ügyesség: +1 érték: 900 arany Ebből az italból csak egyet érdemes venned, ekkor rögtön el is használod. Hatása permanens. Pár szint múlva lehet, hogy ismét vásárolhatsz belőle.

Életerő itala - Bolti Ár = 4500 arany (Megjegyzés: 18-as szintnél jelenik meg a boltban)
életpont: +5 érték: 900 arany Ebből az italból csak egyet érdemes venned, ekkor rögtön el is használod. Hatása permanens. Pár szint múlva lehet, hogy ismét vásárolhatsz belőle.

Tudás itala - Bolti Ár = 6000 arany (Megjegyzés: 18-as szintnél jelenik meg a boltban)
érték: 1200 arany szakértelem pont: +1. Ebből az italból csak egyet érdemes venned, ekkor rögtön el is használod. Hatása permanens. Pár szint múlva lehet, hogy ismét vásárolhatsz belőle.

tolvajkulcs (Megjegyzés: 1,2 szinten 5 arany 3-as szinten 10 arany 4.szint felett 15 arany / Db)
érték: 3 arany Ezzel a kulccsal szinte bármilyen zárat kinyithatsz!
----------
Egyéb Bolti segitség

38-as szinten Tudás könyve vásárláskor 200.000 arany ezzel újra eloszthatóak az akadémia pontok ugyanis akadémiában ha valamire rátetted a pontot és leokézod utána már nem törölheted és nemis oszthatod ki újra csak ha ez a könyv megvan neked

lüktető fókusz ???.szintnél jelenik meg a boltban - Bolti Ár = ???
támadás: +30% érték: 50000 arany Hatása más fókusszal nem adódik össze. (nem kell kézbe venned, elég, ha nálad van.)
 
Szakértelmek

Alku 5. szinten:
Ha értesz az alkudozáshoz, a boltban jobb áron tudod eladni feleslegessé vált tárgyaidat. A vásárlásnál az árak fixek, azokat így nem befolyásolhatod.
alku 1 szint: eladásnál +20% ár, lefelé kerekítve
2 szint: eladásnál +40% ár, lefelé kerekítve

Kritikus ütés 5. szinten:
Minden alkalommal, amikor eltalálod ellenfeledet, van rá esély, hogy extra sebzést okozol. Egy bizonyos szint felett az esély már nem nő, csak az sebzés.

Zárnyitás 6. szinten:
Van rá esélyed, hogy a zárt ajtókat kulcs nélkül is ki tudod nyitni. Magas szakértelemmel még a mágikus ajtókat is!
(Mágikus ajtó is nyitható már 1-es szinten is)
Zárnyitásra 15-nél többet nem nagyon érdemes rakni.
51-es szint megkezdése előtt feltöltöttem barbárom kulcskészletét, vettem mind3 típusból 10-10 darabot, szintlépésig mindössze 10 db totemkulcs és 6 db rúnakulcs fogyott el 17-es (azaz max) zárnyitás mellett.

Szívósság 8. szinten:
Ha eltalálnak harcban, kevesebb sebzést szenvedsz el. Hogy mennyivel, az attól függ, hányas szintű a szakértelmed.(-1 sebződés szintenként)

Kincskeresés 10. szinten:
Szerencsésebb leszel, nagyobb eséllyel találsz tárgyakat a legyőzött szörnyeknél.

Teológia 12. szinten:
Ha a papok látják, milyen áhítatos híve vagy az isteneknek, kevesebb aranyat kérnek tőled a gyógyításért. (De legfeljebb felével csökken az adomány.)

Tombolás 14.szinten:
A következő csatákban (de max. 10 percig) minden ütésed találni fog. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod.

Sebezhetetlenség 16.szinten:
A következő csatákban (de max. 10 percig) ellenfeled nem fog eltalálni. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. Nem használhatod a tombolással együtt.

Koncentráció 18. szinten:
A következő csatákra (de max. 10 percig) tulajdonságaid megnőnek. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. Nem használhatod a tombolással vagy a sebezhetetlenséggel együtt.
(szint+3 )?+21 minden tulajdonságra)

Felfrissülés ???. szinten:
Tombolás, sebezhetetlenség és koncentráció képességeidet gyakrabban használhatod. Minden szint 2 órával csökkenti az újrafelhasználási időt, de így is legfeljebb 12 órára csökkenhet, tehát a szakértelmet nem érdemes 6 fölé növelni.

Kitartás 51. szinten:
Ha kitartó vagy, a csata tovább tart, 1. szinten +1, 4. szinten +2 stb. kört kapsz, de max +5 kört (14. szinten). Magyarul minnél nagyobb a kitartás képességed annál kisebb a valószínűsége hogy döntetlent csinálj a szörnyek ellen,mert hosszabb lehet a csata(max 5 körrel)
 
Na most akkor végülis mit érdemes feltornázni apró popó öszegyüjtöttem az itteni összes Akadémia fórum hozzászólásaiból egy kis szöszenetet ha valamit tévesen irtam be akkor javitsátok ki légyszives ahova ??? jeleket tettem azokat sajnos nemtudom azt is kijavithatja akinek van kedve na akkor következőre beteszem a gyüjtaményt
 
Igazad van...
Csak miért is irtad hogy ha csak kalizol...akkor ezeket felejtsd el???
Arénában sem müködnek PPP
Kizárolag kalandozásra jok ...de ott is elhanyagolhato mind.
 
Ha csak kalandozol akkor:
teológia
tombolás
sebezhetetlenség

ezeket felejtsd el,kritikus ütés-szívósság,esetleg kincskeresés ami kell.
 
Ja és a boltban a következő dolgaim vannak
1 bűvös tőr
1 nagy mithril pajzs
1 mithril láncing
1 rubin szkarabeusz
1 Földanya fejpántja
1 ében fókusz
1 tapasztalatkő
135 tolvajkulcs
És ezeket mind használja
 
Kösz lenne újabb kérdésem mégpedig a következő a pontokat 17-es szinten igy osztottam el
alku 1
kritikus ütés 3
zárnyitás 1
szívósság 3
kincskeresés 0
teológia 3
tombolás 1
sebezhetetlenség 1
Kérdésem a következő melyiket menyire lehet és érdemes maximálisan növelni és milyen irányba gondolkodjam én leginkább csak kalandozni szoktam arénázni szinte soha és most a szintjei
erő: 44
egészség: 41
védekezés: 87
ügyesség: 37
Csak tapasztalt minimum 20-as szintűek válaszát várom köszike
 
Majd 38-as szinten lesz Tudás könyve amivel átrendezheted a pontjaidat.
 
Hogy megválaszoljam a saját kérdésemet ha már valahova rátette valaki az akadémia pontot az nem törölhető direkt ezért felfejlesztettem 5-ős szintig egy karaktert annál kipróbáltam és nem engedte törölni a pontot
 
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem ha akadémiában kiválasztasz egy valamit és 1 pontot kitörölsz belőle akkor az a pont eltünik vagy másra felhasználható?Bocs ha estleg irva van már valahol de megmondom a frankót nemvolt kedvem végigolvasgatni a párszáz hozzászólást és ha lehet valaki privátba irja meg mert nemigazán szoktam fórumozni most is csak ezért a kérdésért ugrottam be előre is kösz ha valaki megtudja mondani mi a helyzet.
 
Hello!

Új játékos vagyok. Meg szeretném kérdezni , hogy az akadémiára hányas szinttől lehet menni?
 
Van egy sokkal egyszerübb és jobb megoldás:összesnél mindig ügyességre;)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.