nerub méregsámán
4vp 3/3
ha a kezedből játszod ki és az ép-d kevesebb mint az ellenfeledé, akkor aktívan jön a játékba
reakció(P)1vp: ellenfeled varázslata nem jön létre csak a gyűjtőbe kerül |
jók lesznek ezek, majd jöhetnek hozzájuk ki a lapok. |
Nerub féregember:
3vp 2/4
X vp: a kör végéig +x sebzést kap körönként max 7et
1 semmizés: egy nerub lényed aktivizálódik |
nerub kiály
2vp 1/2
rakj a nerub kiályra a fő fázisodban egy -1ép jelentő gyengülésjelzőt:rakj a gyűjtődből a taartalékodba egy nerubot mintha most játszottad volna ki.
1vp: a kör végéig minden nerubod +1 sebzést kap és vegyél le a nerub királyról egy -1épt jelentő gyengülésjelzőt (körönként max kétszer) |
nerub kőskorpió:
1vp 2/1
xes mérgezés
x a gyűjtődben lévő lapok száma |
nerub behemót:
5vp 5/5 mágikus támaddás
kárpótlás 3vp 3ép
játékosok ellen +2sebzés |
nerub sziklaharcos:
2vp 2+x/2
x annyi ahány nerub lapod van vele együtt a játékban és a gyűjtőben |
nerub körokozó:
0vp 0/1
Reakció: ha egy sheran lényed a gyűjtőbe krülne feláldozhatod a körokozöt: a sheran lény a játékban marad és minden méreg és épcsökkentő jelzőlekerül róla |
akkor írjál már pár nerubot!
ha már a paklin töröd a fejed! |
Meg majd ha jönnek ki hozzá a lapok. |
Kiváncsi leszek, mert az új nerubok tényleg erések főleg a királlyal | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|