Szia Gaga!
Nem rossz! Az a baj, hogy efféle szabályokat kell bevezetni, mert a játékosok képtelenek a varázslatok lélektani hatását megélni! Hiszem azt, hogy a tűzaura egy kétoldalu varázslat(pl.) mivel téged véd, mindenki mást pedig megrémít!
Válasz:csak a különbséget, mivel most még soknak tűnhet a kp, de mikor megalkotjátok a 10. saját képzettségeteket, és megveszitek a 3. kiegészítőt akkor már nem lessz ilyen rózsás a helyzet...
Kérdés:a személyes kontaktra nem reagáltál!
KalandMester |
Ezt így elég nehézkes lenne leírni. Az a baj, hogy soha em vezettük papírra a dolgokat, csak fejből használjuk, ha sor kerül rá.
Azt amelyiket biztos tudom, a tűz, sav, jég, villám, de ezt már leírtam. Durván működik. Illetve, a varázshasználók varázmodás közbeni sérülésének kihatása magára a varázslat létrejöttére.
Jó mondat
Itt ugye az a léyeg, hogy a varizó nem biztos, hogy belesül a mágiahaszálatba csak azért mert átlövik egy nyíllal. Ilyenkor a sérülés mértéke (10 Fp vagy 1 Ép) -1-es módosítót ad az akaraterejére. Ha megdobja le tudta varázsoli a cuccot. Természetesen ez a negatív hatás a köv. varázslatnál már nem játszik szerepet. A járulékos ép sebződést is figyelembe kell veni. Tehát a 10 fp nyílnál -3 at ad, mert van még 2 ép sérülés is. Hosszúkardnál csak -2, mert 8 fp/1 ép az átváltási arány.
Egy kérdés: Ti a képzettségeknél a két használati fok közti külöbséget fizetitek ki, vagy a kívánt szint kp értékét.
Tehát dorbézolás 4-ről 5-re növelése alapból 10 kp, vagy 20?
Bye Gaga |
Kedves Quinn!
Nagyon érdekelnének a házi szabályaid! Ha nem gond kérlek küld el őket! Működésükkel kapcsolatban, pedig majd értsítelek téged!
KalandMester |
Igen,
kivéve a zárnyitásnál, zsebmetszésnél, csapdaleszerelésnél. |
Na, egy nagyon hülye kérdés, de csak azért, mert nincs itthon UT-m, és nem tudom megkérdezni: A százalékosokhoz itt is számíódik az ügyesség 10 feletti része? |
Nem hördülök fel
Teljesen logikus a 12-es IQ feletti pszi vásárlás, ebben az esetben. Nekem azzal volt csak problémám az ÚT-n belül, hogy venni kell a pontokat. A pszi az egyik legnagyobb táp, és így alapfokú pszi használó juthat ugyanannyi, vagy több pszi ponthoz mint egy pyarr mesterfokú vagy akár egy slan. Ez pedig nekem nem tetszik. /A magasfokú pszi használók szövetsége nevében hivatalosan is tiltakozom ezen szabály ellen /
Házi szabályokat mindenki használ Én pl. ezt a kevert ET-ÚT pszit, illetve a tűz-, jég- és savsebzés bónuszait (fp/kör kábulat, ép/kör bódulat), meg ilyesmiket.
Quinn /aki szintén km / |
A pszi-je a dzsennek is megmarad, (akárcsak az elf CÉ-je)de az, hogy ő ezt milyen szinten kívánja kamatoztatni ez már rajta múlik. Természetesen álláspontod elfogadható, de akkor bátran megkaphatja a titkos diszcíplinákat is induláskor. A pszi-pont problémát, pedig úgy oldottam meg, hogy minden pszi használó az Intelligencia 12 feletti részét veheti meg, de max. az iskolájának megengedettet. Erre talán hörögve felkapod a fejed, de hidd el működik, és szeretik. A különböző okait most helyhiány miatt nem fejtem ki, ez is csak eggyike a felénk uralkodó "házi"szabályoknak.
A kasztokat azért kellet belekevernem, mert fajspecifikusak.
KM |
Hali,
Ebbe azért beleszólék.
A dzsenn szerintem nyugodtan megkaphatja a pyarr 4. fokot is. Nagy táp, de erre épül az egész faj. Mondjuk, nálunk ET szerint kapják a pszi pontokat, de UT szerint van a képzettség. Nem lehet pszi pontot venni. Azzal ugyanis tényleg irreális lett
A kasztokat ne keverd bele, itt a fajról van szó. Az elf cé-jét sem veszed el, pedig nem sok kaszt kap alapból.
Bye Quinn |
Jól emlékszel, de ez egy olyan módosítás amivel a dzsenn nem veszti el sem a saját pszit, és sokkal reálisabbá válik a dolog, mert a mentálmozaikokkal nem csak "támadni" hanem "védekezni" is lehet.
Továbbá nem lessz az, hogy a dzsenn alapból "tápos" ugyanis az UT szabályrendszerében a 4. fokú pyar pszi is nagyon erős! Ezenkívül sokból nem tart neki megtanuni, de tanulja meg, hiszen csak a kp-t kell kifizetnnie és még csak új képzettségnek sem számít. Az UT rendszere alapján Ynev talán 10%-a jut el a pyar pszi 2. fokára! Ezek alapján érdemes sok dolgot újra átgondolni és ezek alapján az új rendszerbe illeszteni. Legyen csak elég arra gondolni, hogy a Dzsenn 1 pszi pontot automatikusan kap minden szintlépéskor, és már 1. tsz 4. fokú pszije van. Mindezt egy olyan rendszerben ahol induláskor csak 4 kaszt kap pszit! Természetesen amit írtál igaz mindaz amit itt írtam opcionális, de a játék realitását igyekszik szem elött tartani.
KM |
Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy emlékszem, hogy az MTK azt írja, hogy a dzsenn pszi automatikusan magába foglalja a pyarroni módszert. Az UT új szabályt hozott? |
Köszönöm a kérdést! Már nagyon régót vártam valami hasonlót. A dzsenn alapból megkapja a pszi(dzsenn) 4. fokát, azaz képes másokra is kiterjeszteni a befolyását, vehet pszi pontokat ha tapasztalati szintet lép. Ám amennyiben el kívámja sajátítani a pyarroni módszert, akkor ki kell fizetni a 1. és 2. fok közötti különbséget és felírhatja a pszi(pyarroni) módszer 2. fokát, de ez a képzettség nem számít bele a maximális képzettségek számába. Ha késöbb titkos pszi-t kíván tanulni az viszont már igen. |
Pedig logikus lenne a nem ember fajok különleges képességei miatt. |
Még egy kérdés, a dzsenn pszi hányadfokúnak számít UT szerint? |
Szia, KM!
Ha UT szerint nem ember fajú karaktert csinál az ember, arra kell KAP-ot áldozni? |
Azért dobtam fel ezt a kérdést, mert megkértek rá. Mindenkinek igaza van! Annak is aki azt mondja, hogy nem kiváncsi az öntömjénezésre, annak is aki pedig reggel nem akar 100 hozzászólást olvasni 4 embertől, mert erre van az IRC, stb. Csak kalandmesteri kötelességemnek szerettem volna eleget tenni. Ám ha racionálisan nézed a kérdést, a "Boszi topic" mint kifejezés sokkal kedvesebb mintha pl. kört írtam volna. Ha megbántottalak akkor Bocsánatot kérek.
Értetek vagyok nem ellenetek!
KalandMester |
Nos? Akkor megtudhatom, hogy miért akarod, hogy "döntsünk"? |
Legalább innen mellőzhetnétek a baromságokat |
KM, leszünk barátok? |
Varázsló aki a hogyanokra és a miértekre keresi a választ. Olyannak akit inkább a nyers és szárasz tények érdekelnek.
Lovag akit érdekelnek a múlt nagy eseményei.
Természetesen a Legendaismeret is magába foglal bizonyos mértékü történelemismeretet, de míg a történelem átfogóan foglalkozik az eseményekkel (ki, hol, mikor, miért, következménye), addig a legendaismeret főként az egyéni vagy kisebb csoportokban végrehajtott már-már hihetetlen cselekedetekkel és azok rövid távu kihatásával foglalkozik.
Természetesen ez csak példa értékü hiszen kellő fantáziával szinte bármelyik kasztból ki lehet hozni egy jó történészt.
Pl.: Realista bárd, Tolvajklán ex-boszmestere aki a város történelmével foglalkozott és megtetszett neki a múlt, Ordani tűzvarázsló aki választ keres a godoni hagyatékra
Nagyon szívesen, de kérek E-mailt! |
Figyi, KM!
Szerinted, ha egy főprofilban történész-karit készít az ember, azt milyen kasztból érdemes megcsinálni? Nyílván a Krad-pap a kézenfekvő, de azt valahogy sablonosnak érzem.
És még: Mondtad azt a karakter-kérdőívet. El tudnád küldeni? |
Nem lettél vissza fogva, sőt jó úton jársz, de a megoldást nem kizárólag az eggyéválás jelenti ennél azért még egy kicsivel bonyolultabb a dolog még más kasztoknak is, de annyit elárulok, hogy a lélek átmentésből a Boszorkányok jönnek ki a legjobban.
KalandMester |
...akkor sem tetszik, hogy ennyire visszafogtál. A mágiánk csúcsa, az Eggyéválás emberre alkalmazása többet kell, hogy érjen, gondold már végig... Mit érek egy tetszhalottal?! Az a boszorkánymesterek dolga, hogy hullákat mozgassanak; nem a boszorkányok területe!
Arrrgh! |
Üdvözlök minden Jk-t és Km-et!
Ha bármi problémád, kérdésed van a legjobb tudásom szerint fogok válaszolni.Bugok kiküszöbölése, tanácsok, ötletek, könnyen használható háziszabályok, egyedi képzettségek, varázslatok, egyszóval minden amit egy Km-nek tudni illik. | Shadowrun | Filmek, TV | Sárkányölő - Kérdések | Puzzle - Online puzzle | Battletech | Puzzle - Dobozos asztali puzzle | Humor | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Zene | Vampire | Sport | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Sárkányölő - Vélemények | Sárkányölő - Egyéb | Sárkányölő - Szavazások | Egyéb | Egyéb - Kártya
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|