Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A mátrix
Küldd el képeslapként!
A mátrixban minden csak virtuális valóság. A mátrix zsonglőrei, a dekások mindig az általuk elképzelt, idealizált, vagy jelképes alakban jelennek meg a mátrixban.
Nézz szét a galériában!
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Egyébként röhejes, ahogy egy több mint 10 éves lapról most vitatkoztok!
Szerintetek a víziók megjelenésekor nem vette ki 2 körből az ellent, ha korán pl. a 2. körben kijátszottad? És akkoriban nem volt ellene ennyi counter se!!!
 
Visszautalnék a tavaly júniusi játékelemzésre (ami elolvasható a Dungi honlapján).
A játék döntő része, legalábbis versenykörnyezetben, a meccsek első három-négy körére összpontosul.
A cselvetés az egyik olyan univerzális eszköz amely féken tudja tartani ezt a tendenciát (nem is nagyon van másik ilyen). Muszáj tehát használni.
Véleményem szerint ha kiemeljük a jelenlegi metagame-ből a cselvetést, elszabadulnak az első-második körös nyerések, és a lassabb, akár csak egy picikét is lassabb koncepciók esélytelenné, életképtelenné válnak.
Én inkább a gyűjtőből való korlátlan visszavételét látom aggályosnak. Ha sikeres kijátszása után a Semmibe kerülne, azzal megőrizné a fent taglalt korlátozó erejét, mégsem lehetetlenítene el egyedül más paklikat.
Mindemellett ki lehet próbálni, hogy mi történik, ha a kitiltjuk a versenyekről... Én örülnék neki.

(Ide is betettem a kommentemet. Érdekes, hogy egyszerre, többen is ugyanoda jutottunk.)
 
Személy szerint javaslom, hogy kijátszása után a semmibe kerüljön.
 
Az utóbbi időben felmerül, hogy a cselvetés jót tesz e a játéknak, mert megfog egy gyorsan terülő paklit, vagy csak árt neki, mert minden (de legalább is a legtöbb) pakliba befér (legutóbb a teknősök is használták) és egy 0ért megtolt cselvetés abszolút kivesz a játékból kb 2 körig, ha nem tudom megfogni.
Ne a "versenybeszámolók" topicban beszéljünk róla!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.