Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-10-18 08:11:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ...
Nézet:
1 építő Békés tisztás (új)
építmény Sheran
horgony

Kijátszásakor minden lényre tegyél egy életjelzőt.
S, vegyél le egy lényről X életjelzőt: egy gyűjtőből a tartalékodba tehetsz egy max. X költségű lényt.
K: célpont lény gyógyul 3 Ép-t.

4 SP
 
Tudós teknős(új)

3 VP

Sheran szörny
teknős

Anti-mágia:1
Repül.
Kézből kijátszásakor a paklidból előkereshetsz egy lapot VAGY visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből(kivéve Tudós teknőst).
Kötelék,P:egy teknős lapot rakj a játékba a gyűjtődből,mintha kijátszottad volna(kivéve Tudós teknőst)

0/5


Teknős páncélfoltozó(új)

1 VP

Sheran szörny
teknős

Semlegesítés:sebző forrás.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor gyógyulsz 6 ÉP-t.
S:célpont lény vagy játékos gyógyul annyi ÉP-t,amennyi teknősöd van játékban VAGY célpont teknős kap egy életjelzőt.
Büntetés:3 ÉP és egy nem-varázslat lap kézből eldobása


1/2


Teknős szigony

1 SZK

Sheran tárgy
teknős

KF

Sheran lényre ingyen rárakhatod és nem kell tudnia KF-elni.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max. 4 lap a Semmibe kerül.
Hordozója kap egy izomjelzőt,+2 sebzést és mágikus támadást.
 
1 Vp Zirri elmetrükk (új)
bűbáj lényre mentális Fairlight

2 Vp-ért a gyűjtődből is kijátszhatod.
A célpont lény passzívan a gazdája tartalékjába kerül, és az alábbi hátrányokat kapja: "Nem áldozhatod fel, nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba és képességei nem működnek. Gazdája minden előkészítő fázisában eggyel kevesebb Vp-t regenerál, és a tartalékban lévő lényeiért sem kap plusz Vp-t."
 
Sajnos nem kerülnek vissza a játékba. De azért próbálkozni lehet!
 
+1(.000.000)
 
2 Vp Hallgatag térdeplő
szörny 1 szk KF Tharr
troll, Thargodan

Anti-mágia: 0
K: a kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.
S, kötelék vagy 2 Vp: aktivizálódik, tegyél rá 3 izomjelzőt, majd minden képességét végleg elveszíti.

"Egyszerű vadtrollnak látszik ez a csendesen meditáló melák, míg csak botor mód meg nem zavarod néma áhítatában - Enciklopedia Fantasia."

0 / 6
 
Az idő tornya(új)

1 építmény

Fairlight építmény
torony


Anti-mágia:0
Repül.
Kijátszhatod 1 zanszilánkért is,de ekkor nem kap Anti-mágia:0-t
Bármikor kijátszhatod,amikor azonnalit játszhatsz ki,ekkor a kör azonnal véget ér.
Minden lényed +1/+1-et és minden épületed +3 SP-t kap.

/2


Demizra(új)

2 ZSZ

Elenios kalandozó
alakváltó

horgony,KF

Semlegesítés:lap,de a semlegesített lapot a tulajdonosa visszaveheti a köre végén a gyűjtőből.
[K]:áldozd fel egy lényed:célpont gyűjtőből max. 3 lap a semmibe kerül és húzz egy lapot.Ha Demizrát áldoztad,nem húzol.

3/1


Nekromanta bábmester


2 VP

Leah szörny
nekromanta

Repül.
Kézből kijátszásakor játékba rakhatsz aktívan egy Animált csontvázat.
S:áldozd fel egy nekromanta vagy csontváz lapodat: gyógyulsz 5 ÉP-t és ellenfeled következő lapja 1 VP-vel olcsóbb lesz(több ilyen hatás összeadódik).

1/4

"A legjobb az egészben,hogy azt hiszed te irányítasz,de egy lépéssel mindig előtted jár."-Niol,a csontsereg vezére
 
Megint lesznek gakletkik? Te tudsz valamit?
 
Kegy mehetne olyan szabályváltozással, hogy MINDENKÉPP kikereshetsz egy lapot
 
Ne feledjuk a csapdakat, a szintlepeseket, a kegy es erod lapokat sem jatekba rakni
Tiszta "jo vedelem es a halal" pakli lenne
 
S.O.B.L.I.N.T.O.

6 mana 6/6 Tisztogato galetki repul

Sikeres kijatszasakor rakd jatekba az osszes testreszt, fa- es femtargyat valamit szakertelmet a paklidbol.

"Azt hittetek, hogy kivezethettek a jatekbol?"
 
Démontüzér

2 VP 3/3 dornodon szörny/thargodan 1 SZK

Ha forrás vagy szabálylap drágítja, akkor idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy lap gyűjtődből semmibe rakásával.
S: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, amennyi thargodan és „tűz” lap van a gyűjtődben, majd kapsz egy taumaturgia lapot.


Taumaturgikus lovag

3 VP 3/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak” „tűz”

Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Kijátszásakor kapsz egy taumaturgia lapot, a kör végén pedig kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.


A lángok orgyilkosa

1 VP kalandozó/árnymanó 2/1 KF

Láthatatlan. Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Ha sebzést okoz: kapsz egy Taumaturgia lapot.


Szénné égetés

2 ZSZ dornodon azonnali „tűz”

Célpont lény vagy épület a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik annyit amennyi az SP-je ill. ÉP-je volt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Taumaturgia lapot.


Kristály entitás

5-X ZSZ (4)/(4) rhatt avatár/fókuszkristály „szárnyak” „rezisztens”

X annyi, ahány különböző nevű avatárod és fókuszkristályod van játékban (de max. 4).
K célpont permanens aktivizálódik, VAGY egy célpont lapnak a kör végéig a normálisnál eggyel többször használhatod az aktiválást kívánó képességeit (pl. S helyett S2 megkötéssel).
 
1 Vp Ork hálószaggató
szörny 1 szk KF Dornodon
ork

'repül'
Semlegesítés: "háló" vagy "horgony" képességgel rendelkező lap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lapot VAGY a "háló" és a "horgony" képesség ebben a körben semmiképpen nem működik (beleértve a szabálylapok, követők, helyszínek és forrásra immunis lapok ilyen képességeit).

2 / 2

1 Vp A csábítás művészete
bűbáj mentális Elenios
szirén

Húzz egy lapot!
K: ha egy lény gazdát cserél, az új gazdája húzhat egy lapot és kap annyi Vp-t, amennyi a lény idézési költsége volt (de az első körben nem kaphat így Vp-t).
Büntetés: ha akarod, célpont permanens gazdát cserél.

0 Vp Véges végtelen
bűbáj színtelen

Semlegesítés: változó idézési költségű lap.
S, áldozd fel, és tedd a Semmibe: kikereshetsz egy fix. 0 idézési költségű lapot a paklidból vagy visszavehetsz egy ilyen lapot a gyűjtődből a kezedbe ÉS a kör azonnal véget ér.
 
0 SZK
Motyogó melléktermék
Motyogó Leah szörny
Kötelék: ha ellenfelednek legalább 4 lap kerül a semmijébe,akkor azonnal keresd ki a paklidból és rakd játékba.(reakció képesség)
Áldozd fel: kapsz egy motyogó kölyköt.
Hátrány:kijátszása körében nem áldozhatod fel.
0/1
 
Ködkirály

2 VP 3/3 rhatt kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha épülettel ködkerested elő: a kör végéig ingyen kijátszhatod.
K: kapsz egy A köd gyermeke lapot passzívan VAGY célpont lapra tehetsz egy ködjelzőt, ami a te jelződ. A ködjelző képessége: 1 VP vagy 2 ÉP árán a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Magányos lovag

3 VP 1 nekron (5)/(5) tharr kalandozó KF „háló” „szárnyak”

S: átkerül ellenfeled tartalékába aktívan, és ha a tulajdonosa használta ezt a képességet, akkor a kör végén húz egy lapot.
Hátrány: a kör végén, ha a tartalékodban van, akkor a tartalékodból, ha az őrposztban, akkor az őrposztból rajta kívül minden lény a gyűjtőbe kerül.


Ganüid kardforgató

2 VP (6)/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Támadhat egyszerre bármennyi őrposztban lévő lényt, ilyenkor mindegyik visszaüt rá.
Ha bármilyen sebzés érné, vagy egy forrás hatna rá: dönthetsz úgy, hogy helyette egy másik, általad választott ganüided sebződjön, vagy rá hasson a forrás.


Ganüid metabotróp

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés” „horgony”

S célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.
Kompenzáció: kapsz a kezedbe és az asztalra 1-1 Ganüid ifjoncot.


A semmi katonája

1 VP 1 nekron 1/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”

K5: 1 nekron: a kör végéig kap +1/+1-et.
K 1 nekron: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
Szabad áramlás (új)
szabálylap

Közös képességek:
S, áldozz fel 3 Ép-t: kapsz 1 Vp-t.
S, 1 zanszilánk: gyógyulsz 3-at.
S, dobj egy lapot a Semmibe: húzz egy lapot.
S, áldozd fel egy permanensedet: vegyél vissza egy másik lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Ha ellenfeled használta bármelyik képességét, akkor ugyanazt a képességet az ő körében te is használhatod egyszer.

(nyilván kellene neki egy új illusztráció)
 
Y-X építő Mágusiskola, tetőtér

építmény ősmágia Fairlight

Y annyi, ahány különböző mágusiskola jelent meg kijátszásáig.
X annyi, ahány mágusiskolád van játékban, a gyűjtődben és a kezedben rajta kívül.
Az ellenfél minden lapjának kijátszása +1 VP-be kerül.
S, 1 ZSZ: húzz egy lapot vagy célpont permanens a Semmibe kerül.

/ 2*Y+3
 
2 VP, 1 nekron, 1 csont Tarimánia

helyszin, mentális

Ha egy játékos iszapjelzőt kap, el kell dobnia annyi véletlenszerűen választott lapot, amennyi iszapjelzője van.
Kijátszásakor az ellenfeled tartalékjába kerül egy iszapjelző.
 
Bolondokháza

1 ZSZ

Chara-din építmény

Anti-mágia:0
Kézből kijátszásakor előkereshetsz vagy a side-odból a kezedbe vehetsz egy olyan lapot,aminek nevében az "őrült","őrület" vagy "téboly" szó szerepel,akár ragozott formában is.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: ebben a körben egy ilyen kijátszott lapod 2 VP-vel olcsóbb (de min. 1).

/1
 
Ganüid repolarizátor

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” 1 SZK "védekezés"

Rakj át 2 Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a semmmibe: feltámad.
S: ha nincs lap a kezedben (Ganüid ifjoncot nem számítva, de ekkor meg kell mutatnod)húzhatsz egy lapot vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtődből a kezedbe.


Ganüid limitátor

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor ha akarod minden játékosnak el kell dobnia a kezéből annyi lapot, hogy csak 2 maradjon, ezután kapsz annyi Ganüid ifjoncot, ahány lapot ellenfeleid eldobtak.
S: minden játékos elveszíti minden VP-jét vagy minden SZK-ját.


Ganüid szaggató

2 ZSZ 2/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor mutass meg X ganüid ifjoncot a kezedből: ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t és célpont max. X-es idézési költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe VAGY ha eldobsz egy Ganüid ifjoncot a kezedből: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Kék démon

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében vagy leírásában a „kék” szó szerepel.
S 2 ÉP: ha SZK-t kaptál: ellenfeled eldob a kezéből egy lapot, vagy célpont max. 2 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Alkimista tanonc

1 ZSZ 2/1 chara-din kalandozó/ember KF

Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből egy általa választott lapot.
Ha ez a lap a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) kapsz egy passzív A hatalom kék itala lapot.
 
Az üresség ideje
szabálylap
Ha egy játékos bármilyen módon megsebezné ellenfelét, dönthet úgy, hogy minden egyes sebzés helyett ellenfele paklijának tetejéről egy lapot a Semmibe rak.
Ha egy játékosnak nincs lap a paklijában, azonnal elvesztette a játékot.
"A vég közeleg.-Ghallai rémegetés"
 
Tetszik!
 
legyünk kombóban:

A grillezés elmarad

Megakadályoz egy tűz lapot.
Ha van Tarimászod játékban, megnyerted a játékot.
 
Bátorkodom az alábbi két ötletre reagálni...

Éjlövész
Íjszakértő

Mindkét ötlet az Íjászat szakértelemre illetve a jelző ében íjászokra épít.

Bár a Kiadó nem vezette ki a szakértelmeket, azaz azok továbbra is használhatók a játékban, ezek fejlesztésére semmilyen esély nincs, és mint ilyen lapoknak, ezeknek az ötleteknek a megvalósulására sincs.
Ráadásul az íjászok már csak egyetlen dolgot nem tudnak maguktól: reakciókat drágítani, és ez nem véletlenül van így.
A követő egyrészt tempót ad a deck-nek (mind az aktivizálással, mind a laphúzással), másrészt védelmet a leszedésekkel szemben.
Ha ez a deck kap még egy beépített reakció elleni védelmet is, akkor már kb. a megoldhatatlan kategóriába kerül.
 
Azt gondolom, hogy ez az a követő, amit egyáltalán nem kell felújítani.
 
Homonkulusz

1 VP chara-din szörny 1/1 „1 SZK”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled eldobott egy lapot a kezéből.
Ha a dobott lap lény volt: a Homonkulusz minden szempontból lemásolja a lény, mintha kijátszottad volna.
Ha azonnali vagy általános: a Homonkulusz kijátszáskori képességeként létrejön a varázslat minden hatása.
Ha más nem lény lap: a Homonkulusz megkapja a lap minden képességét (a kijátszáskoriakat is).


Állomány, a nyálkalény

2 VP 2/4 színtelen szörny 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor határozd meg a színét.
S rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és rakhatsz 1 izom vagy élet jelzőt Állományra.
K rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot.


Lélekfaló

1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: gyűjtőben lévő lap aktiválást kívánó hatása.
Láthatatlan.
Ha megsebez egy játékost: célpont gyűjtőből a semmibe rakhatsz egy lényt és ha akarod, a Lélekfaló megkapja a lény minden képességét és hátrányát. Egyszerre csak egy lény képességeit birtokolhatja, ha újat kap a régit elveszíti.


Éjlövész

1 VP chara-din szörny/ében íjász 1 SZK KF

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás, vagy általános.
K: ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t és kapsz egy ében mesterlövész jelzőt aktívan a tartalékodba (1/1-es chara-din szörny/ében íjász).


Íjszakértő

1 VP chara-din szörny/ében íjász „szárnyak”

Ében íjászaidra (már önmagára is) +2 VP reagálni.
Íjászat szakértelmed szintje eggyel nő, ha legalább egyes szintű.
P 1 VP: előkereshetsz egy szakértelmet a paklidból.
 
Benne van
 
A jó, a rossz és a csúf

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Ha nincs Tarimászod játékban, rakj a tartalékodba egy Tarimászt.
 
Motyogó térnyerő
2 VP
Leah szörny motyogó KF, 1 SZK, Védekezés
Semlegesítés: lény
S:kapsz egy motyogó kölyköt.
K:áldozd fel egy motyogódat:a következő körben célpont játékos minden lapjának kihozási feltétele 1 nekron elköltése.
1/3
"Ha ezek egyszer elszaporodnak..."
 
Nem járj-ra gondoltam,hanem terülős deckek ellen, esetleg mellé...
 
  ... | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.