Vissza a Főoldalra
 
Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A lárvaszint galetkijei
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Ezek a tanácstalan galetkik, kiknek a fenekén még szinte ott a tojáshéj, biztos hogy érettek arra, hogy elkezdjék új, önálló életüket a Teron hegy legalsó szintjén? Hát hamarosan ki fog derülni, ki az, aki életképes közülük.
Nézz szét a galériában!
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (65036)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (50)
Céhek Új Nemzedéken (16)
HKK Online V1.0 (31)
Nemzeti paklibemutató: Motygen (4)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
No eltelt az év.
Ugye semmi?
Milyarák?
Megen igazam volt?
Pedig ajánlatom is volt, az se érdekelt senkit.
Sebaj.
Azért jó, hogy legalább a kód megvan
További kellemes online HKK-t
 
Mágia mestereire visszatérve:nem azért de aki kitalálta nem tudom milyen betegséggel küzd,de az a játék "életképtelen"(nem a hkko).2015 van kritikán aluli grafika és kb SF koppintás.Na a lényeg: ha abba a "játékba tud beleőlni pénzt a beho akkor nem értem h a HKKO-ba mért nem(mivel gondolom az amerikai álmot már teljesítette ez a mágia mesterei).
 
Köszönjük a tájékoztatást.
Én is irtam már ide többször is,és most is mások nevében is szólok.Többek között olyan nevében is aki elég sokat költött a HKKo-ra.És nem akar (akarunk) mást csak játszani azokkal a lapokkal amiket pénzért megvett(tudom hogy ez nem ilyen egyszerű ,de sajnos az emberek igy gondolkodnak.....)(és aki játékokkal foglakozó céget csinál annak figyelembe kell venni az emberek gondolkodás módját ,még ha nem is ért vele egyet)

Tudjuk hogy nem Beholder fejlesztette a játékot de a Hatalom Kártyái Kártyajáték annyira egybefort a Beholder nevével hogy erre senki sem figyelt.
Ráadásul soha senki nem mondta hogy (írta) hogy milyen cég üzemelteti fejleszti a HKKo-t.
Ez a titkolózás gyanús lehetett volna,de megismétlem mégegyszer hogy a HKK annyira a Beho része hogy senki nem nézte hogy egy (elég kamu) mini cégnek fizeti a pénzt.

"kulcsra kész vállalkozás" -ról annyit mondanék szintén többek nevében hogy ha valami csoda folytán mégis ujra indulna ....senki nem fog egy fillért sem befizetni .Tehát csak a Beholder tudná ujra indítani a HKKo-t .Ha ez anyagilag erőforrásilag nem lehetséges akkor ennyi volt az HKKo ......
 
Mindent elnontál amit eddig is tudtunk, sak pont azt nem mondtad, miként, hogyan áll jelenleg a hkk online.
 
Ezt leírtam többször, itt is, és a másik fórumon is, de akkor egy rövid összefoglaló:

A HKKOnline-t NEM a Beholder fejlesztette, üzemeltette stb. hanem egy tőlünk teljesen független cég. MI a jogokat, konzultációt adtuk, a grafikákat, ill. hirdettük a játékot. Cserébe licenszdíjat kaptunk volna.

A játék nem volt annyira sikeres üzletileg, mint számítottak rá, ezért a játékot felfüggesztették tavaly tavasszal. Licenszdíjat mi akkor már nagyon régóta nem kaptunk, a tartozás fejében megkaptuk a program forráskódját, de mindenféle dokumentáció nélkül. Ekkor már a szerver is felmondásra, a futó program törlésre került, tehát a szünetmentes további üzemeltetés nem volt lehetséges, a programra egy új szervert kellett építeni, újra beüzemelni stb.

A játék üzemeltetésére a következőkre van szükség:
- egy ügyvezető/menedzser, aki meghatározza az elvégzendő feladatokat, biztosítja a szerver hátteret, a befizetések lekönyvelését stb.
- egy PRos, aki kommunikál a fórumon, híreket ír, ügyfélszolgálatot biztosít
- egy rendszergazda
- flash, java, php programozó
Itt jegyzem meg, hogy a fenti feladatokat az NMI-nél a végén már 1 ember csinálta, de ez inkább 3 vagy 4 ember.

A projekt átvételénél ezentúl van valahány hónap +munkaidő, ami semmiből nem áll, csak a program megértéséből, dokumentáció készítéséből, a szerver újraépítéséből.

Optimális esetben van egy vállalkozás, ami ezeket a feladatokat átveszi. Nekünk sosem volt elég emberi és anyagi kapacitásunk arra, hogy ezt felvállaljuk, ezt többször leírtam. Jó oka volt, hogy egy külsős cég csinálta az egészet, nem mi.
Amikor az egész projekt átkerült hozzánk, akkor próbáltunk megoldást keresni, hogy tovább működhessen - vagyis egy olyan vállalkozást, aki a fentieket elvállalja. Találtunk is egy céget, aki vállalta a menedzsmentet és a rendszergazdaságot és a php fejlesztést, és egy programozót, aki vállalta a java fejlesztést. Mi megadtunk minden segítséget, amit tudtunk, összeállítottunk egy új kiadható kiegészítőt, leírtuk, milyen fejlesztésekre van szükség, csináltunk a játéknak egy külön fórumot. Végül azonban az adott vállalkozás nem volt képes a fenti feladatokat ellátni még így sem.

A dolog tehát továbbra is nyitott annyiban, hogy ez egy "kulcsrakész vállalkozás", ha valaki a fentieket össze tudja szervezni, mi szívesen átadunk mindent, de csak akkor, ha a fentiek tényleg rendelkezésre állnak. tehát kell legalább 3 ember, aki hajlandó ezen több hónapot dolgozni (ill. valaki, aki szponzorálja ezt), és ért is ezekhez, és utána képes a játékot üzemeltetni. (A fórumot, konzultációt, reklámot biztosítjuk, ill. a java programozó is megvan, ha segítség kell.)

Ami még itt felmerült:
Miért nem üzemeltetjük egyszerűen csak tovább a játékot, mint a Mágia Mestereit, mindenféle fejlesztés nélkül?

Itt van egy nagy különbség. A HKKonline életképtelen, ha nincs meghatározott számú játékos. Hiszen akkor hiába lépsz be egy adott időpontban, ha nincs ellenfél, nincsenek versenyek. Ráadásul a Mágia Mestereinek a fejlesztőgárdája továbbra is itt van, tehát bármilyen probléma merül fel, orvosolni tudjuk. A HKKOnline-nal sajnos nem ez a helyzet, ha valamilyen bug miatt leállna vagy egyéb probléma lépne fel, nem tudnánk megoldani.
 
Mert 10 embernek nem éri meg játékot fejleszteni.
 
Milyen osszegrol lenne szo nagysagrendileg?
Kondiciok?
 
Jó ideje kihalt a topic, mondjuk nem is nagyon olvastam mostanában, de egy kérdés, csak, hogy letisztázzam magamba. Miért nem valósítható meg egy egyszerű újraindítás? Mármint midnenféle módosítás nélkül, hogy beinduljon és majd idővel, amikor tudnak rá megfelelő energiát fordítani, akkor fejleszteni rajta, ha szükséges?
 
Nagyjábol ugyanazt írtuk csak más szavakkal....(vagy ha nem is ugyanazt de én is csodálkozom miért nem inditják ujra).
Az a pár apró változtatás ami szükséges elvégezhető pár nap alatt....aztán a töbi menet közben.
 
Nem azért, hogy direktbe ellentmondjak, de végignéztem testközelből az első HKKO kimúlását, aztán a második tesztelését, kommunikációját, vállalásait, és végül ezt a fejleményt is, akár ez a vége, akár nem.

Szerencsére aludtam rá egyet, így komolyabb hirtelenkedések, vagy meggondolatlanság nélkül, bátran állíthatom: a döglött macskámat nem bíznám ezután a mutatvány (impotens vergődésnek jobban beillik) után sem a Behora, sem bármire, amihez köze van, nemhogy a pénzemet.

Avagy nagyon érdekelne, hogy a php programozó hiányából miért nem arra a következtetésre jutottak, hogy újraindítják a játékot és nem lesz benne fejlesztés 1+ évig, megmarad a platform, lehet játszani, szórakozni, aztán egy év múlva lesz, ami lesz.

Nem, biztos, ami biztos, inkább marad a frigóban, mert két fuccs után harmadszorra biztos megint be lehet majd hergelni játékra a népet, hiszen itt mindenkiben lapul egy kis Cicero, tuti menni fog...
 
Na most!
Senki sem ugy gondolta hogy ugy fog ujra indulni a HKKo hogy tökéletes lesz .Csak ötleteket "" elvárásokat "" fogalmaztak meg a játékosok a forumokon.(mert esetleg azt hitték hogy most már komolyra fordul a dolog)

Sztm igenis indítsák ujra ugy ahogy volt az Online-t.
És lehet hogy ha már évek ota stabilan megy majd,akkor lesz majd aki költ rá pénzt.
A kisebb bugokat meg lehet majd oldani menet közben.
Inkább legyen egy bugos játék, mint egy semmilyen.!!

A Mágia Mestereit alapul véve..... nem nagyon hiszem hogy oda aztán todul a pénz ,de lehet hogy néha azért fizetnek emberek érte.
Az se egy nagy eresztés (azért valjuk be....)a nemzetközi ingyen játékokhoz képest,de mi Szeretjük,és ez a LÉNYEG.

Esetleg ,ha kellene valamennyi alap pénz az ujra indításhoz ,miért nem írják meg?
Mondjuk minden játszani kivánó ember fizessen be 10 ezret és ez azért 50-100 játékosnál már komoly pénz lenne....
Ha meg nem lesz tényleg semmi az egészből akkor levásárolhatnánk a Behonál ......

A Beholderről senki nem hiszi (és nem is lenne ugy) hogy pénz lenyulása megy....megbiznánk benne,és a már sokat rá költő játékosok is megnyugodnának ,ha ujra indulna.

AMI A LEGFONTOSABB a lapok gyengítése kapcsán nagyon figyelembe tudta venni a Beho a játékosok javaslatait, hát kérjük szépen hogy az online-nal is ilyen játékos-barát modon járjon el!És induljon el ujra mhamarabb.....
 
Bemásolom ide is,amit Miklós írt:

"Sziasztok, sajnos egyelőre nem sikerült olyan találni, aki a php programozást tovább tudja vinni, úgyhogy itt megrekedt a projekt. Jelenleg az egyetlen lehetőségként azt látom, hogyha nem találunk senkit, aki a játékot továbbvigye, akkor mi, mint Beholder Kft. vállaljuk ezt fel, saját programozóinkkal. Ez azonban csak akkor történhet meg, ha a jelenlegi 2 projektünkkel elkészülünk, ahogy írtam, egy harmadikat nem tudunk felvállalni. Tehát úgy néz ki, bármennyire is szerettük volna, hogy a játék feltámadjon, én nem tudok ígéretet tenni arra, hogy ez belátható időn belül megtörténik, bizonytalan időre (1 év+) jegelni fogjuk Ha bárki tud olyat befektetőt, fejlesztőt, aki felvállalná, hogy ezt az egyébként nagyon jól megcsinált játékot továbbvigye, kérem tudasa velünk.

Ami egyébként engem kissé elriasztott a fórumot elolvasva, hogy úgy érzem, óriásiak az elvárások. Teljesen újraírt kliens, új grafika, lecserélt lapkészlet, új versenyrendszer stb. Maximum ha valami nagy multi úgy döntene, hogy megveszi a játékot, de erre én nem látok esélyt. Amit én eleve lehetségesnek tartottam, hogy kisebb módosításokkal, extra lapkkal újraindítani az egészet, de a fórum hozzászólások alapján ennek önmagában nem sokan örültek volna."
 
Sajnálom, hogy beigazolódott amit sejteni véltem
 
R.I.P HKKO
Akkor vissza kell,hogy térj a sárkányokkal in live :P
 
Igen a válasz meg is érkezett a HKKO fórumon Miklóstól. Szerintem el is lehet felejteni, hogy volt valaha egy ilyen project. Az ég egy adta világon semmit nem fogtak fel abból, amit hónapokon át magyaráztunk nekik, megmaradt egy-két elrugaszkodott felvetés, amit ők elvárásként értelmeztek és ezzel le is zárták a témát, hogy akkor minek erőlködjenek.
Erre mondják: "Nem akarásnak, nyögés a vége..."

http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,17.0
 
Röviden: ebből se mostanában lesz valami
 
Anno sajnos pont ugyanez volt a helyzet: a nyílt béta és a tényleges indulás között fél évig a hamarosan felirat díszelgett és 0 kommunikáció folyt mellette a fejlesztők részéről. Most is leginkább ott van elakadva a dolog, hogy megint hetek óta nem kommunikálnak semmit. Miklós ugyan még 2 hete reagált egy üzenetemre (azt is itt küldtem neki), de azóta kb semmi, a többi fejlesztő meg szintén nem kommunikál.
Pedig napi 5-10 percről lenne szó, amit foglalkozni kéne a kommunikációval, de nem... mert az más fontosabb dolgoktól veszi el az időt, amiből meg semmit nem látunk, ha egyáltalán történik valami.
Mert az addig rendben, hogy nincs php programozójuk és ez nagyban megakasztja sok ponton a dolgot, de attól van tucatnyi más része a játéknak, amivel lehetne foglalkozni (pl. a félig kész bugokat javítani stb, fel se sorolom, megtettem már máshol)...
De a legnagyobb probléma, hogy nem kommunikálnak, pedig lenne egy rakat megbeszélni való...
 
Igazad van. Meg az h hamarosan. Lassan fél éve hamarosan jön az online.
 
Egy nem létező online játékhoz van fórum.
Többféle témában hozzá lehet szólni ,mint például a nem létező tesztelés,vagy esetleg a szintén nem lévő anyagi háttér....
Csodás.......
 
Igen, akartam én is posztolni, hogy lehet jönni hozzászólni a topikhoz, legyen elég visszacsatolás a készítők felé.
Gondolok itt arra, hogy "mindenkinek" megvolt a véleménye, hogy mi volt jó, mi volt rossz, mit kéne változtatni, aztán most meg néhány kivételtől eltekintve elég nagy a csend.
Utána meg majd jön a hőzöngés, hogy ez miért így vagy úgy, pedig most effektíve meglenne a lehetőség arra, hogy picit befolyásoljuk a játék jövőjét.

http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,18.0
 
http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,18.0

1. hozzászólás
 
sziasztok régen jártam már errefelé mi ujság????lesz ebből a hkko-bol valami?
 
Javaslom mindenkinek az asztali hkkt
 
Jó buli volt skacok, oda se neki, majd valamikor valahogyan valahol befejezzük
 
"Köszönjük a segítségeteket! A HKK Online zárt béta tesztjét a mai nappal lezárjuk.
A további fejleményekről értesítünk majd mindenkit a fórumon illetve emailben is."

Noh még ennyi változás a tegnaphoz képest...
 
Egy kis infó az Online állapotáról:
http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,17.0

Egyúttal szeretném megköszönni Béta-tesztelő társaimnak a tesztet és a sok közös munkát!
 
Írj a behonak,ők "adták ki" nekik a munkát. Volt itt a külsős cég részéről nagy kampány,aztán meg ahogy látom halad a dolog mint a magyar gazdaság...
 
Az a probléma, hogy pont mint az előző brigádban itt is van két ember, akivel össze lehet itt ott akadni és netalán még ad reakciót is a felmerülő kérdésre, de egyik se úgymond döntéshozó. Ráadásul most épp mindkettő ki van dőlve (bár xxaby-ról - a programozó - fogalmam sincs hova offolta magát már vagy 2 hete, Lilyről legalább tudom, hogy nyomós oka van offline-nak lenni), viszont nincs egy harmadik vagy negyedik tag, aki nemhogy esetleg néha felnézne a fórumra vagy ilyesmi, de konkrétan regisztrálva sincs. Innentől picit értetlenül állok a dolog előtt, mert ha ennyire a háttérbe vannak vonulva a csapat további tagjai (már amennyiben vannak, bár vannak rá utalások, hogy vannak még páran), akkor el nem tudom képzelni, hogy milyen formában vesznek részt a fejlesztésben, mert döntést nem hoznak, "építeni" nem építenek semmit, és még csak "jelen" sincsenek.
Perpill min 3 levelemre várok választ, mind a fejlesztéssel kapcsolatos, csak épp egyikük 2 hete offline, másikuk meg 1 hete, és bár kurva türelmes meg megértő vagyok, de rohadtul kezd fogyni az én türelmem is.
 
Nos,ennyit a HKKO-ról... egy próbát megért...
 
Sajnálom, hogy beigazolódni látszanak a megérzéseim a társaságot érintően.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.