Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mechek párharca
Küldd el képeslapként!
A csatamechek egy ember által irányított harci egységek, a legfélelmetesebb fegyverek a Battletech világában.
Nézz szét a galériában!
Battletechről általában (1300)
Bem Hussars (964)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
Sziasztok!

Egy új kiegészítő/pakli koncepciót szeretnék bemutatni: a zombikat. A zombi filmek és sorozatuk az egy jó pár éve már virágkorukat élik. Elgondolkoztam azon, hogy hogyan lehetne a HHK keretei közé adaptálni ezt a nagy népszerűségre szert tett sci-fi elképzelést. Az alábbiakban ennek az eredményét szeretném ismertetni. A pakliba tartozó 24 kártyát grafikusan is elkészítettem és az alábbi linken megtekinthetőek: https://drive.google.com/drive/folders/1cX3gjVgK3oZb2jofy0vNwJ6Tt_PTwb_Q?usp=sharing

A zombi altípusú lapok a szkritterekhez hasonlóan saját, beépített képességgel rendelkeznek. Ez az alábbi módon néz ki:

Zombi altípus: A zombi altípusú lények az alábbi képességgel rendelkeznek: immunitás: hidegre, méregre, jégre, mentális varázslatokra, csábításra; nem kerülhet rá: élet-, dermesztés-, álom-, méreg-, elmúlás-, öregítés és dögvész jelző. A zombi altípusú lények nem építkezhetnek, nem termelhetnek varázspontot és a gazdájuk csak kényszerített áldozás esetén áldozhatja fel őket. Minden nem mágikus sebzés fele annyit sebez rajtuk (felfelé kerekítve) és minden tűz, villám és elektromosság sebzés kétszer annyit sebez rajtuk.

A zombi lapok minden esetben rendelkeznek egy saját képességgel, mégpedig a Dögvész X-el.

Dögvész: X ha egy dögvész képességgel rendelkező lény a harc ütés részfázisában megüt egy másik lényt, akkor a megütött lényre X dögvész jelző kerül. A dögvész a lény ütéséhez kapcsolódó automatikus hatás. A dögvész akkor is működik, ha lény, amelynek ez a képessége nem okoz sebzést. Ha egy lényen dögvész jelző van, akkor a gazdájának minden előkészítő fázisában rá kell tenni egy újabbat. Ha így a lényen lévő dögvészjelzők száma egyenlő vagy több lesz, mint amennyi a lény aktuális életpontja, akkor a lényről minden jelző leesik, elveszíti minden képességét, átkerül az ellenfél tartalékjába passzívan és mostantól ő lesz a gazdája. Innentől a lény altípusa kiegészül a zombi altípussal, fekete (leah) színű lap lesz, valamint, majd ezt a képességet kapja: Dögvész: 1. Az élőholt-; az elementál, vízió, kísértet és gólem altípusú lényekre, valamint az avatár típusú lapokra nem hat a dögvész. Amennyiben egy lény a rajta lévő egyéb jelzők (pl. méreg vagy elmúlás) száma miatt a gyűjtőbe kerülne, de van rajta dögvész jelző, akkor a játékból való kikerülés helyett úgy kell tekinteni, mintha a dögvész jelzők száma elérte volna az aktuális életpontjainak számát.

Ahogy a lapok áttekintéséből és a fenti leírásból kiderül a zombi játékmód alapvetően egy etnikum alapú - a charad-din fattyakra hajazó - horda jellegű és/vagy egy leah gyűjtőgeneráló pakli lehetőségét is magában hordozza. A zombi lapok beépített képességében rejlő a speciális előnyök és hátrányok egyidejűsége miatt alkalmazkodásra kényszeríti az ellenfelet a játék és a pakli összeállítás során is. A dögvész által egy új, a mérgezést és a csábítást ötvöző képesség is bekerülne a játékba, ami a beépített zombi képességekkel együtt és mellett, számos kombó lehetőség előtt nyitná meg az utat.
 
mágikus támadás helyett mágikus védelem
 
Taronis

Elenios kalandozó
mutáns
|mentális| |védekezés| |KF|

3 zanszilánk
2 sebzés 4 ÉP (mágikus támadás)

Repül.
Semlegesítés: nem mentális lap.
Kijátszása után ingyen kijátszhatsz vagy előkereshetsz egy mentális lapot és ha nem semlegesítésként vagy védekezésként játszod ki, ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
 
Kopasznyakú főnix

Elenios szörny
főnix
|tűz| |1 szörnykomponens|

repül.
1 Vp
0 sebzés 1 ép

Feltámad. Csábítás: 2 (ez feltámadáskor nem működik). Áldozd fel: Kapsz a kezedbe egy A főnix hamvai lapot. Áramlás: Kapsz a kezedbe egy A főnix hamvai lapot. Kompenzáció: Kapsz a kezedbe egy A főnix hamvai lapot.
 
Gondolatégető főnix

Elenios szörny
főnix
|tűz| |mentális|

X nekron
1 sebzés 1 ÉP
Repül. 1 szörnykomponens

Feltámad. X mindig 3-mal kevesebb, mint ahány lap van a kezedben (min. 1, max. 3).Költségéből minden egyes nekront helyettesíthetsz 1 VP-vel. Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből X véletlenszerű lapot vagy sebződik kettőször X-et. Hátrány: Nem lehet feláldozni.
 
Amit írtál az majdnem egy Krigis + Lépéselőny egyben, úgy, hogy lehet mellette még követő is.
Vesd össze a Lépéselőnnyel. Igaz, 1 csonttal kevesebb, de hátrány helyett +2 lapot ad. Az, hogy az ellenfél kezd, nem is feltétlenül hátrány. Ugye alapból a meccsek 50%-át ő kezdené, szóval csak a másik felében jársz rosszul, és te ezt tudod a pakliépítéskor, a leendő ellenfeled meg nem. Tehát telerakhatod védekezéssel, mint a Krigist, és ezzel fixen rá is tudod védekezni. Vagy vesd össze a Krigissel, ami elég népszerű követő manapság (bár szerintem nem inkorrekt, de az egyik legerősebb), a 2. körben adja csak a 2 lapot, de -1 helyett +1 VP, a játék elején 2 VP ér annyit, mint 2 lap, aztán a 2. körben megkapod a 2 lapot is. És fixen védekezhetsz.
És akkor emellé még a követő lehetősége.
 
Ez lemaradt: 1 szörnykomponens (jár érte)
 
Villámfőnix

Elenios szörny
főnix
|villám| |tűz|
2 zanszilánk 1 nekron
3 sebzés (mágikus támadás) 3 ÉP
Repül.

|E|: Feltámad.
|S|: Az előkészítő fázisodban előkeresheted 1 zanszilánk és 1 nekron elköltésével előkeresheted a paklidból. Ha |kötelék|: bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki.

Színesítő szöveg:
"Mint a villám ott termett, amikor csak hívták"
 
Azért ez is hasonlóan vicces. Vagy ezt viccnek is szántad?
 
Kapzsi Tallmon

követő
hordaparancsnok

A játékot 6 lapppal és +3 ÉP-vel kezded. A 4. körtől kezdve -1 Vp-t kapsz. Késleltetett hatás 5: Kapsz 3 Vp-t.
 
*több lapot dobat
 
Rosier csatlósa

színtelen követő
epikus

Minden xenód lapot dobató képessége eggyel többet lapot dobat, de ha van Rosiered játékban, akkor 2-vel. Xenóid a következő képességet kapják: Áramlás: 2VP: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot (ilyenkor a követő képessége nem működik). |E|: kapsz a kezedbe egy Xenó parazita lapot.
 
Timakor,a médium
1 VP. 1/2
Tharr - Kalandozo(Ember)- Szárnyak,KF
Osmagia

Semlgesites : Varazslat.
Ha nem semlegesiteskent jatszod ki, kor vegen visszavehetsz egy lapot a gyujtodbol a kezedbe.

“Mindig egy lepessel a halál előtt járt”
 
Beszállok!

Edharati, a bűbájmester

követő

Megnyerted a játékot!



Oké, egy kicsit előreszaladtam az időben (De amúgy az a Koncentrált pszí legyen már mentális...)
 
Az ötödik pecsét

2 VP 1 ZSZ 2 nekron chara-din bűbáj [+1]

Nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: tégy rá annyi pecsét jelzőt, amennyi a lap IK-ja volt.
S végy le róla 5 pecsét jelzőt: előkereshetsz egy lapot a paklidból.


Tantrikus fókuszálás

1 VP elenios bűbáj „védekezés”

Semlegesítés: max. X+1-es idézési költségű lap, ahol X annyi, ahány bűbájod van játékban.
Áldozd fel ezt és még egy bűbájod: húzz egy lapot most és egyet a kör végén!


Koncentrált pszí

1 VP elenios bűbáj „ősmágia”

Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
K 2 VP vagy áldozd fel egy bűbájod: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Lassan érő gyümölcsök

1 VP elenios bűbáj [+1]

Húzz egy lapot!
S: rakj játékba a paklidból egy max. 2 idézési költségű bűbájt, majd tégy rá 2 dermesztés jelzőt.


Üres falak
1 ZSZ tharr építmény 1 SP

Ellenfeled nem támadhatja épületeidet.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több épületedre hatna, majd húzz egy lapot!
 
Van már ilyen nevű lap.
 
Ez lemaradt:

Áramlás és X-2 vp (min. 1): Kapsz a kezedbe X Íjász tanonc lapot.
 
Hosszúíj

Chara-din tárgy
fegyver, ében íjász
5-X zanszilánk
|KF|
X a játékban levő ében íjászaid és legendás lényeid száma (max. 3). Hordozója ében íjász altípusú is lesz és kap egy izomjelzőt és ha ében íjászra vagy legendás lényre rakod egy életjelzőt is. |E|: Célpont max. X idézési költségű lap a semmibe kerül vagy célpont játékos sebződik X+2-t.
 
Számszeríj

Chara-din tárgy
fegyver, ében íjász
2 zanszilánk
|KF|

Hordozója ében íjász altípusú is lesz. |E|, Passzivizáld hordozóját: Célpont lény vagy építmény sebződik annnyit, ahány ében íjászod van játékban (max. 6-ot).
 
Fa íj

Chara-din tárgy
fegyver, ében íjász
1 szörnykomponens
|KF|

Hordozója ében íjász altípusú is lesz. Passzivizáld hordozóját: célpont lény sebződik annyit, ahány ében íjászod van játékban (max 3-at). Áramlás: kapsz a kezedbe egy Íjász tanonc lapot.
 
Szerintem ez így semmilyen éjfatty pakliba nem fog beférni, de az ötlet jó. Ha megengedsz pár javaslatot:

2 Vp 1 nekron Dimenziókapu
bűbáj Chara-din

Kompenzáció és büntetés: kapsz egy Biogenezis lapot.
S, dobj el egy lapot a Semmibe: keress ki a paklidból egy éjfattyat.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 Vp-vel olcsóbb.

Na, asszem ez így már adja a fattyokhoz...
 
2VP Dimenziókapu
bűbáj, éjfatty leah
+1vp reagálni rá

S: 1vp: a következő éjfattyad idézési költsége 3vp-vel kevesebb.
S: vegyél le egy életjelzőt egy éjfattyadról, kapsz egy éjfatty biogenezis lapot.
 
Arányaiban teljesen jó. Igazad van,jobban jártam volna,ha azzal indulok
 
Hát mert rossz deckkel jöttél, látod de a mezőnyben összesen 4 db avatár követő figyelt, azért ez vidám
 
És egyik sem az enyém
 
Harap utca három alatt
megnyílott a kutya-tár,
kraggal-kyorggal megnyitotta
az 5 követős avatár!

Hat manáért Caramain,
Hétért Ősmotyogó jár,
De követővel 0-ért
kijön minden avatár
 
Az Ősmotyogó császár, Eruol és Krebrix is sebez ötöt. Meg a deckben azért nem csak avatárok lehetnek, pl. a Szinguszagi, Drig'ra, az elnyelő, az Aranysárkány vagy az Angyalhercegnő is üt 5-öt, sőt, egy Sivarával még a Szirén császárnő is (plusz ő ugye csábíthat is valami finomat). Ha valaki játszik Rymával, ő is, ha nincs Hírnök.
Szerintem egy ilyen felújítással a Hírnök alig vesztene az erejéből, ezért ha valaki eddig azt lőtte, most is azt lőné. A Kyorg az tényleg ijesztő tud lenni a +2-es counterlésével (a 0-ra olcsóbbítása nem számít, mert ha bármelyik követőt lövik, akkor már úgyse tud 0-ért jönni semmi), de ha valaki feltétlenül counterléssel akarja megoldani a lapokat, akkor az eddig is a Kyorgot szedte le (ami megjegyezem veszélyes, mert a Harangmester miatt elég megvárni 3 nagyot ütő lényt, és az ellenfél csak 2-t tud megcounterelni, akárhány counter is van már nála).
Az epikust meg félig viccnek mondtam, de ha már mindennek lesz úgyis epikusa, akkor megnéznék egy avatárost is szívesen.
 
Nem hiszem, hogy gond lenne az avatarokkal (tavaszi kupa top 10-ben van mindket legfobb kovetos valtozat).
 
Nem mondtam, hogy uralja, de közel sincs szüksége tápolásra. Nem tier1, de nincs is messze tőle. Sokszín megeheti, de azért lássuk be az sem úgy van kitalálva, hogy lepörög azt csá. Felőrölhet, de harangmesterrel elvan az ember, s előbb-utóbb jön egy dög, amit meg tudja oldani ezt a szituációt. Mert mondjuk plusz rá reagálni. Szóval ne sírjunk már szegény avatárok miatt.
 
Egy dolog a fölösleges tápolás,egy másik a szinten tartás. Az avatár pakli jelenleg messze áll a tier1-től. Mindezek mellett könnyen kiismerhető és a 0 lapos kezdés miatt nagy hátránya,hogy side lapokkal nem igazán tud mit kezdeni. Pakolhatunk be követőlövés ellen dolgokat,de vagy felhúzzuk az elején vagy teljesen mindegy. Ha az avatár követőt lövöd be,a paklid 90%-a 2-vel drágul be egyébként. Ez pedig azt jelenti,hogy az 1. körben nem jön semmi,a 2.-ban valami nagy leérkezik,de 2-ért le tudod komposztálni vagy 1-ért exterminálni. Fókuszálásra akkor van keret belőtt követő után,ha valamiért az ellenfél nagyon gittet húzott és már nem tudott visszafordíthatatlan előnyre szert tenni (pl. tolt egy Sötét mágiát és van VP-je megfogni az avatárokat)

Szóval siratni nem kell a paklit,de azért ne jelentsük ki,hogy uralja a játékot
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.