| A dárda hegye
Tharr, vagy dornodon
1 csonti, kincs-es lap
P: célpont játékos sebződik annyit amennyi az őrposztban lévő lényeinek a sebzése
Ha sebzést okoz, célpont játékos nem játszhat ki lapot a kezéből abban a körben.
Dobd ezt a lapot a kezedből a gyűjtőbe, tegyél egy gyűjtőben vagy kézben lévő KF képességgel rendelkező lényt játékba (kijátszási feltételének nem kell teljesülnie) |
Harcos amazon (új)
1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy elfet vagy elenios kalandozót a paklidból.
K: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.
Elf (új)
1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”
Kijátszásakor célpont nem kalandozó lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: kör végén húzz egy lapot.
Yasmina (új)
1 VP 2/3 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”
Kijátszásakor előkereshetsz egy Pozitív létsíkot a paklidból.
Ellenfeled minden sebző forrása 2-vel kevesebbet sebez.
K ha egy lény vagy játékos gyógyul: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Chosuga kedvese(új)
2 VP (2)/2 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”
Semlegesítés: varázslat, de ha eldobsz egy elfet a kezedből, akkor semlegesítés: lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor Csábítás: 3.
Suu’zy gyermeke
1 VP 1/1 elenios kalandozó/elf KF
S dobj fel egy érmét: ha eltalálod az eredményt, akkor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, egyébként kapsz egy VP-t.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe rakhatsz. |
A szingularitásra még egy Áramlás: keress elő egy helyszínt ráfér, hogy tuti legyen |
Hamarosan:
A Végső Szingularitás
3 VP <3> 3 SZK
színtelen
helyszín
szinguláris
életkioltó
Semlegesítés: Megakadályoz egy forrást. Ha lap, akkor a Semmibe kerül. A Végső Szingularitás megőrzi altípusát Semlegesítésként is.
K: Reakció: 3 VP, keresd elő a paklidból.
Ha új helyszín kerül a játékba, a Végső Szingularitás és minden játékban, kézben és gyűjtőben lévő permanens és jelző (a forrásimmunis is) a Semmibe kerül.
„Hát eljött.” – Thu’zad, útjának végén.
Más:
A nagysási kígyó
1 VP
Sheran
szörny
kígyó
0/1
Sikeres kijátszása után ellenfeled nevezzen meg egy lényt, majd kígyó a tartalékjába kerül. Nem kerülhet ki a játékból, csak ha a megnevezett lényt húzod (mutasd meg), vagy feláldozod a követődet, vagy az ÉP-d és a max ÉP-d felét (felfelé kerekíts). Ekkor rakd a Semmibe.
Nem építkezhet, nem kerülhet be az őrposztba, nem cserélhet gazdát, nem gyógyulhatsz és nincs gyógyulási fázisod.
„Vedd ki mátkám, vedd ki kebelembe bújót, kebelembe bújót, a nagysási kígyót!”
-ősi elf ballada
Egyébként Ibn-al-Rashid-nál a "közvetlenül azutánnak" nem kéne reakciónak lennie, csak egy következő cselekvésnek, nem tudom, hogy a "közvetlenül azután" kitétel automatikusan reakciónak minősül-e?
(meg ha már itt tartunk a Meghasonulás reakciódrágítása természetesen max. 2 is) |
Ez csak egy vicc... gondolom. |
A korallzátony úrnője
követő/epikus
Kedvelt lap: szirén.
Minden sziréned csábítása 1-el nő.
S ha ebben a körben loptál el permanenst: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
Alanori zsebtolvaj
1 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF
Kijátszásakor kapsz egy Dobótőrt.
S áldozd fel egy Dobótőröd: ellenfeled eldob egy lapot, vagy ellophatsz egy max 1 költségű nem lény lapot.
Izmos fatty (új)
2 VP (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Anti mágia: 1 (de chara-din lapot nem lehet neki dobni).
Kijátszásakor aktivizálódik, majd minden chara-din lényed kap 1-1 izom jelzőt.
K vegyél le egy lényedről egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Éltető fatty
1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor minden chara-din lényed kap egy élet jelzőt.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
A lovasok atyja
követő/epikus
Kedvelt lap: lovas.
A 2. körtől minden lovasodra +1 VP reagálni.
S passzivizáld egy lovasod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t. |
Lépfene
Bűbáj, betegség
idézési költség 1 VP
Ha van célpont játékosnak játékban lénye akkor
célpont játékosra is hat.
kijátszásakor célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és minden lénye 1 ÉP be kerül. Ennyi lesz a max ÉP-je is.
Majd minden előkészítő fázisban 1 ÉP-t sebződik a célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és lényei is. |
Életmentő
kalandozó, kobudera
Nem lehet varázslat célpontja.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni.
0/1 mágikus támadás és védekezés
P: célpont kalandozó visszagyógyul max ÉP-re
1 szintlépés: P: célpont lény visszagyógyul max ÉP-re
Áldozd fel: Ha ebben a körben célpont játékos ÉP-je 0-ra vagy az alá csökken visszagyógyul 1 ÉP-re. |
A sebezhetetlenség ára (Leah)
idézési költség: 1 VP, és egy áldozás
azonnali varázslat
Az első körben nem játszhatod ki.
Áldozd fel annyi ÉP-det, hogy csak 1 maradjon!
Ebben a körben a lap kijátszója semmilyen módon nem sebződhet!
Továbbá sem a lapjaidra vagy önálló jelzőidre nem hatnak források.
A kijátszott lapjaidra nem lehet reagálni.
Dobd ezt a lapot a kezedből, a gyűjtőbe lapjaid (kézben és asztalon)
ebben a körben nem lehetnek célpontjai forrásnak.
Hátrány: a következő körben nem gyógyulhatsz! |
Felperzselt mező
Fairlight Bűbáj 2 VP
Ha van ellenfelednek "ősmágia"lapja játékban vagy gyűjtőben ingyen játszhatod ki. Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tégy egy elmúlás jelzőt egy célpont lapra.
Késleltet hatás, 1:Minden játékos a kezéből minden lapot a semmibe dob. |
Kloin Drungas (új)
5-X ZSZ
Chara-din
kalandozó
törpe
KF, repül
?/1+?
X annyi, ahány épületed és nem KF tárgyad
van a játékban de max. 2. ? annyi, ahány
SZK-d és VP-d van összesen, de max. 6.
Izom: 2. Élet: 1.
Kompenzáció: húzz 1 lapot.
K: 1 ZSZ: kap 1 izomjelzőt, vagy
ingyen kijátszhatsz rá egy tárgyat. |
Ködgóliant
4 VP 3/3 leah szörny/óriás 1 SZK „köd”
Semlegesítés: lap.
Áramlás: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Ködgigász
4 VP 3/2 leah szörny/óriás „köd” 1 SZK
Kijátszásakor gyógyulsz 6 ÉP-t.
Ellenfeled minden lapja +1 VP.
Ronad, a behemót
4 VP 4/4 leah szörny/óriás 2 SZK „köd”
Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden VP-jét, majd sebződik annyit, amennyit vesztett (de max. négyet)
Megaszaurusz maximusz (új)
7 VP (14)/14 sheran szörny/dinó 3 SZK [+2] „szárnyak”
Semlegesítés: lap.
Kompenzáció és Kárpótlás: 20 ÉP, 2 VP, ellenfeled következő lapja nem jön létre.
Áramlás: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t, gyógyulsz 5 ÉP-t.
Orgling bűztanya
1 ZSZ chara-din épület 4 SP
A te körödben ellenfeled minden lapja +1 VP.
E: ha ellenfeled kijátszott egy lapot: kapsz egy Orgling kártevőt. |
Tharr Kalapácsa (tárgy)
Idézési költség:1 VP, X ÉP és max ÉP.
ÉP-d és max ÉP-d nem mehet így 1 alá.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni!
Csak KF képességgel rendelkező lényre rakhatod!
Tharr kalapácsának annyi sebzése lesz amennyi ÉP-t áldoztál. Használója láthatatlan lesz, és tartalékból is támadhat bárkit (játékost is). |
1 Vp Ködből előnyúló csápok
általános köd Sheran
Húzz eggyel több lapot, mint ahány önálló jelzője van az ellenfélnek játékban.
Áramlás: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt (0/1-es Sheran szörny, az alábbi hátrányokkal: "Nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba, és nem lehet feláldozni. Minden lapod +1 Vp-be kerül." |
A fattyak megmentője
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás lény”
Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna vagy reagálna egy vagy több chara-din fattyadra vagy legendás lényedre.
K: ha sikeresen játékba hozol egy legendás lényt vagy chara-din fattyat (kivéve követővel): húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.
X2, a rettegett
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „legendás lény”1 SZK
Kijátszásakor válassz egyet az alábbiak közül: ellenfeled eldob egy lapot, egy gyűjtőből max. 2 lapot a semmibe rakhatsz, ellenfeled egy véletlenszerűen választott permanense a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „kötelék”: 1 helyett 2 képességet választhatsz.
A káosz parancsnoka
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás”
Időleges hatás: 1: a chara-din fattyakat és legendás lényeket kivéve egy asztalon lévő lap képessége sem működik.
K: áldozd fel egy chara-din fattyad vagy legendás lényed: kap még egy időleges hatás jelzőt.
Rosier kegyence
1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan típusú lapot, amilyet dobatott.
Mocskos Fred
3 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF
Semlegesítés: lap.
Kijátszásakor ellenfeled minden, a semlegesített lappal azonos nevű lapot a paklijából a semmibe rak.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kapsz 2 dobótőrt. |
Mondjuk az esetleg rákerülhetett volna, hogy "nem áldozástól", bár gőzöm sincs, hogy ebbe a kényszerített áldozás beleértendő-e, de gondolom igen. A "nem áldozástól, de kényszerített áldozástól igen" egy szép mondat. |
Ibn-al-Sharad
1 VP
Tharr
kalandozó
ember
KF, [+2]
0/3
Közvetlenül azután is kijátszhatod, hogy egy permanensed az asztalról a gyűjtőbe került. Max. ÉP-d nő 2-vel, gyógyulsz 5 ÉP-t, kapsz 1 SZK-t és húzz 1 lapot, majd kör azonnal véget ér.
„Érkezése olyan volt, mint a hosszú eső utáni első éjszaka. Tiszta, fényes, felszabadító.”
- Treem feljegyzéseiből |
És az is min. 1, eh. Sajna az X-es szöveget nem lehetett normálisan megfogalmazni |
[+X] nyilván a reakciódrágítás, ahol X a lap IK-e, csak elfelejtettem átírni. |
Meghasonulás
0 VP
Dornodon
azonnali
reakció
[+X]
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lapodat az ellenfeled megakadályozta. Célpont játékos gyógyul kétszerannyit, húz annyi lapot és kap annyi VP-t, vagy sebződik kétszerannyit, eldob véletlenszerűen annyi lapot és veszít annyi VP-t, amennyi a lap idézési költsége volt, de min. 1-et és max. 2-őt. (A gyógyulás és a sebződés min. 2 és max. 4.)
„Az ilyen dolgokat már régen magam mögött hagytam…”
- Dornodon |
Vízgólem
Elenios szörny
gólem "1 szörnykomponens" "repül"
1 vp 1 nekron
4 sebzés 4 ép
Nem cserélhet gazdát. |S|:1 ZSZ: Húzz egy lapot vagy vegyél vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe. Áramlás: Végy vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe vagy húzz egy lapot. |
Az ősmágus
2 VP
Fairlight kalandozó
ember
KF,ősmágia,rezisztencia
Repül.
P:keress ki a paklidból egy ősmágiás varázslatot.
P,1 ZSZ:keress ki a paklidból egy varázslatot.
2/4 |
Égbekiáltó hiba!
0 VP
Színtelen
azonnali
reakció
ősmágia
Közvetlenül egy cselekvésed után lehet kijátszani. Kijátszását megelőző cselekvésedet meg nem történtté teszi. Vissza kell vonni annak minden következményét a kapcsolódó hatások megtörténtéig bezárólag, majd a játékot a cselekvést megelőző pillanattól kell folytatni. Ezután az Égbekiáltó hiba! a Semmibe kerül, és te cselekedhetsz. Nem játszhatod ki, ha előző cselekvésed eredményeképp a paklidból lapot húztál, és már megismerted azt, vagy ellenfeled már konkrétan kinyilvánította a következő cselekvését.
Áramlás: 1 VP, húzz egy lapot. Az égbekiáltó hibát a pakliba keverés helyett a Semmibe is teheted. |
Fagyfatty
2 VP 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya „hideg”
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled minden lapja kap X dermesztés jelzőt, ahol X annyi ahány lényed
Fattyak hordája (új)
3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK [+2]
Kijátszásakor aktivizálódik és válassz X-et az alábbiak közül (de egyet max. egyszer): Élet: 1, kap 1 izom jelzőt, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ellenfeled eldob egy lapot, húzol egy lapot.
X mindig annyi, ahány chara-din fattyad van játékban vele együtt.
Ha egy chara-din fattyad kikerül a játékból: kap egy +1/+1-es jelzőt.
Fattygodan
1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
S áldozd fel egy thargodanod: kapsz 1 SZK-t és ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz egy VP-t.
Abszolút fatty
5 VP (5)/5chara-din szörny/chara-din fattya, éjfatty 1 SZK
Élet: 1. Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz egy áldozással.
Kijátszásakor kapsz 2 különböző általad választott gyakori chara-din tókent.
Ellenfele lapjainak állandó képességei nem működnek.
Zenon, a förtelmes
1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Élet: 1.
Ellenfeled a lapjaidra nem reagálhat X-nél kisebb idézési költségű lapokkal, ahol X az adott lap idézési költsége (már erre a lapra is vonatkozik).
Fatty berzerker
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Anti mágia: 1, de chara-din lapot nem lehet neki dobni.
Kijátszásakor aktivizálódik.
Chara-din fattyaid sebzése ellenfeled max. ÉP-jét is csökkenti. |
Mágusok játéka!
kijátszási költsége 0 VP
Ha az első 3 körben játszod ki áldozz fel 5 ÉP-t
Tippeld meg célpont játékos kezében lévő
lapjainak idézési költségét. (X, ?.. stb
ami nem konkrét az 0-nak számít)
Ha az általad tippelt szám egyezik, vagy maximum
+5-el, vagy -5-tel kevesebb mint célpont játékos
kezében lévő lapjainak az idézési költsége:
Kapsz +5 VP-t, +5 szörnykomponenst, gyógyulsz +5 ÉP-t és a max ÉP-d is nő ennyivel.
Amennyiben a tipped nem felel meg a fent leírtaknak
célpont játékos kapja meg az 5 VP-t, 5 szörnykomponest, és 5 ÉP-t (és max ÉP-t) |
sylvester stallone-t SLY-t kérdezted? Jöhet a mehet? Mert hát ugye ez egyértelműen maga a háttér felhasználása "jogcímhasználat" amire engedélyt kell kérni! |
Rambócsótány
Fairlight szörny
|1 szörnykomponens|
X vp
1 sebzés X ÉP
X mindig a játékban lévő Rambóbogaraid száma. Semlegesítés max. X-es költszégű nem varázslat lap. Minden Rambóbogarad Anti-mágia: 1-et kap. |
Rambóanya
Fairlight szörny
|1 szörnykomponens| |+X/3 rá reagálni|
2 Vp 1 Nekron
0 sebzés X-2 Ép
X mindig a játékban levő Rambóbogaraid, Rambólárváid és Óriás rambóbogaraid száma (min. 3). Kijátszásakor és |S|: Kapsz a kezedbe vagy a tartalékodba egy Rambólárva lapot. |E|: Áldozd fel két Rambólárvádat: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy megakadályoz egy lapot. |
Rambólárva
Fairlight szörny
|repül.| |1 szörnykomponens| |tóken lap|
1 vp
0 sebzés 1 ÉP
5-öt használhatsz. Áramlás: Kapsz egy passzív Rambóbogár lapot (kijátszáskori képessége nem jön létre). |
Óriás rambóbogár
Fairlight szörny
óriás |repül.| |1 szörnykomponens|
2 vp
X+2 sebzés X+2 ÉP
5-öt használhatsz. X mindig a játékban lévő Rambóbogaraid száma. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|