Méghozzá milyeneket... |
ez tévedés,a paraziták is adhatnak,pl. betegséget |
nálad a pont)) |
naés? aki írta csak nem halt meg! |
Több mint 4 éves hozzászólásokra reagálsz,könyörgöm... |
ja, én is kitaláltam, hogy a hidra is lehetne entikum (sokat ki is találtam)
saját képesség: több lényt támadhat, de ezek visszaütnek, és többnyire mágikus a védekezésük. |
a szimbiózisnak semmi köze a parazitákhoz, mert azok csak elvesznek, de a szimbióták adnak is valamit |
egyébként lényegében megmondtad a frankót
a neruboknak nem túl használható a különlegességük ezért nem olyan állatok
éjfattyak,semmi nem kötötte őket össze azon kívül hogy nagy benga állatok kyorg mellé
de ha túlságosan egymásra épülnek az jeg megöli a játékot
meg kell találni a középutat |
ehhez csak annyit hogy remélem nincs igazad
sok kreatív ember játsza ezt a játékot
remélem hogy még nemfedtünk le minden variációt
egyébként meg van egy csomó etnikum tf-e meg akár öv-n (vu-nnyira nem sok de otr is talál az ember)
szerintem leginkább azokat kell megvalósítani mert azok illenek a hkk világába |
Van több etnikum is, akik még nem kaptak altípust, sőt, nincsenek is jelen még a HKK-ban. Ott vannak a hoariánok (a nerubokhoz hasonlatos természeti népek, bár itt a hasonlóság véget is ér), vagy ott vannak a teriádok, a draklenek (bár vannak draklen nevű lapok, ezek a TF-en külön etnikum. Aztán ott vannak maguk a ryukuk, akik szintén nem kaptak etnikumot.
Egy etnikumot úgy érdemes, és szabad csak megtervezni, ha kapnak valamilyen egyedi vonást, amit senki más nem birtokol, csak ők. Egyébként kuka. Nézzétek vissza a szilmilleket! A szilmillek is egy etnikum, de azon kívül, hogy egyike-másika jó ide vagy oda, a többsége elmerült a feledében. Miért? Mert nem volt semmi olyan közös képességük, ami erőssé tette volna őket.
Ha teszem azt kijönne a HKK új etnikumaként a hoariánok törzse, csak példa, akkor annk milyen egyedi képessége lenne? Valszeg semmi új nem lehetne, hiszne valsezg mindent lefedett már a játék.
Ha új etnikumot akar valaki, akkor az egyedi képességeken kell elgondolkodni elsőként.
A parazita etnikumnak nem kell etnikumnak lennie, és már van egy csomó ilyen lap. Mindenféle élősködők, kullancsok, stb. |
Ez jogos ,adjanak ki persze altipus nélküli KFes tárgyakat is. |
1.kicsit túl erős
2.már megbocsáss de a "paraziták"mitől tartoznak egy altipushoz?
3.túl erősek lennének és túl erőssé tennének egyes dekkeket
vagy ha gyengülnének valamenyivel akkor bénák lennének
egyébként meg jelenleg semmi szükség uj altipusra
a jelenlegiekhez tervezzetek lapot |
fölösleges
csak gyengítené a tárgy decket mert egy fajta cucbol csak 1 mehet 1 lényre |
Lényre rakható tárgy altipusokat javasolnék:sisak, nyaklánc, csizma,pálca vagy varázspálca (ezek egy része tudom hogy van) csak példának irtam. |
Mit szólnátok egy Parazita altípushoz??
Chara-din színű, hálós lények lennének mind mágikus védekezéssel.
Képessége lehetne mondjuk a szimbiózis: X. Lényege: Kézből való sikeres kijátszása után és ha megsebez egy játékost, akkor az ellenfél veszít X Vp-t és te kapsz annyi Vp-t, mint amennyit elvesztett. Ha nem veszít Vp-t, vagy nem eleget , akkor sebződik X-et, illetve elveszíti a maradékot és sebződik annyit, mint amennyi hiányzott. A Parazita lények hátránya lenne, hogy kijátszásuk után sebződsz 1 Ép-t (hiszen ügye a szimbiózis mindkét fél számára előnyös(de jobb, ha felénk dől a mérleg)). |
inkább ütéskor úgy élethűbb |
de mostmár nem tiszta vérszívás kijátszáskor jönne létre, vagy ütéskor ? mert ha ütéskor akk ink legyen ingyen harci képesség. |
attól még lelehet lőni, legjobb ha lelövi ütés előtt.
am akkor meg ha már rákerűl úgy poén, ha eldönthetjük jelző leszedéskor ,hogy játékos vagy a lény gyógyúl-e.
így már egész eredeti dolog lenne ez a vérszívás. |
de így túl erős lenne ... pont az a lényeg hogy le lehessen lőni a lényt mert igy nagyon erős |
miért a lényre ?
ink kapsz annyi "vér" jelzőt amennyivel csökkent ellen max ép-je a véreszívástól
így olyan mintha kiszívná ellen vérét, és van pár vércsepped amit "feláldozol" megiszol és gyúgyúlsz.
mind1 lényeg ,hogy la lövik a lényt így jobban jársz. |
szerintem legyen ez a fogalma:
Ha egy lényen ezt látod: Vérszívás x , az aszt jelenti hogy ha megsebez egy játékost, a játékos max ép-je x-el csökken és tégy a lényre x vérszívásjelzőt. Vegyél le egy lényedről x vérszívásjelzőt : célpont lény vagy játékos gyógyul x ép-t
lehet gyógyítás helyett max ép-t kéne növelnie |
hát, ha hordás beütésűek lennépnek sztem még 4is lehetne |
az is lehet,de akkor csak max. 1,2,3-as vérszívásokat lehetne csinálni,a több már szerintem elég erős |
feelingesebb lenne ha max ép-t sebezne. |
Na egy teljesen új altípus ötlet:
Denevérek
mind leah lenne,mind rendelkezne a Repülés képességgel és egy új képességet is kitaláltam melléjük:
Vérszívás:
ez ugyanúgy működne,mint a blokkolás,kijátszáskori képesség és azt tudná,hogy amennyi a vérszívás,annyi ÉPét gyógyulnék kijátszáskor,az ellenfél pedig annyi ÉP-t vesztene
pl. Vérszívás,1:kijátszásakor a denevérnek gyógyulok 1-et,az ellenfél sebződik 1-et
persze ezt lehetne korlátozni mondjuk kézből való sikeres kijátszásra
mit gondoltok? |
olcsóbbítós xenón én is gondolkodtam
mert olyanunk nincs |
vagy akár:
1vp, 1nekron
repűl
dobat egy lapot.
P: áldozd fel kikereshetsz egy xenót.
3mág./2mág.
játsza elején is jó kirakni, de később is olcsón keres egy x1-et vagy királynőt. |
én spec valami ilyesminek örűlnék:
2vp
dobat 1 lapot, büntetése 1ép.
Minden xenód 1vp-vel olcsóbb.
Áldozd fel: egy xenódat, vagy 4ép-det célpont lap (ami nem épület) a semmibe kerűl.
1/3
vagy esetleg nincs büntetése és akk épület is, vagy 3vp-s és akkor 2/3-as. |
én majd tervezek nektek xenókat,nekem szívem csücskei | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|