Vissza a Főoldalra
 
Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Vámpírvadászat
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
"Midőn Lord Daramoula kikelt a sírjából, átdöftük szívét a fakaróval... Ruhájának béléseiben azonban nem találtunk a hőn áhított pálcájából... Aztán dübörgő léptek figyelmeztettek arra, hogy miért... Csak a szolgájával végeztünk..." - egy rég halott varázsló megfejtett emlékbuborékjának tartalma
Nézz szét a galériában!
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (50)
Lapötletek (65035)
Céhek Új Nemzedéken (16)
HKK Online V1.0 (31)
Nemzeti paklibemutató: Motygen (4)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Méghozzá milyeneket...
 
ez tévedés,a paraziták is adhatnak,pl. betegséget
 
nálad a pont))
 
naés? aki írta csak nem halt meg!
 
Több mint 4 éves hozzászólásokra reagálsz,könyörgöm...
 
ja, én is kitaláltam, hogy a hidra is lehetne entikum (sokat ki is találtam)
saját képesség: több lényt támadhat, de ezek visszaütnek, és többnyire mágikus a védekezésük.
 
a szimbiózisnak semmi köze a parazitákhoz, mert azok csak elvesznek, de a szimbióták adnak is valamit
 
egyébként lényegében megmondtad a frankót
a neruboknak nem túl használható a különlegességük ezért nem olyan állatok
éjfattyak,semmi nem kötötte őket össze azon kívül hogy nagy benga állatok kyorg mellé
de ha túlságosan egymásra épülnek az jeg megöli a játékot
meg kell találni a középutat
 
ehhez csak annyit hogy remélem nincs igazad
sok kreatív ember játsza ezt a játékot
remélem hogy még nemfedtünk le minden variációt
egyébként meg van egy csomó etnikum tf-e meg akár öv-n (vu-nnyira nem sok de otr is talál az ember)
szerintem leginkább azokat kell megvalósítani mert azok illenek a hkk világába
 
Van több etnikum is, akik még nem kaptak altípust, sőt, nincsenek is jelen még a HKK-ban. Ott vannak a hoariánok (a nerubokhoz hasonlatos természeti népek, bár itt a hasonlóság véget is ér), vagy ott vannak a teriádok, a draklenek (bár vannak draklen nevű lapok, ezek a TF-en külön etnikum. Aztán ott vannak maguk a ryukuk, akik szintén nem kaptak etnikumot.
Egy etnikumot úgy érdemes, és szabad csak megtervezni, ha kapnak valamilyen egyedi vonást, amit senki más nem birtokol, csak ők. Egyébként kuka. Nézzétek vissza a szilmilleket! A szilmillek is egy etnikum, de azon kívül, hogy egyike-másika jó ide vagy oda, a többsége elmerült a feledében. Miért? Mert nem volt semmi olyan közös képességük, ami erőssé tette volna őket.
Ha teszem azt kijönne a HKK új etnikumaként a hoariánok törzse, csak példa, akkor annk milyen egyedi képessége lenne? Valszeg semmi új nem lehetne, hiszne valsezg mindent lefedett már a játék.
Ha új etnikumot akar valaki, akkor az egyedi képességeken kell elgondolkodni elsőként.
A parazita etnikumnak nem kell etnikumnak lennie, és már van egy csomó ilyen lap. Mindenféle élősködők, kullancsok, stb.
 
Ez jogos ,adjanak ki persze altipus nélküli KFes tárgyakat is.
 
1.kicsit túl erős
2.már megbocsáss de a "paraziták"mitől tartoznak egy altipushoz?
3.túl erősek lennének és túl erőssé tennének egyes dekkeket
vagy ha gyengülnének valamenyivel akkor bénák lennének

egyébként meg jelenleg semmi szükség uj altipusra
a jelenlegiekhez tervezzetek lapot
 
fölösleges
csak gyengítené a tárgy decket mert egy fajta cucbol csak 1 mehet 1 lényre
 
Lényre rakható tárgy altipusokat javasolnék:sisak, nyaklánc, csizma,pálca vagy varázspálca (ezek egy része tudom hogy van) csak példának irtam.
 
Mit szólnátok egy Parazita altípushoz??

Chara-din színű, hálós lények lennének mind mágikus védekezéssel.
Képessége lehetne mondjuk a szimbiózis: X. Lényege: Kézből való sikeres kijátszása után és ha megsebez egy játékost, akkor az ellenfél veszít X Vp-t és te kapsz annyi Vp-t, mint amennyit elvesztett. Ha nem veszít Vp-t, vagy nem eleget , akkor sebződik X-et, illetve elveszíti a maradékot és sebződik annyit, mint amennyi hiányzott. A Parazita lények hátránya lenne, hogy kijátszásuk után sebződsz 1 Ép-t (hiszen ügye a szimbiózis mindkét fél számára előnyös(de jobb, ha felénk dől a mérleg)).
 
inkább ütéskor úgy élethűbb
 
de mostmár nem tiszta vérszívás kijátszáskor jönne létre, vagy ütéskor ? mert ha ütéskor akk ink legyen ingyen harci képesség.
 
ja
 
attól még lelehet lőni, legjobb ha lelövi ütés előtt.
am akkor meg ha már rákerűl úgy poén, ha eldönthetjük jelző leszedéskor ,hogy játékos vagy a lény gyógyúl-e.

így már egész eredeti dolog lenne ez a vérszívás.
 
de így túl erős lenne ... pont az a lényeg hogy le lehessen lőni a lényt mert igy nagyon erős
 
miért a lényre ?

ink kapsz annyi "vér" jelzőt amennyivel csökkent ellen max ép-je a véreszívástól

így olyan mintha kiszívná ellen vérét, és van pár vércsepped amit "feláldozol" megiszol és gyúgyúlsz.


mind1 lényeg ,hogy la lövik a lényt így jobban jársz.
 
szerintem legyen ez a fogalma:

Ha egy lényen ezt látod: Vérszívás x , az aszt jelenti hogy ha megsebez egy játékost, a játékos max ép-je x-el csökken és tégy a lényre x vérszívásjelzőt. Vegyél le egy lényedről x vérszívásjelzőt : célpont lény vagy játékos gyógyul x ép-t

lehet gyógyítás helyett max ép-t kéne növelnie
 
hát, ha hordás beütésűek lennépnek sztem még 4is lehetne
 
az is lehet,de akkor csak max. 1,2,3-as vérszívásokat lehetne csinálni,a több már szerintem elég erős
 
feelingesebb lenne ha max ép-t sebezne.
 
Na egy teljesen új altípus ötlet:
Denevérek
mind leah lenne,mind rendelkezne a Repülés képességgel és egy új képességet is kitaláltam melléjük:
Vérszívás:
ez ugyanúgy működne,mint a blokkolás,kijátszáskori képesség és azt tudná,hogy amennyi a vérszívás,annyi ÉPét gyógyulnék kijátszáskor,az ellenfél pedig annyi ÉP-t vesztene
pl. Vérszívás,1:kijátszásakor a denevérnek gyógyulok 1-et,az ellenfél sebződik 1-et
persze ezt lehetne korlátozni mondjuk kézből való sikeres kijátszásra
mit gondoltok?
 
olcsóbbítós xenón én is gondolkodtam
mert olyanunk nincs
 
vagy akár:

1vp, 1nekron

repűl
dobat egy lapot.
P: áldozd fel kikereshetsz egy xenót.

3mág./2mág.


játsza elején is jó kirakni, de később is olcsón keres egy x1-et vagy királynőt.
 
én spec valami ilyesminek örűlnék:

2vp

dobat 1 lapot, büntetése 1ép.
Minden xenód 1vp-vel olcsóbb.
Áldozd fel: egy xenódat, vagy 4ép-det célpont lap (ami nem épület) a semmibe kerűl.

1/3

vagy esetleg nincs büntetése és akk épület is, vagy 3vp-s és akkor 2/3-as.
 
én majd tervezek nektek xenókat,nekem szívem csücskei
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.