Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A hegyek szerzetesei
Küldd el képeslapként!
Ghalla magashegységeiben, a világtól zajától távol, visszavonultan élnek még szerzetesek, akik briliáns harcművészet-tudásukat csak a ritkán arra vetődő, arra érdemesnek talált kalandozókkal osztják meg. Így váltak lakhelyeik a kobuderák kedvenc zarándokhelyévé...
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-28 19:16:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Kösz jól. 4 már kész, készül az 5. Emellett 70-80 %-os aktivitás van, akik hetente vagy max 2 hetente lépnek, ami biza nagyon jó. Naná! A barbár mindig nyomul
 
És, hogy álltok a képességekkel, taglétszámmal?
 
Csak, hogy ne merüljön feledésbe Ghalla Legkeménebb KT-ja, írok. Amúgy szaporodunk! Retteghettek mágiazabálók!

Tron
 
Grat és sok sikert!
 
Úgy látszik, hogy a html tageket már nem kezeli ))
 
Megalakultunk! A számunk: 9171. Akit érdekel a dolog, az kattintson a nevemre vagy <b><a href= http://www.beholder.hu/?m=sark2&in=forum.ph p&action=user&username=craslorg >ide</a> </b>, vagy írjon <b><a href= mailto:craslorg@gmail.com >mail</a&g t;</b>t. Esetleg GN-en nézzen körül a Barbáros hírelemben vagy a Barbár KT topicban avagy a Barbárok csoport irán tanúsítson érdeklődést.

Tron
 
A KT képességek fejlesztésének ideiglenes megvonása nem vette el a kedvem!!! (A többiek nevében nem beszélhetek, remélem az övékét sem... annyira) Úgyhogy nyugodtan lehet jönni és remélhetőleg hamar felvesznek új programozót BEHO-ban és tényleg csak 2-3 hónapra áll le az ilyen irányú fejlesztés.
 
Alakul a molekula és az igazi barbáros KT Akit érdekel, írjon vagy jöjjön a GN-es csoportba. 5 elhivatott híve már van, ég kettő kellene minimum. Higyjétek el, jó lesz, az ötletek nagyon jók!
 
Szerintem en sejtem ki. Sok sikert!
 
Áh, nem Mert nem egyértelmű és ráadásul bizonytalan Vagy mi.
 
Kicsoda o, ha lehet tudni?
 
Yesss! Szaporodunk, szaporodunk. Csak tessék, hely még van és sikerült az ügynek megnyerni egy igen régi neves játékost, aki a szerepjáték egyik élharcosaként ismert.
 
Augusztus végén, szeptember elején - reményeink szerint - megalakul egy Barbár KT. Akit érdekel, jelezze privátban vagy itt, vagy GN Barbárok csoportban.
 
Természetesen itt is fogadunk minden hasznos info-t és itt is érdeklődhetsz.
Előreláthatólag a KT nyár végén, ősszel alakulna, de mindenképpen még az idén.
 
Ha érdekel a KT jövője és szívesen lennél tagja az alakulásnál vagy később, akkor gyere a Ghalla népére és kérd a felvételed a Barbár KT csoportba.
Itt - a csoporthoz tartozó fórumokon - beszéljük meg a leendő KT arculatát, feltételeit, képességeit.
 
Miért ne jöhetne egy vadelf? Még az én karim sem KT érett, akit Barbárnak tervezek, úgyhogy még 1 év. Meg különben sincs se valláshoz, se fajhoz kötve. Ha egy gnóm feltupírozza az erejét, akkor no problem, ő is jöhet.
 
IGEN!!! MELÁK ERŐS!!! (A tömeg őrjöng) ))
Köszi a dicsérő szavakat. Ha valóban nem gond az, hogy csak egy nyamvadt elf vagyok, akkor mihelyt KT érett leszek, jelezném beszállási szándékomat a Barbárok közé. Feltéve persze, ha addig leszünk elegen. Ha pedig nem, akkor azon munkálkodunk majd, hogy legyen!
Acharimordax
 
Összegyűjtöttem az eddigi ötleteket. Csak bemásoltam egyenlőre, meg próbáltam típusonként rakni egymás után, de már van jópár. Ezekkel kapcsolatban is kérném a véleményeket, ellenvéleményeket.
Tudom, hogy ezek itt voltak leírva, de így csoportosítva valamennyire már jobban átlátható.

Ötletek:

Illúziópáncél. ami igazi "barbáros" kinézetet kölcsönöz a karakternek, ugyanakkor nem akadályozza abban, hogy viseljen erősebb páncélokat, s így lemaradjon. Ugyanezt fegyverre, ezzel meg lenne oldva a "brutális" fegyverek kérdése is. Nem komoly táp, de szerepjátékosan talán nem rossz.

Ha már páncél, az illuziópáncél az tökéletes lenne, mint képesség, de a KT vezető meghatározhatja, hogy csak Bőr cuccokat viselhetnének a tagok [szado-mazo feeling ))) ]. Nyugaton és Keleten is van szerintem éppen elég, a plussz védettséget nagyobb szinten össze lehet szedni ügyességből.

Illúzió páncélnak elég szerintem, ha azt írja ki, hogy egy vasfejpánt és egy párducbőr ágyékkőtő van rajta, meg esetleg egy yeti mokaszin...


Lehetne olyan képességet kitalálni, amely a vp regeneráció rovására adna plussz Ép. regenerációt. (Oké, tudom ez eléggé antitáp).

Olyasmit is meg lehetne oldani, hogy ne legyen szükség hátasra. Szint, vagy EF-elés függvényében tudjanak a KT tagok többet mozogni ("futnak").

A már meglévő képességek (szkanderozás, ordítás, Kőbőr, stb) hasznosságát nem ecsetelem, elég nyilvánvaló - bár már nem lenne eredeti.


Javasolnék egy kb. 10%-os fejlődés-lassulást a taumra (teóra szerintem nem kell - a barbároknál elterjedt a sámánisztikus mágia), a pszire pedig kb. 20%-ost. (Ez valószínűleg úgy lesz megoldva, hogy nem 100, hanem 110, vagy 120 százaléknál fejlődik a képzettség).

A barbár ismérve az erő, szívósság, kitartás, antimágia. Ezért szerintem a három "varázs" tudomány lassabb fejlődését konpenzálná az erő, egészség és a fegyver szakértelmek gyorsabb fejlődése, ill. a mágia ellenállst pedig könnyebb védődobás megdobásával lehetne elérni szerintem.

A mágia-ellenállást KT képességhez kötném, EF arányosan %-os agytaposás formájában...

A balkezes fegyver letiltása elég brutális (magasabb szinten komoly hátrányt jelent a balkezes fegyver, vagy pajzs hiánya). A probléma az, hogy a TF-en nincs kétkezes fegyver. Ezt orvosolandón javasolnám ennek a képességnek a gyors kifejlesztését (mondjuk 2. vagy 3. képességnek). {A 20. szintű karakterem méregfoggal a bal kezében sebez két kör alatt átlagban 40-80 pontot - a nyugati oldalon van} Elég brutális kiesést jelentene, ha ez nem volna, és ez nem egy magas szintű karakter. Ugyanakkor nem lesz egy gyenge képesség, amely ezt képes kompenzálni.

A kétkezes fegyver hiánya valóban baj szerintem is, de ha azt vesszük figyelembe, hogy ütőfegyveres a karakter, akkor ott van a harcikalapács, ami elég brutális balkezes fegyver. Szúrónál és vágónál azonban nem olyan "zord" külsejűek a balkezes fegyverek. Bár szerintem ezzel is lehetne mahinálni a KT vezetőnek, hogy a tagoknak kötelezővé tenné a harci kalapácsot balkezes fegyverként való használatra.


A KT képességeknél. Itt Lehet igazán meghatározni egy Kt igazi arculatát. A két kezes harcot meg lehetne kapni fegyverszakértelem után mint mondjuk a balkezes harcot 6 után, de ezt magasabb lenne mondjuk a duplája. A többieknek is meg lehetne tanulni, csak később, mondjuk a 100-as kordi környékén elhelyezett 1-2 "gladiáror" iskolában. Ezért szerintem, azért lenne szükség, mert a nem hiszem, hogy max. 60 kariért átprgramoznák a játékmenetet, ezért elérhetővé lehetne tenni másoknak is.

Ha már barbárkodunk, valami csonkolásos képesség is kell, alá kritikus ütés...


A varázslatokat elég annyira visszafogni, hogy kör elején jóval (mondjuk 50%-al) kevesebb VP-t regenerál a karakter, további költségnövelés szinte lehetetlenné tenné a varázshasználatot. Esetleg még annyit lehet elképzelni, hogy a VP regenerációba nem számít bele a taum szintje.

Új fegyvereket is lehetne kitalálni minden fegyverszakértelemre, amit küldikben, labikban, kúpokban, ill. egyes fegyverboltokban lehetne beszerzni. Az ütősségüknek köszönhetően elég népszerűek lennének, ahhoz hogy megérje őket leprogramozni.

Komolyabb balták és kardok is előjöhetnének (egy böszme kétkezes bárdért ölni tudnék), ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy a női barbárok pl. inkább barominagy lándzsákkal rohangásztak... Aztán Wulfgar után szabadon dobókalapács, és még számtalan ilyen dolgot ki lehet találni... Pl. ha már Gladiátorkodásról is eset szó, egy szigony + háló sem elhanyagolható, szerintem...

A KT tagjain legyen permanens Becsületjel! Egy barbár nem zsebtolvaj. (Conan is inkább betörő volt fiatalkorában, és nem zsebtolvaj).

Teszem aszt tetoválások. Mondjuk tekok kerülnének a testre a nagyobb küldik, tettek után, hogy mindenki tisztában legyen, hogy mekkora harcossal is találkozott.

Szerepjátékos képességnek lehetne még a 3-nál több trófeát, sebbhelyeket, vagy akármi ilyesmit...


+ támadásra ott van a dalolás/ordítás képesség, sebzésre lehet olyan képességet kitalálni pl. hogy 1,5-2x erőbónusz, vagy hasonló...

harcikörönként +sebzés és -védelem, minél több körös a csata annál több +/-... mintha örjöngne...
 
Na, létrehoztam a Barbárok nevű csoportot a Ghalla Népén, aki szeretne csatlakozni, az jöjjön. Nem kell, hogy be akarj lépni majdan ilyen KT-ba, csak az a lényeg, hogy érdekeljen a dolog.
 
Shaolor! Te leszel a legendárius :-)

Amúgy gyűjtögetem az infókat, ötleteket és majd 2-3 hetente összegyűjtve megdobállak titeket vele.
Lassan létrehozok egy csoportot GN-ben és akkor ott szavazásokat is írok ki a különböző képességekre.
 
Akarom mondani szép. :-)))))
 
Ez szié volt. Akár írói babérokra is pályázhatnál:-)

Kenji.
 
Alakul, alakul...
Vonyítanak már a farkasok a téli égboltra. A kerekképű telihold alatt gyülekezik a zord horda, hogy toportyánként ügetve meginduljon a puhány városlakók nyomorúságos menedékei felé. Acélizmú lábak dobbanása, ütemes lihegés, és a roppant fegyverek halk csendülése csupán mi elárulja közeledtüket. Mert közelednek ám!
Fogadjuk őket illendően!
 
Üdv!

Télleg jó ötlet, hiányzott már néhány true Conan és Tukaram már innen...
Egyébként ha tárgyaknál tartunk, végre komolyabb balták és kardok is előjöhetnének (egy böszme kétkezes bárdért ölni tudnék), ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy a női barbárok pl. inkább barominagy lándzsákkal rohangásztak... Aztán Wulfgar után szabadon dobókalapács, és még számtalan ilyen dolgot ki lehet találni... Pl. ha már Gladiátorkodásról is eset szó, egy szigony + háló sem elhanyagolható, szerintem...
Egyébként én a mágia-ellenállást KT képességhez kötném, EF arányosan %-os agytaposás formájában...
A jellemi dologban nem értek egyet, mert pl. mind jó, mind rossz barbár történetet hallottunk már...
De egyébként ha ez az ötlet bedöglene, valaki úgyis fel fogja dobni pl. a viking KT ötletét (hamár hajózás is van, pl.)...
+ támadásra ott van a dalolás/ordítás képesség, sebzésre lehet olyan képességet kitalálni pl. hogy 1,5-2x erőbónusz, vagy hasonló...
Aztán pl. lehetne egy olyan képességet csinálni, hogy harcikörönként +sebzés és -védelem, minél több körös a csata annál több +/-... mintha örjöngne...
Illúzió páncélnak elég szerintem, ha azt írja ki, hogy egy vasfejpánt és egy párducbőr ágyékkőtő van rajta, meg esetleg egy yeti mokaszin... pl.
Esetleges szerepjátékos képességnek lehetne még a 3-nál több trófeát, sebbhelyeket, vagy akármi ilyesmit...
És ha már barbárkodunk, valami csonkolásos képesség is kell, alá kritikus ütés...
Kb. ennyi jutott eszembe, így hajnal 1-kor
Üdv

Alex - A fő Korsó
 
Szia craslorg!

Szerintem is nagyon jó az ötlet, bár sajna nekem sincs negfelő karim hozzá. Szerinten a varázslás visszaszorítása hosszutávon hátrány lehet, de ha konpezálva lesznek, akkor elég erős és szerepjátékos karik születhetnek. Lenne pár ötletem e hátrányos hendikep konpenzálására, de nem tudom mennyire lehet majd őket kivitelezni. Én két területre bontanám. Az első: Mindjárt a Kt alap kiirásánál. Szerintem is a barbár ismérve az erő, szívósság, kitartás, antimágia. Ezért szerintem a három "varázs" tudomány lassabb fejlődését konpenzálná az erő, egészség és a fegyver szakértelmek gyorsabb fejlődése, ill. a mágia ellenállst pedig könnyebb védődobás megdobásával lehetne elérni szerintem. A második: A KT képességeknél. Itt Lehet igazán meghatározni egy Kt igazi arculatát. A két kezes harcot meg lehetne kapni fegyverszakértelem után mint mondjuk a balkezes harcot 6 után, de ezt magasabb lenne mondjuk a duplája. A többieknek is meg lehetne tanulni, csak később, mondjuk a 100-as kordi környékén elhelyezett 1-2 "gladiáror" iskolában. Ezért szerintem, azért lenne szükség, mert a nem hiszem, hogy max. 60 kariért átprgramoznák a játékmenetet, ezért elérhetővé lehetne tenni másoknak is. Új fegyvereket is lehetne kitalálni minden fegyverszakértelemre, amit küldikben, labikban, kúpokban, ill. egyes fegyverboltokban lehetne beszerzni. Az ütősségüknek köszönhetően elég népszerűek lennének, ahhoz hogy megérje őket leprogramozni. Szerintem ez elég kölönleges képesség, de szerintem egyedi szerepjátszos képesség is kellen a már meglévők mellé. Nem tudom. Teszem aszt tetoválások. Mondjuk tekok kerülnének a testre a nagyobb küldik, tettek után, hogy mindenki tisztában legyen, hogy mekkora harcossal is találkozott. Egyenlőre ennyi gondolatom lenne, de lehet, hogy nagy hülyeségek. Majd még gondoodok.

Üdv Kenji.
 
Üdv!

A semleges jellem valóban jellemzi a Barbárokat, de a semleges szférából leginkább THARR és SHERAN jöhet szóba szerintem, a harc és a természet az, ami leginkább a barbárokhoz közel áll.
Ha már páncél, az illuziópáncél az tökéletes lenne, mint képesség, de a KT vezető meghatározhatja, hogy csak Bőr cuccokat viselhetnének a tagok [szado-mazo feeling ))) ]. Nyugaton és Keleten is van szerintem éppen elég, a plussz védettséget nagyobb szinten össze lehet szedni ügyességből.
A kétkezes fegyver hiánya valóban baj szerintem is, de ha azt vesszük figyelembe, hogy ütőfegyveres a karakter, akkor ott van a harcikalapács, ami elég brutális balkezes fegyver. Szúrónál és vágónál azonban nem olyan "zord" külsejűek a balkezes fegyverek. Bár szerintem ezzel is lehetne mahinálni a KT vezetőnek, hogy a tagoknak kötelezővé tenné a harci kalapácsot balkezes fegyverként való használatra.
Egyenlőre ennyit.
Az ötlet valóban jó (a BARBÁR KT ötlete).
Örülök, hogy a JV is rábólintott.
Sok sikert és kitartást a megvalósításhoz.

Csüsz
 
Jók az ötletek. Javasolnék egy kb. 10%-os fejlődés-lassulást a taumra (teóra szerintem nem kell - a barbároknál elterjedt a sámánisztikus mágia), a pszire pedig kb. 20%-ost. (Ez valószínűleg úgy lesz megoldva, hogy nem 100, hanem 110, vagy 120 százaléknál fejlődik a képzettség). Ez nagyjából megfelel az alakváltók levonásianak (a pszít kivéve).
A balkezes fegyver letiltása elég brutális (magasabb szinten komoly hátrányt jelent a balkezes fegyver, vagy pajzs hiánya). A probléma az, hogy a TF-en nincs kétkezes fegyver. Ezt orvosolandón javasolnám ennek a képességnek a gyors kifejlesztését (mondjuk 2. vagy 3. képességnek). {A 20. szintű karakterem méregfoggal a bal kezében sebez két kör alatt átlagban 40-80 pontot - a nyugati oldalon van} Elég brutális kiesést jelentene, ha ez nem volna, és ez nem egy magas szintű karakter. Ugyanakkor nem lesz egy gyenge képesség, amely ezt képes kompenzálni.
A varázslatokat szerintem elég annyira visszafogni, hogy kör elején jóval (mondjuk 50%-al) kevesebb VP-t regenerál a karakter, további költségnövelés szinte lehetetlenné tenné a varázshasználatot. Esetleg még annyit lehet elképzelni, hogy a VP regenerációba nem számít bele a taum szintje.
Ami az alaptulajdonságokat illeti, egyetértek. Egy barbár erős és szívós.
Következő javaslatom viszont nagyon bekorlátozna sok mindent. Legyen semleges KT. Egy barbár túl vad ahhoz, hogy igazán jó jellemű legyen (max. jóindulatú, de az nem ugyanaz), és túl büszke ahhoz, hogy gonosz legyen (max. agresszív, de az megint nem ugyanaz).
A KT tagjain legyen permanens Becsületjel! Egy barbár nem zsebtolvaj. (Conan is inkább betörő volt fiatalkorában, és nem zsebtolvaj).
Huh, hirtelen ennyi. Minden jót minden barbár-rajongónak!
Acharimordax
 
Írtam levelet JV-nek, aki szeriont semmi akadálya. Itt aza alapleírás, amit küldtem neki: Barbár KT
Innentől jöhetnek az ötletek dögivel.
 
Köszi, rendes tőled. Van egy kis karakterem, csak sajnos ő a tökéletes anti-barbár (elf, alacsony erő és egészség). Ugyanakkor egy kis üstökös karakter, így ha minden igaz, mire KT érett lesz, még átmehet vadelf-barbárba. ))
 
Köszi az ötleteket, gyűjtöm...
És nem írtál nagy baromságokat, sőt!
Amúgy ha van kedved új karit indítani, akkor azzal szeretettel várunk (törpe, troll, esetleg ember a legjobb, de akár gnóm is lehet, csak turbózza az erejét és egészségét :-))

Durgi
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.