Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 21. 9h:17' EZ A 267. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 268. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5589 |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 224 165 182 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: vv 120 76 156 | elmormolod a 120. varázslatot a 76. varázslatot a 156. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
bb 2 500 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (500 darabot) |
bpb | bef. parancs berakása: |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
v 453 694 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 85 10 | elmormolod a 453. varázslatot |
hu 513 98 255 | hulladék: 513 98 255 |
hu 57 271 172 | hulladék: 57 271 172 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 661 4 | beraksz a bankba a 661. tárgyat (4 darabot) |
ek 273 1 10 | t. energia kisütése: 273 1 10 |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
vv 59 11 | elmormolod az 59. varázslatot a 11. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hadúr bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem bal lábát. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem jobb lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a smaragdgólem! (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csataremák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a csataremák véres nyúlványait. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ököllel párszor keményen megütöd a csataremák egyik csápját. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csataremák testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 981, sebződés: 240, gyógyulás: 49, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zoloboo sámán testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tompítás védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 2 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vark. kardtáncos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a vark. kardtáncos bal oldalát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos jobb oldalát. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a vark. kardtáncos jobb karját. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 247, gyógyulás: 50, összesen: -197 ÉP}
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot) |
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar nyakát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 1 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2 811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
v 198 153 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
[153,95] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dr. Dragon lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
jlk 1222 | jelszó kimondása 1222 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 11: 2. térkép 18. pont 15: 2. térkép 14. pont 19: 2. térkép 10. pont 23: 2. térkép 6. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 6: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 19. pont 14: 1. térkép 15. pont 18: 1. térkép 11. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 118.]
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard szörcsögő hátát. (8 támadással 297 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a woorgard testét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [152,97] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2 377 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [152,98] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [151,100] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.
(Továbbmész...) [150,101] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
ek 503 202 117 | t. energia kisütése: 503 202 117 |
148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | |
94 | |
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
[202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy halálbokort. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész ladikot. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot) |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 34 (36) | Támadás: | 55 (58) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 79 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/10 év |
Egészség: | 36 (40) | Életpont: | 526/463 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 40 (48) | Varázspont: | 1254/406 | Pénz: | 1469 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 75/10 | Pszi pont: | 362/448 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/62 | ökölvívás: | 32/83 (+19%) | szúrófegyverek: | 31/3 (+3%) |
vágófegyverek: | 1/87 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 29/98 (+14%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) max. 1 db (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (18 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
202,117 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 149,102 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 202,117 |
Az idő kódexe: legutóbb 176. fordulóban. |
Legfeljebb 19 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 86, 89, 91, 85, 82, 87, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 70 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 109/9 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 55/55 (+15%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 16/51 | 5. csapdakészítés: | 32/29 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/24 |
7. gyógyítás: | 8/87 | 8. titkosírás: | 3/36 (+25%) | 9. felderítés: | 15/26 (+79%) |
10. szörnyidomítás: | 16/12 | 11. teológia: | 48/47 (+65%) | 12. taumaturgia: | 98/73 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 7/54 (+12%) | 14. versengés: | 15/93 (+27%) | 15. harcművészetek: | 25/31 |
16. zene: | 6/24 | 17. szörnyismeret: | 35/84 (+29%) | 18. pszi: | 43/69 (+10%) |
19. zárnyitás: | 10/89 | 20. vadászat: | 9/17 | 21. vitalitás: | 5/28 |
22. bányászat: | 32/15 (+5%) | 23. testépítés: | 4/71 | 24. úszás: | 3/88 |
25. főzés: | 16/81 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
halálmadár (#351), liumbe (#349), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
inváziós ellenfelek (#9089), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | áldomás II (#169) (815,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) |
láthatatlanság (#76) | varázspáncél (#156) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | természet haragja (#141) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | zombi mester (#251) | természet haragja (#141) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 4) |
2.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 46, 47, 50, 51, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 82, 84, 85, 86, 87, 89, 91, 124, 126, 128, 130, 131, 134, 170, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 9, 12, 14, 44, 49, 51. |
Kész: 3, 5, 16, 17, 40, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1194 (limit: 1545), a megölt főholtak száma: 15, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 107523. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 326 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | alligátorbőr (#661) | 2 | bőrsisak (#57) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 76 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 32 | óndarab (#85) | 1 | pásztorbot (#513) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rákpajzs (#98) | 2 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | tatu ködmön (#255) | 1 | téfea-agy (#172) | 4 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
445 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 1 | polip szívóka (#391) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 99 | víz (#27) | |||
1 | vizestömlő (#3) | 2 | xirnox szív (#213) |