210. forduló, 212. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 13. 16h:37'
EZ A 1036. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
1037. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,50] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 bronz morfmedált.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kis vaskulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+90 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1360. hetének nyerőszámai: 22, 20, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

194 195 196
49
50
51

[185,60] Lakott területre érkeztél.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 351.]

ee 183 245 184 eladod a 183. tárgyat a 245. tárgyat a 184. tárgyat
Eladtál 3 vaskulcsot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 2 márványkulcsot. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ezüst kulcsot. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 351.]

ee 246 185 40 eladod a 246. tárgyat a 185. tárgyat a 40. tárgyat
Eladtál 1 nagy aranykulcsot. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 4 nagy bronzkulcsot. 56 aranyat kaptál.
Eladtál 9 kis vaskulcsot. 27 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 351.]

ee 75 198 63 eladod a 75. tárgyat a 198. tárgyat a 63. tárgyat
Eladtál 3 rézkulcsot. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 34 tigroszlán fogat. 34 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 351.]

ve 1170 10 megveszed az 1170. tárgyat 10
Vásároltál 10 fűszerkeveréket. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó jobb oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a Blounther apó testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a Blounther apó nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és egy fokhagyma. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). Elhajítod a vacak tyrannoszaurusz rex trófeát, és kinyersz egy alkalmas Blounther apó trófeát. 3 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Raia pásztora. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartőrt tart. Hátasa egy idomított trikornis. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sagapora de Ghalla. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[6 pontot használtál fel, van még 345.]

kb 244 9 kiveszel a bankból a 244. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

bb 56 310 211 beraksz a bankba az 56. tárgyat (310 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 48 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 7 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,60] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összefutsz Morc Kearggal. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Felszerelését egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[6 pontot használtál fel, van még 339.]

kt 251 elkészíted a 251. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

kf 251 kézbeveszed/felveszed a 251. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 8 1 6 mozogsz északra, északkeletre, nyugatra
[187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,50] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.


(Továbbmész...) [194,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 14 kaját. 2 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+32 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+35 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+34 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 261.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[193,51] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drakolich. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (42 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 tinta, gyíkfű, kék orchidea, fokhagyma. Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+31 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [192,52] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvágod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Találsz egy fekete lótuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Belwar Dissengulp előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Találsz egy elf kósza házát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 1168 elkészíted az 1168. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rodger profi üstjét. 176 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

v 15 69 3 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új szárnyas hernyó. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 199.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 184.]

f 124 kísérletezel a 124. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Valahogy most csődöt mondott a fejed. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

f 2442 2446 447 kísérletezel a 2442. tárggyal a 2446. tárggyal a 447. tárggyal
Sajnos nincs nálad lótuszvirág. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ef 11 503 energia fejlesztése 11
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 97.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 62.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A szervezetedet méreg pusztítja (-18 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 26, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 9 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 62 pontod maradt, ebből a következő körre 62 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMEMESTER (552. TUDATI KÉPESSÉG)
Nos, eljutottál a pszi-használat mesterfokára. Már nem csak saját elmédet vagy képes tökéletesen kontrollálni, de hála a Közös Tudat összefogásának, és a kasztroplanáris tér meghódításának, másokét is. Kényed-kedved szerint képes vagy már formálni a pszi erejét, akár a magad védelme, akár mások támadása érdekében. Elegendő megnyitni elméd rejtett tudati csatornáit ahhoz, hogy pszi-támadásaid minden eddiginél hatékonyabbak legyenek, és olyan erővel csapjanak le a szerencsétlen áldozat védtelen tudatára, amint azt még te sem voltál képes elképzelni eddig! [Támadó pszi-képességeid mostantól sokkal intenzívebb szenvedést okoznak az áldozataidnak. 40. szintig a szinted/4%-kal nő a támadó pszi-képességek sebzése, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű képességeket is erősíti, de a %-os sebzést okozókat, és a szuperpszi képességeket nem. Azok a támadó pszi-képességek, amelyek nem sebeznek, mostantól a rendes hatásuk mellett sebezni is fognak. A sebzés mértéke annyiszor 2D6, ahány %-kal erősödnek a sebző pszí-képességeid a fenti képlet alapján.]

BRONZ MORFMEDÁL (2501. TÁRGY)
A bronz morfmedált azok kapták jutalmul, akik részt vettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+2 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-2 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 25 (31) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 25 (31) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 27 (35) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 369/249 Jellem: semleges Tul. pont: 14
Szerencse: 28 (37) Varázspont: 663/24 Pénz: 1221 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 23/3 Pszi pont: 172/82 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1066 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 061 TP-t kaptál. Jelenleg 789 214 TP-d van. A következő szinthez még 10 786 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 208. fordulódban 2102 arany került a bankszámládra. 2147 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/19 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 10/94
vágófegyverek: 27/68 (+7%) ütőfegyverek: 12/58 lőfegyverek: 23/7
dobófegyverek: 1/42

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
192,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/20 2. nyomkövetés: 47/6 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/63 5. csapdakészítés: 21/34 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/74
7. gyógyítás: 33/8 (+76%) 8. titkosírás: 5/79 9. felderítés: 24/81
10. szörnyidomítás: 16/37 11. teológia: 29/58 (+11%) 12. taumaturgia: 31/43 (+5%)
13. szerencsejáték: 2/51 14. versengés: 11/43 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/94 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: 24/6 (+4%)
19. zárnyitás: 3/47 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 22/59
22. úszás: 16/40 23. főzés: 8/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A morf invázióban megölt morfok száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. (összesen ölhető: 1722 )
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 141 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 4 ezüsttőr (#322) 6 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 ezüstkard (#325) 1 kőkés (#6) 1 * kyorg hosszúpenge (#917)
1 rövid kard (#171) 1 * ryuku rövidkard (#1418) 1 varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
13 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
3 sallank nyíl (#129)
Dobófegyverek
4 ezüstshuriken (#327) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * ryuku kesztyű (#690) 9 tankány karom (#237)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811) 3 korinthai talizmán (#814)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany masszariasztó (#437) 1 arany papi karkötő (#309) 1 * Eldaran karkötője (#373)
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 bronz morfmedál (#2501) 1 * örökkéval.kristálya (#1207) 1 * tirik-hun medál (#2212)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 74]
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
6 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 72]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 17]
3 vizestömlő (#3) [bennük 8 korty víz (#27), fér még: 52]
11 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 201]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 4 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 furulya (#233) 8 fűszerkeverék (#1170) 12 kaja (#2)
1 + karócsapda (#163) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
10 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 mászókampó (#165)
4 moa kristály (#2203) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 Rodger profi üstje (#1168)
3 shinai gömb (#348) 2 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 teremtés zsákja (#818)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 55 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
1 arx formázó minta (#298) 4 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
15 borkonyó bibe (#312) 14 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
1 etra hályog (#712) 3 fabontó (#106) 4 fehér morfplazma (#2445)
5 fekete gyöngy (#99) 5 fekete morfplazma (#2446) 5 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 fpi formázó minta (#419) 6 fülemüle agyar (#267)
1 gnóm csont (#706) 6 grifftojás (#179) 9 gyíkfű (#201)
4 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232) 3 karbin plazma (#199)
7 kék morfplazma (#2442) 3 kék orchidea (#68) 11 kőszem (#304)
9 kvazár (#244) 7 lila morfplazma (#2448) 5 magszim bél (#103)
1 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148) 4 mutáns csont (#331)
2 narancs morfplazma (#2449) 6 nektoraf faggyú (#667) 7 óndarab (#85)
12 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239) 29 rézdarab (#70)
11 rókafarok (#124) 1 rubinkő (#679) 2 sárga morfplazma (#2447)
1 smirglilevél (#29) 18 szárnyas hernyó (#69) 1 szockó hólyag (#355)
4 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702)
2 vapár ág (#110) 12 varányszem (#30) 24 vasérc (#152)
6 vízionár szem (#102) 3 vörös morfplazma (#2443) 4 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 119.87 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 5 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117) 3 fiatalság itala (#473)
1 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268) 55 mákrózsa virág (#56)
5 rájabőr (#404) 3 rinóbőr (#651) 7 sáfránypor (#211)
1 szuperkötél (#209) 1 vashegyű lándzsa (#182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dorony tüdő (#212) 3 ezüst kulcs (#184) 1 galachmit (#310)
1 gyíkfű (#201) 12 gyöngymangó (#135) 2 karbin plazma (#199)
7 kék orchidea (#68) 8 kis vaskulcs (#40) 48 mákrózsa virág (#56)
2 márványkulcs (#245) 1 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185)
3 rézkulcs (#75) 7 sáfránypor (#211) 1 teknőcteknő (#416)
34 tigroszlán fog (#63) 4 tinta (#101) 1 trikornis szarv (#198)
3 vaskulcs (#183) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
132 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 3 borkonyó bibe (#312)
5 fűszerkeverék (#1170) 1 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2)
9 kvazár (#244) 1 Rodger profi üstje (#1168) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

191 192 193 194 195 196
49
50
51
52
53
(192,52) zoloboo sámánok (#230), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), barátság szent tüze (#484)
(193,51) drakolich (#760), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(194,50) kultúrmasztodon (#227), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(195,50) trikornis herceg (#261)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kihívás tornyában eddig a szakértelmek alapértékét nézték. Ezt megváltoztattuk, mostantól a módosított értéket figyelik, amibe beleszámít pl. az Aritma ostora (1605), vagy a lefőzött ételek.
* - Az áldomáshoz hasonlóan a varázslat fejlettebb verziói is kaptak számlálót a karakterlapra.
* - Javítottunk egy hibát, hogy amikor 0 VP-vel táborozott egy karakter, a kör eleji dolgok nem íródtak ki (pl. a teremtés zsákja és hasonló dolgok). Ekkor is lefutottak, de a z automatikus manapajzsnak köszönhetően a kiírásuk elmaradt.
* -- Javítottuk az őskreáció manaköltségét, amikor valaki a max. megengedett 999-nél többet akart kreálni, akkor mindre levonta a program a vp költséget.
* - A KT-vezető ezentúl nem tud megadni EK 500 paranccsal olyan képességet fejlesztésre, ami már megvan a KT-nak.
* - Mostantól az FVE parancs is törli a HU-t tárgyról a VE parancshoz hasonlóan.
* - Ezentúl ugyanazt a mínoszkúpot egy körben csak egyszer kutatja ki a karakter.
* - Az olimpiai részvételért kapott TU-t akkor is magkapja a karakter, ha a max. főlé vinné a TU-ját.
* - A próbaelemzés varázslat (485) a csapdáknál ezentúl azt az értéket írja ki, ami a labirintusban be van állítva a csapdához, nem pedig az óvatossággal és bónuszokkal módosított értéket. Más dolgoknál (zár, kapcsoló) nem történt változás. - Javítottuk az árny-, hártya- és élettárgyak bónuszának csökkenését, ami hibás volt, amikor víziharcolt a karakter a fordulóban.
* - A vámpírkesztyű nem működik az Élet földjén és a későbbi síkokon.
* - Megnöveltük az Élet földjén a ködgenerálás esélyét.
* - Csökkentettük a ködoszlatás 2. varázslat megszerzéséhez szükséges ködharmatok számát. Aki már leimádkozta, az írjon, és visszaadjuk a különbözetet.
* - Az Élet földjének az ott honos növények minden tereptípuson ültethetők, de más síkon nem.

Üzenet küldése a karakternek