Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 20. 9h:03' EZ A 366. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 367. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5246 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 708. tárgyat |
d 56 34 | eldobod az 56. tárgyat (34 darabot) |
ef 3 501 | energia fejlesztése 3 |
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az uzbány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pordémon testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a pordémon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pordémon testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [98,107] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
ve 714 | megveszed a 714. tárgyat |
kf 714 | kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat |
ea 88 | eladod a 88. tárgyat |
ea 70 11 | eladod a 70. tárgyat 11 |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
ve 205 1 | megveszed a 205. tárgyat 1 |
ve 1562 1 | megveszed az 1562. tárgyat 1 |
kf 1562 | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat |
ve 317 1 | megveszed a 317. tárgyat 1 |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
ea 247 | eladod a 247. tárgyat |
ea 270 | eladod a 270. tárgyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [96,105] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mallon jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Mallon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Mallon támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a Mallon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a Mallon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Mallon egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A Mallon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Mosolyogva kidobod a nevetséges ragyás burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Mallon trófeát. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
MALLON (960. ELLENFÉL) Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna. |
NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY) A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 14 (22) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/8 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 183/81 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (26) | Varázspont: | 122/35 | Pénz: | 43 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/0 | Pszi pont: | 19/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/97 | szúrófegyverek: | 13/44 (+20%) | vágófegyverek: | 7/79 |
ütőfegyverek: | 3/59 | lőfegyverek: | 5/53 | dobófegyverek: | 11/88 |
96,105 mezőn táborozol |
Szkander vereségeid: 18 győzelmeid: 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/49 | 2. nyomkövetés: | 11/89 (+4%) | 3. mászás: | 3/34 |
4. csapdakészítés: | 4/47 (+13%) | 5. gyógyítás: | 13/92 | 6. titkosírás: | 1/0 |
7. felderítés: | 1/56 | 8. teológia: | 14/34 (+10%) | 9. taumaturgia: | 3/28 |
10. harcművészetek: | 5/100 | 11. szkanderozás: | 1/53 | 12. szörnyismeret: | 2/32 |
13. pszi: | 3/41 (+11%) | 14. vadászat: | 4/107 | 15. bányászat: | 4/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) földmágia (357) testvéri segítség (411) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1388 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
Összsúly: 48.37 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gromak páncél (#270) | |||
34 | mákrózsa virág (#56) | 11 | rézdarab (#70) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
43 | arany (#50) | 8 | kaja (#2) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | ||||
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | hamupók (#40) | ||||
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | technokolin (#50) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | ||||
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | ||||
kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | ||||
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | spagulár (#82) | ||||
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | ||||
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | ||||
piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | ||||
vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | ||||
vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | ||||
emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | ||||
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | ||||
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | ||||
quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | ongóliant (#159) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | ||||
varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | tormikus egér (#218) | ||||
pszi elementál (#221) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | pordémon (#253) | manaelementál (#290) | ||||
quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | ||||
khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | ||||
ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | rőtmanó berzerker (#369) | varkaudar íjász (#687) | ||||
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | Mallon (#960) | Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | ||||
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | ||||
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ||||
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ||||
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | ||||
kis vaskulcs (#40) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | ||||
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | ||||
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | ||||
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | ||||
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | ||||
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | ||||
bronzsisak (#88) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | ||||
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | madártoll (#112) | ||||
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | ||||
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | ||||
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | ||||
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | ||||
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | ||||
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | nagy vaspajzs (#161) | ||||
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | ||||
nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ||||
vashegyű lándzsa (#182) | nagy vaskulcs (#186) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | ||||
trófea nyaklánc (#196) | trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | ||||
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | dorony tüdő (#212) | orgyilkos tőr (#225) | ||||
obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | lajhár csont (#236) | ||||
tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | nekrofun medál (#253) | ||||
templom (#256) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | arany papi karkötő (#309) | ||||
roxati zárfaló (#314) | ezüsttőr (#322) | ezüstshuriken (#327) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | ||||
esszenciakristály (#350) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | ||||
álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | ||||
Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kristályfolyadék (#449) | barátság szent tüze (#484) | ||||
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Arénagödör (#497) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
főnixtoll (#563) | quwarg gödör (#571) | rinóbőr (#651) | aurach fog (#657) | szulfagor agyar (#677) | ||||
tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | ritualista amulett (#708) | művészi porolit (#720) | ||||
csodák kútja (#1096) | varkaudar falu (#1109) | párducbőr pénztárca (#1118) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | ||||
régészeti lelőhely (#1208) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) | esélynövelő (#1409) | ||||
nodonrod kitűző (#1533) | térhajlító kavics (#1539) | méregfog (#1553) | tündöklő szobor (#1587) | Khór szobra (#1824) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |