118. forduló, 120. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 13. 20h:24'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,81] koordinátán.
Vicsorgó Eksztázis, amikor összefutottatok, adott neked egy lótuszvirágot (ld. enc.), egy nothar bogyót (ld. enc.), egy tátika bibét (ld. enc.) és egy pöfeteg spórát (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+179 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy troll klopfoló képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 304.]

* 2. KP: h 1167 6 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! 545 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 126 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 249 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 188 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 89 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 130 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 70 6 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 331 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 341 198 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 48 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 284.]

ek 40 4 t. energia kisütése: 40 4
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 304.]

v 96 98 19 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

102 103 104
80
81
82

[98,19] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. (ld. enc.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 294.]

be 563 bemész az 563. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [250 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lánckesztyű.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[99,20] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pusztulás sírjait. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,81] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy védelmező morf.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a védelmező morf a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Felfedeztél egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cassandra formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[16 pontot használtál fel, van még 273.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[102,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy acéldarázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd sújt az acéldarázs a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy brutális morf.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf fejét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a brutális morf testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A brutális morf leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a brutális morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis védelmező morf trófeát, és kiszedsz egy brutális morf trófeát. 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy védelmező morf.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 5 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel meghorzsolod a védelmező morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a védelmező morf a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 4 ezüstdarabot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel eltalálod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy harcias morf.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével megcsapod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a harcias morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a védelmező morf a farkával a bal válladra. (16 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 hattyútollat. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +199 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,83] Még mindig füves síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 242.]

tim 115 titkosírás megfejtése 115 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Szenvedély fűt mindenkit, aki csinálja, bosszúság, aki elveszti,
És ha valaki megnyeri, már nincs is többé!
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza hártyás szárnyát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével eltalálod a massza csöpögő potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a massza csöpögő potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A massza felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb, egy vashegyű nyíl és egy nagy bronzkulcs. Elhagyod a phua-kúpot. [115 pontot használtál fel, van még 127.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[100,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,81] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy brutális morf.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel gyengén megütöd a brutális morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a brutális morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +108 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 vízionár szemet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,80] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy halálos morf áll veled szemben.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 27 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 167 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf fejét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +99 életerő.) Második ellenfeled egy mágiamorfáló.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[102,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy móricserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel súrolod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 4 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +80 életerő.)
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 910 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy védelmező morf áll veled szemben.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 22 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a védelmező morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a védelmező morf a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +116 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy változatos morf.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a változatos morf testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 2 spirituszt. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,80] Még mindig bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy brutális morf áll veled szemben.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf fejét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a brutális morf testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A brutális morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy domináns morf.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 gernim balzsamot. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Simaagyú Bocibogárral. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy halálos morf trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[36 pontot használtál fel, van még 64.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

v 15 447 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új lótuszvirág. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 34.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a familiáris idézése varázslatot! Egy újabb familiárist ismersz meg. (ld. enc.) [-40 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [20 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A szervezetedet méreg pusztítja (-37 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 72 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 13, 14.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.

LÉLEGZŐ TÁTIKA (1904. NÖVÉNY)
A tátika egy ragadozó növény. Persze rád nézve teljesen veszélytelen, hiszen csak az ujjbegynyi legyeket, vagy hangyákat tudja elkapni. Állítólag a főzete gyógyító erejű, és még az olyan rettegett betegségeket is orvosolja, mint a mocsárláz, a sivatagi vakság, és a hurutos fulladás (ez utóbbi kórságra való tekintettel nevezték el "lélegző" tátikának. Ha gyűjteni akarsz a különleges virágkelyhekből, elő kell kapnod a mászó felszerelésedet, és a KT 1905 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Sem különleges vágóeszköz, sem tartó nem szükséges ehhez, egyszerűen elpakolhatod a zsákod aljára. Egy tőről fordulónként max. hat tátika bibe gyűjthető.

ROBBANÓ PÖFETEG (1900. NÖVÉNY)
A dzsungel veszélyes hely, bármerre lépsz, halál les rád, és a növények is ugyanolyan halálosak, mint a szörnyek. A robbanó pöfeteg ennek a sokfelé megtalálható gombafajnak egy különleges, és veszélyes változata. Mindezek ellenére, állítólag ehető, és van némi varázserő a spóráiban, amit különleges kotyvalékaikhoz a nerub méregkeverők előszeretettel fel is használnak. Szó, mi szó: érdemes egy keveset begyűjteni belőle, hátha jó lesz valamire, de azt ajánlom, óvatosan nyúlj hozzá, mert ha a képedbe robbantja spóráit, komoly bajba kerülsz! A begyűjtést cseppenként 1 TVP-ért teheted meg, és egy gombáról max. 10 cseppet szüretelhetsz fordulónként. Minden csepp leszedéséhez 1 csepp vízre is szükséged lesz.

TROLL KLOPFOLÓ (552. TÁRGY)
Egy kis munkával és hozzáértéssel a troll dorong irtózatos hatékonyságú troll klopfolóvá alakítható át egy troll által 30 TVP árán. Először is, valahogyan növelni kell a dorong sebző potenciálját: erre a legegyszerűbb, ha beborítod egy dentor bőrrel. Ezután az acéltűket érdemes beezüstözni (ehhez 8 db ezüstöt kell felhasználni), és a troll klopfoló máris alkalmas csak ezüstfegyverrel megsebezhető lények megsebzésére, és ezenkívül a sebzése is megnőtt hárommal. Ha mindez nem lenne elég, a troll klopfoló megnöveli a védelmedet kettővel, hiszen az ellenfél óvatosabban fog feléd ugrálni, ha egy dentor bőrrel bevont oszlopot kell kerülgetnie.

VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY)
Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmű, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethű szobra, fekete gránitkőből kifaragva. A munka részben a kő összegyűjtéséből, részben - a megfelelő talentummal megáldott vezető útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre költött 20 TVP-nek van jelentősége (tehát 19 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül, a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségű varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak.

BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY)
A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el.
A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 21 (44) Támadás: 43 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 18 (26) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 18 (35) Életpont: 528/311 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (32) Varázspont: 562/134 Pénz: 126103 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 63/6 Pszi pont: 127/91 EFejl: 16
Eddig összesen 2093 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 930 TP-t kaptál. Jelenleg 1 882 386 TP-d van. A következő szinthez még 117 614 TP szükséges. Trófeáid: brutális morf, ongóliant, harcias morf. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 25/64 vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 30/70 (+23%)
lőfegyverek: 28/76 (+11%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
103,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 231 időszaki: 231

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/22 2. nyomkövetés: 23/81 (+45%) 3. mászás: 10/68
4. csapdakészítés: 25/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 6/25 (+62%) 8. felderítés: 9/88 9. szörnyidomítás: 9/3
10. teológia: 23/7 (+24%) 11. taumaturgia: 37/61 (+37%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 7/49 (+20%) 14. zene: 9/94 15. szörnyismeret: 19/65
16. pszi: 13/60 (+12%) 17. vadászat: 5/18 18. bányászat: 16/10
19. főzés: 10/72 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 922, az összesen kapott pontszám: 93195. (összesen ölhető: 1356 ) Eddig 16 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 2 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4363 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpenge (#126) 3 bumeráng (#249)
1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170) 5 gyógykenőcs (#313)
4 hebrencs állkapocs (#130) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mutáns csont (#331)
1 remák szív (#264) 6 rézdarab (#70) 8 spiritusz (#170)
4 trikornis szarv (#198) 2 varázskő (#305) 1 tátika bibe (#1905)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
223 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 átlátszó morfplazma (#2451)
1 dorony tüdő (#212) 4 ezüstdarab (#326) 1 fabontó (#106)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446) 4 gernim balzsam (#1894)
1 halálhozó talizmán (#813) 2 hattyútoll (#1222) 6 kaja (#2)
4 kék morfplazma (#2442) 1 kristálygömb (#265) 1 lánckesztyű (#230)
1 lila morfplazma (#2448) 6 lótuszvirág (#447) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 narancs morfplazma (#2449) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pszi kő (#248)
3 tüske (#22) 1 vashegyű nyíl (#176) 5 vízionár szem (#102)
1 vörös morfplazma (#2443) 3 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
79
80
81
82
83
84
(100,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, Thargodan tábor (#588), 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), púpos burástyák (#92)
(100,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, Sheran rúnaköve, 255. jellempróba, élőholt quwarg (#202), massza (#217)
(101,80) halálos morf (#7618), mágiamorfáló (#7623), Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba
(101,81) brutális morf (#7620), domináns morf (#7624)
(101,83) sóhajtó dorony (#112), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), Sheran oltár, 255. jellempróba, 21. jellempróba
(102,80) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 255. jellempróba, 42. jellempróba, Dornodon oltár, halálhozó (#419), védelmező morf (#7622), változatos morf (#7626)
(102,82) patak, Elenios oltár, acéldarázs (#140), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622)
(103,80) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), Simaagyú Bocibogár (2357. kalandozó)
(103,81) élőholt quwarg (#202), védelmező morf (#7622), változatos morf (#7626), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), Raia oltár, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek