Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. okt. 21. 21h:22' EZ A 1503. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 1504. játékheted kezdete: okt. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: vv 188 363 364 | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 57 26 | elmormolod a 19. varázslatot az 57. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
mak 1 | makró 1 |
ek 7 6 34 | t. energia kisütése: 7 6 34 |
h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
gy 40 0 0 | gyógyítás 40 pontért |
ek 116 40 150 | t. energia kisütése: 116 40 150 |
vv 79 167 0 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 0 | imádkozol |
be 72 0 0 | bemész a 72. titkos labirintusba |
lm 2 0 0 | mozogsz 2 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a degradátor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a degradátor középső potrohát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a degradátor bal első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a degradátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal kilukasztod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A joviális m.szockó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 2 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a kneopatikus mollusk nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a kneopatikus mollusk jobb első lábát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a kneopatikus mollusk jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 1 molluszk házat. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
vv 88 88 0 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
lm 18 12 11 | mozogsz 18 12 11 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vízionár puha bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a teriád kardot, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a varkaudar behemót testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 15 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál elhibázza az ütést csápjával. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal végigmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a pszi elementál farkát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal végigmetszed a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a pszi elementál testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Wakizashival egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápol, de mindhiába. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Wakizashival kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály, egy ezüst kulcs és egy fűszertartó. 1 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
h 1477 4 5 | használod az 1477. tárgyat |
130 | 131 | 132 | |
37 | |
|
|
38 | |
|
|
39 | |
|
|
[131,43] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ki-Nyú Vacc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [132,45] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ki-Nyú Vacc egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Wakizashival végigvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,46] Dombos terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ran'Amart Morgurth formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 191.]
v 198 108 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
130 | 131 | 132 | 133 | |
42 | |
|
|
|
43 | |
|
|
|
44 | |
|
|
|
45 | |
|
|
|
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
[108,103] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ek 7 8 20 | t. energia kisütése: 7 8 20 |
lm 5 6 | mozogsz 5 6 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szárnyas koponya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Rodrig nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 12 életpontot vesztettél. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a Rodrig testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod a Rodrig testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Rodrig újra meg újra lecsap. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A Rodrig most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vadászkés (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. 3 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll bal karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal egy hatalmas csapással felmetszed a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vasalt bunkót, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,101] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő fémbontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal egy hatalmas csapással felmetszed a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vasalt bunkót, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,100] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kilukasztod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Wakizashival végigmetszed a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rőtmanó berzerker meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal alaposan megvágod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Wakizashival egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Wakizashival megvágod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [108,98] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Apa Tifusz vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt mirg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
(Továbbmész...) [107,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar íjász. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 16 életpontot sebződsz. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy kisebb quwarg isten hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal kilukasztod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Wakizashival alaposan megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 244 | bemész a 244. titkos labirintusba |
lm 9 12 17 | mozogsz 9 12 17 |
lm 34 52 54 | mozogsz 34 52 54 |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 4 | gyógyítás 4 pontért |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
Erő: | 28 (38) | Szint: | 43 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 16 (25) | Támadás: | 108 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 16 (26) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 16 (24) | Életpont: | 1506/1447 | Jellem: | jó (155) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 2060/15 | Pénz: | 89542 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 88/33 | Pszi pont: | 220/292 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/88 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 46/57 (+6%) |
lőfegyverek: | 35/23 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ében nyílvessző (#848) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
106,96 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 365 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2020. évben 10. hónapban. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
platina varázskr.: vámpirizáció. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/6 | Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 546 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/68 | 2. nyomkövetés: | 25/9 (+48%) | 3. mászás: | 21/12 |
4. csapdakészítés: | 31/83 | 5. csapdaészlelés: | 12/21 (+24%) | 6. gyógyítás: | 17/64 (+125%) |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 34/24 (+39%) | 9. szörnyidomítás: | 9/57 |
10. teológia: | 90/17 (+59%) | 11. taumaturgia: | 138/40 (+55%) | 12. szerencsejáték: | 7/78 |
13. versengés: | 22/46 | 14. zene: | 60/65 (+10%) | 15. szörnyismeret: | 13/48 |
16. pszi: | 32/24 (+1%) | 17. zárnyitás: | 27/47 (+18%) | 18. vadászat: | 13/44 |
19. vitalitás: | 9/42 | 20. bányászat: | 31/71 (+4%) | 21. úszás: | 21/82 |
22. főzés: | 11/45 | 23. csapatmunka: | 7/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), inváziós ellenfelek (#9089), tüskés harci gromak (#156), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), sellő őrszem (#7033), sellő városlakó (#7050), elektromos angolna (#196), bűbájlidérc (#761), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192), őshonos sziklozug (#447), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), opati polip (#195) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 42 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,41,1) | méregsemlegesítés (#14) | felejtés (#68) (5) | felejtés (#68) (4) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) |
tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | nőstény varkaudar (#689) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | sötét ülnök (#508) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (teljesítve) |
2.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 4) |
3.) Szeretném tudni, hogy valóban törekszel-e a többi humán megismerésére. Imádkozz úgy, hogy legalább 300 kalandozót ismersz! (Amíg a küldetést nem teljesítetted, minden IMádkozásnál tudni fogod, hogy mennyinél tartasz.) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 818. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 99, 103, 104, 107, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 193, 194, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 6, 7, 11, 13, 20, 26, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 46, 49. |
Kész: 8, 12, 15, 16, 40, 41, 43, 47, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 561, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48714. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 700. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 616, az összesen kapott pontszám: 57112. (összesen ölhető: 1368 ) |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a L. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: ek 7 6 34, h 1271 1477, gy 40, ek 116 40 150, vv 79 167, im 2, be 72, lm 2, vv 88 88, lm 18 12 11. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1160 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szent jogar (#150) | 3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 2 | csontpálca (#329) | |||
30 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
2 | lánckesztyű (#230) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | molluszk ház (#353) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | vadászkés (#1264) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 4 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vaskulcs (#183) | 2 | vízionár szem (#102) |
105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|