41. forduló, 43. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 12. 6h:57'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,54] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. KP: h 313 0 0 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ff 367 felt. fegyverváltás: 367
Felt. fegyverváltás: << Trákin csákánya. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy nukleáris cickány!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ryuku kopjával jól megszúrod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sörényes ubuk támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sörényes ubuk testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 3 sáfrányport. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sörényes ubuk támad meg.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Trákin csákányával megütöd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ryuku légiós támad rád. (ld. enc.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis pattanóböde trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku légiós trófeát. 1 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 43 aranyat. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy törpemammut.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszúrod a törpemammut ormányát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb proteinfecske támad meg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a proteinfecske testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb süvítő rája támad meg.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a süvítő rája testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy uzbány!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az uzbány jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 ezüstdarabot. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ryuku légiós támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+22 életerő.) Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [30 pontot használtál fel, van még 190.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 mozogsz keletre
[96,54] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a khór darázs jobb hátsó lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 182.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy lajhárlord

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a lajhárlord bamba arcát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával oldalba lök. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd a lajhárlord bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lajhárlord behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy khór darázs!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a khór darázs testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 784 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 manifeszt.nyúlványt. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy pókvadász.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb kardfogú fülemüle támad meg.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 020 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 rézgolyót. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kardfogú fülemüle támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+22 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy alattomos manó.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az alattomos manó jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az alattomos manó bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 dorony tüdőt. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy halálmadár.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 11 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy trikornis támad rád.

Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a trikornis testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a trikornis farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 909 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 16 aranyat. Vajon hol szerezhette?
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+22 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+22 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bandita. (ld. enc.)

Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bandita jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bandita sunyi fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bandita testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+27 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+24 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy kardfogú fülemüle.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 szárnyas hernyót. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [180 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +197 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 18 1 mozogsz 18 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 3, 21.
Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia híve vagy. Ez a 42. fordulód.

Erő: 16 (29) Szint: 16 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 19 (22) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 24 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 23 (28) Életpont: 420/420 Jellem: jó (23) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (24) Varázspont: 213/1 Pénz: 1708 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 520 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 845 TP-t kaptál. Jelenleg 154 402 TP-d van. A következő szinthez még 25 598 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, ryuku légiós, erszényes elkarog. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 17 ütőfegyverek: 12
lőfegyverek: 16 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -);
96,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 26 (+2) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 6 9. versengés: 2
10. zene: 2 11. szörnyismeret: 1 12. pszi: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 5 15. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 53, 192.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 287, az összesen kapott pontszám: 34390. (összesen ölhető: 948 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 11 kerek kő (#19) 17 nyílvessző (#108)
12 rézgolyó (#343) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
6 ezüstdarab (#326) 1 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 sáfránypor (#211) 3 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97
53
54
55
(95,54) nukleáris cickány (#155), sörényes ubuk (#89), ryuku légiós (#361), törpemammut (#115), proteinfecske (#139), süvítő rája (#113), uzbány (#102)
(96,54) khór darázs (#348), lajhárlord (#757), pókvadász (#59), kardfogú fülemüle (#146), alattomos manó (#756), halálmadár (#351), trikornis (#104), bandita (#758)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.08.12 06:57 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviat#n hólyag -> 6.)
˙

Üzenet küldése a karakternek