Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 4. 9h:25' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3940 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 211. tárgyat |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
kf 900 | kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a pókvadász fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,53] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fabontó szójer. {max. életpontja: 31-36.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigvágod a fabontó szójer farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a fabontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a fabontó szójer testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,54] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 5 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a nektoraf testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával végigvagdosod a nektoraf fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a nektoraf fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a törpemammut testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a törpemammut testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a törpemammut fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [97,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány sullár nyomokat fedezel fel! Sajnos nincs a birtokodban elegendő ásó, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a sullár jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sullár fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
szm 101 | megölöd a 101. szörnyet |
t 101 | támadod a 101. szörnyet |
m 4 | mozogsz délre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mandibulakaszával megvagdalod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [96,59] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kicsit megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a süvítő rája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [95,61] A sík vidék mocsarassá válik. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Mandibulakaszával megvagdalod a varkaudar testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az agglomerátor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges topránypolip trófeát, és kiszedsz egy agglomerátor trófeát. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 64 | keresed a 64. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 211. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 15 | Szint: | 7 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 124/103 | Jellem: | semleges (+12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 77/35 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 9/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 8 (+1) |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 (+1) |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. taumaturgia: | 3 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 2 | 17. pszi: | 1 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 4 | 20. bányászat: | 1 | 21. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
Vértestvérek (#9146), sullár (#101) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
10 | sáfránypor (#211) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | varkaudar csont (#1113) |