Azumi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 12. 16h:35'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3847
SZÁMLA : XXXX

AZUMI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,50] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+172 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 187.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,49] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pattanóböde. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,48] A dombság átmegy hegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy földsárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a földsárkány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy kolostor (556. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 157.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +53 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 157.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy földsárkány

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a földsárkány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a földsárkány farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 152.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: Az Erő Öklének technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Többet tudsz már, mint e kolostorban a legnagyobb mester - a további fejlődéshez egy jóval keletebbre fekvő kolostort kell keresned. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Többet tudsz már, mint e kolostorban a legnagyobb mester - a további fejlődéshez egy jóval keletebbre fekvő kolostort kell keresned. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

be 556 bemész az 556. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Többet tudsz már, mint e kolostorban a legnagyobb mester - a további fejlődéshez egy jóval keletebbre fekvő kolostort kell keresned. [5 pontot használtál fel, van még 107.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[99,48] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a botot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [98,49] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pattanóböde. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Továbbmész...) [97,50] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom erdei makkfonyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 77.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +75 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 77.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy sóhajtó dorony.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy nukleáris cickány támad rád.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Találsz nála 1 gernim balzsamot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy törpemammut.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 6 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a törpemammut fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a törpemammut nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy proteinfecske támad rád.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz nála 3 gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kaffogó hebrencs támad rád.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb erszényes elkarog támad meg. (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ork bérgyilász trófeát, és kinyersz egy alkalmas erszényes elkarog trófeát. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 9 tintát. Érdekes! (Nincs mibe rakni 9 tintát.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.)

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb süvítő rája támad meg.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 ryuku rúnatekercset. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy vérszomjas csüldő!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy törpemammut.

Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a törpemammut ormányát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 859 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 ragasztót. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[96,51] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [95,51] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [94,52] Épületek tűnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy relikviagyűjtő házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz márványszobrot. (ld. enc.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) " [50 pontot használtál fel, van még 22.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 22.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy útonálló.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ork bérgyilász!

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy útonálló!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 remák szivet. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sötét gnóm.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 643 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sötét gnóm.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 18 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 47 aranyat. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb útonálló támad meg.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy útonálló.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sötét gnóm.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Találsz nála 1 esszenciakristályt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 17.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 12.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 2, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

AZ ERŐ ÖKLE
Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erődet duplázza meg (annak minden módosítójával együtt) arra a támadásra .

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat...

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY)
Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat.

MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY)
Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!)

KARAKTERLAP

Azumi, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 15 Merészség: 7/5 Magasság: 131 cm
IQ: 20 (22) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 13 (16) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 14 (17) Életpont: 261/62 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 142/16 Pénz: 546 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 6/4
Eddig összesen 431 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 514 TP-t kaptál. Jelenleg 119 059 TP-d van. A következő szinthez még 941 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg harcos, földsárkány. A 32. fordulódban 5450 arany került a bankszámládra. 5510 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 (+1) vágófegyverek: 10 (+1) dobófegyverek: 17 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); dárda (#10) (3 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -10.); nyu-shuriken (#157) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 8 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 16 (+2) 14. zene: 1 15. pszi: 1
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 200

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Gatin) (540): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 9, 20.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 258, az összesen kapott pontszám: 30470. (összesen ölhető: 1314 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 3 csontpálca (#329) 2 szögletes kő (#17)
1 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
6 ezüsttollú nyíl (#363) 10 rézgolyó (#343) 37 ubuk tüske (#131)
4 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 6 ezüstshuriken (#327) 17 * nyu-shuriken (#157)
4 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 2 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
10 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkéval.tűzopálja (#1518)
Löttyök és porok, tartóstul
2 sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 15]
1 zöld üveg (#82) [benne 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 9]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 3 áldott kő (#642) 1 argum szörnymágnes (#2503)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 destabilizátor (#1275) 1 + deus ex machina (#1)
1 fejlődéskő (#1640) 2 fenőkő (#1618) 9 gernim balzsam (#1894)
8 gyógykenőcs (#313) 12 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 4 manakristály (#500) 4 megsemmisítő (#1540)
8 ork csodaszer (#1228) 7 ősi rúna (#2520) 2 pszi kő (#248)
1 rézkulcs (#75) 1 sáfránykő (#979) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234)
1 térhajlító kavics (#1539) 3 titanitdukát (#1480) 2 tudás gyöngye (#522)
11 varázskő (#305) 3 varkaudar látógömb (#1107) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 5 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 7 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 15 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
1 evaporőr háj (#105) 7 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99)
2 galachmit (#310) 2 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179)
18 gyíkfű (#201) 4 gyöngymangó (#135) 4 hebrencs állkapocs (#130)
1 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236) 2 kazmár gyökér (#205)
4 királygyík bőr (#44) 3 lapockacsont (#33) 26 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
6 mutáns csont (#331) 3 nektoraf faggyú (#667) 13 pirkit (#153)
15 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269) 1 rákpáncél (#97)
2 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 7 rókafarok (#124)
4 ryuku rúnatekercs (#1162) 16 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)
20 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 4 szvó-ektoplazma (#151) 17 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 vámpírfog (#1221)
4 varányszem (#30) 4 vasérc (#152) 8 vízionár szem (#102)

Összsúly: 90.06 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
278 arany (#50) 2 gyíkfű (#201) 2 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 4 nyu-shuriken (#157) 2 sünmedve tüske (#14)
2 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 esszenciakristály (#350) 1 gernim balzsam (#1894)
1 ősi rúna (#2520) 2 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 szent kehely (#257)
1 tudás gyöngye (#522) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101
46
47
48
49
50
51
52
53
(94,52) relikviagyűjtő háza (#2239), útonálló (#130), orgyilkos (#131), ork bérgyilász (#781), sötét gnóm (#132)
(95,51) olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)
(96,51) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,50) szürke rinocérosz (#346), Leah rúnaköve, tűzrakó hely (#1169), sóhajtó dorony (#112), nukleáris cickány (#155), törpemammut (#115), proteinfecske (#139), kaffogó hebrencs (#88), erszényes elkarog (#354), vérszomjas csüldő (#114), süvítő rája (#113)
(98,49) pattanóböde (#145)
(99,48) Raia oltár, fémbontó szójer (#150)
(100,47) nyuhaj karbin (#110), kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), földsárkány (#359)
(100,48) oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), földsárkány (#359)
(100,49) pattanóböde (#145), Tharr oltár, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek