206. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 22. 21h:13'
EZ A 1106. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
1107. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


40 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,54] koordinátán.
A táborozás 2. napján találkozol egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Kíséretébe tartozik egy Tguarkhan varázsló. Elenios hittérítője. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy adamantit páncélt, egy adamantit sisakot, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy ezüst éjmedált, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy mocsárivérc trófea, egy zombi mester trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Sharin Elton. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 6. napon találkozol Claire DeVrinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany éjmedált, egy boszorkánykendőt, egy dentor vértet, egy griff nyakéket, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mind. topázát, egy q. demoralizátort, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Egy hófehér galamb piheg a vállán. Mintha terhes lenne. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-1 szopókő.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon találkozol Tapírnyúzó Carmennel. Tharr ministránsa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy ragyás burástya.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Egy ezüst karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Álomvirág. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 11. napon összefutsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Chara-din ministránsa. Egy aranygyűrűt és egy káosz szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dermesztő lidérc trófea, egy törpe kovács trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Skangar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 11. napon összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Egy arany taalru éremet, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy q. irtó éremet, egy réz éjmedált, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy ork sámán trófea és egy trappoló dinymák trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Farren Whyde. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 11. napon újból összeakadsz Farren Whydel. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 16. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy q. demoralizátort, egy réz végzetmedált, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy fejvadász medált visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy lidérckirály trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yasmina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 16. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Tharr elsőáldozója. Egy arany éjmedált, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy örökkévaló jádekövét, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy kőszáli disznó! Összeismerkedtek. Az ő neve Asuna. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 18. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Bal kezében egy méregfogat tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ameeko. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXVI. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2019. március 26. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Egy óriási barlangteremben vagy, amelyet ezernyi fáklya fénye világít meg. A barlang közepén, egy emelvényen tonnás súlyú, csepegő-gennyedző fekete massza trónol. Hihetetlen hatalom sugárzik a visszataszító teremtményből. Rettegve kuporodsz le előtte, miközben mentális parancsai a fejedben mennydörögnek: "Szolgálj, engem szolgálj, csak engem szolgálj, nyomorult kutya!" Nagyon szeretnél engedelmeskedni, de még nem tudod, hogyan fogj hozzá. Verítékben fürödve térsz hirtelen magadhoz. Az élmény túl valóságos volt ahhoz, hogy egyszerű álom legyen... Még halványan feldereng előtted egy hófehér, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfi képe. Lehet, hogy valami köze volt az álomhoz? A rossz álomnak van evilági kihatása is: -17 ép, -1 vp. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+193 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Elkezded pengetni a lantot. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+12 arany). Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 314.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 313.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 1 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+23 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 308.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 298.]

t 6124 támadod a 6124. kalandozót
FT 6124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Összeakadsz egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr követője. Egy bőrpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy mind. topázát és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy pordémon trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bartyos. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre teljesen fehér! Fairlight tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy mocsárivérc trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár.
Összeismerkedtek. Az ő neve Amonhotep. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Öregedett 1 évet. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 102 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja Kensoi fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod Kensoi bal vállát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 241 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod Kensoi bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 33 életpontot sebeztél. Ököllel Kensoi gyilkos csapásokat szórva összezúzza a fejedet. Valamilyen fura harcművész-technikát használt. (4 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal Kensoi kicsit megvagdalja a testedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 9 600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 361, gyógyulás: 0, összesen: -361 ÉP}


Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [8 pontot használtál fel, van még 290.]

ve 294 1 megveszed a 294. tárgyat 1
Vásároltál 1 varkaudar páncélt. 20 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

a 294 5074 1 átadod a 294. tárgyat az 5074. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar páncélt Ignatus részére. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

in 4346 2417 leírod a 4346. kalandozónak a 2417. kalandozót
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Asuna. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Vásároltál 5 deus ex machinát. 250 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ve 648 1 megveszed a 648. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ve 241 1 megveszed a 241. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ve 183 1 megveszed a 183. tárgyat 1
Vásároltál 1 vaskulcsot. 20 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ve 245 1 megveszed a 245. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[94,54] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Romani ite domum! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy csodák kútját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (758. épület.)
[16 pontot használtál fel, van még 269.]

be 760 bemész a 760. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve.
- No, mi járatban? Kalandozó vagy, mi? - szólít meg. Mondod neki, hogy eltalálta. - Az nagyon jó! Most ti is csatlakozhattok dicső hadunkhoz, mégpedig az elithez! Nincs más teendőd, mint végigjárni egy kiképzőpályát, amivel bizonyíthatod elhivatottságodat. - átad neked egy térképet. - Itt van ni! Ha a végére értél, jöjj vissza ide!

5 4 3 2 1
6 10 13 15
11 12 14
8
7 27 16 17
9 31 20
28 24
26
21 19 18
33 32 30 29 25
23
37 36 35 34 22
38 39 40 41 42
47 46 45 44 43
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 192. labirintus térképe. A bejárat innét délre 9 mérföldre található.

Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

m 6 3 5 mozogsz nyugatra, délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,57] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,58] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [102,59] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Jerome nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Jerome testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a Jerome jobb hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a Jerome testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a Jerome ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Jerome megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Jerome most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 8 csepp rákfatty váladékot. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 240.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[101,60] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,61] Még mindig dombos terepen vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 216 pontot kell rákölteni.) Találsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,62] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 216.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy trappoló dinymák.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 186.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 183.]

* 2. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+59 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy trappoló dinymák.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 153.]

* 3. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen zombi mester marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 229 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 138.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 2 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 5. BP: h 238 30 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+20 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy trappoló dinymák.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 108.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 108 pontod maradt, ebből a következő körre 108 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 456 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr híve vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 36 (51) Szint: 24 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 26 (36) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 26/46 év
Egészség: 25 (34) Életpont: 524/524 Jellem: semleges (-15) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (40) Varázspont: 395/395 Pénz: 7283 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 25/17 Pszi pont: 44/44
Eddig összesen 1888 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 545 TP-t kaptál. Jelenleg 1 324 297 TP-d van. A következő szinthez még 75 703 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, kvazár kovács, ongóliant. A 171. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 58 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 14/56 vágófegyverek: 29/4 (+3%)
ütőfegyverek: 6/39 lőfegyverek: 26/4 (+2%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/14 2. nyomkövetés: 37/91 (+9%) 3. mászás: 5/85
4. csapdakészítés: 12/99 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 42/79
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/45 9. szörnyidomítás: 3/70
10. teológia: 21/61 11. taumaturgia: 48/96 (+9%) 12. szerencsejáték: 3/47
13. versengés: 10/10 14. zene: 113/52 (+132%) 15. szörnyismeret: 14/64
16. pszi: 5/64 17. vadászat: 11/3 18. vitalitás: 5/4
19. bányászat: 11/86 (+55%) 20. csapatmunka: 3/73

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117), Selymes Salina (#6119), Süpped (#6120), élőholt tigris (#766), Kensoi (#6122), csontváz lord (#177), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tormikus egér (#218), inváziós ellenfelek (#9089), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (191) bűvölés (#20) (213) bűvölés (#20) (1230)
bűvölés (#20) (661) bűvölés (#20) (706) bűvölés (#20) (705) bűvölés (#20) (331)
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> acélkolosszus (#35)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17, 47.
Kész: 1, 5, 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 478, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47918.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 97.35 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
238 arany (#50) 1 keg gomba (#1615) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 5 deus ex machina (#1) 1 főnixtoll (#563)
1 kaja (#2) 8 rákfatty váladék (#333) 6 spiritusz (#170)
16 tinta (#101) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
56
57
58
59
60
61
62
63
(100,61) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(100,62) vaskohó (#155), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, trappoló dinymák (#118), zombi mester (#251)
(101,60) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(102,57) rőtmanó berzerker (#369), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, érclelőhely
(102,59) vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), 50. jellempróba, érclelőhely, Jerome (#956)
(103,58) süvítő rája (#113), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, Dornodon oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Tűz síkjára bekerült egy új küldetésadó épület a 704, 22-es koodrinátára.
* - Feb. 21-töl az EK 340 parancsot NJK-kra ki lehet adni több egymás utáni fordulóban akkor is, ha az NJK közben nem lépett.

Üzenet küldése a karakternek