196. forduló, 198. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 20. 12h:02'
EZ A 278. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
279. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,2] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+172 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+110 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és egy obszidián függő, ezenkívül 1 ryuku tájoló (ld. enc.). 1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 51, gyógyulás: 10, összesen: -41 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

t 157 támadod a 157. szörnyet
FT 157 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[126,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Myotis Canis. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet köpsz. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 22, gyógyulás: 19, összesen: -3 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Eassy-Lien Dib előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós bal lábát. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Thargodan csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Raia tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy aranyozott klipszet, egy boszorkánykendőt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy zombi mester trófea és egy Ciang Csí trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy törpe szekercét, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Egy garokk a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [128,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal karját. Kritikus ütés! (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 7, gyógyulás: 31, összesen: +24 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 297.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 678 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 295.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[129,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Csak egy partravetett medúza. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a partravetett medúza testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a partravetett medúza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 31, összesen: +25 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy dermesztő lidérc volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [130,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy dermesztő lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő epokitféreg nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 279.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+412 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 274.]

bb 260 110 beraksz a bankba a 260. tárgyat (110 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 11 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+31 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy epokitféreg.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 244.]

bb 260 110 beraksz a bankba a 260. tárgyat (110 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 110 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

im 0 1 imádkozol
Az oltárra helyezel 11 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+33 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nektoraf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 214.]

bb 260 110 beraksz a bankba a 260. tárgyat (110 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 110 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[131,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nyuhaj karbin. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt sullár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy dermesztő lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gyilkos mókus vigyorog kajánul. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy partravetett medúza. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a partravetett medúza bal oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal eltalálod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A partravetett medúza csápol, de mindhiába. A partravetett medúza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A partravetett medúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A partravetett medúza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 medúzacsáp. 699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 7, gyógyulás: 30, összesen: +23 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[134,3] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós páncélos testét. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt tigris.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány élőholt tigris nyomokat fedezel fel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Nagy reccsenéssel az élőholt tigris belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Büszkén indulsz tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhaegar Do'er egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Itt csata lesz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Napsugár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku gárdista vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [135,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gyilkos mókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [47 pontot használtál fel, van még 143.]

szk 765 781 361 keresed a 765. szörnyet a 781. szörnyet a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ftv 118 999 30 felt. tám/véd. varázslat a 118. varázslatot a nőket a 30. varázslatot
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ftv 118 998 30 felt. tám/véd. varázslat a 118. varázslatot a férfiakat a 30. varázslatot
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

h 1576 250 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [143 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 24, 18.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY)
A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 20-nál több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 20-nál többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek.

RYUKU TÁJOLÓ (1224. TÁRGY)
A ryuku tájoló leginkább egy szeksztánsra hasonlít, funkcióikban azonban teljesen eltérnek. A ryuku hadsereg jól felkészült, amikor hódító szándékkal a kontinensünkre érkezett. Többek között ilyen briliáns elme szülte készülékeik vannak, mellyel a könnyebb tájékozódás érdekében felszerelik hírnökeiket. A ryuku tájoló nem helyettesítheti a szeksztánst, hiszen azt konkrétan nem tudja megmondani, hol is vagy éppen, viszont ha keresel valamit a környéken, aminek lelőhelyéről konkrétabbat nem tudsz, ennek a tárgynak a használata kézenfekvő megoldást fog nyújtani. Mágikus csoda, aminek szemtanúja lehetsz a tájoló használata során, hiszen elég felidézned magadban a keresett objektum kinézetét, és a tárgy rögtön felzümmög, megkeresve a lehetséges lelőhelyeket a közelben. Add ki a H 1224 <keresett tereptárgy száma> parancsot, és a ryuku szerkezet kijelzőjén rögtön megjelenik egy nyíl, amely pont abba az irányba mutat, amerre a keresett objektum az adott helyzetedtől található. Ezenkívül a nyíl vastagságából azt is levonhatod, milyen messze van az így fellelt tereptárgy. Tereptárgyként megadhatsz nem konkrét, hanem tömegépületeket (pl. sörsátor, malom, viszont nem adhatod meg itt pl. a libertani vegyesbolt számát), növényeket, illetve egyéb, tereptárgyként nyilvántartott objektumokat (pl. csatamező, szekérkaraván). A ryuku tájoló használata 5 TVP-be kerül. A tárgy használatával előbb-utóbb a korlátjaira is rájöhetsz (hogy a tájoló hány mérföldnyi terület átvizsgálására képes).

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 28 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (25) Védekezés: 37 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 36/125 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 480/717 Jellem: gonosz (246) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 825/515 Pénz: 779 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 67/12 Pszi pont: 203/121 EFejl: 19
Eddig összesen 3580 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 258 TP-t kaptál. Jelenleg 2 346 304 TP-d van. A következő szinthez még 253 696 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5798 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/45 (+2%) szúrófegyverek: *22/100 vágófegyverek: 30/59 (+1%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 29/99 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 4 db (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
135,2 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 96,19
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 139/84 (+120%) 2. nyomkövetés: 81/80 (+55%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 27/86 (+27%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 27/6 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 9/17 11. teológia: 53/44 (+68%) 12. taumaturgia: 66/12 (+4%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 17/98 15. zene: 7/13 (+179%)
16. szörnyismeret: 40/61 (+37%) 17. pszi: 31/6 (+2%) 18. zárnyitás: 9/90
19. vadászat: 23/64 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 23/81
22. főzés: 14/38 (+11%) 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), semlegesek (#989), jók (#990), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9959,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157)
izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965) nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250) teljes őrület (#118) >> nők (#999)
teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
élőholt tigris (#766) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1458 (limit: 1540), a megölt főholtak száma: 23, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 100532.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 422 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 10 szögletes kő (#17)
3 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
8 ezüsttollú nyíl (#363) 14 tüske (#22) 19 ubuk tüske (#131)
10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 Krough fejdísze (#1570) 2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 4 * ryuku köpeny (#693) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * ryuku csizma (#692)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$5 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
$5 obszidián függő ($195) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $2 ezüst nyaklánc ($117)
5 gólem talizmán (#811) 2 hősiesítő medál (#1558) 1 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 rothasztó talizmán (#815) $1 trófea nyaklánc ($196)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $5 ezüst karkötő ($158) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * ryuku karvédő (#687) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
31 * angyalok gyűrűje (#529) $3 aranygyűrű ($193) $3 ezüst gyűrű ($180)
$1 regeneráló gyűrű ($254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 83 csepp tinta (#101), fér még: 37]
6 éjurna (#2368) [bennük 44 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 16]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
25 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 458]
11 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 110]
23 uzbány csőr (#169) [bennük $24 csepp ugh méreg ($166), fér még: 252]
10 + vizestömlő (#3) [bennük 112 korty víz (#27), fér még: 88]
6 zöld üveg (#82) [bennük 35 csepp ragasztó (#83), fér még: 85]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 10 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 3 destabilizátor (#1275)
11 ¤ deus ex machina (#1) 2 éjkő (#2369) 1 esszenciafókusz (#2373)
$2 ezüst kulcs ($184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 7 fáklya (#36)
$2 fenőkő ($1618) 1 fiatalság itala (#473) 3 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 17 gyógykenőcs (#313)
2 halálkristály (#2372) 35 kaja (#2) 4 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 4 kristályfolyadék (#449) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
12 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671) 21 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224)
11 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 tudás gyöngye (#522) 1 tudati fétis (#1151)
5 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$21 álompor ($396) 17 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) $16 bordacsont ($16) 2 bunthar bőr (#733)
3 csillezsályalevél (#1253) 3 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
$2 dorony tüdő ($212) 7 + dözmöng szív (#122) $9 drótszőr ($37)
2 etra hályog (#712) 1 fokhagyma (#403) 4 Földanya nektárja (#2184)
6 főnixtoll (#563) 4 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268)
$2 gyöngymangó ($135) 5 halálvirág (#2371) 22 halcsont (#390)
67 hattyútoll (#1222) $11 kaktusztüske ($114) $6 karbin plazma ($199)
2 kazmár gyökér (#205) 2 liumbe hajtás (#655) $2 magszim bél ($103)
1 mákrózsa virág (#56) $1 manifeszt.nyúlvány ($214) $2 medúzacsáp ($703)
1 moa smaragd (#377) 6 mutáns csont (#331) 8 nektoraf faggyú (#667)
$2 pirkit ($153) 4 púderkő (#119) 11 purifikátor háj (#269)
58 quwarg tojás (#360) 4 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
24 sünmedve tüske (#14) 30 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
1 szulfin (#676) $9 szvó-ektoplazma ($151) 3 teknősesszencia (#702)
$35 tigroszlán fog ($63) 7 trikornis szarv (#198) 26 varányszem (#30)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 131.84 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
57 amniosz (#203) 3 esszenciakristály (#350) 2 halálhozó talizmán (#813)
1210 isteni könnycsepp (#260) 545 kaja (#2) 4 keg gomba (#1615)
5 manakristály (#500) 7 pszi kő (#248) 84 purifikátor háj (#269)
1 ryuku kopja (#694) 3 ryuku mellvért (#689) 23 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 4 tapasztalatkő (#975) 4 tudás gyöngye (#522)
3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 3 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 medúzacsáp (#703) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 obszidián függő (#195) 2 purifikátor háj (#269) 6 ragasztó (#83)
1 ryuku tájoló (#1224) 9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
1
2
3
4
5
(126,3) ryuku gárdisták (#360), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, művészi porolit (#720), 31. jellempróba, Tharr rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), quwarg királynő (#153)
(127,4) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ryuku légiósok (#361), egy törpe férfi
(128,3) ryuku légiósok (#361), oltár, 255. jellempróba, 24. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(129,2) Chara-din monolitja (#534), partravetett medúza (#363)
(130,3) ryuku légiósok (#361), 255. jellempróba, Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 45. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), epokitféreg (#147), nektoraf (#355)
(131,3) Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110)
(133,2) purifikátorok (#157), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), partravetett medúza (#363)
(134,3) ryuku légiósok (#361), élőholt tigris (#766), szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár, quwarg királynő (#153)
(135,2) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(135,3) Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár, ryuku gárdisták (#360), sóhajtó dorony (#112)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.11.20 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 1.)
2018.11.20 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 2.)
˙

Üzenet küldése a karakternek