Sebitar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 25. 12h:02'
EZ A 845. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
846. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2562
SZÁMLA : XXXX

SEBITAR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,52] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[80,53] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a százfogú szivacsos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 6 sünmedve tüskét (ld. enc.). Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 239.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [10 pontot használtál fel, van még 229.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[81,52] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy agglomerátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [82,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [83,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült törpemammut. Itt csata lesz.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 199.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [10 pontot használtál fel, van még 189.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[84,49] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [85,48] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 159.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

m 2 mozogsz keletre
[86,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 139.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 125.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

m 3 mozogsz délkeletre
[87,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nektoraf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy purifikátor trófea és egy vark. nekromanta trófea ékesíti. Jobb kezében egy árnyéktőrt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 105.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [30 pontot használtál fel, van még 75.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [20 pontot használtál fel, van még 45.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Sebitar, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Ez a 103. fordulód.

Erő: 22 Szint: 14 Merészség: 7/3 Magasság: 154 cm
IQ: 24 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 150/150 év
Egészség: 17 Életpont: 202/188 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 106/51 Pénz: 11 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 382 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 964 TP-t kaptál. Jelenleg 74 719 TP-d van. A következő szinthez még 281 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, kérődző etra, nukleáris cickány. A 98. fordulódban 75 arany került a bankszámládra. 80 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 11 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 19 lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (140%) << kőkalapács (#13) (150%) << ököl (#28) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,49 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1363 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 3 (+1)
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 41
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 8 (+1) 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 6 11. versengés: 1 12. zene: 5
13. szörnyismeret: 2 14. vadászat: 16 15. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a 3341. karaktertől (3341) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kék orchideát (#68) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), drótszőrű pincsi (#22) (csak egyszer), varkaudar (#64) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Sanquora (#3341), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), xirnox (#122), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 63.99 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 4 kaktusztüske (#114) 6 kerek kő (#19)
1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 18 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 tankány karom (#237) 1 uzbány csőr (#169) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88
47
48
49
50
51
52
53
54
(80,53) karmos tankány (#137), mély kút (#93), Elenios oltár, százfogú (#53)
(81,52) agglomerátor (#138)
(82,51) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 35. jellempróba, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102)
(83,50) törpemammut (#115), tavacska, oltár, süvítő rája (#113)
(84,49) törpemammut (#115), 47. jellempróba
(85,48) alpesi tehén (#91), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(86,48) mély kút (#93), Dornodon oltár, topránypolip (#86)
(87,49) nekrofun (#173), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nektoraf (#355), egy árnymanó férfi

Üzenet küldése a karakternek