276. forduló, 278. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 13. 14h:44'
EZ A 304. JÁTÉKHETED, 277. FORDULÓD
305. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,24] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 agyartőrt (399 arany), 1 Tharr Keresztjét (499 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+53 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+94 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 618.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 608. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 588. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 583. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 573. Kapsz 4 VP-t.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 571.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

v 6 8 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 566. Kapsz 2 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

ef 20 523 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 56 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[101,25] Továbbra is síkságon vagy. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 87-96.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled. {védettsége: 34 szúró, 45 vágó, 80 ütő ellen.}

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló jobb vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf. {támadása: 47.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a domináns morf bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a domináns morf nyakát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a domináns morf testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A domináns morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a domináns morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,26] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a gerebben-főzeléket, miközben a gyomrodba tuszkolod. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bolhakutya előtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. {támadása: 17.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy lomha morf áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+41.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a lomha morf testét. Kritikus ütés! (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a lomha morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {GYD:} Vashegyű lándzsával megbököd a lomha morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a lomha morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 3 264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 128, gyógyulás: 26, összesen: -102 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf. {max. életpontja: 577.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (19 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a változatos morf testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A változatos morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a változatos morf testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a változatos morf bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A változatos morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 148, gyógyulás: 27, összesen: -121 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 20 aranyat. Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [101,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. {max. életpontja: 5000.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). {GYD:} Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 950, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+20.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf fejét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a harcias morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A harcias morf farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a védelmező morf farkát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf bal oldalát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a védelmező morf testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a védelmező morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 998 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 galachmitot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 13.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 411. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[101,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf nyakát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nektoraf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,29] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. {támadása: 13.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a halálmadár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [101,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. {max. életpontja: 57-64.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a proteinfecske farkát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 madártollat. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 396. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[101,31] A sík vidéket bozótos váltja fel.


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 43 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 216 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus jobb oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a vortexmágus testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 229 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 445, gyógyulás: 0, összesen: -445 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+132 életerő.)
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,32] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy phua-kúpot. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.


(Továbbmész...) [101,33] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy vadász quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d5+8.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. [65 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 26 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[101,34] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 2 VP-t.]

d 268 5 eldobod a 268. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

d 651 eldobod a 651. tárgyat
Elhajítasz 1 rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 12 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 16 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 57 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 418 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYARTŐR (420. TÁRGY)
Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán.

THARR KERESZTJE (287. TÁRGY)
Ezt a gyönyörű, ezüst nyakláncot, melynek végén egy aranyozott kereszt lóg, kizárólag Tharr papjai akaszthatják a nyakukba, a KF 287 paranccsal. Előnyei főleg a harcban mutatkoznak meg, viselője ugyanis kap +1 szerencsét, +1 erőt és +1 támadást. Tharr Keresztjéből ugyan csak néhány létezik, de ha egyet megtalálnak és feláldozzák, visszatér valamilyen ősi labirintus mélyére, hogy egy újabb kalandozó ismét végrehajthassa a próbatételt.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 277. fordulód.

Erő: 39 (59) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 55 (60) Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 610/610 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (30) Varázspont: 873/743 Pénz: 34355 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 50/4 Pszi pont: 206/132 EFejl: 9
Eddig összesen 3494 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 971 TP-t kaptál. Jelenleg 2 806 243 TP-d van. A következő szinthez még 193 757 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, ongóliant, változatos morf.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 ökölvívás: 25/34 (+14%) szúrófegyverek: 30/15 (+3%)
vágófegyverek: 26/44 (+6%) ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 26/44
dobófegyverek: 10/78 (+65%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,34 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 544 időszaki: 498

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/11 2. nyomkövetés: 56/21 (+10%) 3. mászás: 8/10
4. csapdakészítés: 14/43 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 63/64 (+25%)
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 10/76 9. szörnyidomítás: 14/38
10. teológia: 24/27 (+8%) 11. taumaturgia: 42/53 (+21%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 16/26 (+9%) 14. harcművészetek: 24/9 15. zene: 32/97 (+37%)
16. szörnyismeret: 8/8 17. pszi: 28/53 (+11%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/37 20. bányászat: 33/47 21. úszás: 8/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1356, az összesen kapott pontszám: 136440. (összesen ölhető: 1356 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 2 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4395 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 8 ezüsttollú nyíl (#363) 10 mérg. ubuk tüske (#137)
13 nyílvessző (#108) 21 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129)
2 tüske (#22) 82 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 4 * nyu-shuriken (#157) 23 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
9 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192)
3 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
9 * korinthai talizmán (#814) 1 Tharr Keresztje (#287) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
3 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 64]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 158 csepp spiritusz (#170), fér még: 42]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 185 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
3 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 aenouth ködkürt (#1554)
18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
14 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 2 gernim balzsam (#1894) 19 gyógykenőcs (#313)
63 kaja (#2) 5 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92)
6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500)
12 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 21 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675)
8 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 34 álompor (#396) 137 átlátszó morfplazma (#2451)
6 aurach fog (#657) 133 bíbor morfplazma (#2450) 1 darázsszárny (#652)
11 dorony tüdő (#212) 50 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540)
18 elkarog szőr (#665) 16 ezüstdarab (#326) 127 fehér morfplazma (#2445)
30 fekete gyöngy (#99) 137 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563)
5 galachmit (#310) 72 gyöngymangó (#135) 16 hattyútoll (#1222)
5 hibátlan tűzopál (#1642) 8 ilkin érc (#232) 5 jégszív (#282)
75 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 113 kék morfplazma (#2442)
4 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304) 4 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 154 lila morfplazma (#2448) 10 madártoll (#112)
10 magszim bél (#103) 39 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 129 narancs morfplazma (#2449) 6 nektoraf faggyú (#667)
6 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 9 pular kristály (#239)
14 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 6 ramit kő (#226)
5 remák szív (#264) 6 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
6 sallank karom (#128) 137 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678)
3 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14) 10 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfin (#676) 4 szuperkötél (#209) 1 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 5 varányszem (#30)
15 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 136 vörös morfplazma (#2443)
1 xirnox szív (#213) 133 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 181.00 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 gromak bőr (#268) 5 nyu-shuriken (#157) 1 rinóbőr (#651)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
2 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310)
8 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
(101,25) törpemammut (#115), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624)
(101,26) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, tűzrakó hely (#1169), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, kérődző etra (#368), lomha morf (#7621), változatos morf (#7626)
(101,27) manaelementál (#290), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), Sheran oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(101,28) Tharr oltár, nektoraf (#355)
(101,29) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681), halálmadár (#351)
(101,30) gumifa (#38), Sheran oltár, proteinfecske (#139)
(101,31) vortexmágus (#418)
(101,32) oltár, phua-kúp (#372)
(101,33) vadász quwarg (#241), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(101,34) élőholt quwarg (#202), phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek