Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 23. 8h:59' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1021 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
lm 1 | mozogsz 1 |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elhajítod a vacak süvítő rája trófeát, és kinyersz egy alkalmas vadász varkaudar trófeát. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [64,57] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy grákó denevér. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a grákó denevér testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A grákó denevér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [65,58] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [67,59] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a bo-skorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [68,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bolhakutya került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a bolhakutya bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bolhakutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [70,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY) Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért). |
VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY) A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
Erő: | 17 | Szint: | 11 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 25 | Életpont: | 168/162 | Jellem: | jó (83) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 27/19 | Pénz: | 149 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | szúrófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
70,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 122 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 16 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. harcművészetek: | 13 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
királygyík (#26) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12, 20, 33, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges bőrpajzs (#66) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 8 | tüske (#22) | 11 | ubuk tüske (#131) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
2 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 5 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 6 korty víz (#27), fér még: 34] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 5 | álompor (#396) | 1 | antilopbőr (#48) | |||
9 | aurach fog (#657) | 3 | bakkura bőr (#95) | 3 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | 26 | drótszőr (#37) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
37 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 8 | pirkit (#153) | |||
2 | púderkő (#119) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
11 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | 9 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 9 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vapár ág (#110) | |||
1 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 41.18 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | móri gyümölcs (#116) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | fáklya (#36) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 5 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
2 | tüske (#22) |
61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|