Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Demo forduló
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sheran lázadása
Küldd el képeslapként!
Kering egy misztikus történet a köztudatban, melyről senki nem tudja mennyi is a valóságtartalma. Egykoron Sheran, a Természet Istene úgy bedühödött az Istenek Panteonjában vívott csatározások során más istenekre, hogy pár órára elvesztette a kontrollját a Ghallán élő teremtményei felett. A növények fellázadtak, és mindenkinek nekiestek, aki az útjukba került. Különösen az erdőben táborozó kalandozók jártak alaposan pórul az eset során.
Nézz szét a galériában!
XXVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
XXVII. Alanori Mini Olimpia
TF gazdasági reform

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (9283)
Morf invázió - Statisztika 2. (3)
Libertan HKK webáruház (14)
TF gazdasági reform (13)
Fairlight bank kamatváltozás (31)
Áramszünet (1)

További témák...

2019-08-21 21:23:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2019-08-21 21:23:41 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2019-08-21 21:23:50 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Tárgytervezői pályázat

A tárgytervezői pályázatra 19 játékos küldött pályázatot, összesen 62 tárgytervvel. Ezek közül végül 22 tárgy került be a játékba.

A kiértékelés során először kiejtettük azokat a pályázatokat, melyek nem feleltek meg a kiírási feltételeknek, és nem tartalmazták azokat az adatokat, amiket kértünk. A második körben kiejtettük azokat, amelyek túl bonyolultak voltak. Kértük, hogy minél egyszerűbb tárgyakat tervezzetek. Egyik bekerült tárgy sem olyan, amihez ne kellett volna programozni, de voltak olyan tárgytervek, amik indokolatlanul bonyolultak voltak, vagy olyan sok programozást igényeltek, amennyit egy tárgy nem ér meg. A harmadik körben kiestek azok a tárgyak, amiknek a funkciója nem tetszett. Vagy az égvilágon semmi értelmét nem láttuk, vagy nem tartottuk szükségesnek a funkcióját, esetleg egyáltalán nem akarunk semmilyen hasonló tárgyat a játékba. Például voltak olyan tárgyak, amik a játékban már létező tárgyak fejlesztései lettek volna, és az volt az egyik indoklásuk, hogy az alaptárgy túl könnyen tönkremegy. Ilyen indokkal felesleges egy új tárgyat berakni, ha jogos a felvetés, akkor a már játékban levő tárgy mentődobásait kell megnövelni.

Ezután a három kör után maradtak azok a tárgyak, amelyek bekerülésére esélyt láttunk. Ezeket átbeszéltük, hogy miért is kellene bekerülniük, hogyan lehet leprogramozni, megvalósítani őket. Ebben a körben is kiesett pár tárgyterv. Jó példa erre az a tárgy, ami egy egyszerűen legyártható lett volna, automatikusan védett volna a kővéváltoztatástól, és %-os eséllyel tönkre ment volna. Ez átment az első körökön, mivel megfelelt a kiírási feltételeknek, egyszerű volt, és volt értelme. Végiggondoltuk, hogy mire lenne ez a tárgy jó, milyen változást okozna a játékban. Nyilván két esetben jönne ez a tárgy jól. Egyrészt azon kővéváltoztató szörnyek ellen, amik elnyelést varázsolnak. Ha jól rémlik, az egyetlen ilyen a Kiégett Földeken a halálbaziliszkusz. Erre azonban már az élelmes játékosok megtalálták a megoldást az agybénítás III. formájában. Jól jönne még ez a tárgy, amikor valami miatt a karakter nem varázsolja el a tükörpajzsot, pl. rossz FTV beállítás, vagy elfogyott a VP/komponens stb. Eddig rendben is lett volna. Azonban elgondolkoztunk azon, hogy valójában mi történne ezzel a tárggyal. Ha bekerülne, a "segédkarakterek" gyártanának egy rakattal a főkarakter számára, akinek többé nem kellene a tükörpajzzsal vacakolni, használhatna más védővarázslatot. Tehát gyakorlatilag ez a tárgy értelmetlenné tenne egy varázslatot. Ezt nem akarjuk. Ha a kővéváltozás nagyon kurrens probléma lenne, amitől tönkremehet teljesen egy forduló, mint pl. a mágiafeloldó szörnyképesség, akkor még így is megfontoltuk volna a bekerülést. Azonban a kővéváltozás ellen véd a szerencse is, marginális dolog a játékban, és szerintünk olyan ritkán fordul elő az, hogy valaki kővéváltozik, hogy végül nem került be a játékba. Ezen a példán láthatjátok, hogyan gondoltuk végig a tárgyakat. Előfordult olyan is, hogy egy funkcióra több különböző terv is érkezett. Ilyen volt pl. a semlegesek jellemváltozása, vagy a szörnyek mágiafeloldása. Mivel a több terv is azt mutatta, hogy ezek aktív, a játékosokat mélyen érintő problémák, ezért a hasonló funkciójúak közül kiválasztottuk azt a tervet, ami nekünk a legjobban tetszett, és csak az került be.

Végül 22 tárgy került be a játékba. Gyakorlatilag egyik sem teljesen úgy, ahogy a tervezője beküldte. Ennek több oka is van.
Egyrészt a játékosok nincsenek tisztában azzal, hogy miket tudunk, illetve miket érdemes megvalósítani a programban a tárgyak elkészítésekor. Semmi szükség pl. arra, hogy egy tárgyat csak törpe bányánál lehessen elkészíteni. Vagy nincs lehetőség arra, hogy egy tárgy egyik alapanyagánál 5000 darabot írjunk be, akkor se, ha ez az arany lenne. Persze, át lehetne írni a programot hozzá, de ez az apróság nem éri meg azt az 1 vagy több napos munkát, amibe kerülne a dolog.
Emellett szerettük volna a felsőbb relikvia és a relikvia kreálása ősi varázslatokat erősíteni, így jó pár varázstárgy készítéssel tervezett tárgyat változtattunk meg, hogy a készítésében az említett két varázslat szerepeljen: Eleve az, amikor nem létrehozok egy varázstárgyat a "semmiből" (vagyis nem mágikus tárgyakból), hanem erős, már-már relikvia szintű tárgyak mágiáját olvasztom egybe, az már szerepjátékilag sem fér bele az egyszerű varázstárgy készítés varázslatba.
Némely tárgynál az enc sem volt megfelelő teljesen, vagy bár magát a tárgyat/ötletet meg akartuk tartani, de játékegyensúlyilag túl erősnek találtuk, ezért gyengült a tárgy, vagy erősödtek a komponensek.

A jutalmazásnál tervezői érdemrendeket adtunk. Egy tárgytervért egy ötödrendet, kettőért negyedrendet stb. Az olyan tárgyterv, amin sokat kellett változtatnunk, nem ért egy teljes érdemrendet, de min. egy ötödrendet akkor is kapott, ha csak egy nyertes tárgya volt. Ha valakinek volt már érdemrendje, akkor az erősödött. Amelyik karakter esetleg elérte az elsőrendet, akkor a továbbiakért a másodiknak megnevezett karaktere kapott érdemrendet.

Nézzük akkor sorban, hogy kiknek milyen tárgytervük nyert:

A szent szimbólum fejlesztéseket egy tárgynak számoltuk, mert bár az encük különbözik, de teljesen egyformák azzal az egy különbséggel, hogy milyen vallás és szimbólum kell az elkészítésükhöz.

Ezüstkoponya (2111. tárgy)
Ez a hosszú vasláncra fűzött ezüstkoponya az átlagos szemlélőnek nem jelent sokkal többet, mint egy hagyományos koponya szimbólum, Leah papjai azonban tudják, hogy aki ilyet hord, a halál misztériumának magas rangú beavatottja. Az ezüstkoponyát csakis a legmagasabb rangú halálpapok kaphatják istenüktől, és viselhetik, ám még ők sem vetemednének olyan istenkáromlásra, hogy átadják egymásnak. Ahhoz, hogy a birtokodba kerüljön, először is szükséged lesz egy oltárra, a korábbi koponya szimbólumodra és a felsőbb relikvia idézésének szertartására, melynek során felajánlasz Leah-nak nem kevesebb, mint 200 isteni könnycseppet és 10 megmentett lelket. Ne feledd a dramoan talizmánt, a felsőbb relikvia varázslat komponensét sem! Ha érdemesnek találtatsz, koponya szimbólumod ezüstkoponyává változik, amelyet továbbra is szimbólumként hordhatsz. Amíg a nyakadban hordod isteni eredetű varázslataid 10%-kal többet fognak sebezni, míg ellenfeleid taumaturgikus igéi és pszi képességei 10%-kal kevesebbet sebeznek rajtad, ezen kívül több varázspontot is regenerálsz a köröd elején és a papi hierarchiában is magasabb pozíciót töltesz be.

Ónixdenevér (2112. tárgy)

Arany napkorony (2113. tárgy)

Azúrcsepp (2114. tárgy)

Borostyánkő (2115. tárgy)

Titanitkard lánc (2116. tárgy)

Viharisten medál (2117. tárgy)

Ódon sarlókő (2118. tárgy)

Rakott póksült (25. recept)
Végy egy tucat póklábat (minél szőrösebb, annál jobb), hagyd állni egy keveset fűszeres, fokhagymás pácban (ehhez egy csomag fűszerkeverék és három fokhagyma szükséges, amihez 5 csepp ugh mérget is kell adagolj), majd helyezz hatot Rodger profi üstjének aljára, tetszés szerint tehetsz rá húst vagy gombát (két kaja), majd a maradék hat póklábat rakd a tetejére. A fokhagymától a póklábak jól összetapadnak, ezért nem kell attól félned, hogy szétesik, amikor néhány percnyi sütés után megfordítod és újabb pár percig sütöd. (A munkálatok összesen 11 TVP-nyi időbe kerülnek). Mikor elkészültél ezzel a ryuku eredetű gasztronómiai érdekességgel (gusztusosnak nem nevezném, de azért nem olyan rossz) megeheted, aminek hatására köröd végéig úgy fogsz mászni, mint pók a falon. Ez azt jelenti, hogy olyan másznivalókra is fel tudsz menni, amikhez nincs meg a szükséges mászás szakértelmed (de a megfelelő mászóeszköz nélkül továbbra sincs esélyed), ill. ha amúgy fel tudnál mászni, mászás szakértelmed 50%-kal magasabbnak számít.

Sziránusz térváltó (2119. tárgy)
Sokat töprengtél azon, miként tudnál egy a quwarg térváltóhoz hasonlatos eszközt létrehozni, ami azokra a helyekre repítene el, ahol az úszás szakértelmedet és a víziharcban való jártasságodat tudnád tovább csiszolni. Fáradozásaidat íme siker koronázta, rájöttél, ha egy moa varázsdobozba belehelyezed a gyöngyhalász maszkodat 4 titkos teleportkő és 5 dimenziórekesz mellé, a maradék helyet kitöltöd 50 sziránusz buborékkal és 50 életvízzel, ebbe beledobsz még 2 rúnacsigát, majd a ládát lezárva elmondod rá a relikvia kreálása varázslatot (ne feledd hozzá a dramoan talizmánt), és vársz egy rövidke ideig (50 TVP), máris egy sziránusz térváltót tartasz a kezeid között. Hogyan is néz ki egy sziránusz térváltó? Kívülről semmiben nem különbözik a korábbi varázsdoboztól, eltekintve a tetején végigfutó hullámvonalaktól, viszont ha kinyitod, észreveszed hogy a láda színültig telt vízzel, és ahogy egyre közelebb hajolsz jobban szemügyre vételezni, meglepetten tapasztalod, hogy a vízfelszín annál erősebb hullámokat vet. Félelemre semmi ok, dugd bele bátran az ujjadat (H 2119 X, ahol X az a TVP, amit a térváltás után az úszásra költesz), és ekkor a térváltó elrepít egy közeli tómélyi barlangba (5 TVP), majd kalandod végeztével visszatérsz a kiindulási helyedre. Ezután rápillantasz a ládára, amely újra csukva pihen a földön, gyomrod még háborog a teleport hatásától, nem is gondolsz a doboz használatára a következő fordulódig, inkább a mélyben átélt kalandokon töprengsz. Annyi bizonyos, hogy ezt a tárgyat nem ajándékoznád oda senkinek.

Lebernyeg köpeny (2120. tárgy)
Mióta van jokonbia ágad, már ismered a repülés fantasztikus érzését, azonban a földet érés fájdalmát még mindig nem tudtad megszokni. Esetleg tudnád tompítani ezt a fájdalmat, ha a lebernyeges zuhanó megnyúzása után maradt vékony bőrt át tudnád kicsit alakítani, és segítségével a denevérhez hasonlóan megpróbálnál siklani a levegőben, miután kimerült a jokonbia ág varázsa. Ha 8 zuhanó lebernyeget összevarrsz egy szuperkötélből készült fonállal egy aranytű segítségével, elég nagy felület kapsz, ami már elbírná súlyod. Ezután ha belevarrsz négy leviatán gumót az anyagba, sikerül úgy kialakítanod, hogy köpenyed fölé húzva kezeiddel és lábaiddal a szükséges pillanatban kifeszítsd tested felett a lebernyeget. A köpeny elkészítése nem túl bonyolult, 60 TVP alatt már végzel is vele. A lebernyeg köpenyt soha nem kell KF-elned, mivel ezentúl, ha használod a jokonbia ágat, automatikusan felveszed. A köpeny egyik előnye, hogy nem fogsz sebződni a földet éréskor. A másik haszna, hogy segítségével kicsit tovább tudsz a levegőben maradni, és így további 4 mezőt tudsz utazni egy jokonbia ággal.

Ezüst varázskristály (2121. tárgy)
Gyermekkorodból rémlik egy kis kő, amit az Ezüstmágusok a nyakukban hordtak egy vékony láncon, és játszottak vele ujjaikkal. Végre rájöttél mi is volt az a kis apróság, amit annyira kedveltek. Ha egy agvari manafókuszt varázstárgy készítéssel kombinálsz egy manakristállyal, két ében manakővel és mind az öt immunitáskőből eggyel, máris elkészítetted magad is ezt a kristályt. Mindez csupán 50 TVP-be kerül. Hogy mire is jó ez? Max. két rád ható varázslatot a kristályba zárhatsz és azok mindaddig aktívak maradnak, amíg csak akarod. A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy H 2121 X parancsot kiadva 20 TVP-ért, az X paraméterben megadott varázslatot nem tudja leoldani rólad sem mágiaoldó csapda, sem lény érintése, de még a mágiatörés varázslat sem. A varázslat ettől még mágiafeloldható marad, és hatása is csak addig tart, mint normál esetben. Sajnos több varázskristály egyszerre nem lehet nálad, mert olyan erős mágikus kisugárzásuk van, hogy egyszerűen megsemmisítenék egymást. Egy ilyen értékes dolgot biztosan nem adsz oda másnak.

Fényszarv (2122. tárgy)
Mindig tudtad, hogy Napsörény szarva jó lesz valamire. Forgattad, nézegetted, de nem jöttél rá, mit is lehetne vele kezdeni. Magad sem tudod miért, de egyszer úgy döntöttél, hogy a füledhez teszed azt. Halk, kivehetetlen suttogást hallottál a szarv mélyéről. Tovább vizsgálva a szarvat érdekes dologra jöttél rá, Olyan helyen van csak ez a jelenség, ahol valamikor sokan veszették életüket. Valahogy fel kell erősítened a hangokat! A szarv végén, ahol eltávolították azt a nemes lény fejéről, kis mélyedés található. Rövid gondolkodás után eszedbe jut, hogy talán egy kis tengerszín smaragd beleillene. Ha el akarod készíteni a Fényszarvat, a két megjelölt tárgyra, a varázstárgy készítés varázslatra és 30 TVP-nyi időre van szükséged. A Fényszarv használatához (H 2122), el kell költened 10 varázspontot és 5 TVP-t, ekkor képes leszel kapcsolatba lépni a jó szellemekkel, és megérted azok suttogását, információkat kaphatsz általad nem ismert lényekről vagy tárgyakról. (Hatása megegyezik a beszéd holtakkal varázslattal, és ez is csak csatamezőn használható.) Vigyázz, a jó szellemek megérintik majd lelkedet, így minden használatnál két jóságpontot kapsz majd! A szellemekkel való kapcsolattartás nagyon kimerítő számodra, így fordulónként csak egyszer vagy rá képes.

Hantas karkötője (2123. tárgy)
A trogloditák ravasz népség. Hantas pedig mindegykőjükön túltesz. Megszerezted ugyan karperecét a törzsfőnek, de csak most jöttél rá, hogy mielőtt az íjászversenyre került a mágikus karperec sokkal nagyobb hatalommal bírt, csak Hantas elfedte azt. - Rajtam nem tudsz kifogni - vigyorodsz el, amikor rájössz, hogy egy íjászkencével átdörzsölve, majd egy célzóvízzel lelocsolva egy varázstárgy készítés varázslatot mormolva feloldod róla a kis varázst és visszaadod a karkötőnek minden varázserejét! A karkötő rendelkezik minden tulajdonsággal, amivel a karperec rendelkezett (+4 támadás lő- és dobófegyverre, valamint +4 sebzés kalandozók ellen), de ezenfelül mágiája segítségével olyan erővel tudod eldobni vagy ellőni lövedékeidet, hogy azt az ellenfél semmilyen módon nem lesz képes eltéríteni. (Ez vonatkozik a lények elfújására és a villámkéz harcművész képességre is.) Sajnos te nem vagy troglodita, így reflexeid nem is annyira gyorsak: apró mellékhatásként kettővel kevesebbet tudsz lőni/dobni, ha a karperec rajtad van. A tárgy mágiáját nem tudod kikapcsolni, ezért ha olyan távfegyvert választasz, ami eleve félreüthetetlen, akkor is kettővel kevesebbet tudsz eldobni/ellőni. Az biztos, hogy sosem fogsz tőle megválni!

Purifikátor páncél (2124. tárgy)
Sokat bosszankodtál már azon, hogy a felhők asszonya kitérít megrendíthetetlen hitedből, nem hagysz teret ennek a gaz csábítónak. A mutáns purifikátoroktól hosszas tanulmányozás után ellested a tökéletes megoldást. 200 purifikátor hájat papírvékonyra nyújtva egy aranytűvel és némi cérnával egy tökéletes testpáncélt készíthetsz, amit a normális páncélod alá felvéve teljesen megvéd a hitedet eltéríteni szándékozók próbálkozásaitól. Ahhoz, hogy a papírvékony testpáncél ne essen darabokra a mozgásnál és kellően ellenálló legyen szétkensz rajta három yeti nektárt, megszórod 100 Kaldor varázsporával és elmormolod a relikvia králása varázslatot. Ne feledd a relikvia kreálásához szükséges dramoan talizmánt! Nem teljesen érted, hogy miért lesz tartós, de innentől kezdve olyan, mintha a testedre öntötték volna egy új bőrrétegként, egyáltalán nem akadályoz a mozgásban. A testpáncél elkészítéséhez a KT 2124 parancsot add ki 200 TVP-ért. Mivel magadra szabtad a páncélt, más nem tudná használni, így nem adod át senkinek. [Játéktechnikailag, ha a testpajzsot magadra öltöd, akkor a játékban, ha bármilyen jellemeltolódást érzékelsz jóságpont, illetve gonoszságpont tekintetében, akkor a testpajzs megvéd ettől a hatástól és a jellempontjaid száma nem változik.]

Uszony (2125. tárgy)
Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni.

Aritma varázsgömbje (2126. tárgy)
Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható.

Halálcsizma (2128. tárgy)
Megalkotni valami igazán halálos fegyvert vagy páncélt, ez minden humanoid álma, de vigyázz, aki állandóan a hatalmat hajszolja könnyen önmaga lehet az áldozat. Most joggal kérdezhetnéd, ha elég hatalmas vagy, miért ne választhatnád meg magad az utadat! Jogos, megteheted. Az első olyan tárgy, amelyet érdemes megformáznod, a Halálcsizma. Ehhez bizony fel kell nőnie egy halandónak, mivel ez egy nagyon erős és bonyolult relikvia. A következő alapanyagokra lesz szükséged hozzá: egy éjsötét rémcsizma, egy Uterenth csizmája, egy törpe bakancs, 4 db mindegyik metadrágakőből, 1 groxmati tekercs és 10 kristályszilánk. A szertartás ugyan nem túl bonyolult, de egyrészt időigényes (200 TVP), másrészt ahhoz, hogy a rémcsizma kedvezőtlen tulajdonságait ki tudd küszöbölni, lényegesen nagyobb erőre lesz szükséged, mint egy hagyományos varázstárgy készítéshez. Ez a relikvia kreálása nevű őstaumtaurgia varázslatot jelenti, amihez ne feledd a dramoan talizmánt! Ha legyártottad a relikviát, már semmi más dolgod nem marad, mint KF-elni. A Halálcsizma megtartja Uterenth csizmájának bizonyos képességeit: +20 védettség, +100 max. ÉP és VP, +10 % a sebző varázslataidra (további +10 % sebzés a tűzvarázslataidra). Ehhez még hozzájönnek az éjsötét rémcsizma egyes képességei: +10 támadás és sebzés, -40 % sebződés minden téged ért varázslattól. Végül a hab a tortán a törpe bakancs képessége, amivel a labirintusokban a mozgás költsége 2 TVP_vel olcsóbb. A Halálcsizma viseléséhez legalább 100. szintűnek kell lenned, mindez azonban nem elég. Csak akkor tudod elviselni azt az irtózatos mágiakoncentrátumot, ami a csizmából árad, ha már sok éve kalandozol, és így a szervezeted alkalmazkodni tudott a világégés után megváltozott mágikus energiákhoz. (Vagyis min. 900. fordulósnak kell lenni ahhoz, hogy KF-elni tudd a Halálcsizmát.) Nyilván sosem fogod átadni senkinek.

Sztázisköpeny (2129. tárgy)
Sokat töprengtél azon, hogy mikor melyik köpenyedben tetszelegjél a vadonban, vagy épp Olimpián, esetleg egy háborúban. Az általános dilemma, hogy melyik köpenyt öltsd magadra, végre megoldódott! Egy rendkívül összetett mágikus szertartás, és a relikvia kreálása őstaumaturgia varázslat segítségével összeolvaszthatod a Rettegés köpenyét, a halálfejes köpenyt és a nemesi vívópalástot úgy, hogy azoknak csak az előnyös tulajdonságai maradjanak meg. Persze a procedúra nem ilyen egyszerű, szükséged van még hozzá 5 remák szívre, 10 xenomorf vérre, 100 sáfrányporra, 20 őskristály-szilánkra, 5 vörös zyelre, és egy dramoan talizmánra. A bonyolult szertartáshoz 200 TVP is kell. Az elkészült Sztázisköpeny tulajdonságai a következőek: +1 támadásszám minden támadásodra, +10 védettség, +10 támadás, vámpirizációval 20% helyett 25%-át gyógyulhatod vissza az okozott sebzésednek, 10% esély +1 FNO-ra, +10% tapasztalati pont minden megölt szörny után, és a jéghegy csúcsa, hogy minden varázslatod ellen -5 mentődobást kapnak az ellenfeleid (a halál alapú varázslataid ellen további -10-et, a halálvarázsoknak pedig +10 % esélye van a sikerre). A Sztázisköpeny nem átadható és nem lopható. Viselésének két korlátja is van: legalább 70. szintűnek és legalább 600. fordulósnak kell lenned.

Bíbor mágiagyűrű (2130. tárgy)
Előbb utóbb mindenki elér a bölcsességnek azon szintjére, ahol megálmodja, illetve meglátja a magasabb összefüggéseket. A bíbor mágiagyűrű is valójában egy látomás. A relikvia nem más, mint Phaltagore, Lyonarissa és Mnhúmenisz gyűrűjének egyesítése. A relikvia kreálása varázslat segítségével össze tudod forrasztani eme három relikviát, de ennyi energiát nem lennél képes kordában tartani, így le kell kissé egyszerűsíteni a keletkezett tárgy mágiáját. Ehhez azonban szükséged lesz 100 tintára, 3 mágusok italára 2 mogul szemgolyóra, 5 tulipán gumóra, 5 gyökérsarjadékra és 5 árvalányhajra. A relikvia kreálása varázslathoz kell még továbbá egy dramoan talizmán. A KT parancs 200 TVP-be kerül, és a végeredmény egy 10 védettséget, 15 IQ-t és egészséget, 20 szerencsét, 200 max. ÉP-t és max. VP-t adó gyűrű lesz, mely megtartja a Phaltagore gyűrűje sebző auráját, Mnhúmenisz gyűrűjének varázslaterősítő hatását, és a vihargyűrű ősvillámát. Az összes többi hatás azonban elveszik. Erre a procedúrára Lyonarissa is rájött, de hiába a félelmetes hatalom, a legendás felhők asszonya sosem volt képes összeilleszteni a kirakós darabjait. A bíbor mágiagyűrű nem átadható, nem lopható, és viselésének két korlátja is van: legalább 90. szintűnek és legalább 800. fordulósnak kell lenned. Nem tudod átadni másnak.

Lordok karkötője (2131. tárgy)
A Lordok karkötője egy nagyon hasznos varázstárgy, melyet az alábbi komponensekből lehet összeilleszteni a relikvia kreálása varázslat segítségével: 1 Doemon karkötője, 1 Putakalu karkötője, 1 opál karkötő, 25 áldott kő, 1 téridő stabilizátor és 1 gyűrűfüzér. Nagyon hosszadalmas procedúra legyártani, de megéri, ugyanis a karkötő ad 30 védettséget, 250 max. ÉP-t és max. VP-t, 10-et minden tulajdonságodra, valamint +7 támadást és sebzést. A karkötő ezen felül minden téged ért sebzést csökkent 20-al, immunitást ad a kisebb és nagyobb max. VP-szívó képességekre, valamint 32%-al növeli a megszerzett tapasztalati pont mennyiségét. Ezenfelül csak kalandozók ellen ad +30 támadást is. Ez így elég vaskosnak néz ki, de azt tudnod kell, hogy a varázslatnak komoly energiaigénye is van, tehát a gyártási procedúra közben el kell használod a szokásos dramoan talizmánt, és fel kell törnöd 4-4 metadrágakövet mindegyik fajtából. Ha mindez megvan, és rendelkezel 200 TVP-vel, akkor le tudod gyártani ezt a rendkívüli és egyben csodás kékes-lilás-vöröses fényben izzó karkötőt. A Lordok karkötője makacs varázstárgy, nem akárki öltheti magára. Ha nem vagy legalább 1000. fordulós és 120. szintű, akkor fölösleges is kísérletezned a felvételével. A karkötő nem átadható.

Pusztítók öve (2132. tárgy)
Minden valamirevaló kalandozó ölt már P. Vlagyimirt, Fagyort, s más hasonló legendás szörnyet. Vannak kalandozók, akik a varázslást részesítik előnyben és vannak, akik a harcot. Amennyiben te inkább harcos típus vagy, most régi, megunt relikviáidat egybe kovácsolhatod a relikvia kreálása varázslat segítségével. A Pusztítók öve legendás relikvia, melynek összerakása komoly kihívás egy tapasztalt kalandozónak is. A komponensek melyek szükségesek a ceremóniához: 1 Fagyor övsálja, 1 lordok öve, 5 óelf manakő, 1 viharmadár totem, 50 ősmatéria és 20 kronoplazma, 20 viharhomok és 3 tűzsárkány ital. Ne feledd a dramoan talizmánt sem! Ha minden feltétel adott, akkor a relikvia kreálása varázslattal összeraktatod a legendás Pusztító övet mindössze 200 TVP-ért. Egy elképesztően izzó, vöröses-lilás öv lesz a végeredmény, melynek mágikus tulajdonságai a következőek: +10 védettség, támadás és erő, +100 max. ÉP, +1 támadásszám közelharcban és távfegyver fázisban, és természetesen minden közelharci ütést 33 %-al csökkent. Ezenfelül az öv tudja mindazt, amit a viharmadár totem, azaz tudsz távfegyvert használni a föld alól jövő lényekre is. A Pusztítók öve nem átadható és nem lopható. Viseléséhez legalább 80. szintűnek és legalább 700. fordulósnak kell lenned. A Pusztítók övével a nerub sámánöv összeadódik, de Fagyor övsálja, a bársony övsál és a lordok öve nem.



Gratulálunk a nyerteseknek, és reméljük, hogy mindenki örömmel fogadja majd az újonnan bekerült tárgyakat.

(Dani Zoltán)

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 3 szavazat alapján 10.0)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Tárgytervezői pályázat.

Létrehozás: 2013. július 11. 12:33:42Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.