Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A közeli hegyoldalban a buzgó törpék építkezésbe fognak. Hiába inted őket, hogy a környék hemzseg a szörnyektől, nem hallgatnak rád. Persze a végén neked kell megvédened őket, már az építkezés közben támadás éri a díszes társaságot, egy végzetes nyálka!
Elsőként mozdulsz.
Lesújtasz. 125 ép-t sebeztél.
A végzetes nyálka támadását könnyen elkerülöd.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 230 ponttal csökkent az ép-je.
622 tapasztalati pontot kaptál!

Látod, már kezdik érteni, miről beszélsz. Egy arannyal teli erszényt nyomnak a kezedbe, és megkérnek, hogy időnként nézz el erre. És azt hiszik, hogy ezzel biztonságban vannak! Bah... Jutalmad 247 arany!
 
Mindig örömmel látogatsz el a közeli erdőbe. Lenyűgöz az erdő csendje, békéje, és a levegő is fantasztikus. Akár egy fél napot is el tudsz tölteni itt azzal, hogy sétálsz, a levelek susogását hallgatod, vagy a tisztás puha füvén fekszel. De várjunk csak, valami megriasztotta az állatokat. Ha egy szörny merészkedett az erdőbe, jaj neki, megtanítod a jó modorra. Igen, ez egy éjtündér nemes!

A te reflexeid a gyengébbek.
Az éjtündér nemes támadását könnyen elkerülöd.
Lesújtasz. 62 sebzés!
Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 43 ép-t vesztesz.
Melléütöttél!
Az éjtündér nemes varázskardjával áttör védelmeden, 65 ép-t sebez rajtad.
Telitaláltat! 59 sérülést szenvedett el.
Az éjtündér nemes varázskardjával áttör védelmeden, 35 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtad el.
Az éjtündér nemes varázskardjával nem talált.
Nem találtad el.
Az éjtündér nemes varázskardjával áttör védelmeden, 41 sebzést kapsz!
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér nemes lesújt rád. 52 ponttal csökken az ép-d.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér nemes lesújt rád. 35 ép-t vesztesz.
Melléütöttél!
Az éjtündér nemes támadását nem tudod hárítani. 66 pontnyit sebződtél.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 42 sebzést kapsz!
Melléütöttél!
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
sztem én jobban örülök.
 
Hy,

Abszolult nincs harag, nem is azért írtam először sem. Csak és kizárólag az átláthatóság miatt, ha már egyszer a ctrl c -ctrl v ennyire hülyén oldja meg...

Örülök, hogy nem lett ebből gond ))))))))


Üdv,

Necros
 
tisztelt necros corrum!

1. elnézést kérek, h a nevedet rosszul írtam le.
2. a gördítösáv is azér van, h használjuk.
3. nem én vok az 1etlen, aki nem veszi ki a az üres sorokat. (de ez mellékes.)
4. ezentúl igyekszem ki venni az üres sorokat, ha úgy gondolod, h átláthatóbb lesz a fórum.
5. hajlandó vok az udvariassági kérésnek eleget tenni, valóban nem nagy kérés.
6. még1szer elnézést kérek.
7. remélem nincs harag.
 
Felkeresed a hatalmas portált, ami az Óriások Földjére vezet, és ami, sajnos, csak kulccsal nyílik.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Egy óriásoktól hemzsegő síkságon találod magad! Bár apró vagy, de néhány percen belül kiszúr egy hatalmas teremtmény. Ellenfeled egy vérgőzös sárgólem!

Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Megütötted, 559 sebzést kapott.
A vérgőzös sárgólem sárformájú öklével nem talált.
Kritikus ütés: Zumm! 1019 ép sebzés.
3863 tapasztalati pontot kaptál!

A csatára mások is felfigyeltek. Titánok és óriások indulnak feléd döngő léptekkel. Ennek fele se tréfa, menekülsz vissza a kapun át. Talán keresned kellene egy másik portált, amelyik biztonságosabb helyre repít.
 
Az Óriások Földjét a totemkulcsos kapun keresztül látogatod meg.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Egy sötét barlangban találod magad. A méretek hatalmasak. Igyekszel csendben mozogni, mert itt a legkisebb zaj is hatalmas visszhangot ver. Egy forduló után a járat kiszélesedik, egy óriási terem tárul fel előtted. Egy óriás fészke ez, és a teremtmény épp az aranyat számolja, amit zsákmányolt. Most meglepheted. Ellenfeled egy szélóriás lord!

Te ütsz először.
Megütötted, 273 sebzést kapott.
A szélóriás lord korbácsával megsebesít. 86 sebzést szenvedsz el!
Kritikus ütés: Zumm! 1046 életpontnyit sérült.
A szélóriás lord eltalált, 66 ép-t vesztesz.
Találtál, 254 sebzés!

3863 tapasztalati pontot kaptál!
A gonosz óriás áldozatait már nem mentheted meg, de most legalább nem fog már másnak ártani. Jutalmad 1599 arany!
 
Felkeresed a hatalmas portált, ami az Óriások Földjére vezet, és ami, sajnos, csak kulccsal nyílik.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Egy óriásoktól hemzsegő síkságon találod magad! Bár apró vagy, de néhány percen belül kiszúr egy hatalmas teremtmény. Ellenfeled egy gigantikus ősóriás!

Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Zumm! 1102 ponttal csökkent az ép-je.
A gigantikus ősóriás kihasználja gyenge védelmed, 122 sebzést szenvedsz el!
Kritikus ütés: Megütötted, 1090 ép-t vesztett.
3863 tapasztalati pontot kaptál!

Kincset szereztél, ami egy titánok pajzsa!
A csatára mások is felfigyeltek. Titánok és óriások indulnak feléd döngő léptekkel. Ennek fele se tréfa, menekülsz vissza a kapun át. Talán keresned kellene egy másik portált, amelyik biztonságosabb helyre repít.
 
Kedves @@!

Köszönöm az észrevételed:
- fix 300ra van állítva rég óta
- Az egérgörgő azért van, hogy használjuk

Te vagy az egyetlen, aki a szüneteket nem veszi ki, pedig kb 10mp. Eddig csak te érzed ennek szükségét, holott felesleges helypazarlás. Más mindenki ki tudja venni.
Egyébként az "n" és az "s" között vagy 5 billentyű

Egyébként egy egyszerű UDVARIASSÁGI kérés volt, aki erre nem hajlandó (pedig rajtam kívül már többen is kérték) az egy kis csikken..... szerintem

Na pá
 
Raia szent seregei ostrom alá vonták a Bíbor Rémúr ocsmány fellegvárát. Te, mint igazi kalandor, felkeresed a helyszínt, remélve, hogy egy kis kaland, no meg talán pár aranytallér neked is leesik. Amikor az ostromlók áttörik a kaput, a sereggel együtt te is benyomulsz. Lesújtva a sötétség néhány katonájára, elindulsz befelé. Hamarosan már egyedül kóbórolsz a pókhálós folyosókon, a csatazaj távoli visszhang csupán. Egyszercsak egy hívogató, vörösre mázolt ajtó előtt találod magad. Sajnos zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Odabent a Bíbor Rémúr ölebét találod, ami egy szilmill óriásölő!

Ellenfeledé a kezdeményezés

A szilmill óriásölő habozik támadni.

Nem találtál...

A szilmill óriásölő apró fegyverével áttör védelmeden, 65 ponttal csökken az ép-d.

Megütötted, 58 ép-t vesztett.

A szilmill óriásölő apró fegyverével támad. 27 sebzést szenvedsz el!

Találtál, 64 pontnyit sebződött.

A szilmill óriásölő rád veti magát. 59 ép-t vesztesz.

Eltaláltad, 59 ép-t vesztett.

A szilmill óriásölő apró fegyverével megsebesít. 50 ponttal csökken az ép-d.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Elérkezett a betakarítás ideje. A magadfajta zsoldosok számára könnyű keresetet jelent a földeken dolgozó parasztok védelmezése. Az előző szezonnal ellentétben, most akad munkád is. A támadó egy éjtündér nemes!

A te reflexeid a gyengébbek.

Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 33 ép-t vesztesz.

Melléütöttél!

Az éjtündér nemes támadását nem tudod hárítani. 56 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.

Az éjtündér nemes kihasználja gyenge védelmed, 61 életpontnyit sérülsz.

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 142 ponttal csökkent az ép-je.

Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 38 ép-t sebesülsz.

Ellenfeled félrehajolt.

Az éjtündér nemes varázskardjával támad. 34 ép-t vesztesz.

Nem találtad el.

Az éjtündér nemes habozik támadni.

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér nemes habozik támadni.

Sikeresen megütötted! 61 ép sebzés.

Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 23 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.

Az éjtündér nemes varázskardjával áttör védelmeden, 64 sebzést kapsz!

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér nemes rád veti magát. 35 sebpontot vesztesz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
A közeli Raia templom a jóság, fény és szeretet központja. Gyakran jársz ide, akár gyónni akarsz, akár lelki felüdülésre vágysz. Ma azonban elszörnyedve látod, hogy a templomot gonosz szörnyek hordája támadta meg! Kalandozótársaiddal együtt rögtön a templom segítségére sietsz. Amivel szembeszállsz, egy jeti óriás!

Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Odacsapsz. 216 életpontnyit sérült.

A jeti óriás melléütött!

Nem találtál...

A jeti óriás melléütött!

Kritikus ütés: Telitaláltat! 270 ép-t sebeztél.


673 tapasztalati pontot kaptál!

A győzelmet együtt ünneplitek meg, Raia főpapja mindenkit borral és sült húsokkal vendégel meg. Jutalmad 272 arany!





!!!!!!!!!!



necron.
a bejegyzések száma fix.
a jobb felsö sarokban lehet állítani.
az egérgörgödet pedig nem kell használni, ha a jobb oldalon lévö gördítösávot használod.



!!!!!!!!!!
 
EMBEREK!

A sorok közül vegyétek ki a szüneteket, mert elkopik a görgő az egeremen! Nembeszélve arról, hogy sokkal kevesebb bejegyzés fér így el egy oldalon...

Köszi,

Necros
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, szörnnyé vált vadember!

Ellenfeled a gyorsabb!

A szörnnyé vált vadember lesújt rád. 28 pontnyit sebződtél.

Nem találtál...

A szörnnyé vált vadember lesújt rád. 27 sebzést szenvedsz el!

Nem találtál...

A szörnnyé vált vadember kihasználja gyenge védelmed, 61 életpontnyit sérülsz.

Ütésed célt téveszt.

A szörnnyé vált vadember csak köröz körülötted.

Nem találtál...

A szörnnyé vált vadember bunkójával nem talált.

Nem találtad el.

A szörnnyé vált vadember eltalált, 35 ép-t sebez rajtad.

Nem találtál...

A szörnnyé vált vadember bunkójával megütött, 56 ép-t sebez rajtad.

Nem találtál...

A szörnnyé vált vadember kihasználja gyenge védelmed, 66 ép-t sebez rajtad.

Megütötted, 61 sebzés!

A szörnnyé vált vadember melléütött!

Ütésed célt téveszt.

A szörnnyé vált vadember sikeresen eltalált! 59 ponttal csökken az ép-d.

Találtál, 129 ép sebzés.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Nem messze a tengerparttól található egy szigetcsoport, ami vulkáni működés eredményeképp jött létre. A történetek szerint a kalózok itt rejtették el kincsüket, azt azonban még senki sem találta meg - vagy a történet hazugság, vagy a szigeteken lakó ocsmány torzszülöttek ijesztették el a felfedezőket. Itt az ideje, hogy szerencsét próbálj te is!
Hajót bérelsz, és elcsónakázol a szigetekig. Ásót is viszel, és nekilátsz a kutatásnak. Kincset ugyan nem találsz, de a torzszülöttekről szóló történetek igaznak bizonyulnak. Ellenfeled egy hólyagosra dagadt csápmester!

Ellenfeled üt elsőnek.

A hólyagosra dagadt csápmester csápjával megsebesít. 45 sebzést szenvedsz el!

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 240 életpontnyit sérült.

A hólyagosra dagadt csápmester csápjával áttör védelmeden, 24 ép sebzést okoz neked.

Kritikus ütés: Lesújtasz. 256 sebzést kapott.


673 tapasztalati pontot kaptál!

Még egy darabig túrod a földet, de ez nem neked való. Intesz a csónakosnak, hogy vigyen haza.





de vajon mitöl dagadt hólyagosra?
 
A te reflexeid a gyengébbek.

A nyálkacsiga melléütött!

Odacsapsz. 19 sebpontot kapott.

A nyálkacsiga melléütött!

Megütötted, 22 ép-t sebeztél.

A nyálkacsiga támadását könnyen elkerülöd.

Eltaláltad, 25 sebzés!


96 tapasztalati pontot kaptál!
 
Vondasban, a közeli kisvárosban ebben a hónapban is megrendezik a szokásos szörnyvadászatot. A versenyt az nyeri, aki a leghatalmasabb, legveszedelmesebb fenevadat ejti el. A dombokon túl elterülő Fekélyerdő a legjobb vadászterület, oda indulsz a többiekkel együtt. Sajnos, nincs szerencséd, ami az utadba kerül, csak egy nyamvadt halálos örvény!

A te reflexeid a gyengébbek.

A halálos örvény habozik támadni.

Ellenfeled félrehajolt.

A halálos örvény támadását nem tudod hárítani. 77 ép-t sebez rajtad.

Zumm! 125 pontnyit sebződött.

A halálos örvény rád veti magát. 54 ép-t sebesülsz.

Sikeresen megütötted! 121 sebzést kapott.

A halálos örvény aurájával áttör védelmeden, 78 pontnyit sebződtél.

Lesújtasz. 140 életpontnyit sérült.


725 tapasztalati pontot kaptál!

Sajnos, a versenyben volt egy szerencsés versenyző, aki egy nagyobb démonlordot ejtett el. Ezzel a te teljesítményed nem ér fel. Jutalmad 350 arany!
Eddig 4 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.


hát. szerencsés ember vok. talán én vok az 1etlen a földön, aki látott már örvényt erdöben.
 
Ámbár van, amikor nem is olyan kemény. Pl:


Mindet kézben tartja egy mocsári lárva!

Te ütsz először.
Odacsapsz. 270 ép sebzés.
A mocsári lárva melléütött!
Megütötted, 268 sérülést szenvedett el.
A mocsári lárva ormótlan nyúlványával nem talált.
Zumm! 269 ép-t vesztett.
A mocsári lárva csak köröz körülötted.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 746 sebpontot kapott.

3062 tapasztalati pontot kaptál!

Kincset szereztél, ami egy halállovag vért!
Legyőzve a lényt, a kötés megszűnik, és a lelkek végre nyugalomra térhetnek. Raia főpapja komoly jutalomban részesít. Jutalmad 1387 arany!

Üdv,

Necros (61-szint)
 
A dombokon túl furcsa épület emelkedik.Gnómok laknak benne, dolgos, de igencsak különc népség. Imádnak különböző szerkezeteket fabrikálni. Sokszor vadászol nekik, cserébe kapsz tőlük ezt-azt. Legutoljára például egy csövet adtak, két végében üveglencsével, amellyel különösen messzire is el tudsz látni. Ma ismét benézel hozzájuk, hátadon a vadászzsákmánnyal. Amikor közelebb érsz a házhoz, füstöt látsz. Ledobod a szarvastetemet, és futni kezdesz. Odabent szörnyű látvány fogad, szanaszét heverő gnómok, és középen egy lélekszívó kísértet!

Ellenfeled a gyorsabb!

A lélekszívó kísértet szellemkezével megsebesít. 81 ép sebzést okoz neked.

Ellenfeled félrehajolt.

A lélekszívó kísértet szellemkezével áttör védelmeden, 78 ép sebzést okoz neked.

Ütésed célt téveszt.

A lélekszívó kísértet kihasználja gyenge védelmed, 84 ép-t vesztesz.

Csapásod betalált, 131 ép-t vesztett.

A lélekszívó kísértet lesújt rád. 83 életpontnyit sérülsz.

Ütésed célt téveszt.

A lélekszívó kísértet melléütött!

Nem találtál...

A lélekszívó kísértet szellemkezével áttör védelmeden, 39 pontnyit sebződtél.

Megütötted, 69 sebpontot kapott.

A lélekszívó kísértet melléütött!

Zumm! 61 ép-t vesztett.

A lélekszívó kísértet kihasználja gyenge védelmed, 85 életpontnyit sérülsz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, márványkolosszus!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 254 pontnyit sebződött.


648 tapasztalati pontot kaptál!

Morogva hozod rendbe az éléskamrát.



tényleg kemény volt.P
 
Megütötted, 34 sebpontot kapott.

skorpiófarkú ogyn farkával megütött, 14 sebzést szenvedsz el!

Sikeresen megütötted! 28 sebzés!

A skorpiófarkú ogyn farkával támad. 14 pontnyit sebződtél.

Találtál, 34 pontnyit sebződött.

168 Tapasztalati pontot kaptál!

Szép szímetrikusnak sikerült...
 
Az ólat fenevad fosztogatja, egy bíbor anguaxin!

Te ütsz először.

Fegyvered lesújt. 30 ép-t vesztett.

A bíbor anguaxin csak köröz körülötted.

Csapásod betalált, 34 sérülést szenvedett el.

A bíbor anguaxin csak köröz körülötted.

Fegyvered lesújt. 27 ép-t sebeztél.

168 Tapasztalati pontot kaptál!


Ez is
 
Odabent már csak az utolsó fenevad vár, az árnymágus leghatalmasabb familiárisa, egy mocsári vérbéka!

Te ütsz először.

Kritikus ütés: Megütötted, 72 sebzés!

168 Tapasztalati pontot kaptál!

Ez sikerült
 
Egy barátoddal csillogó aranypénzekben fogadsz, hogy képes vagy átkelni a Borzalmak Szakadékán. A feladat gyerekjátéknak tűnik - a szakadékon felett még híd is van, miért ne lennél képes rá? Talán holmi ostoba gyerekmesék miatt? A szakadék mély, és aljáról sejtelmes köd gomolyog fel, de te bátran nekivágsz. A híd kicsit mozog, de te oda se neki! Már középtájon jársz, amikor a gomolygó köd kezd alakot ölteni. Hatalmas csápok, és torz pofák jelennek meg. "Fénytörés, délibáb, oda se figyelj!" - próbálod nyugtatni magad. Egészen addig, amíg egy szörny pont előtted materializálódik. Hát, eléggé valóságosnak tűnik, egy gyíkember kapitány!

Ellenfeled a gyorsabb!

A gyíkember kapitány támadását könnyen elkerülöd.

Fegyvered lesújt. 37 pontnyit sebződött.

A gyíkember kapitány fegyverével megsebesít. 32 sebpontot vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

A gyíkember kapitány fegyverével támad. 22 életpontnyit sérülsz.

Ellenfeled félrehajolt.

A gyíkember kapitány fegyverével támad. 21 pontnyit sebződtél.

Melléütöttél!

A gyíkember kapitány habozik támadni.

Nem találtad el.

A gyíkember kapitány sikeresen eltalált! 16 sebpontot vesztesz.

Lesújtasz. 32 ép sebzés.

A gyíkember kapitány eltalált, 29 sebzést szenvedsz el!

Melléütöttél!

A gyíkember kapitány fegyverével megsebesít. 30 ép-t vesztesz.

Zumm! 34 sebpontot kapott.

A gyíkember kapitány lesújt rád. 23 életpontnyit sérülsz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Ha kalandozásról van szó, mindig a barlangok a kedvenceid. A közeli hegyekbe gyakran eljársz kirándulni, a barlangok mélye mindig rejt valami érdekeset. Most sem kell csalódnod - a hosszú bóklászás után a föld alatt valami érdekesre bukkansz. Egy éjkráken!
Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Megütötted, 202 sérülést szenvedett el.
Az éjkráken támadását könnyen elkerülöd.
Odacsapsz. 94 ép sebzés.
Az éjkráken melléütött!
Telitaláltat! 115 ép sebzés.
596 tapasztalati pontot kaptál!

A szörny fészkében jelentős zsákmányt halmozott fel. Neki már nem lesz rá szüksége, ezért magadhoz veszed. Jutalmad 244 arany!
 
Hotnaun egy aktív vulkán, épeszű humán nem merészkedik ide. Te egyik utad során felfedeztél egy ősi, mágikus erődöt, amely dacol a tűz támadásaival, és láthatóan nincs lakója, egy-egy kóbor szörnyön kívül. Ezért gyakran visszatérsz ide, elveszett kincsek után kutatva. Sokszor, mint most is, szembe kell nézned a környéken tanyát vert ocsmányságokkal, ami egy jégóriás!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 242 sebzést kapott.
A jégóriás támadását könnyen elkerülöd.
Találtál, 115 sebpontot kapott.
596 tapasztalati pontot kaptál!

Mint más alkalmakkor, most is hosszasan bámulod az ősi civilizáció egyedi alkotását.
 
Meglátogatod nagynénédet, aki egy kis faluban lakik, a Ferratus vulkán közelében. Elbeszélgettek, elteázgattok. A néni arról faggat, miért nem házasodsz meg, te meg azt kérdezed, hogy lakhat egy működő vulkán tövében. Beszélgetéseteket kétségbeesett malacvisítás szakítja meg. Még jó, hogy a közelben vagy! Rohansz segíteni. Az ólat fenevad fosztogatja, egy jégóriás!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 224 sebzés!
A jégóriás habozik támadni.
Eltaláltad, 108 ép-t vesztett.
596 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy tűzopál manógyűrű!
Nénikéd nagyon hálás, amiért segítettél neki.
- Talán tényleg ideje lenne elköltöznöm... - motyogja. Homlokon csókolod, és a nagy ijedségre isztok még egy teát.
 
Híre megy, hogy a helyi kaszinóba az éjszaka során többször betörtek. Téged bérelnek fel, hogy kiderítsd, ki a tettes. Zárás előtt elrejtőzöl egy kis szobában, amely a hátsó ajtóhoz vezető folyosóról nyílik. Leszáll az éj... neszezést hallasz kintről! Amikor lenyomod a kilincset, megdöbbenve tapasztalod, hogy zárva van. Ki tehette ezt? Cselekedned kell, különben reggelig itt ragadsz, és a rejtélynek se tudsz utána járni!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Ahogy kilépsz az ajtón, egy különös lénnyel találod szembe magad. Nahát, nem érted, miért tör be a kaszinóba egy lélekszívó kísértet!

Te ocsúdsz elsőnek.

Ütésed célt téveszt.

A lélekszívó kísértet szellemkezével támad. 34 ép-t sebez rajtad.

Lesújtasz. 112 sebzést kapott.

A lélekszívó kísértet támadását nem tudod hárítani. 39 ép-t vesztesz.

Nem találtad el.

A lélekszívó kísértet kihasználja gyenge védelmed, 62 ponttal csökken az ép-d.

Odacsapsz. 60 ép sebzés.

A lélekszívó kísértet támadását könnyen elkerülöd.

Melléütöttél!

A lélekszívó kísértet szellemkezével áttör védelmeden, 88 sebzést szenvedsz el!

Melléütöttél!

A lélekszívó kísértet kihasználja gyenge védelmed, 45 ép-t sebez rajtad.

Találtál, 113 ép-t vesztett.

A lélekszívó kísértet habozik támadni.

Nem találtad el.

A lélekszívó kísértet habozik támadni.

Ellenfeled félrehajolt.

A lélekszívó kísértet támadását nem tudod hárítani. 47 ép-t sebez rajtad.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
A harcot te kezded.

Lesújtasz. 21 sérülést szenvedett el.

A veszett óriáspatkány melléütött!

Kritikus ütés: Találtál, 30 pontnyit sebződött.


48 tapasztalati pontot kaptál!
 
Ellenfeled a gyorsabb!

A gyíkember harcos melléütött!

Fegyvered lesújt. 19 pontnyit sebződött.

A gyíkember harcos támadását könnyen elkerülöd.

Odacsapsz. 25 sebzést kapott.

A gyíkember harcos melléütött!

Találtál, 18 sebzést kapott.


48 tapasztalati pontot kaptál!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.