| Karakterválasztás Új karakter Statisztikák Fórum Chat, üzenőfal 1. Játékos oldal 2. Játékos oldal Rövid leírás Gyakori kérdések Tippek és trükkök
| Feliratkozás Hírleveleinkre! | | Adatvédelmi Tájékoztató |
|
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
|
A pillanat képe | Urgod haragja (Túlélők Földje)Urgodról, a hajdan élt nagyhatalmú mágusról nem sokat tud a mai emberfia. Talán épp csak annyit, hogy mágikus kesztyűjét és fétisét becses relikviaként tartják számon. A jobban értesülteknek talán az is beugrik, Urgod arról volt híres, hogy rettenetesen gyűlölte a kalandozókat. Nos, mint a képen látszik, a köznép sem kerülhette el haragja beteljesedését, ha egy kísérlete nem épp úgy sikerült, ahogy azt előre eltervezte. Ilyenkor tomboló dühvel rombolt, nem nézve, mit tapos el...Nézz szét a galériában! | | VAlami BUG lehet (569) Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931) 106.szint (20) Ghalla Története (1) Vén Golod meséi... (37) A kalandozás is lehet kemény... (472)
További témák... | Tegnap leggyakoribbak: A bajnokság döntősei A dobogósok A Nemzeti Bajnok Az ezüstérmes A Nemzeti Bajnok akció közben. 3. nap
Utoljára ezt küldték: Szikrázó manahal Küldj te is képeslapot! |
|
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
|
|
|
| Néha lehetne olyan kaland ahol több szörny ellen is kell harcolni.Esetleg lehetne venni segítőtársat. |
Szeretnénk látni,hogy mekkora a tapasztalati szintünk és mennyi kell a kövtkezőhöz. |
Én nagyon örülnék Tündeköppenynek ami egy bonusz támadéstad úgy hogy kétszer jövök egymás után jólenne:-) |
A karakterlapot ossze lehetne vonni a bolttal es a templommal es maris felhasznalobaratabb lenne az egesz. |
Jó lenne,ha lenne mágia:
10.szint:+1 kör:1varázslat vagy tekercs legördülő menűben beállítva.
Szerintem jó lenne.
Másik fajonkénti extra:csak törpe,stb által használható tárgy,küldetés,lény,támadás |
Udv!
Nem ártana ha a karakter vállasztó oldalon a karakterek nevei mellett lehetne látni, h jelenleg mennyi cselekves pontjuk van. Vagy ha nincs akkor, h mennyi ido múlva léphet.
Amugy nem is rossz, sőt... |
Ugye lesz varázslás is?
Létszi . . . |
Remélem a varázslással kapcsolatos ügyek hamar megfognak változni. |
Sziasztok!
Szerintem is jó volna ha minden új karit visszadátumoznának és egyenlő esélyekkel indulhatnának a később jövők is.... egyébként tényleg nagyon hiányzik a játékból, hogy nem lehet más karakterekkel találkozni.... sokkal érdekesebb volna, ha legalább látnánk őket és így lehetne "ismerkedni"... esetleg tárgyat átadni (üzletelni), harcolni stb.... |
Nemigen...
Hacsak a Burzum nem koppintotta le a 9. századi Verses Edda szövegét, melyet még maga Snorre Sturlusson írt ónorvég nyelven.
Amúgy ennyit jelent: I know an ash tree to stand. It is called Yggdrasill. Egy törp gyürüjéröl...
Mellesleg az Yggdrasill az élet fája... |
Úgyse találkoznak egymással az emberek a játékban, akkor meg nem mindegy, hogy ki milyen erős???? |
Gondolom ezért lehet egykorú és egygenerációs toplistákat is lekérni. |
Hali!
Szerintem jó ötlet lenne vissza dátumozni az új indulókat is, hogy ugyanannyi cselekvés pontjuk legyen, mint aki az elején indult. Mert e szerint a rendszer szerint, aki pl. fél év múlva indul, soha semmiben meg sem fogja közelíteni a z elején indultakat. Így a statisztika is értelmét vesztíti, mert az a néhány karakter, aki az első napkban indult, azok lesznek az állandó élmezőny, és kész. |
Szerintem vmi olyasmi kellene, hogy a szinted+-1 elteressel legyen a szornyek szintje. Most ugye ugyanakkor szintuek ok is elvben. Vagy legalabbis legyen ra egy kis esely, hogy neha-heha jon egy-egy atlagtol eltero leny. |
Élethűbb lenne a játék ha nem minden szörnyért ugyanannyi tapasztalati pontot kapnánk. |
Rendben, ezt meg fogom csinálni. |
Ötlet, hogy lehetne növelni az interaktivitást: amikor szintet lépsz, berak egy térképre, ahol -mondjuk- kérdőjelek jelölik a még be nem járt kalandhelyszíneket. Amikor egyet kiválasztasz, akkor oda generálódik egy kaland, és ha győzöl, megváltozik "csata" ikonra a hely képe. Amikor szintet lépsz, átkerülhetsz egy másik térképre, ahol kapsz újabb küldetéseket. |
hmmm...ez nem vmi. Burzum szöveg? |
God kveld!
Ask veit ek standa. Heitir Yggdrasill. Baug é Dvergr.
Amúgy meg szerintem kissé egyhangú a játék. Valóban jót tenne neki néhány képzettség stb....
Meg az illusztrációk is gyermetegek. Jó volna pár komolyabb kép, meg több kaland. Ma játszom elöször, de 3-szor kaptam ugyanazt a kalandot. De nem vészesen szar... |
Sziasztok!
Nekem is lenne egy javaslatom, konkrétan a statisztikával kapcsolatban. Nagyon jó dolog látni, hogy ki az első 20 legjobb, de még jobb volna azt is látni, hogy én hol is állok. Mert így azt hiszem csak ugyanazokat a neveket fogom jórészt bámulni (akik a legelején indultak).
Üdv : Leó |
Sztem butaság lenne megmaradni az egyszerűségnél... legyen mágia, képzettségek vagy csak egyszerű képességek meg természetesen kalandok. Ha jól fejlesztik a gamet apránként naon jóvá lehetne fejleszteni valahogy olyan ütemben mint a Thrilliont csak ügyesebben és szorgosabban. Aztán ha majd kinövi magát akkor akár fizetünk is érte.. havi 500ft nem a világ vége. Nekem jobban bejön mint a KF a játékmenetet illetően, hiszen lehetne szöveges game de legalább olyan összetettséggel mint a KF... szal Miklós adjatok bele anyait apait! Ne maradjatok meg az egyszerűségnél... nem jó ötlet! Inkább gondolkozzatok milyen jó lenne ha lassanként apránként fejlesztenétek a játékosok kivánságai szerint. |
De most felkeltetted az érdeklődésemet! Miről hablatyolt? |
Lehet, hogy félreértettem, bevallom, csak sötétben tapogatóztam.
Egyébként a TP csík szerintem elég, én nem igénylem, hogy számszerűsítve legyen. |
miii? te értedded mit írt skaven? ) nekem nem úgy tűnik |
ne legyet már gyerekek, itt úgyse lesznek ilyen extrák, még szakértelmek sincsenek, három alaptulajdonság van és kész, aki tartalmasabb szórakozásra vágyik, az menjen a KF-re |
Szerintem is jó ötlet a kocsma.De mondjuk a kalandozáson is lehetne egy kicsit finomítani mert valhogy nem fér a fejembe hogyan mászhatok meg egy hegyet(a szinesítő szöveg szerint) aztán kb egy másodperc múlva már az éléskamrában lévő patkányokat gyilkolom.Ez pláne jó ha a karakternek még háza sincs akkor hogy lenne éléskamrája.Na mind1. |
Mi az, hogy nincs értelme a karakterlap menünek???
Én rendre a boltban hasonlítgatom össze, melyik tárgyam mit tud, aztán eladom, ami már nem kell - olyat is, ami épp rajtam van. Ezután jobb, ha előbb felveszek a helyére valamit és utána megyek kalandozni, márpedig ezt nem tudnám megcsinálni, ha nem lenne karakterlap menü. |
Kiegeszitenem azzal, hogy vagy ido latszodjek, vagy a cselekvespontok szama. |
pl Bordeaux lecsúszott a legügyesebb kalandozó posztjáról. Fuj! ) |
Jah, es nap hire!!!! Legyen mar, legyen mar, legyen mar! Naaaa! | Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|