Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenõfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A tűz létsíkja - ilyen lesz?
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Talán ha eljutunk egyszer a tűz síkjára, ez a látvány fogad majd? Őrök, akik az életünkre törnek?" - álmodozó megjegyzés egy hőssé válni akaró kalandozó szájából
Nézz szét a galériában!
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (928)
VAlami BUG lehet (565)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
De a legnagyobb problémát az Arénában az jelenti,hogy ha nyomsz 1db arénázást (mind1 hogy sikeres ill sikertelen) vagy 1db kalandozást......akkor már nem hivhato ki a karaktered kb 30-60min-ig párbajra.(pihenési modban kerül)Tehát lehet ,hogy sok karit ki lehetne hivni ....csak ők is nyomtak valamelyik közül 1-et és igy elenyészőnek tünik a kihivhato karik mennyisége.Holott lehet hogy többen vannak mintsem azt gondolnád.;)

Az 1-etlen megoldás ill gyogyir ...:RENGETEG belépés.
Csak minél feljebb kerülsz a ranglétrán....sokak számára ellaposodik eme játék és hanyagolják a karikat vagy csak ritkábban néznek rá......
 
Bizton mondom neked ,ha egy ellenfelet ki tudsz hivni....akkor 70%-ban csak őt fogod tudni párbajra hivni.Igy ha mondjuk 1 karit kb 3-5x lehetne kihivni a szokásos 1 helyett ,az már nagyon sokat jelentene ;)
 
68. szint. De lejebb méf kevesebben vannak
 
hanyadik szinten jársz most hogy ennyire nincs ellenfél?
 
Valószínű, hogy ha kihívható mindenki többször, akkor nem csak egy embert fogsz kihívni, hanem többet is. De én már annak is nagyon örülnék, ha legalább egy embert(legyen az akármilyen erős) ujra kihívhatnám, mert itt annyira nincs ellenfél az arénában, hogy a csp-k 60-70 százaléka eluszik a semmibe
 
Ez egy nagyon jo gondolat lenn.....viszont szerintem korlátozni kéne hogy a pihenésed alatt mennyiszer legyen kihivhato a kari.Mivel ...gondoljunk csak bele ..:Belépsz az arénába és olyan karival futsz őssze amit nem tudsz megverni ill csak 10-ből 1x...De mivel korlátlan igy folyamatossan csak őt tudod kihivni.Tehát a korlátozás az kell....
 
Lehet, hogy lesz fejlesztés a sárkányölőn!!!!!!!!!!
 
Nagyon sok szó esett már arról, hogy ha egy karakter elér néhány szintet akkor az aréna kiürül, azaz nincs annyi ellenfél mint amennyi csp-t kap a karkater. Ez nekem és sok más játéktársamnak problémát okoz, hiszen így nem tudunk versenyképesek maradni azokkal szemben akik "jókor" indítottak karaktert. Panaszkodtunk is épp elégszer már, hogy ilyen olyan fejlesztéssel el lehetne érni, hogy a csp-ket eltudjuk használni, de a fejlesztőgárda mindíg azt mondta, hogy ez egy nem fizetős oldal és nem áll módjukban fejleszéseket végezni. Nos én egyáltalán nem tudok semmilyen nyelven programozni így nem tudom megítélni, hogy egy ilyen fejlesztésnek mennyi munkidőigénye lenne, de javasolnék valamit ami szerintem nem kerülne sok időbe/munkába, és megoldaná ezt a problémát. Az arénában, párviadal előtt, a következő szöveg szerepel:"...pihenés közben legfeljebb egyszer hívhatnak viadalra..."
Ha ezt tudnánk módosítani arra, hogy a pihenés alatt többször is kihívható legyen valaki, akkor megoldódnának az arénaproblémák.
 
Szerintem rengeteg küldetésnek kéne lennie amikért pénzt, tapasztalati pontot,tárgyakat és szakértelem pontokat lehetne kapni.Nagyon jó lenne.
 
Ja és egy uzsorás is jol jönne akitöl lehetne lovét kérni kamatra vagy berakni.
 
Legyenek klánok lehessen szövetségeket kötni vagy is csoportosan is lehessen játszani legyenek küldetések a klánoknak,szövetségeknek.Nagyon sokat dobna a játékon.
 
Esetleg nem lenne baj ha a fölsőbb szinteken mondjuk 10-től eltünne az a dolog hogy a kelandozáskor nevetséges felszerelési tárgyakat kaphatsz ami csak a kisebb szintekre jó.
 
Akkor addig még gürizhetek
 
majd lesz 20perc is ,csak még lépned kell pár szintet
 
Sziasztok. Szupi ez a játék, csak kár hogy 2 órát szükséges várakozni a cselekvéspontra.
 
PONTOSAN!! ;D
 
Ha eléred azt a bizonyos szintet 20 min lesz a 1 csp ;)
Pontossan nem emlékszem de 35-6-7 felé várhato....
 
Ez érdekes. Ugyanis nekem is explorerem van, de bárhova is katintok (felirat,csík,folyamatjelző mező,karakterkép s.t.b.) a tulajdonságokban csak ilyenek jelennek meg: 319528 bájt, méret 15x51 pixel s.t.b.

Ezek közül melyik a százalék?
 
szerintem nagyon sokszor le lett már írva,de én is leírom :InternetExplorer-ben jobb klikk tulajdonságok és ott is van hány százalékon állsz!!!

én is írnék valamit bár tudom hogy süket fülekre talál
annyi "meghalt" karakter van akiket elfelejtettek törölni ...... nem kellene törölni belőlük ....és mondjuk berakni őket kalandozásba ellenfélnek ,lehetne 1 Valhalla sík . ezt ugy gondolom hogy aki 1 hónapig nem nyúl a karakterhez annak küldeni 1 mailt hogy ha 1 héten belül nem lépsz be akkor töröljünk a karakter.
 
Az én javaslataim apróságok.
Az első: a boltban elég idegesítő, ha egyszerre akarsz vásárolni is, meg eladni, hogy ezt csak két fázisban lehet. Nem tennétek fel egy gom bot (pl. "számla rendezése" névvel) ami összefogná a kettőt?

A második: a tapasztalatpont fejlődésénél (főleg a vége felé) jó lenne tudni, hogy mikorra várjuk a szintlépést. Ezt a folyamatjelzőről egyszerűen képtelenség leolvasni. Nem írnátok mellé, hogy a folyamatjelző hány százalékot jelez? Mondjuk 90 felett. Alatta nem annyira érdekes. Így nem pazarolnánk a szakértelmeket s.t.b.
 
akkor már töröljék el a cselekvést.
 
annak semmi értelme nem lenne
akkor egy éven belül beérnéd azt aki már vagy két éve játszik
 
Az lenne a nagy fejlesztés ha egy 24 órára dupla cselekvést adnának mondjuk a 10. szintig,hogy egy kissé utolérhetőbbek legyenek a többiek.Persze ezt lehetne kompenzálni,10 től följebb arányosan kevesebb lenne a dupla cselekvés mondjuk öt százalékkal... ez így nagyon lassú.
 
Ok bocsi.
 
zárójeles megjegyzés: ha megmondod hanyadik szintű vagy azt mondom: még fejlődj kicsit és lesz, vagy valami. Tehát nem engem kell szidni ha nem mondasz el mindent. aszittem 10 körül vagy minimum 2.on még akadémia sincs.
 
és még annyi hogyhol lehet kasztot fejlödni?még 1-szer thx
 
az hogy lehessen mágiát használni és mutassa a szörny képét támadáskor kössz
 
Köszi mindenkinek aki nem tahó módján válaszolt. Amúgy csak közlöm hogy 2. szintű vagyok és lehet hogy ezért nincs nekem és van agyam meg szemem nem úgy mint neked tahókám.
 
ős+óriás+ébenfekete meg egyéb hkks sárkányok leszenk?
 
Szerintem a 2 órát csökkenteni kéne 1 órára!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.