Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 00:00:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-20 00:02:22 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-20 00:02:32 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8523-52

Karakterszám: 8523 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 52 Játékhét: 527
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1201
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 1h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19.

E-mail!

SPIRIT KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Frost részére 7 db molitár hájat. Te 63 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Frost részére 1 db az áttörés ezüst fülbevalóját. Te 100 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Frost részére 1 db az áttörés háromszögszimbólumát. Te 106 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Frost, Storm.
A remete beköti a szemeteket, és hosszadalmasan vezet benneteket úttalan utakon. Próbálod az utat megjegyezni, de képtelen vagy rá. A remete útközben megjegyzi, hogy igyekezzetek, mert csak a gyõzelemért jár fizetség. Végül megérkeztek, és a kötést leoldják. Egy sunyi tekintetû, hegekkel borított, sárga bõrû galetki áll elõttetek, aki bizalmatlanul méreget benneteket.
- Õk azok, arénamester! - mondja a remete. Az arénamester megtapogatja az izmaitokat.
[Erõ-összeg próba 25-ös küszöbre: sikeres]
- Hát, nem egy macsó társaság, de azért elmennek. Most pedig lássuk, a reflexeik is rendben vannak e! - minden figyelmeztetés nélkül, az eddig lomhának tûnõ arénamester villámgyors ütések sorozatát indítja meg felétek.
[Ügyesség-összeg próba 25-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére mindannyiótoknak sikerül ügyesen elhajolni az ütések elõl. Az arénamester biccent.
- Rendben van! Itt a fizetséged. - ezzel néhány aranyat számol a remete kezébe. Érdekes, hogy a remete nem fekete dukátban kérte a fizetségét. Azonban nincs idõtök töprengeni, az arénamester int, hogy kövessétek. Egy, a szint arénájánál jóval kisebb, kör alakú barlangcsarnokba vezet benneteket. Körbe, a falakon faragott lépcsõk vezetnek fel a dupla üléssorba, amely tele van díszesen öltözött galetkikkel. De nincs idõtök a bámészkodásra: a szemközti falon felemelkedik egy rács, és máris egy bömbölõ lény ront be rajta.
Ellenfeletek egy kõtroll fatty (#113). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A kõtroll fatty 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Frost mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A kõtroll fatty sebzõdik 24 ép-t. A kõtroll fatty hörögve elterül.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Frost: 24/0, Storm: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+58%). Frost a következõt kapja: egy drágakõ. Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ. Storm részesedése: egy drágakõ.
A közönség õrjöng, és ti büszkén hajolgattok. Tömött erszények cserélnek gazdát. Már indulnátok kifelé, amikor egy kisebb oldalajtó nyílik ki, és újabb szörny nyomul a porondra!
Ellenfeletek egy orgling disznó (#84). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Storm elmormol egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó 28 sebzést kap. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az orgling disznó 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Frost elmond egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó 24 sebzést kap. Az orgling disznó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Frost: 24/0, Storm: 28/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Frost része a zsákmányból: 13 arany. Elrakod a zsákmányt, ami 13 arany. Storm részesedése: 13 arany és 2 hamis arany.
A taps elég szórványos, az arénamester a fejét csóválja. Túl hamar végeztetek a lénnyel! Az arénamester int, hogy kövessétek. Kimentek a porondról, és átveszitek a fizetséget, fejenként három fekete dukátot. A remete már vár rátok, kötést helyez a szemetekre, és visszavezet a barlangjához. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
** 2. NAP ** Frost kiadott egy tk 53 8523 2795 0 0 0 parancsot.
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Storm Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (+0)15 Spirit Mentális robbanás kudarc (-5)10 (-15)0

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-35 életpont.)
** 3. NAP ** Storm kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2795 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 2795 9 parancsot.
** 3. NAP ** Storm kiadott egy tk 53 9229 8523 0 0 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

a 9229 22407 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Frost részére 1 a tûz ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

bb 20 több épület meglátogatása
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete vigyorogva fordul feléd:
- Jó hírem van, Spirit! Hamarosan megrendezik a lehelõk olimpiáját! Ez egy csapatvetélkedõ, amelyben a csapattagoknak a tûz-, a jég-, a sav-, a mérges gáz és elektromos leheléshez is érteniük kell. Persze nem mindenkinek mindenhez, elég, ha egy-egy sportágban egy csapattag járatos! Ha megvan a teljes csapat, értesíts engem, és segítek a nevezésben. Az olimpia sikeres résztvevõi értékes jutalmat kapnak! Ha nem jártok sikerrel, semmi baj, az eseményt hetente újra megrendezik. (53. kaland, összesen 25 TVP-t igényel, és maximum 5 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

kno 46 1 58 20 46. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. Elköltesz 20 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

t 46 4 46. szakértelem tanulása 4 TVP-ért
A szomszédok csapdáit próbálod felismerni, észrevenni - persze csak messzirõl. Ez a legjobb gyakorlás!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 csapdaészlelés; [4 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

h 8 65 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

ee 17725 22255 16945 11560 7164 28750 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 28 ap, törpe pikkelyvért (#4) 35 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 2 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, parittya (#10) 8 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, molad púp (#16) 11 ap, mandolin (#19) 56 ap, mitulen fû (#20) 28 ap, mátekel gomba (#21) 28 ap, winropu moha (#22) 28 ap, sötét mák (#23) 28 ap, liánvirág (#24) 28 ap, csótányláb (#25) 28 ap, ragálygomba (#26) 28 ap, gyilkos boróka (#27) 28 ap, tejfonál (#28) 28 ap, mézfû (#29) 56 ap, hónakkupók (#30) 56 ap, elonotichlan (#31) 56 ap, kötél (#128) 14 ap, rozsdás kard (#131) 8 ap, ében tündekard (#132) 28 ap, ében nyílpuska (#133) 42 ap, ében láncing (#134) 56 ap, sárga gömb (#136) 42 ap, khaldoran öv (#137) 42 ap, elektronit (#141) 14 ap, Rogan karkötõje (#145) 168 ap, nordkristály (#146) 8 ap, húsevõ bibe (#151) 14 ap, pirgamit (#152) 11 ap, mandibula (#157) 5 ap, yeti csont (#160) 15 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, molitár háj (#165) 16 ap, villámöv (#172) 56 ap, pókcsatos öv (#173) 56 ap, Xantin ezüstöve (#174) 98 ap, platina villámöv (#187) 182 ap, a füvész köpenye (#193) 56 ap, nohnetár gumó (#212) 14 ap, lelakatolt ládikó (#310) 420 ap, pikkelyvért (#1015) 28 ap, pajzs (#1060) 14 ap, kerek pajzs (#1061) 31 ap, vassisak (#1076) 31 ap, maszk (#1090) 7 ap, fejpánt (#1105) 7 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, csizma (#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, köntös (#1150) 7 ap, íj (#1270) 14 ap, nyílpuska (#1285) 28 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 53 ap, csonttõr (#1301) 20 ap, kard (#1315) 14 ap, görbekard (#1316) 31 ap, lándzsa (#1330) 14 ap, barbár lándzsa (#1331) 31 ap, a védekezés köpenye (#4735) 74 ap, a gladiátor lemezpáncélja (#5950) 140 ap, a törpék sisakja (#6475) 84 ap, a gólem gyalogos lándzsája (#8532) 327 ap, az óriás pikkelyvértje (#8665) 98 ap, a tolvaj köpenye (#9235) 74 ap, a tolvaj görbekardja (#9416) 213 ap, az entek könnyû láncinge (#9581) 280 ap, az entek fejpántja (#9655) 77 ap, a szellemek szimbóluma (#15160) 81 ap, a gepárd köpenye (#15535) 74 ap, a sas lemezpáncélja (#15850) 140 ap, az elefánt köpenye (#16435) 74 ap, a sebezhetetlenség köpenye (#19585) 74 ap, a ragadozó köpenye (#20035) 74 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 77 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 213 ap, a túlélés köpenye (#21385) 74 ap, a tûz sárga öve (#22317) 204 ap, a tûz lándzsája (#22480) 49 ap, a villám csizmája (#23620) 42 ap, a villám karkötõje (#23740) 42 ap, a méreg sisakja (#24025) 49 ap, a méreg vassisakja (#24026) 122 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 110 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 223 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585) 63 ap, a szalamandra pajzsa (#25810) 49 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 42 ap, a szalamandra köpenye (#25885) 39 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 110 ap, a yeti köpenye (#26335) 39 ap, a yeti gyûrûje (#26425) 42 ap, a sav maszkja (#26740) 42 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 122 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 210 ap, a légzés köpenye (#27685) 39 ap, a bûz köpenye (#29035) 39 ap, a bûz görbekardja (#29216) 122 ap, a sólyom amulettje (#29545) 42 ap. Eladod a bölcsesség sisakját 49 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a tûz fejpántját 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a természet amulettjét 45 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a tudós szimbólumát 47 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a káosz fehér tõrét 70 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod az ellenállás tõrét 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

ee 13 52 51 7 17 sok-sok eladás
Eladsz 2 sziklarepeszt 4 aranyért. Eladsz 4 hõsiesség italát 48 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 méregellenállás italát 8 aranyért.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 1 bolhedor szárnyat 4 aranyért. Eladsz 11 õsi relikviát 420 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

ve 15160 1 vásárlás
Megvásárolod a szellemek szimbólumát 81 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

gy 40 0 10 50 felt. gyógyítás 40%-ra
Elhagyod a boltot. Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

i 20 0 10 idézés 20 TVP-ért
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 20 van. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: a kalmár nyaklánca, a gepárd vándorcsizmája, a tökéletesség vassisakja, az egyensúly gyûrûje, a szívósság nyaklánca, a törpék láncinge, az erõ köpenye, a kobra karikaszimbóluma.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).

*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó elmormol egy gránitbõr varázslatot. A kisebb agyszívó elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A kisebb agyszívó sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A kisebb agyszívó hörögve elterül.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+130%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A mahomohi sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi feléd rohan. A mahomohi téged támad. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A mahomohi sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 11 életpontot. (-5 vp.) A mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+118%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48) [aura: savimmunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az élõ cseppkõ rád lõ. Mellé! Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az élõ cseppkõ sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az élõ cseppkõ rád lõ. (16 ép-t sebzett.) Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az élõ cseppkõ 29 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-5 vp.) Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+120%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a lich gyûrûje, egy sziklarepesz, 23 arany és egy hamis arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 7 2 1 3 4 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül átokszórást javasolsz. Legutolsó esetben megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

pta 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

p 2795 portyázás
Elfogadod Storm kihívását, és felkeresed a barlangjában. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: az energia csontmaszkja, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, az áttörés szöges öve, a titán karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség vándorcsizmája, ezüst nadrág, a kalmár nyaklánca, az enyészet nyaklánca.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Spirit Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (+0)15 Storm Mentális robbanás kudarc (-5)10 (-15)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

p 2795 portyázás
Elküldesz egy kihívást Storm részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

pta 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

kf bekészíted a 0. tárgyat
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a gepárd vándorcsizmáját. Felveszed a tökéletesség vassisakját. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a szívósság nyakláncát. Felveszed a törpék láncingét. Felveszed az erõ köpenyét. Felveszed a kobra karikaszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

k 215 228 200 218 367 kaland elvállalása
(215. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Leértél a meredek járat aljára.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A barlangi troll 29 sebzést kap. (-5 vp.) A barlangi troll feléd rohan. A barlangi troll rád támad. Rád vág jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-7 ép.) A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A barlangi troll sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 29 életpontot. (-5 vp.) A barlangi troll kileheli lelkét.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+168%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(228. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az 1. protolisk lárva sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 2 életpontot. (-5 vp.) A 2. protolisk lárva feléd mozog. Az 1. protolisk lárva feléd rohan. A 2. protolisk lárva rád támad. A 2. protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (6 ép-t sebzõdtél). Az 1. protolisk lárva téged támad. Az 1. protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az 1. protolisk lárva 29 ép-t sebzõdik. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. protolisk lárva holtan terül el. A 2. protolisk lárva téged támad. A 2. protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A 2. protolisk lárva 29 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-5 vp.) A 2. protolisk lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 2. protolisk lárva 29 sebzést kap. Gyógyulsz 5 életpontot. (-5 vp.) A 2. protolisk lárva kileheli lelkét.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+148%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a gyorsaság íja, 31 arany és egy hamis arany.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 15 arany és egy íj.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(200. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az 1. agglomerátor 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. agglomerátor odajön hozzád. Az 1. agglomerátor odajön hozzád. A 2. agglomerátor rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Mellétrafált a balfácán. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Az 1. agglomerátor rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál fogával. Nem talált. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. agglomerátor 29 sebzést kap. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. agglomerátor rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Az 1. agglomerátor téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az 1. agglomerátor 29 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-5 vp.) Az 1. agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. agglomerátor rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Ez mellément. Acsarogva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. agglomerátor 29 ép-t sebzõdik. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. agglomerátor téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A 2. agglomerátor sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) A 2. agglomerátor rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. El sem talált, haha. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Becsukod szemedet, és koncentrálni kezdesz az Egy Energiaforrásra. Pillanatok múlva már árad is a lüktetõ mana a testedbe. (+60 varázspont.)

(218. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortyogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a káosz híveinek öve és egy bõr mellvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.

(367. kaland:) Elég nehezen találsz vissza az aknához. Igen széles, és a mélybõl fény szûrõdik fel. Lássuk, mi van odalent! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Nehéz volt lemászni, visszafelé már könnyebb lesz. Az akna alján vagy.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[85 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

be 4 10 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmagyarázod, hogy a tûzlehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

be 4 11 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod, hogy a jéglehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

be 4 14 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmagyarázod, hogy a mérg. lehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

tps 30 30 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 30 TVP-t késõbbi használatra.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
tpf 30 30 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 13 TVP-t a korábban félrerakottból. [-13 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

be 29 100 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1200 aranyat kívánsz eljátszani, 12 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[4. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 mitulen fû.
[8. kör:] Egy ellentétes nemû galetki az asztal túloldalán lenyûgöz kacér mosolyával, ebben a körben nem tudsz koncentrálni.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 fehér gyógyital.
[12. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 fehér gyógyital.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

tcs 763 10 tókencsere
Felkeresed a spekulánst. Sajnálom, de nincs nálad elegendõ a 763. tárgyból.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

hh 764 0 765 0 766 több tárgyat használ
[H 764 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 764. tárgy.
[H 765 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 765. tárgy.
[H 766 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 766. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

kf 24041 188 24146 14680 15160 7511 bekészíted a 24041. tárgyat
Leveszed a tökéletesség vassisakját. Felveszed a méreg halotti maszkját. Felveszed a gargantua pókcsatos övet. Leveszed a szívósság nyakláncát. Felveszed a méreg kõamulettjét. Leveszed a kobra karikaszimbólumát. Felveszed a szellemek szimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ho 20 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

tk 53 9229 2795 53. többszemélyes kaland
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
h 763 5 763. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 5. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó lárva (#416). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A xenó lárva 29 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 9 életpontot. (-5 vp.) A xenó lárva máris elõtted terem! A xenó lárva rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (13 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A xenó lárva 29 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 19 életpontot. (-5 vp.) A xenó lárva rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (15 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-4 ép.)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A xenó lárva 29 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-5 vp.) A xenó lárva holtan terül el.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+118%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 14 arany és egy hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 609 sebzést okoztál, és 219 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 253 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért mindenre hajlandó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 52. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 (6) / 0.75
[2] IQ: 6 / 5.14
[3] ügyesség: 3 (5) / 0.80
[4] egészség: 5 (9) / 4.34
[5] mágia: 8 (9) / 0.80
[6] gyorsaság: 4 (3) / 1.43
[9] Méret/ép: 61 / 61
Min. méret: 28
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 82 / 47
Képességpont: 23 / 95%
Hõsi pont: 91 (20)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 22%
Galetki erõ: 276 / 63
Hírnév : 545
Jóllakottság: 186%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 48 (0)
Galetki gyõzelmek: 7 (0)
Torzsz. csaták: 341 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 327 (8)
Leölt torzszülött: 413 (10)
Pszi csaták: 17 (2)
Pszi gyõzelmek: 9 (1)
Ájulások száma: 45 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt méregférget. 2.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 / 0 [11] jéglehelet: 1 / 0 [14] mérg. lehelet: 1 (10) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.06 [47] zárnyitás: 6 / 1.15 [48] mászás: 6 / 1.15
[50] meggyõzõkészség: 2 / 0.35 [51] transzformáció: 3 / 1.80 [52] auraészlelés: 1 / 0.25
[53] ékszerészet: 5 / 0.46 [54] kereskedelem: 12 (15) / 0.53 [55] szívósság: 10 / 0.20
[56] varázsitalfõzés: 1 (4) / 0.95 [57] gyógynövények: 5 (9) / 4.22 [58] nyomkeresés: 12 / 1.05
[59] vezetõkészség: 1 / 0.25 [60] pszi támadás: 3 / 2.70 [61] pszi energia: 3 / 2.70
[62] lopás: 5 / 4.27 [63] éberség: 2 / 0.15 [64] átokszórás: 3 / 0.40
[65] álcázás: 25 / 0.19 [66] lopakodás: 3 / 0.60 [67] régészet: 18 / 5.18
[68] zene: 4 / 0.15 [69] tanulás: 6 / 1.37 [70] idézés: 8 / 1.73

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 1 / 0.80      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 1 / 0 [29] életszívás: 25 / 10.10
[146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.72 [129] mentális robbanás: 1 / 0.02 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.16

MAKRÓID
1. Makró
gy 40 0 10 50
i 20 0 10
le
ism 3
vd 45
mak 5
2. Makró
be 29 100
tcs 763 10
hh 764 0 765 0 766
3. Makró
tps 30
ism 20
x 10
tpf 30
mak 2
4. Makró
pv 6 8
ism 20
p
pv 7 2 1 3 4 5
5. Makró
pv 7 2 1 3 4 5
pta 131 131
p 2795
p 2795
pta 129 129
kf

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 180.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 190.
9: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 220.
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 185, és ha ellenfeled #1902.
7: Közelharc támadás ha a harc 4. köre van, Prioritás: 185, és ha ellenfeled #1902.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: koreni sün (#13), ichinedar (#75), 77, 79, vérfarkas (#94), kyeni vadász (#45), zombi mester (#80).
1902: 78.

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 10 50; VI erõ:500% ép:1%; PV 7 2 1 3 4 5; PSZ 67 65 48; BA 9229; L 50 165 58 17 2 1; TT 15; PTA 129 129; I 20 0 10; HU 7;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9229 22407 1; A 9229 22255 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #20 (8. épület), #53 (20. épület), #200 (51. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd vándorcsizmája (#15521) 1 a káosz híveinek öve (#13329) * 1 a méreg halotti maszkja (#24041)
1 a tökéletesség vassisakja (#21776) * 1 a törpék láncinge (#6430) * 1 az erõ köpenye (#1585)
1 bõr mellvért (#1046) * 1 gargantua pókcsatos öv (#188)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kobra karikaszimbóluma (#7511) 1 a lich gyûrûje (#12025)
* 1 a méreg kõamulettje (#24146) * 1 a szellemek szimbóluma (#15160) 1 a szívósság nyaklánca (#14680)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) 15 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet kõamulettje (#5246) 1 drágakõ (#2)
383 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143) 1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 2 elsõsegély csomag (#619) 2 ezüst tóken (#763)
3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 12 Krónika (#783)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gepárd görbekardja (#15716) 1 a gyorsaság íja (#3970) 1 íj (#1270)
1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 10 elonotichlan (#31) 21 fehér gyógyital (#50)
3 gyilkos boróka (#27) 13 hónakkupók (#30) 7 liánvirág (#24)
8 mátekel gomba (#21) 9 mézfû (#29) 4 mitulen fû (#20)
6 ragálygomba (#26) 2 sötét mák (#23) 13 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 duzzadt xenópete (#479) 2 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151)
2 mandibula (#157) 3 molitár háj (#165) 2 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 4 pirgamit (#152) 1 xenópete (#278)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a szellemek szimbóluma (#15160), 18 hamis arany (#809), 1 ezüst tóken (#763), 1 a lich gyûrûje (#12025), 1 a gyorsaság íja (#3970), 1 íj (#1270), 1 csótányláb (#25), 1 a káosz híveinek öve (#13329), 1 bõr mellvért (#1046), 3 mitulen fû (#20), 2 fehér gyógyital (#50).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 470 arany (#1), 1 sziklarepesz (#13), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 õskõ (#8), 1 a tûz fejpántja (#22255), 1 a tudós szimbóluma (#11560), 1 a természet amulettje (#16945), 11 õsi relikvia (#17), 1 bolhedor szárny (#15), 1 az ellenállás tõre (#28750), 1 a káosz fehér tõre (#7164), 1 méregellenállás itala (#51), 4 hõsiesség itala (#52), 1 a bölcsesség sisakja (#17725).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÕTROLL FATTY (113. LÉNY)
A kõtrollok hatalmas testû, lapáttenyerû óriások, sokkal jobban otthon vannak a sötét és mély járatokban, mint a galetkik bármelyike. Képesek bármit felfalni, és bármit túlélni. Erejük iszonyatos, kedvenc szórakozásuk, hogy mázsás sziklákkal célba dobálnak a gyengébb torzszülöttekre. Szerencsére, amivel most összeakadtál, az mindössze halvány árnyéka az igazi kõtrolloknak, egy kõtroll fatty: a hozzá hasonlók kitaszították, elûzték, mert jóval gyengébb volt náluk.



ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY)
A valaha az értelem szikráját mutató orglingok közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek. A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát, hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi élvezet egy micinista galetki számára.



FEKETE DUKÁT (218. TÁRGY)
Ez egy igen különös pénzdarab, amely feketén csillogó fémbõl készült. Bár a szint publikus boltjaiban nem vásárolhatsz érte, van egy titkos üzlet, amelyben különlegesnél különlegesebb varázstárgyakból áll a választék, és ott bizony aranyat nem fogadnak el, csak fekete dukátot. Persze ebbe az üzletbe nem sétálhatsz csak úgy be! Néha (véletlenszerû idõközönként és szinteken) egy ügynök fog néha megkeresni téged, és felajánl egy vagy több árut megvételre. Az ajánlat csakis a következõ fordulódig ér, tehát ha abban a fordulóban nem veszel semmit az ügynöktõl, akkor meg kell várnod, amíg legközelebb megkeres. Az ügynöktõl való vásárláshoz a VE 218 parancsot add ki, és 2., 3. stb. paramétereknek add meg azokat a tárgyakat, amelyeket meg akarsz venni. Az ügynöktõl való vásárlás 5 TVP-be kerül.
Természetesen a fekete dukátot nem lehet eladni, és mivel úgy vigyázol rá, mint a szemed fényére, ellopni sem.



XENÓ LÁRVA (416. LÉNY)
A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan, idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorfok kísérõlényei - a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorf fog kikelni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.