Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 00:55:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8234-170

Karakterszám: 8234 Számlaszám: 3684
Fordulószám: 170 Játékhét: 821
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 622
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. jún. 11. 9h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2018. jún. 12.

E-mail!

RUN KELEDOR KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*máj. 13.* Dharkaron felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*máj. 27.* Miss Missing lopni próbált, de felsült vele. *máj. 27.* Miss Missing és Ursus Maritimus pszi párbajt vívtak. Miss Missing került ki gyõztesen. *máj. 28.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett. *máj. 30.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen. *jún. 4.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget. *jún. 4.* Miss Missinget kis híján megölte egy astacuidius. *jún. 4.* Miss Missinget legyõzte harcban egy hydrafej. *jún. 11.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget. *jún. 11.* Miss Missing elsõként ért el 40-es tudatnyitás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jún. 11.* Miss Missing és Ursus Maritimus pszi párbajt vívtak. Miss Missing került ki gyõztesen.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 398.]

bsz 9 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina, szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz*, nagyobb barlang, ivó, istálló, nekrofun trón*, katonai gyakorlópálya*, fûraktár*, könyvtár*, tanácsterem, mágusház*, mágustorony*, akadálypálya*, itató*, vadászsarok, gyógyító kamra*, füvészkert*, barlangcsarnok*, kovácsmûhely*, aréna*, kutatólaboratórium*, fókuszgömb*, lélekenergia generátor*, kínzókamra*, javítómûhely*, relaxációs szoba*, barlangfürdõ*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*, futószalag*, az õsök oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*, szerszámraktár*, tolvajcéh*, dicsõségfal*.
[Jelenleg készülõ épületek:] börtön (4000/5000 TVP), építõgép (1456/3500 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP), söntés (2836/4000 TVP).
[Tagok listája:] Fharees #7841 (10002 TVP), Sirály #4847 (10366 TVP), Lord Enrico C. #7492 (12425 TVP), Villám Geli #7286 (8631 TVP), Uton Állló #5244 (1600 TVP), Mocsáry Nyerõce #9600 (4850 TVP), Az ötödik elem #3958 (4555 TVP), Halálosztó Sid #5459 (11139 TVP), Lady Jade C. #5509 (12568 TVP), Pusztító Végzeted #4792 (13177 TVP), Sutymo #5024 (11656 TVP), Irigy Frigy #8064 (4866 TVP), Hajnalpír Tünde #7335 (5282 TVP), Méregzsák #9634 (7137 TVP), Golgota #4157 (400 TVP), Fényes Nap #9585 (6850 TVP), Paul Muad-dib #8551 (2491 TVP), Drusus Maximus #2766 (3109 TVP), Benira #2879 (7181 TVP), Malgias a Rém #8121 (2800 TVP), Babe Bwe #3390 (5333 TVP), Yvan Grosskovics #6940 (2177 TVP), Csendpenge #5457 (0 TVP), Gewalt #2040 (375 TVP), Feri #5590 (0 TVP), Gulf #7373 (1 TVP), Nemesis, a Bosszú Istene #5517 (2088 TVP), Xyon de Crowanta #2576 (3975 TVP), Frost a Vér Istene #7935 (437 TVP), Aligathar Al Jang #6844 (821 TVP), Medusa #7520 (900 TVP), Yar'und so Weiter #8700 (3441 TVP), Sötét Lorena #5741 (4117 TVP), Run Keledor #8234 (1600 TVP), Phom Chemoppo #5627 (1100 TVP).
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

x 20 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 régészet; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

z 19 15 zenélsz 19. hangszeren 15 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el. Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Ruankan elõhív egy agyroppantás varázslatot. Akela az óriáspók felé mozog. Az óriáspók odajön hozzád. Az óriáspók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Akela az óriáspókot támadja. Az óriáspók rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Megtámadod az óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (30 ép-t sebeztél). Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 48/0, Ruankan: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak 27% jut.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 zene; [15 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

alc 10 álcázás
Szomszédaid körében cáfolod a rólad terjengõ híreket. Hírneved csökken 10 ponttal.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

h 8 6 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 10!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

ee 3776 2832 1197 133 132 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 68 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing (#134) 68 ap, üvegszimbólum (#138) 25 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 136 ap, pikkelypáncél (#223) 51 ap, törpe balta (#224) 6 ap, törp szekerce (#235) 85 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 65 ap, könnyû láncing (#1031) 120 ap, bíbor láncing (#1032) 183 ap, nagy pajzs (#1062) 81 ap, vassisak (#1076) 38 ap, halotti maszk (#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, ezüst fejpánt (#1107) 65 ap, utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes köpeny (#1138) 122 ap, zöld köntös (#1151) 24 ap, átlátszó köntös (#1152) 65 ap, könnyû íj (#1271) 38 ap, hosszú íj (#1272) 81 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 65 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 116 ap, csonttõr (#1301) 24 ap, rövid tõr (#1302) 65 ap, görbekard (#1316) 38 ap, barbár lándzsa (#1331) 38 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 81 ap, a tudás vándorcsizmája (#2021) 189 ap, a tudás malachit karkötõje (#2141) 189 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441) 189 ap, az egészség halotti maszkja (#2891) 189 ap, az egészség könnyû nyílpuskája (#3086) 230 ap, a mágia csonttõre (#3551) 189 ap, a gyorsaság vassisakja (#3776) 204 ap, a védekezés halotti maszkja (#4691) 189 ap, a védekezés könnyû íja (#4871) 204 ap, a titán díszes fejpántja (#5606) 244 ap, a titán malachit karkötõje (#5741) 244 ap, a kobra görbekardja (#7616) 259 ap, a gólem malachit karkötõje (#8441) 244 ap, az entek barbár lándzsája (#9881) 259 ap, a mágus csepp fülbevalója (#10256) 240 ap, az elfek vándorcsizmája (#10571) 244 ap, a lich utazóköpenye (#11936) 240 ap, a lich könnyû nyílpuskája (#12086) 285 ap, a remete díszes pikkelyvértje (#12267) 432 ap, a mentát vassisakja (#12776) 259 ap, a mentát utazóköpenye (#12836) 240 ap, a mentát karikaszimbóluma (#12911) 252 ap, a sebesség vándorcsizmája (#13271) 244 ap, a majom utazóköpenye (#14186) 240 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 244 ap, a szellemek karikaszimbóluma (#15161) 252 ap, a szellemek könnyû íja (#15221) 259 ap, a sas rövid tõre (#16152) 381 ap, az elefánt díszes fejpántja (#16406) 244 ap, a bölcsesség kõamulettje (#17846) 244 ap, a torony vándorcsizmája (#18221) 244 ap, a sebezhetetlenség könnyû íja (#19721) 259 ap, a ragadozó karikaszimbóluma (#20111) 252 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 244 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 244 ap, a gyõzelem kerek pajzsa (#20861) 259 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) 285 ap, a tûz malachit karkötõje (#22391) 134 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 112 ap, a jég csontamulettje (#22797) 255 ap, az enyészet csontmaszkja (#23142) 255 ap, az enyészet kõamulettje (#23246) 134 ap, a villám bõr mellvértje (#23546) 216 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 134 ap, a méreg görbekardja (#24266) 148 ap, a méreg gyalogos lándzsája (#24282) 271 ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 130 ap, a regenerálódás sárga öve (#24567) 248 ap, a teknõs márványgyûrûje (#25526) 134 ap, a teknõs malachit karkötõje (#25541) 134 ap, a teknõs díszes karkötõje (#25542) 255 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 265 ap, a szalamandra csonttõre (#26051) 134 ap, a yeti vas lemezpáncélja (#26201) 257 ap, a yeti kõrisfa íja (#26473) 452 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 134 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 130 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 230 ap, az angyalok vándorcsizmája (#28121) 134 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 134 ap, az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 255 ap, az ellenállás sárga öve (#28617) 248 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 134 ap, a bûz díszes karkötõje (#29142) 255 ap, a sólyom márványgyûrûje (#29576) 134 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 134 ap. Eladsz 1 a gyorsaság vassisakját 64 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod az egészség bíbor láncingét 136 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladsz 1 csontamulettet 20 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 3 ében nyílpuskát 57 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 3 ében tündekardot 36 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

szl 50 szolgák lélekenergia-részesedése 50%
Visszamész a barlangodba. Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 50 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

kno 21 21 21. képességre 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

k 99 kaland elvállalása
A csomagot, benne a kért holmival, átnyújtod Troy Archidnak, aki zsákjába csúsztatja anélkül, hogy ellenõrizné, mi van benne. Vajon ki lehet valójában ez a bárd? Nincs más dolga, hogy minden nap itt meséljen neked? Vajon miért teszi? A kérdéseket persze nem mered feltenni - nem akarod megtörni a varázst. De elhatározod, megteszed, amit már rég meg kellett volna tenned. Legközelebb hozol magaddal egy jó nagy buksza aranyat, legalább 500 tallérral, és odaadod neki. Láthatóan szegény, és a legrosszabb, ami történhetne, hogy visszautasítja. Troy úgy néz rád, mint aki a gondolataidban olvasna, majd elmosolyodik.
- Folytassuk, ifjú Run Keledor, remélem megfelelõen kipihented magad!
- Másnap reggel Rintelki Anator elsõ dolga volt, hogy felkeresse Énoszi Wart a mágustoronyban. Legnagyobb sajnálatára közölték, hogy a mágus elfoglalt, jöjjön vissza délután. Vadászathoz, portyázáshoz nem volt kedve, ezért csak õgyelgett fel-alá. Szinte öntudatlanul, a lábai a remete lakhelye felé vitték. A meredek sziklafal elõtt kisebb csoportot látott. A remete magánya persze csak képletes volt - gyakran keresték fel ifjú galetkik tanácsért, és állítólag a remete közvetítõje volt különbözõ kétes és illegális megbízásoknak is kisebb csapatok számára. Anator ilyenben sosem vett részt, de úgy gondolta, most épp egy ilyen csapatot lát. Amikor közelebb ért, látta, hogy tévedett. Egy gyékény hordágyon egy letakart test hevert, csak feje látszott ki. A remete volt. AZ a remete, akivel eredetileg beszélt. Tegnap nem õ volt itt, most már ez is bizonyos volt. A test körül galetkik álltak, és kérdezgették, mi történt. Nyilvánvalóan, a remete erõszakos halált halt - mondta valaki. Neki nem volt szüksége a magyarázatra. Ott volt az iszonyatos szag, bõrén érezte a romlást, ami mindent körüllengett. De láthatóan csak õt zavarta ez.
- A testét valami sav marta össze, talán egy xenomorf támadta meg. - jegyezte meg valaki.
Anator tudta, hogy a halálért nem xenomorf, és nem is más torzszülött a felelõs. A játszmában a bábukat egy nagyobb hatalom mozgatja. Visszatért a varázslótoronyhoz. Énoszi Wart ezúttal örömmel fogadta, és szabadkozott, amiért délelõtt nem tudtak beszélni. Anator megkérte, hogy vonuljanak félre, egy biztonságos szobába, ahol nem tudják õket kihallgatni. Wart láthatóan furcsállta a kérdést, de beleegyezett. Láthatóan örült, hogy végre segíthet valamiben, nyilvánvalóan valamilyen régi, vélt vagy valós tartozást akart leróni mesterének a fián keresztül.
Amikor az apró, kõfalú kamra ajtaja becsukódott mögöttük, és leültek a parányi asztal mellé, Anator tövirõl hegyire beszámolt mindenrõl. A szagról, a renegátról, a remetérõl, a kétségeirõl. Wart figyelmesen hallgatta, egyszer sem szakította félbe. Nem nevezte bolondnak, képzelgõnek. Amikor Anator befejezte végül, úgy érezte, mintha egy óriási tehertõl szabadult volna meg. Végtelenül megkönnyebbült, hogy titkát megoszthatta valakivel.
- A történeted hihetetlen - mondta végül Wart. - és épp ezért tûnik igaznak. Ha tényleg az, ez a legnagyobb horderejû dolog a hegyben negyven év óta, amikor hajszál híján kirobbant a polgárháború, és õrült módon majdnem elpusztítottuk saját magunkat. Most utána kell néznem néhány dolognak. Keress meg engem itt, a toronyban holnap este!
Troy abbahagyta a történetet, és így szólt:
- Apropó, este... Elég késõ van már, ma nagyon elmeséltük az idõt! Fáradt vagyok már, aludnom kell, tégy te is így. Jóéjszakát!
- Jóéjt, Troy! [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted. Ne feledkezz meg az 500 aranyról.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

bb 1 2 3 4 7 8 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. A kereskedõ sunyin végigmér.
- Egy újonnan érkezett zöldfülû a szintünkön! Nos, jó helyre jöttél - mesés mágikus relikviákat vásárolhatsz tõlem potom áron! Itt van például a káosz halványlila köntöse - mindössze 1600 aranyért a bolondnak is megéri! Mesés képességeirõl majd az AZonosítás után szerzel tudomást. - elhessegeted a boltost.
- Azért, mert új vagyok a szinten, nem kell bolondnak nézned, kereskedõ! Õskövet és varázskövet hajlandó vagyok a nálam levõ aprópénzbõl venni, de ezeket a szemeteket tartsd meg magadnak - és egy színpadias kézmozdulattal végigmutatsz a polcokon. A kereskedõ levegõért kapkod.
- Majd meglátod, te senkiházi, hogy mennyire rám vagy utalva! Takarodj a boltomból! - kacagva távozol, de azért elgondolkodsz, hogy tényleg nem kéne rosszban lenni a kereskedõvel. Ekkor odasomfordál hozzád egy sunyi képû galetki.
- Én tudom ám, hogy lehet kibékíteni a kereskedõt!
Várakozón nézel rá, de õ csak a markát tartja. Néhány aranyat veszel elõ, de õ csak elfintorodik, és odébbáll. Hmmm... Ha tényleg ki akarsz békülni a boltossal, 20-50 aranyra lesz szükséged legalább. (1. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 2:] Hazamész a boltból. Felkeresed a szint aukciósházát. Elkéred a jelenlegi aukciós listát. Jelenleg nincs semmilyen tárgy az aukciós listán. Az aukciósházban érdeklõdsz, nincs-e valamilyen különleges tétel, amely a normál árverési listán nem szerepel. Az ügynök rád néz.
- Nos, a különleges lista megtekintéséhez elõször is ki kell váltania a VIP kártyát... Mindössze 150 aranyért. (23. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)

[be 3:] Hazamész az aukciós házból. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzvihar (#20, IQ14, 500ap) jégvihar (#21, IQ13, 500ap) isteni harag (#23, IQ20, 450ap) elbájolás (#44, IQ15, 500ap) megszakítás (#45, IQ19, 800ap) elemi védelem (#49, IQ12, 450ap) átok (#142, IQ16, 400ap) titánok szele (#144, IQ11, 450ap) sötét halál (#145, IQ12, 650ap) nagyobb gyógyítás (#153, IQ12, 400ap) nagyobb erõpajzs (#155, IQ12, 400ap) savcsapás (#169, IQ13, 210ap) Megszólítasz egy mágust.
- Ó, nagyhatalmú varázsló, épp most érkeztem a szintre, és megbízás után nézek. Tudna esetleg valaki valamiféle feladatot adni? - az õsz mágus rádmosolyog.
- ó, hát persze! Számos feladattal várjuk a fiatal varázslókat. Akár a rubin mágusbotot akarod megszerezni, akár a különbözõ varázslóiskolákba való specializációs küldetést akarod végrehajtani, jó helyen jársz! De várj csak... Ugye tényleg igazi varázsló vagy? Nem csak egy jól álcázott katona vagy mutáns, aki suttyomban meg akarja szerezni bõséges támogatásunkat? Várj, néhány egyszerû próbával ezt könnyedén kideríthetjük. (2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Éppen a fõtéren bóklászol, gondolataidat rendezgeted, amikor két melletted beszélgetõ galetkitõl megtudod, hogy az akadémián valami új nagyszabású vállalkozásba kezdtek, amihez minden segítségre szükségük van. Több biztatásra nincs is szükséged, máris az akadémián teremsz. A bejáratnál hosszabb sor áll, sok idõbe telik, mire bejutsz. A kapun túl egy gyakornok fogad. Fáradtnak látszik, és úgy tûnik, már unja újra és újra elismételni a mondandóját:
- Üdvözöllek. Az Akadémia nevében köszönöm, hogy segíteni akarsz. A Te feladatod ebben a nagyszabású munkában most az lesz, hogy - itt felvesz egy listát, kicsit tanulmányozza, majd így folytatja - hozz négy lemúr hártyát. Ezen a szinten sajnos már ritka ez a torzszülött, pedig most nagy szükség van rá. Ha sikerült szerezned, akkor gyere vissza, és kapsz komolyabb feladatot is. (12. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. Épp a palota körül kóvályogsz, és a palota oldalsó falát bámulod, amikor egy hangot hallasz az egyik díszes kapuból.
- Psszt! Te ott!
Körbenézel, és észreveszel a kapu rejtekében egy kámzsás alakot.
- Gyere be gyorsan! - integet. Egy apró jelvényt veszel észre a köpenye hajtókáján: egy karddal átszúrt xenót ábrázol. Kíváncsi leszel, és követed. Odabent egy szûk folyosón mentek, kanyargó lépcsõk vezetnek lefelé, az alsóbb barlangokba. Végül elértek egy világosabb helységbe, és kísérõd megáll. Leveti kámzsáját, és szembefordul veled. Egy középkorú galetkit áll elõtted, sárga szemei érdeklõdve vizsgálgatnak.
- Helló, a nevem Ünbekownest Athenar. Remélem megbocsátod, hogy kissé titkolódzó voltam, de sose tudhatja a galetki... Nos, én a Le a Xenókkal ellenállási mozgalom tagja vagyok. Célunk, hogy megakadályozzuk a xenó fenyegetést...
- Hogyan? Ezt nem egészen értem! Hiszen a helytartó és a mágusok is ezen dolgoznak. Akkor meg minek ehhez ellenállási mozgalom?
- Bah, hogy lehetsz ilyen értetlen! A helytartó és talpnyalói nem elpusztítani akarják a xenókat, hanem felhasználni! A xenók hihetetlen regeneráló ereje és pusztító képessége minden kincsnél többet ér számukra! Dehogy akarják elpusztítani õket! És épp ez a probléma. Egyszerûen nem képesek felfogni, hogy ez a fenyegetés annyira halálos és veszedelmes, hogy fajunk végét jelentheti, nem volna szabad játszadozni vele. A kapzsi vezetõk persze nem hallgatnak az érveinkre... Ezért úgy határoztunk, hogy a saját kezünkbe vesszük a dolgot. Megsemmisítjük a xenó telepet, egyszer és mindenkorra! Ha készen állsz rá, hogy csatlakozz, jelentkezz nálam! (34. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi Iskolában Bahraman mentát fogad. Szavak nem hangzanak el, telepatikusan társalogtok.
- Üdv, mentát!
- Üdv, Run Keledor! Miben segíthetek?
- Megbízást szeretnék, amivel segíthetem a Pszi Iskolát.
- Kiváló, gyermekem! Mindig szívesen látjuk a hozzád hasonló szorgos fiatal pszionicistákat. Nos, a feladat egyszerûen hangzik, de valójában nem az: egy asztálgyöngyöt kell hoznod! (7. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

ep 8 20 építed a 8. épületet 20 TVPért
Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a szellõzõrendszer elkészültéhez. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 80 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

bb 9 20 több épület meglátogatása
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy kis nyugalmat keresve meglátogatod a templomot. Rövid elmélkedés után, kifelé menet összeakadasz Secro atyával, akivel már többször is megbeszélted problémáidat.
- Az Õsök áldása kísérjen Run Keledor! Látom lelked ismét nyugtalan, látogass meg holnap kérlek, és elbeszélgethünk arról, ami a szívedet nyomja. - köszön rád barátsággal.
- Eljövök atyám, és köszönöm a lehetõséget - válaszolsz õszintén megörülve annak, hogy kifejtheted problémáidat Secro atyának az ifjú galetkik életének nehézségeirõl. (6. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Azt mondja a púpos orgling: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. A füledbe súgja még, hogy a csámpás orgling és az egyszemû orgling állításai mindig ellentétesek. Így hangzik a szõrös orgling segítsége: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb. És még hozzáteszi, hogy az egyszemû orgling és a fogatlan orgling mindig egyetértenek. A csámpás orgling ezt mondja: A szám osztható hárommal. A füledbe súgja még, hogy a fogatlan orgling és a púpos orgling mindig egyetértenek. Az egyszemû orgling információja: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a púpos orgling igazat mond. A fogatlan orgling a következõt mondja: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. A füledbe súgja még, hogy hallotta, amikor a szõrös orgling azt mondta, hogy a csámpás orgling igazat mond. A legvégén a remete is mond valamit: A válasz egy páros szám.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

m 2 15 112 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,15) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 2,14) Irány észak! Üres szobába érkezel.
(M 2,13) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 3,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

be 3 48 meglátogatod a 3. épületet
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 48. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 150 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod az ellenáll.megtörése varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

var 48 3 48. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot ellenáll.megtörése varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen ellenáll.megtörése varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

bsz 4 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A szövetség tagjaival beszélgetve a vadászsarokban, egyikük elmondja, mit látott nemrégiben: " Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (209. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]"
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

bb 5 6 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 30 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály egy fungoid vadász (#326). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 óriáspók (#89) [aura: bûz: 9.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. óriáspók felé. Már ott is vagy! A 2. óriáspók feléd rohan. Az 1. óriáspók máris elõtted terem! Az 1. óriáspókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (29 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók rád támad. A csáprágójával támad. (8 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Az 1. óriáspók rád veti magát. Harapni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). Az 1. óriáspók rád támad. Marni próbál. (10 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspók rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. óriáspókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (24 ép-t sebeztél). Az 1. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. óriáspók rád támad. Harapni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. óriáspókot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (31 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók rád veti magát. Megpróbál megmarni. (9 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
*** 5. KÖR *** Megtámadod a 2. óriáspókot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (26 ép-t sebeztél). A 2. óriáspók téged támad. Marni próbál. (4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Úgy látszik, még nem vagy elég tapasztalt ehhez az ellenfélhez. Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!

[be 6:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Elmondod, hogy az aktuális bajnok klónjával szeretnél megküzdeni, és azonnal ki is fizeted a belépõt, 30 aranyat. Közben megtudod, hogy az aréna jelenlegi örökös bajnoka Medvegyev, akinek a klónja egymás után 24 alkalommal gyõzte le ellenfeleit. Belép a ringbe a jelenlegi bajnok, Konok, egy zöld szemû, vörös loboncú, ragadozó mosolyú, kecses mozgású nõ. [aura: 4-es csendvarázs.] A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a káosz irtózatos íja, a bûz kõamulettje, a mágus csatos öve, a sólyom utazóköpenye, Rogan karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, az ügyesség halotti maszkja, ozin fülkarika, ében láncing, a küzdelem díszes karkötõje, a ragadozó háromszögszimbóluma, a mentát ezüst fülbevalója, a gladiátor vándorcsizmája, a háború köve, a ragadozó ezüst nyaklánca, görényfarok, a tökéletesség nagy pajzsa.

*** 1. KÖR *** A káosz irtózatos íjával meglõ téged Konok. (6 lövéssel 295 ép-t sebzett.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+137 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (414. kaland, összköltsége 25 TVP.) Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. Megnyugszol, itt nincs semmi. Irány befelé!
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Eki-eki Eki-eki Vapang, egy szarvasagancsos, gazbajszú, rekettyés, svihák lovag, szóval egy snájdig férfi. A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, kristályamulett, kék gömb, szerencsekõ, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet fülbevalója, zsugorító gyûrû, spanyolcsizma, Rogan karkötõje, a regenerálódás nagy pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, görényfarok, az enyészet ezüst nyaklánca, az ellenállás pikkelyvértje, szent templomi maszk, üvegszimbólum, a szívósság karkötõje, aréna csont érme. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Ruankan elmormol egy agyroppantást. Eki-eki Eki-eki Vapang ellenáll a varázslatnak. Eki-eki Eki-eki Vapang feléd mozog. Akela elindul Eki-eki Eki-eki Vapang felé. Eki-eki Eki-eki Vapang irányába mozogsz. Eki-eki Eki-eki Vapang téged támad. Benyom neked bal mancsával. (36 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint farkával. Mellé! Harapásra nyitja száját, támad fogával. (21 ép-t sebzõdtél). Akela Eki-eki Eki-eki Vapangot támadja. Támadod Eki-eki Eki-eki Vapangot. Rávágsz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elõresuhintasz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép) Eki-eki Eki-eki Vapang regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ruankan ellõ egy parancs varázslatot. Eki-eki Eki-eki Vapang ellenáll a varázslatnak. Eki-eki Eki-eki Vapang rád támad. Odaken neked bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Rád vág farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-2%). Kitátja száját, harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Akela Eki-eki Eki-eki Vapangot támadja. Eki-eki Eki-eki Vapang összerogy. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 128/0, Ruankan: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Szolgáidnak 36% jut. Kétfejû patkány 12. szintre lépett! Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+45 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: egészség: 10.].

*** 1. KÖR *** Ruankan elõhív egy agyroppantás varázslatot. Akela a savelementál felé mozog. A savelementál odajön hozzád. Megközelíted a savelementált. Akela a savelementált támadja. A savelementál rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (18 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-2 ép.) A savelementált próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (25 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Ruankan létrehoz egy parancs varázslatot. A savelementál megdermed. Akela a savelementált támadja. A savelementál hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 102/0, Ruankan: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: bûz: 14.].

*** 1. KÖR *** Ruankan elmormol egy agyroppantás varázslatot. Akela elindul a savelementál felé. A savelementál feléd mozog. Megrohamozod a savelementált. Akela a savelementált támadja. A savelementál rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (16 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-1 ép.) Támadod a savelementált. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A savelementál megúszta! Akela a savelementált támadja. A savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 112/0, Ruankan: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak 22% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 35 arany és 2 hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy mélységi ent (#133) [aura: méret: 85.].

*** 1. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. Megrohamozod a mélységi entet. Akela a mélységi ent felé mozog. A mélységi ent feléd rohan. A mélységi entet próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (27 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (4 sebzés). Akela a mélységi entet támadja. A mélységi ent rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ruankan varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. A mélységi ent megdermed. Akela a mélységi entet támadja. A mélységi ent kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 64/32, Ruankan: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 19%.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy zombi herceg (#140) [aura: imm.ktkt.méreg: 12.].

*** 1. KÖR *** Ruankan elmormol egy agyroppantás varázslatot. A zombi herceg elkerülte a varázslatot. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Akela megközelíti a zombi herceget. Megrohamozod a zombi mestert. Akela a zombi herceget támadja. Megtámadod a zombi mestert. Felé suhintasz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Meglóbálva zúzol farkaddal. (6 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép) A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Ruankan elmormol egy parancsot. A zombi herceg megdermed. Megtámadod a zombi mestert. Felé döfsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A zombi mester kileheli lelkét. Akela a zombi herceget támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Ruankan rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. A zombi herceg megdermed. Akela a zombi herceget támadja. A zombi herceg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 122/0, Ruankan: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak is jut 29%.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: méret: 108.].

*** 1. KÖR *** Ruankan varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tárgyvédelem. (-5 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-7 vp.) A pusztító szójer megközelíti Akelát. Akela a pusztító szójer irányába megy. A pusztító szójer és Akela egymással harcolnak. Akela holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A pusztító szójer megdermed. Megközelíted a pusztító szójert. Megtámadod a pusztító szójert. Felé döfsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Tekergetve suhintasz farkaddal. (12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A pusztító szójer regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Ruankan a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! A pusztító szójer megdermed. Megtámadod a pusztító szójert. Rávágsz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Rávágsz farkaddal. (7 ép-t sebeztél). A pusztító szójer regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ruankan elvarázsol egy parancsot. A pusztító szójer megdermed. Megtámadod a pusztító szójert. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Paralizálod. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Ostorként csattantasz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). A pusztító szójer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 152 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 0/42, Ruankan: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 22% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kétfejû patkány újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy görényteknõc (#134).

*** 1. KÖR *** Ruankan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. Akela a görényteknõc irányába megy. A görényteknõc odajön hozzád. A görényteknõc irányába mozogsz. Akela a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Mellétrafált a balfácán. Szagától fuldoklasz. (-16 ép.) A görényteknõcöt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+8%). Odacsapsz farkaddal. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ruankan elvarázsol egy parancsot. A görényteknõc megdermed. Akela a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akela: 113/0, Ruankan: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 19% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 44 arany és 2 hamis arany. Ruankan táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Észreveszel 1 elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy asztrálpók (#63) [aura: 10-es pszi acéltorony.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Run Keledor Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)36 (+0)45 Asztrálpók Tudati méreg kudarc (-6)44 (-20)50
2. Run Keledor Pszi csáp kudarc (-3)33 (-3)42 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)37 (+0)50
3. Run Keledor Agyvihar -4 PE (-9)24 (-9)33 Asztrálpók Pszi acéltorony -9 PE (-7)30 (-4)46
4. Run Keledor Agyvihar -4 PE (-9)15 (-9)24 Asztrálpók Pszi acéltorony -9 PE (-7)23 (-4)42
5. Run Keledor Pszi csáp kudarc (-3)12 (-3)21 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)16 (+0)42
6. Run Keledor Pszi csáp kudarc (-3)9 (-3)18 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)9 (+0)42
7. Run Keledor Mentális robbanás kudarc (-5)4 (-5)13 Asztrálpók Pszi acéltorony -5 PE (-7)2 (+0)42
8. Run Keledor Pszi csáp +6 PE (-3)1 (+6)19 Asztrálpók semmi semmi (+0)2 (-6)36
9. Run Keledor semmi semmi (+0)1 (+0)19 Asztrálpók semmi semmi (+0)2 (+0)36

Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni. Fáradtan a csatától, visszavonultok.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 671 sebzést okoztál, és 404 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 17 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 380 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Run Keledor, egy mindenre elszánt zöldvérû galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 170. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (16) / 2.80
[2] IQ: 14 (15) / 0.95
[3] ügyesség: 10 (16) / 1.35
[4] egészség: 15 (21) / 6.08
[5] mágia: 9 (10) / 5.79
[6] gyorsaság: 10 / 0.51
[9] Méret/ép: 156 (158) / 156
Min. méret: 127
Barlangméret: 156
PONTJAID
Varázspont: 120 / 108
Képességpont: 24 / 34%
Hõsi pont: 50 (10)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 39%
Galetki erõ: 760 / 343
Hírnév : 690
Jóllakottság: 95%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 342 (2)
Galetki gyõzelmek: 103 (1)
Torzsz. csaták: 966 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 791 (7)
Leölt torzszülött: 1212 (9)
Pszi csaták: 55 (1)
Pszi gyõzelmek: 6 (0)
Ájulások száma: 133 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: teremtmény (24)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 34%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogasd meg a klánépületet, amikor pontosan 333 TVP-d van. 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Hajtsd végre a 41-es Klánkalandot (KK 41)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 16 / 3.01 [11] jéglehelet: 7 / 1.84 [14] mérg. lehelet: 14 (17) / 10.18
[15] regeneráció: 6 (9) / 3 [17] vastag bõr: 8 / 0 [18] tûzimmunitás: 5 (11) / 0.80
[19] hidegimmunitás: 4 (5) / 0 [20] savimmunitás: 5 (6) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 8 (9) / 3.60
[23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0 [24] rezisztencia: 14 / 0 [25] bûz: 8 (10) / 0
[26] lõfegyver: 10 / 4.49        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 1.71 [46] csapdaészlelés: 9 / 2.08 [47] zárnyitás: 7 / 2.40
[48] mászás: 9 / 3.43 [49] rugalmasság: 7 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 7 / 1.13
[51] transzformáció: 7 / 3.50 [52] auraészlelés: 9 (15) / 4.20 [53] ékszerészet: 3 (5) / 2.02
[54] kereskedelem: 6 (9) / 2.64 [55] szívósság: 10 / 2.61 [56] varázsitalfõzés: 6 / 0.78
[57] gyógynövények: 6 / 5.10 [58] nyomkeresés: 13 / 2.39 [59] vezetõkészség: 13 / 0.92
[60] pszi támadás: 10 / 0.32 [61] pszi energia: 9 / 0.32 [62] lopás: 8 (10) / 1.29
[63] éberség: 8 / 0.26 [64] átokszórás: 7 / 3.70 [65] álcázás: 8 / 1.98
[66] lopakodás: 8 / 0.78 [67] régészet: 9 / 0.38 [68] zene: 3 / 0.15
[69] tanulás: 12 / 10.47 [70] idézés: 1 / 0.91 [71] javítás: 11 / 2.25
[72] építés: 8 / 3.05 [73] felderítés: 8 / 0.73    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 12 (13) / 2.45 [101] szakért.: 13 (14) / 10.86 [102] paraliz.méreg: 11 (12) / 0  
fog [103] méret: 7 / 0 [104] szakért.: 11 / 0.98 [105] energiaszívás: 11 (12) / 0  
farok [106] méret: 7 / 0.57 [107] szakért.: 8 / 0.50 [108] vámpirizáció: 11 (12) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 7 / 0.74 [42] csendvarázs: 5 / 0.44 [37] egokínzás: 3 / 0
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 3 / 0.08 [29] életszívás: 5 / 0.06
[31] féreg érintése: 4 / 1.24 [40] gigaököl: 5 / 1.58 [15] jégpajzs: 4 / 0.06
[163] kineport: 10 / 0.96 [154] kisebb erõpajzs: 5 / 2.32 [157] láthatatlanság: 1 / 0.08
[162] mágikus csapda: 6 / 0.32 [129] mentális robbanás: 6 / 0.82 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0.16
[28] óriáserõ: 5 / 0.80 [128] pszi csáp: 6 / 1.12 [30] sorvasztás: 5 / 0
[131] sz.áll.roncsolása: 5 / 0.28 [150] tárgyvédelem: 4 / 1.32 [167] tombolás: 5 / 2.72
[16] tûzpajzs: 4 / 0.06 [14] vakító fény: 4 / 0.06    

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (150%): 150 tárgyv 40 gigaök 167 tombo 28 óriáse            
2. lista (0%): 16 tûzpaj 37 egokín 29 életsz 30 sorvas            


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Akela, a kétfejû patkány 50/50 192% 165% 12 / 0.58 harcol
[2] Ruankan, az ichinedar 28/28 192% 195% 9 / 8.21 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
x 20
z 19 15
alc 10
2. Makró
pv 1
ism 3
p
pv 3
ism 3
p
3. Makró
p
be 5
alc 8
x 30
ftk 1
b 99 99

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #99.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #91.
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #89.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:200% ép:15%; PV 3; PSZ 67 48 46 47 58 66; BA 15019; L 200 64 29 35 14; TT 10; HE 2;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 6.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #6 (9. épület), #7 (8. épület), #12 (4. épület), #23 (2. épület), #34 (7. épület), #209 (170. forduló), #414 (170. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8234. Jelenleg a szellõzõrendszer építésén dolgozol, eddig 20 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) * 1 a szalamandra fekete csizmája (#25872) * 1 a tökéletesség vassisakja (#21776)
* 1 az ügyesség könnyû pikkelyvértje (#2366) 17 ében láncing (#134) * 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bûz márványgyûrûje (#29126) * 1 a gepárd sárgaréz nyaklánca (#15581) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) 14540 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az elefánt csontamulettje (#16497) 54 drágakõ (#2) 584 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék gömb (#143) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 aranydukát (#437) 1 csodatarsoly (#508) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 fekete csuha (#586) 5 fekete dukát (#218) 1 hebrencs csapda (#582)
1 kék kristály (#524) 1 kötél (#128) 5 Krónika (#783)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 második kulcsdarab (#227)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a ragadozó nyílpuskája (#20185)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 6 csótányláb (#25) 9 elfu moha (#33)
10 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50) 4 gyilkos boróka (#27)
1 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64) 5 liánvirág (#24)
6 mátekel gomba (#21) 5 méregellenállás itala (#51) 18 mézfû (#29)
8 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 4 ragálygomba (#26)
7 rémcserje (#34) 4 sárkányvirág (#32) 2 sötét mák (#23)
17 tejfonál (#28) 1 védelem itala (#59) 6 velparaj (#35)
4 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
16 barna manakõ (#149) 2 duzzadt xenópete (#479) 12 ekinda haj (#147)
20 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151) 1 káoszkígyó pikkely (#230)
4 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 9 molitár háj (#165)
6 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
5 õsi relikvia (#17) 1 pirgamit (#152) 3 smaragd esszencia (#229)
3 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 1 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 157 arany (#1), 1 óriási xenópete (#480), 1 elfu moha (#33), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 szójer csáprágó (#231), 1 ragálygomba (#26), 1 mézfû (#29), 19 hamis arany (#809).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278), 1 õskõ (#8), 3 barna manakõ (#149), 1 csontamulett (#1197), 3 ében nyílpuska (#133), 1 az egészség bíbor láncinge (#2832), 3 ében tündekard (#132), 1 a gyorsaság vassisakja (#3776).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.