Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csókmágia
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 18:41:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-03-28 18:41:20 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-03-28 18:41:22 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7946-441

Karakterszám: 7946 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 441 Játékhét: 844
E forduló ára: 6 zs. Maradék zseton: 687
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. feb. 24. 1h:27'
A következõ fordulód táplálható: 2020. feb. 25.

E-mail!

MZ/X KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Nosean, egy fekete pikkelyes, félelmetes férfi. (hírneve 25946.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1285.]

dk 353 dobása 353. kalandnak
Rendben, 353. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1285.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. Ezúttal nem is fecsérled drága idõdet a helytartóra, hanem egybõl Dregver kiképzõtisztet keresed fel. Õ pedig szokásos modorában fogad.
- Üdvözöllek MZ/X! Küldetésed azonosítója: Rovarcsapda. Fedõneved: Hangyász. Feladatod részletes leírása a most átadott mappában!
- Lelépni Hangyász! - üvölti a képedbe közvetlen közelrõl, majd hátat fordít és elmasíroz. Na szép... meg sem kérdezte vállalod-e. Bár úgy érzed, nem engedheted meg magadnak, hogy ne teljesítsd a feladatot. Elõveszed a mappát és elkezded nézegetni a feladatot. Húha, nagyon igényes leírás, térképekkel, számadatokkal meg minden. A lényeg, hogy a hegyet belülrõl aljas quwargok falják. Ezen tevékenységük további teljesítésében kell tehát meggátolni õket. Ennek elsõ fázisa a te feladatod, csapdába kell csalnod egy quwarg õrparancsnokot, hogy vallatásnak vethessük alá. Mellékelve van egy részletes térkép és egy alkalmas csapda elkészítési tervrajza is. (24. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1280.]

e 20 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 1250.]

ve 128 4 vásárlás
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: Zu'lit ezüst fülbevalója (#37707) 572 ap, Fairlight márványgyûrûje (#38126) 424 ap, Xirnox csatos öve (#40316) 319 ap, Fagyúr átlátszó köntöse (#40752) 578 ap, kemény bõrpáncél (#3) 31 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 4 ap, mandolin (#19) 62 ap, kötél (#128) 15 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ezüst nadrág (#176) 108 ap, Xantin aranyöve (#179) 155 ap, zöld mutációs gyûrû (#191) 93 ap, szent templomi maszk (#232) 341 ap, lelakatolt ládikó (#310) 465 ap, karmazsin tûzgyûrû (#338) 24 ap, mágikus védõruha (#341) 465 ap, olaj (#415) 15 ap, elsõsegély csomag (#619) 5500 ap, feneketlen zsák (#643) 1550 ap, az erõ díszes köpenye (#1588) 455 ap, a tudás ébenfa lándzsája (#2234) 723 ap, az egészség jádegyûrûje (#3029) 701 ap, az egészség ónix karkötõje (#3043) 463 ap, a mágia bíbor láncinge (#3282) 398 ap, a mágia szarvas sisakja (#3328) 481 ap, a gyorsaság ónixgyûrûje (#3928) 463 ap, a gyorsaság harci íja (#3974) 723 ap, a gyorsaság rövid tõre (#4002) 290 ap, a pontosság díszes köntöse (#4303) 463 ap, a pontosság hosszúkardja (#4467) 305 ap, a védekezés díszes köntöse (#4753) 463 ap, az élet jádegyûrûje (#5279) 701 ap, az élet hosszúkardja (#5367) 305 ap, a titán ezüst nyaklánca (#5682) 357 ap, a titán aranyozott fülbevalója (#5758) 524 ap, a gladiátor szárnyas sisakja (#6027) 362 ap, a gladiátor zangrozi csizmája (#6073) 531 ap, az óriás szürke maszkja (#8743) 531 ap, az óriás sárga öve (#8817) 342 ap, az óriás bronz amulettje (#8848) 531 ap, a tolvaj hosszúkardja (#9417) 362 ap, a tolvaj hosszú lándzsája (#9433) 550 ap, az entek szöges öve (#9718) 524 ap, az elfek ónix karkötõje (#10693) 531 ap, a merénylõ ónixgyûrûje (#11128) 531 ap, a remete ezüst fejpántja (#12357) 347 ap, a mentát átlátszó köntöse (#12852) 347 ap, a mentát kõrisfa íja (#12973) 550 ap, a harcmûvész vívótõre (#13903) 531 ap, a gepárd harci nyílpuskája (#15688) 587 ap, a bölcsesség háromszögszimbóluma (#17862) 357 ap, a torony fekete láncinge (#18134) 937 ap, a torony aranyozott nyaklánca (#18283) 543 ap, az energia díszes karkötõje (#18792) 347 ap, az energia fogazott kardja (#18868) 550 ap, a kígyó díszes köpenye (#19138) 524 ap, a kígyó hosszú lándzsája (#19333) 550 ap, a sebezhetetlenség kõrisfa íja (#19723) 550 ap, a ragadozó keresztszimbóluma (#20113) 543 ap, a ragadozó vívótõre (#20203) 531 ap, a küzdelem malachitgyûrûje (#20577) 347 ap, a gyõzelem ónix karkötõje (#21043) 531 ap, a tökéletesség fekete csizmája (#21822) 405 ap, a tökéletesség bronz amulettje (#21898) 531 ap, a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958) 524 ap, a tökéletesség fogazott kardja (#22018) 550 ap, a jég zangrozi csizmája (#22723) 394 ap, a jég díszes köntöse (#22753) 394 ap, a jég aranyozott fülbevalója (#22858) 386 ap, a jég harci íja (#22874) 639 ap, a jég fogazott kardja (#22918) 412 ap, az enyészet lovagi mellvértje (#23099) 747 ap, az enyészet sárga öve (#23217) 226 ap, az enyészet hosszúkardja (#23367) 247 ap, a villám keresztszimbóluma (#23713) 405 ap, a villám jádegyûrûje (#23729) 617 ap, a villám harci nyílpuskája (#23788) 450 ap, a méreg aranyozott nyaklánca (#24133) 405 ap, a méreg harci íja (#24224) 639 ap, a regenerálódás obszidián karkötõje (#24645) 916 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 247 ap, a regenerálódás gyalogos lándzsája (#24732) 247 ap, a sün szárnyas sisakja (#24927) 247 ap, a sün zangrozi csizmája (#24973) 394 ap, a sün fogazott kardja (#25168) 412 ap, a teknõs csillogó fejpántja (#25408) 394 ap, a teknõs szöges öve (#25468) 386 ap, a teknõs malachitgyûrûje (#25527) 232 ap, a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) 232 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 232 ap, a yeti csillogó fejpántja (#26308) 394 ap, a yeti aranyozott nyaklánca (#26383) 405 ap, a yeti malachit fülbevalója (#26459) 610 ap, a yeti rövid tõre (#26502) 232 ap, a sav arany fejpántja (#26759) 617 ap, az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) 247 ap, a légzés sárga öve (#27717) 226 ap, a légzés fogazott tõre (#27854) 617 ap, az angyalok ónix karkötõje (#28243) 394 ap, az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) 247 ap, az ellenállás fogazott kardja (#28768) 412 ap, az ellenállás hosszú lándzsája (#28783) 412 ap, az ellenállás ébenfa lándzsája (#28784) 639 ap, a bûz bronz mellvértje (#28947) 325 ap, a bûz rövid tõre (#29202) 232 ap, a sólyom márványamulettje (#29549) 617 ap, a sólyom fogazott kardja (#29668) 412 ap, a sólyom hosszú lándzsája (#29683) 412 ap.
Automatikus eladás: Eladod a lich rövid tõrét 136 aranyért. Eladsz 1 aranyozott fülbevalót 43 aranyért. Eladsz 1 nehéz nyílpuskát 41 aranyért. Eladod a villám ezüst nyakláncát 94 aranyért. Eladsz 1 kõrisfa íjat 54 aranyért. Eladsz 1 gyalogos lándzsát 29 aranyért. Eladod a hatalom rövid tõrét 136 aranyért. Eladsz 1 harci nyílpuskát 68 aranyért. Eladsz 1 átlátszó köntöst 23 aranyért. Eladsz 1 ezüst fejpántot 23 aranyért. Eladod az elektromosság háromszögszimbólumát 94 aranyért. Eladsz 1 díszes sisakot 86 aranyért. Veszel 4 kötelet 60 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1245.]

ve 166 2 vásárlás
Sajnos 166. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1245.]

ve 167 1 vásárlás
Sajnos 167. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1245.]

ve 19 1 vásárlás
Veszel 1 mandolint 62 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1245.]

kno 61 68 61. képességre 68 képességpont
Hazamész a boltból. Elköltesz 68 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1245.]

sze 6 6. szolga elbocsátása
Elbocsátod voharai szellemet. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1245.]

e 9 110 élelemszerzés
Elmész egy gombafarmra dolgozni, ahol fizetségképp olyan ételt kapsz, amelyre szolgáidnak szüksége van. Azért reméled, hogy ez nem fog sûrûn megismétlõdni, jobb lenne az élelmiszerszükségletet inkább vadászattal biztosítani. Elektromancer jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Kék-vörös atya jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Gnóm útonálló jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 1185.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 176 176. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szélpajzs! (-49 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1175.]

v 188 188. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sziklaerõ! Támadásod megnõ (+25%). (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1172.]

v 189 189. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy elemek uralma varázslatot. (-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1169.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1166.]

v 146 6 11 6 8 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-17 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-17 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 1160.]

v 146 3 17 3 14 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-17 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-17 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 1154.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

k 27 kaland elvállalása
(27. kaland:) Nem hangzik nehéznek a dolog, fogod magad, átsiklasz az asztráltérbe és jelentkezel a szüretre. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy selyemvéreb (#359) [aura: pszi támadás: 24.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. MZ/X Mentális robbanás -60 PE (-5)100 (+0)110 Selyemvéreb Agyvihar kudarc (-9)111 (-60)60
2. MZ/X Mentális robbanás kudarc (-5)95 (-20)90 Selyemvéreb Pszi csáp +20 PE (-3)108 (+20)80
3. MZ/X Agyvihar -66 PE (-9)86 (-20)70 Selyemvéreb Pszi csáp +20 PE (-3)105 (-46)34
4. MZ/X Agyvihar -66 PE (-9)77 (-20)50 Selyemvéreb Pszi csáp +20 PE (-3)102 (-34)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+28% pszi támadás, +28% pszi energia.)
Ez eddig megvan, de vajon sikerült-e összeszedni a három selyembõrt? Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 1139.]

k 27 kaland elvállalása
(27. kaland:) Az épületes és klánkalandokkal egy körben csak egyszer próbálkozhatsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1139.]

k 34 222 295 488 462 374 kaland elvállalása
(34. kaland:) Jelentkezel, hogy énekelnél, amit a papok nagy örömmel fogadnak. Azonban meg kell értened, hogy nem engedhetnek éles helyzetbe, mielõtt nem bizonyosodnak meg a tudásodról. Bemutatót kell hát tartanod.
[Zene próba 20-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Csodás éneked elkápráztatja a papokat. Egybõl fel vagy véve! Sajnos azonban ez nem elég. A templomnak nincsenek saját zeneeszközeik, ezt mindig az elõzõ énekes hozta magával. Márpedig nem csak énekelni, zenélni is kell majd. Ha tehát szeretnéd te elvállalni az éneklést, és így megnyerni a lehetõséget, hogy ihass a csengõ hangok varázsitalából, elõbb be kell szerezned, és a templomnak adományoznod pár zeneszerszámot. Egy mandolint, egy lantot, egy furulyát és egy molitár dobot. Nem kis feladat mindezeket megszerezni, de hidd, el megéri. Cserébe megkapod tõlünk a zenetudás fakardját. Ne, ne nevess! Ez a kard tényleg nem alkalmas a harcra, viszont aki a kezében hordozza, sokkal jobban tud majd énekelni, mint eddig. Elõzõ énekesünk is mindig ezt használta. Egyébként, csak hogy megsúgjak egy titkot, õ ezen varázskard segítségével tucatnyi felszínt járt földicápát mészárolt már le, begyûjtve azok mindegyik ritka kincsét. Ha nem értenéd az összefüggést, már már bizonyított tény, hogy a cápa megbénul a szép dalok hallatán. Tehát mit mondasz? A négy hangszer ezért a karkötõért, és ráadásul te énekelhetsz majd a meditációs órák alatt. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(222. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 gortangu (#258) [aura: IQ: 15.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+13 méretükre). (-4 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy elektromos fal varázslatot. A gnóm útonálló elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelem varázslatot. ( +13 tûzimmunitás, +13 hidegimmunitás, +13 savimmunitás, +13 elkt.immunitás, +13 imm.mérg.gázra.) Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy energiafolyam varázslatot. Az 1. gortangu megtántorodik. Az 1. gortangu 27 sebzést kap. A 2. gortangu megtántorodik. A 2. gortangu 29 sebzést kap. A 3. gortangu megtántorodik. A 3. gortangu 30 sebzést kap. Néhány rövid kézmozdulat után a tycharonid létrehoz egy pengefal varázslatot. A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. A 3. gortangu téged támad. A 3. gortangu mérgezõ gázt fúj rád. (9 ép-t sebzõdtél). A 2. gortangu a gnóm útonállót támadja. Az 1. gortangu a kék-vörös atyát támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a tycharonid elmormol egy elbájolást. Az 1. gortangu csatlakozik a tycharonid oldalához. Az elektromancer elmormol egy villámsújtás varázslatot. A 2. gortangu 54 sebzést kap. A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy halál csókja. A 2. gortangu 19 sebzést kap. A 3. gortangu elkerülte a varázslatot. A gnóm útonálló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. A 2. gortangu 56 sebzést kap. Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy gyógyító szellõt. Gyógyítja az elektromancert (+1 ép). Gyógyítja a kék-vörös atyát (+32 ép). Gyógyítja a gnóm útonállót (+27 ép). Gyógyítja az 1. gortangut (+26 ép). A 3. gortangut próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Elõresuhintasz farkaddal. (93 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (111 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Odaütsz bal mancsoddal. (101 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). Mérgezed! A 3. gortangu halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. gortangu a 2. gortangut támadja. A 2. gortangu a gnóm útonállót támadja.
*** 3. KÖR *** A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy halál csókja! A 2. gortangu sebzõdik 19 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy jégcsóvát. A 2. gortangu 72 ép-t sebzõdik. Az elektromancer elmond egy villámsújtás varázslatot. A 2. gortangu sebzõdik 54 ép-t. A 2. gortangu halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 206 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektromancer: 108/0, a káoszmágus: 124/0, a kék-vörös atya: 0/54, a gnóm útonálló: 128/60, a tycharonid: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Szolgáidnak is jut 20%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 127 arany. A gnóm útonálló eszik. (+25% jóllakottság.)
Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Tökéletes sötétség vesz körül. Lábaddal kitapogatod, hogy vékony pallók vezetnek több irányba, mellettük feneketlen szakadék. Nem lehet tudni, hogy melyik palló vezet tovább, és melyik sérült, törött, zsákutca, amely a semmibe vezet. Legalább rövid idõre körül kellene nézned egy legalább 13-as erejû vakító fénnyel! Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy vakító fényt. Fény támad egy rövid idõre. Elborzadsz, látva, hogy egy palló kivételével mindegyik a biztos halálba vezetett volna. Még mindig óvatosan, de azért bizalommal mész végig a megfelelõ pallón. (-3 vp.)
Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortyogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 15-ös küszöbre: sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 182 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 1 képességpont és 61% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(295. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre: sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz. Továbbmászol.
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 17-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: egy méregellenállás itala, egy bronz amulett, a tökéletesség csillogó fejpántja és a tûz malachitgyûrûje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont, 1 képességpont és 5% lélekenergia.

(488. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 19-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 lávacsiga (#383) [aura: gyorsaság: 6.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ! Végtagjaid megerõsödnek (+13 méretükre). (-4 vp.) A gnóm útonálló mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelmet. ( +13 tûzimmunitás, +13 hidegimmunitás, +13 savimmunitás, +13 elkt.immunitás, +13 imm.mérg.gázra.) A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. Az elektromancer elmond egy elektromos fal varázslatot. A tycharonid varázshatalma segítségével elmond egy pengefalat. Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. lávacsiga: a varázslatnak nincs hatása. A 2. lávacsiga ellenáll a varázslatnak. A 2. lávacsiga odajön hozzád. A 2. lávacsiga ellenállt a tûzfal varázslatnak. A 2. lávacsiga 51 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A 2. lávacsiga 54 sebzést kap a pengefaltól. Az 1. lávacsiga megközelíti a gnóm útonállót. Az 1. lávacsiga rezisztálja. Az 1. lávacsiga 51 sebzést kap az elektromos faltól. Az 1. lávacsiga sebzõdik 54 ép-t a pengefaltól. A 2. lávacsiga rád támad. A 2. lávacsiga tüzet lehel rád. (28 ép-t sebzõdtél). Az 1. lávacsiga a gnóm útonállót támadja. A gnóm útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+28 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a tycharonid létrehoz egy elbájolás varázslatot. Az 1. lávacsiga ellenáll a varázslatnak. A kék-vörös atya elmond egy energiatüske varázslatot. Az 1. lávacsiga rezisztálja. Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy energiafolyam varázslatot. Az 1. lávacsiga megtántorodik. Az 1. lávacsiga sebzõdik 26 ép-t. A 2. lávacsiga megtántorodik. A 2. lávacsiga sebzõdik 24 ép-t. Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! Az 1. lávacsiga 56 ép-t sebzõdik. Megtámadod a 2. lávacsigát. Felé ütsz jobb karmoddal. (123 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. Elkerülte. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (110 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (108 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (77 ép-t sebeztél). A 2. lávacsiga holtan terül el. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 77 ép-t. Az elektromancer 84 sebzést kap. A káoszmágus sebzõdik 65 ép-t. A kék-vörös atya 96 sebzést kap. A tycharonid sebzõdik 93 ép-t. Az 1. lávacsiga 86 sebzést kap. A kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. lávacsiga választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Regenerálsz (+28 ép)
*** 3. KÖR *** A tycharonid elmond egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. lávacsiga sebzõdik 74 ép-t. Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. Az 1. lávacsigát védi rezisztanciája. Támadod az 1. lávacsigát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (127 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Tekergetve suhintasz farkaddal. (111 ép-t sebeztél). Paralizálod. Elõrehajolva harapni próbálsz. (131 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (88 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+18 ép). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (70 ép-t sebeztél). Az 1. lávacsiga halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 76 ép-t. Az elektromancer 85 sebzést kap. A káoszmágus sebzõdik 66 ép-t. A tycharonid sebzõdik 79 ép-t. Az elektromancer holtan terül el. A káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. A tycharonid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+28 ép)
[A csatában összesen 471 sebzést okoztál, és 181 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektromancer: 158/169, a káoszmágus: 50/131, a kék-vörös atya: 0/96, a gnóm útonálló: 0/44, a tycharonid: 182/172.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Elteszed a zsákmányt, ami 2 pirgamit és 128 arany.
Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 17-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Körülnézel. Minden sarokban egy fémcsigát látsz, amelyen kötél van átvetve, ami a padlóhoz vezet. Aha! Csapda! Pontos dobásokkal tönkreteszed a csigákat, és így veszély nélkül át tudsz sétálni.
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 18-as küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Egy büszke elit gárdista állja utadat, teljes páncélzatban! Elhûlve állsz. Egy gárdista? ITT? Ez minden bizonnyal illúzió! Csukott szemmel, magabiztosan próbálsz áthatolni rajta. Hátrarepülsz a hatalmas pofontól, amit kapsz! Nocsak, harcolnod kell? De nem, egy elit gárdista megölése sok kellemetlenséggel járna! Megteszi egy egyszerû, 12-es szintû parancs varázslat is. Ellõsz egy parancs varázslatot. - Feküdj! - kiáltasz a gárdistára. A kissé buta gárdista a varázslat hatására azonnal hasra vágja magát. Nevetve léped át. (-4 vp.)
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Nocsak, itt van valami: 191 arany, 23 drágakõ, az óriás fogazott kardja és egy õsmana itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 5 képességpont és 38% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektromancer újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, káoszmágus újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kék-vörös atya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, gnóm útonálló újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tycharonid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat.

(462. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 16-os küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy tõzegelementál (#382) [aura: rezisztencia: 10.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+13 méretükre). (-4 vp.) A gnóm útonálló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! ( +13 tûzimmunitás, +13 hidegimmunitás, +13 savimmunitás, +13 elkt.immunitás, +13 imm.mérg.gázra.) Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy elektromos falat. A káoszmágus ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A tõzegelementál 32 sebzést kap. A tycharonid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy pengefalat. A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gyógyító szellõ. Ennek eredményeképp gyógyulsz 27 ép-t. Az elektromancer visszanyer 1 életpontot. A tõzegelementál feléd mozog. A tõzegelementál 51 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A tõzegelementál 54 sebzést kap a pengefaltól. A tõzegelementál téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (35 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+28 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy energiafolyamot. A tõzegelementál megtántorodik. A tõzegelementál 24 ép-t sebzõdik. Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A tõzegelementál ellenáll a varázslatnak. A gnóm útonálló elõhív egy jégcsóva varázslatot. A tõzegelementál 65 ép-t sebzõdik. A tycharonid elõhív egy szellemkalapács varázslatot. A tõzegelementál megúszta! A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzfal! A tõzegelementált próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (124 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (102 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (124 ép-t sebeztél). Beversz egyet bal mancsoddal. (111 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+18 ép). Lecsapsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. A tõzegelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+28 ép)
[A csatában összesen 297 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektromancer: 51/0, a káoszmágus: 56/0, a kék-vörös atya: 0/0, a gnóm útonálló: 65/0, a tycharonid: 54/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 8% jut. Gnóm útonálló 4. szintre lépett! Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy tõzeg és 78 arany. Az elektromancer kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 1 képességpont és 61% lélekenergia.

(374. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. A szobának, amelybe belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik befelé egy lecsukodó vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 16-os küszöbre: sikeres] Pillanatnyit sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni az ajtó alatt.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy quwarg testõr (#377) [aura: 20-as méretû 24-es szintû csáprágó, 15-ös bénító méreg.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-8 vp.) Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+13 méretükre). (-4 vp.) A gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. A gnóm útonálló varázshatalma segítségével elmond egy elemi védelmet. ( +14 tûzimmunitás, +14 hidegimmunitás, +14 savimmunitás, +14 elkt.immunitás, +14 imm.mérg.gázra.) A tycharonid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy pengefalat. A kék-vörös atya elõhív egy tûzfal varázslatot. Az elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos falat. Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy tûzgolyót. A quwarg testõr ellenáll a varázslatnak. A quwarg testõr odajön hozzád. A quwarg testõr 54 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A quwarg testõr 48 sebzést kap a tûzfaltól. A quwarg testõr ellenáll a varázslatnak. A quwarg testõr téged támad. Marni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-22% támadás). Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-21% támadás). Regenerálsz (+14 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy jégcsóvát. A quwarg testõr 65 sebzést kap. Az elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A quwarg testõr 56 sebzést kap. A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiafolyam. A quwarg testõr ellenáll a varázslatnak. A tycharonid elmormol egy szellemkalapács varázslatot. A quwarg testõr sebzõdik 74 ép-t. A quwarg testõr halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektromancer: 56/0, a káoszmágus: 0/0, a kék-vörös atya: 48/0, a gnóm útonálló: 65/0, a tycharonid: 128/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 7% jut. A tycharonid táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
A helyiségben, ahová belépsz, szinte kézzel tapintható a mágia jelenléte. Érzed, hogy irtóztató mágikus csomó alkot elõtted erõteret. Kinyújtod asztrális csápjaidat, és megpróbálod a csomót kioldozni.
[Mágia próba 17-es küszöbre: sikeres] A mágia lüktet benned, átfolyik rajtad, eggyé válsz szinte az erõtérrel, és egy mozdulattal feloldod.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 171 arany, 19 drágakõ és egy vívótõr.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 1 képességpont és 61% lélekenergia.
[137 TVP-t használtál fel, maradt még 1002.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 1 méregellenállás itala, 1 õsmana itala. Berakod a zsákba: 2 pirgamit, 1 tõzeg.

m 15 14 8 1444 334 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,14) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 15,13) Az északra menõ folyosót követed. Egy kristálytiszta, csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (sebzõdsz 47 ép-t.)
(M 14,13) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 30-as küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes! - gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
(M 13,13) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 28-as küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 12,13) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Nagy köveket látsz magad elõtt. Valaki elrejtett itt valamit! Gyorsan ledobálod a köveket, és egy láda bukkan elõ. Megpróbálod felnyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 119 arany, 16 drágakõ és egy keresztszimbólum.
(M 12,14) Dél felé mozogsz. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Útközben észreveszel egy féregtüskét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot.
(M 12,15) A négy égtáj közül délt választod. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (sebzõdsz 40 ép-t.)
(M 11,15) A folyosó nyugatra visz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
Kimész a Csarnokból.
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 966.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 3 féregtüske.

m 12 15 8 4444 1122 125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,15) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 11,15) Irány nyugat! Üres szobába érkezel.
(M 10,15) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. A feladat az erõdet teszi próbára: egy nehéz követ kell az egyik faltól a másikig cipelned. Nekilátsz.
[Erõ próba 27-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 9,15) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 8,15) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 8,14) Észak felé mozogsz. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Ha 2 polipfej 7 hét alatt 28 kiló denevért és pókot fal fel, akkor 8 polipfej 9 hét alatt hány kiló denevért és pókot eszik meg?
Nem sok kedved van töprengeni. Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-4 KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 8,13) A következõ terem északra van, így arra mész. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Nocsak, mit találtál! 3 fulkcin ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 9,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,12) Északra mész tovább. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 9,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 942.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 3 fulkcin.

m 10 12 8 2122 2112 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,12) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 8,2122) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 2112,5) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 942.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

ftk 1 2 3 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy óriás kétfejû vérfarkas (#290) [aura: 40-es méretû 40-es szintû fog, 40-es vámpirizáció.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+13 méretükre). (-4 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. ( +14 tûzimmunitás, +14 hidegimmunitás, +14 savimmunitás, +14 elkt.immunitás, +14 imm.mérg.gázra.) A tycharonid ellõ egy pengefal varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Az óriás kétfejû vérfarkas 37 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol egy elektromos falat. Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy tûzfalat. Az óriás kétfejû vérfarkas odajön hozzád. Az óriás kétfejû vérfarkas 54 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Az óriás kétfejû vérfarkas ellenáll a varázslatnak. Az óriás kétfejû vérfarkas sebzõdik 48 ép-t a tûzfaltól. Az óriás kétfejû vérfarkas rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+9 ép) Az óriás kétfejû vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy jégcsóva varázslatot. Az óriás kétfejû vérfarkas elkerülte a varázslatot. A tycharonid elmond egy szellemkalapács varázslatot. Az óriás kétfejû vérfarkas 74 ép-t sebzõdik. Az elektromancer elmormol egy villámsújtás varázslatot. Az óriás kétfejû vérfarkast védi rezisztanciája. Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy gyógyító szellõt. Ennek eredményeképp gyógyulsz 33 ép-t. A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! Az óriás kétfejû vérfarkas megtántorodik. Az óriás kétfejû vérfarkas 28 sebzést kap. Megtámadod az óriás kétfejû vérfarkast. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (85 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Elõresuhintasz farkaddal. (72 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (88 ép-t sebeztél). Benyomsz neki bal mancsoddal. (76 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+18 ép). Benyomsz egyet bal mancsoddal. (51 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Az óriás kétfejû vérfarkas rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+9 ép) Méreg: Az óriás kétfejû vérfarkas sebzõdik 32 ép-t. Az óriás kétfejû vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A tycharonid ellõ egy szellemkalapács varázslatot. Az óriás kétfejû vérfarkas 74 sebzést kap. Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy jégcsóva varázslatot. Az óriás kétfejû vérfarkas elkerülte a varázslatot. Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. Az óriás kétfejû vérfarkas sebzõdik 47 ép-t. A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy halál csókját. Az óriás kétfejû vérfarkas sebzõdik 208 ép-t. A kék-vörös atya elmond egy gyógyító szellõ varázslatot. 18 ép-t gyógyított rajtad. Támadod az óriás kétfejû vérfarkast. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (91 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lecsapsz farkaddal. (72 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (85 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Odakensz neki bal mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Az óriás kétfejû vérfarkas téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az óriás kétfejû vérfarkas hörögve elterül.
[A csatában összesen 933 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektromancer: 47/0, a káoszmágus: 273/0, a kék-vörös atya: 48/0, a gnóm útonálló: 0/0, a tycharonid: 202/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 16% jut. Az elektromancer habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet! ( +14 tûzlehelet, +14 jéglehelet, +14 savlehelet, +14 elektr.lehelet, +14 mérg. lehelet.) (-10 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-8 vp.) Az arctalan galetki közelebb jön, hogy támadhasson. Az arctalan galetki rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Félrehajoltál. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Nem talált. Lecsap rád farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A hasadra céloz jobb lábával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Érzed, ahogy gyilkos kontaktméreg hatol beléd. Hasba próbál rúgni bal lábával. Elhibázta. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 398 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 508 aranyat.
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami furcsát, és megeredsz irányába. Ejnye, egy mentális nagyagy kerül az utadba. Ez a bamba teremtmény nem okoz kárt senkiben, de ha balra akarod elkerülni, akkor õ is balra mozog, ha jobbra, akkor jobbra mozog... Sajnos nem tehetsz mást, meg kell semmisítened. Ehhez a szürkeállomány roncsolása képességedet kell használd!
[Szürkeállomány roncsolása próba 12-es küszöbre: sikeres] Brutális manõvered nyomán nem marad más a nagyagyból, csak egy szétterült szürke massza. Szomorú, de legalább elérted a célod, továbbmehetsz!
A semmibõl bukkan elõ egy borzalmas asztrális teremtmény. Szíved kihagy néhány ütemet, amíg felméred irdatlan testét. Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy agyvizsgáló (#443) [aura: 31-es mentális robbanás.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. MZ/X Mentális robbanás -35 PE (-5)100 (+0)110 Agyvizsgáló Agyvihar kudarc (-9)56 (-35)35
2. MZ/X Mentális robbanás -17 PE (-5)95 (-30)80 Agyvizsgáló Sz.áll.roncsolása -30 PE (-2)54 (-17)18
3. MZ/X Agyvihar kudarc (-9)86 (-40)40 Agyvizsgáló Mentális robbanás -40 PE (-5)49 (+0)18
4. MZ/X Sz.áll.roncsolása -30 PE (-7)79 (-20)20 Agyvizsgáló Mentális robbanás -20 PE (-5)44 (-18)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
Hoppá, egyszercsak egy hatalmas, kék asztrállyuk keletkezik alattad, és zuhanni kezdesz lefelé. Itt csak úgy juthatsz vissza, ha pszi csáppal megfogózkodsz, és felhúzod magad!
[Pszi csáp próba 16-os küszöbre: sikeres] Kinyújtasz egy hosszú pszi csápot, és megfogózkodsz vele. Óvatosan húzod fel magad, és kikászálódsz az asztrállyukból. És igen, jól sejtetted! Tényleg egy felszíni varázstárgyra leltél! De vajon hogy került ez ide, az asztráltérbe? Gyorsan magadhoz veszed, és átrántod magaddal a fizikai világba. Csak itt nézegeted meg jobban, mi is a szerzeményed: egy Krugrog mama terítõje! Örömmel teszed el.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 bal mancs szakértelem; [70 TVP-t használtál fel, maradt még 872.]

z 168 30 zenélsz 168. hangszeren 30 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják néhányan az ütemet. Amint befejezed a számot és meghajolsz, az összeverõdött tömeg lelkesen megtapsol, és persze bõséggel adakoznak. (+158 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+4 képességpont.) Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott neked egy energiaitalt!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 842.]
[Automatikus zsákbarakás:] Berakod a zsákba: 1 energiaital.

x 20 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 212. A Birodalom visszavásárolja Biztosrévet Alanortól.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 822.]

e 20 élelemszerzés
Jóllakottságod 196%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 822.]
forduló vége
Megfújsz 2 Ezüstmágusok Kürtjét. Elborít a lélekenergia, élvezed, ahogy a meleg áramlat az arcodat simogatja (+10 képességpont.) Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2011 sebzést okoztál, és 312 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 28 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 822 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1419 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


MZ/X, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: katonák szintje (12. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: tapasztalt kalandmester (14.00). Ez a 441. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 28 (32) / 21.92
[2] IQ: 26 (34) / 2.14
[3] ügyesség: 17 (28) / 3.63
[4] egészség: 21 (32) / 4.60
[5] mágia: 19 (23) / 13.15
[6] gyorsaság: 30 (40) / 2.71
[9] Méret/ép: 365 (399) / 399
Min. méret: 318
Barlangméret: 364
PONTJAID
Varázspont: 395 / 171
Képességpont: 58 / 14%
Hõsi pont: 1217 (40)
Tám.bónusz: 25%
Véd.bónusz: 60%
Galetki erõ: 2283 / 1132
Hírnév : 6988
Jóllakottság: 196%
Életkor: 20 / 25
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 363 (1)
Galetki gyõzelmek: 155 (0)
Torzsz. csaták: 3887 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 3247 (5)
Leölt torzszülött: 6021 (7)
Pszi csaták: 446 (2)
Pszi gyõzelmek: 209 (2)
Ájulások száma: 457 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sebezhetetlen (65)
Speciális képességeid:
+57 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass a klánépületbe úgy, hogy nincs szolgád. 2.) Kapj 5 alkalommal méretnövekedést az Õsök Csarnokában. [számláló: 2] 3.) Hozz egy császári dekrétumot.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 4 (10) / 0 [13] elektr.lehelet: 20 (26) / 18.63 [15] regeneráció: 13 / 0
[16] tüskés bõr: 30 (33) / 0.45 [18] tûzimmunitás: 10 (12) / 1.64 [19] hidegimmunitás: 17 (19) / 0.67
[20] savimmunitás: 17 (25) / 0.78 [21] elkt.immunitás: 23 (25) / 0.28 [22] imm.mérg.gázra: 9 (17) / 0.01
[23] imm.ktkt.méreg: 22 (31) / 0.90 [24] rezisztencia: 33 (37) / 0.47 [25] bûz: 39 / 0.63
[26] lõfegyver: 18 (25) / 3.60 [27] imm. méregre: 0 (10) / 0 [34] párbajozás: 5 / 2.28
[35] inimícia: 0 (3) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 (12) / 0.63 [46] csapdaészlelés: 13 / 4.69 [47] zárnyitás: 15 / 5.30
[48] mászás: 15 / 4.38 [49] rugalmasság: 15 / 1.20 [50] meggyõzõkészség: 11 (15) / 0.93
[51] transzformáció: 8 / 0.18 [52] auraészlelés: 19 / 12.11 [53] ékszerészet: 20 / 7.84
[54] kereskedelem: 12 / 4.64 [55] szívósság: 40 / 1.03 [56] varázsitalfõzés: 10 / 3.22
[57] gyógynövények: 17 / 8.58 [58] nyomkeresés: 10 / 5.66 [59] vezetõkészség: 39 / 1.09
[60] pszi támadás: 21 / 0.84 [61] pszi energia: 22 / 16.02 [62] lopás: 11 / 0.42
[63] éberség: 13 (17) / 6.57 [64] átokszórás: 37 / 4.51 [65] álcázás: 8 / 7.31
[66] lopakodás: 10 / 3.28 [67] régészet: 21 / 2.08 [68] zene: 15 / 1.18
[69] tanulás: 26 / 24.34 [70] idézés: 27 / 0.34 [71] javítás: 15 / 13.56
[72] építés: 5 / 1.21 [73] felderítés: 13 / 7.81 [74] vitalitás: 9 (14) / 6.54

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 30 (31) / 0.50 [101] szakért.: 23 / 0.53 [102] rothasztás: 20 (22) / 0  
farok [103] méret: 30 (31) / 0.82 [104] szakért.: 22 / 19.47 [105] paraliz.méreg: 20 (22) / 0  
fog [106] méret: 30 (31) / 0 [107] szakért.: 22 / 7.43 [108] kontaktméreg: 20 (22) / 0  
bal mancs [109] méret: 30 (31) / 24 [110] szakért.: 22 / 0.06 [111] vámpirizáció: 34 (36) / 0  
bal mancs [112] méret: 19 (20) / 0 [113] szakért.: 20 / 13.60 [114] sebzõ méreg: 30 (32) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 10 / 0.41 [130] agyvihar: 21 (22) / 5.35 [147] alkímia: 1 (2) / 0
[26] annihiláció: 30 (31) / 5.23 [36] csábmosoly: 1 / 0 [42] csendvarázs: 12 / 0.41
[149] dimenziókapu: 5 / 0.30 [37] egokínzás: 1 / 0 [143] elektromos fal: 13 (14) / 10.29
[11] elektromos kéz: 25 (26) / 9.78 [41] elemek parancsa: 1 (2) / 0 [189] elemek uralma: 15 (16) / 10.53
[49] elemi védelem: 10 (11) / 2.80 [48] ellenáll.megtörése: 6 / 4.14 [24] energiafolyam: 25 (26) / 10.14
[10] energiatüske: 7 (8) / 0.13 [156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 8 / 2.38
[152] felejtés: 8 / 0.06 [18] földelem idézése: 13 (14) / 3.19 [172] gázpajzs: 11 / 0.46
[40] gigaököl: 1 (2) / 0 [204] gondolatolvasás: 5 / 0.07 [17] gránitbõr: 32 / 2.92
[269] h.látó vérkutya észlelés: 1 / 0 [13] jégcsóva: 7 (8) / 0.12 [15] jégpajzs: 10 (11) / 0.62
[21] jégvihar: 1 (2) / 0 [163] kineport: 1 (2) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 10 / 4.24
[27] kisebb gyógyítás: 25 / 11.14 [146] kontakt.õseiddel: 14 / 13.47 [294] kristályfókuszálás: 1 (2) / 0
[158] láth. észlelése: 7 / 0.06 [157] láthatatlanság: 8 / 0.18 [25] lávafolyam: 1 (2) / 0
[165] manafókuszálás: 10 (11) / 0.32 [35] mágiatörés: 1 / 0 [162] mágikus csapda: 6 (7) / 0.07
[129] mentális robbanás: 16 (17) / 10.77 [208] nagyobb tárgyvédelem: 1 (2) / 0 [28] óriáserõ: 26 / 5.89
[38] parancs: 14 / 2.04 [133] pszi acéltorony: 10 (11) / 4.79 [128] pszi csáp: 17 (18) / 0.90
[169] savcsapás: 16 (17) / 4.66 [171] savpajzs: 10 / 0.28 [151] sárkánylehelet: 13 (14) / 3.03
[30] sorvasztás: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 17 (18) / 1.32 [159] szellemidézés: 1 / 0
[176] szélpajzs: 17 / 2.36 [188] sziklaerõ: 24 (25) / 2.86 [150] tárgyvédelem: 8 (9) / 7.02
[167] tombolás: 7 / 3.44 [132] tudati méreg: 26 (27) / 1.97 [19] tûzfal: 1 (2) / 0
[12] tûzgolyó: 6 (7) / 0.24 [16] tûzpajzs: 10 (11) / 1.06 [14] vakító fény: 10 (11) / 2.14
[170] villámpajzs: 1 (2) / 0 [22] villámsújtás: 17 (18) / 1.50 [194] vízlélegzés: 6 (7) / 0.07

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 26 annihi 11 elektr 24 energi 169 savcsa 76          

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (17).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] elektromancer 86/87 96% 190% 11 / 5.39 harcol
[2] káoszmágus 80/80 123% 126% 9 / 6.65 harcol
[3] kék-vörös atya 57/57 102% 161% 8 / 1.18 harcol
[4] gnóm útonálló 56/56 150% 167% 4 / 0.04 harcol
[5] tycharonid 106/106 156% 120% 5 / 1.07 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
p
ism 3
vd
2. Makró
v 176
v 188
v 189
v 154
3. Makró
ism 5
p
4. Makró
ism 5
p
ism 5
vd
5. Makró
ftk 1 2 3
z 168 30
x 20
e 20

HARCI PROGRAMOD
19: Közelharc támadás ha ellf. 1045. képessége 1 v. több. Prioritás: 206.
1: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 200, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége
3: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 201, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége
5: óriásnövés itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 202, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha ellf, nincs galetki nem sebzi (232) képessége és ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége
7: tárgyvédelem v.var. ha ellf. 206. képessége 1 v. több, Prioritás: 204, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
9: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 205, és ha ellf. 17. képessége 0 v. több, és ha ellf. 1017. képessége 0 v. több, és ha ellf. 16. képessége 0 v. több.
11: elektr.lehelet használata ha ellf, képessége: eltalálhatatlan (237) Prioritás: 205, és ha ellf. 17. képessége 0 v. több, és ha ellf. 1017. képessége 0 v. több, és ha ellf. 16. képessége 0 v. több.
13: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 7 v. több, Prioritás: 203, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
15: gránitbõr v.var. ha ellf. 26. képessége 3 v. több, Prioritás: 215, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
17: energiafolyam t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 217, és ha 3 vagy több ellenfél van, és ha ellf. képessége: eltalálhatatlan (237)
20: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #333, Prioritás: 240, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
22: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #333, Prioritás: 240, és ha 1 vagy több ellenfél van.
24: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #333, Prioritás: 240, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
26: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #442, Prioritás: 252, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
28: óriáserõ v.var. ha ellenfeled #442, Prioritás: 252, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
30: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #365, Prioritás: 255, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: tektonikus kvatáns (#216), tektonikus atka (#217), manapoid figyelõ (#226).
1901: vörös fivér (#348), tûzlángocska (#329), repkedõ pöfeteg (#333), kék fivér (#347), õselementál fatty (#288).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 9 27; VI erõ:150% ép:20%; PV 4 7 5; PSZ 69 55 46; TT 5; HE 1; PT 3; I 50 0 50 63 75; HU 13 3 500 20;

SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (2 forduló múlva változtasd meg a specializációt, hogy a küldetés teljesüljön.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 8.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #24 (7. épület), #27 (8. épület), #34 (9. épület), #446 (440. forduló), #249 (440. forduló), #338 (439. forduló), #444 (426. forduló), #273 (426. forduló), #388 (427. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd lovagi csizmája (#15525) * 1 a kígyó fekete pikkelyvértje (#19020) * 1 a remete arany fejpántja (#12359)
1 a tökéletesség csillogó fejpántja (#21808) * 1 a tökéletesség díszes köntöse (#21853) * 1 tükörkarvédõ (#773)
* 1 xenóbõr pajzs (#614) 1 Zu'lit fekete csizmája (#37572)

Ékszerek, kincsek
* 2 a Becsület gyûrûje (#506) * 1 a sün malachitgyûrûje (#25077) 3 a szakács üstje (#192)
* 2 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) * 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) * 1 a tolvaj malachit fülbevalója (#9359)
1 a tûz malachitgyûrûje (#22377) * 1 a vitalitás gyûrûje (#470) * 1 adamantit karkötõ (#377)
31650 arany (#1) 2 arany orgling fétis (#296) * 1 az Érzés Amulettje (#774)
1 az óriás aranyozott nyaklánca (#8833) * 1 Banyapók gyûrûje (#601) 1 bronz amulett (#1198)
2222 drágakõ (#2) * 1 elementáris karkötõ (#348) 5 ezüst xenó embléma (#505)
1 gyémántamulett (#399) 1 helytartói pecsétgyûrû (#507) 1 keresztszimbólum (#1213)
2 kristályamulett (#130) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) * 1 opilíchium gyûrû (#298)
12 orgling fétis (#269) 3 õsgyémánt (#237) * 2 quwarg amulett (#275)
1 roxati üvegszem (#580) 1 smaragd életkõ (#306) 1 topáz melltû (#423)
2 Ugnothroa talizmánja (#602) 6 uthanax talizmán (#335)

Felszerelés
1 a jóllakottság tükre (#775) 3 agyag tárgyformázó (#720) 1 arany relikformázó (#734)
2 arany tóken (#764) 154 aranydukát (#437) 1 az Univerzum szilánkja (#708)
4 bíborszínû medál (#512) 2 bronz relikformázó (#732) 5 ezüst tóken (#763)
2 Ezüstmágusok Kürtje (#538) 48 fekete dukát (#218) 1 feneketlen zsák (#643)
1 garling kristály (#209) 1 gyémánt tókenszilánk (#767) 1 Harcosok Könyve (#535)
3 hebrencs csapda (#582) 1 idõkristály (#219) 2 kerek korsó (#520)
2 kincskeresõ kisködmön (#519) 4 kötél (#128) 1 kristályos fém (#530)
2 Krugrog mama terítõje (#517) 2 legendás tóken (#606) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 lezárt könyvecske (#526) 4 Maahradam gyöngye (#596) 1 mágikus apparátus (#414)
48 mágikus védõruha (#341) 1 mandolin (#19) 1 márvány tárgyformázó (#721)
5 molitár dob (#168) 1 Morgan pálcája (#511) 2 orvosságos zacskó (#590)
1 õskõ (#8) 1 platina kaszinóbérlet (#762) 6 sáfránykõ (#444)
1 TVoreP köve (#772) 1 Zarknod Szeme (#536)

Fegyverek
1 a védekezés hosszú lándzsája (#4933) 1 az óriás fogazott kardja (#8968) 1 katonai rombolóíj (#420)
2 kõbalta (#18) 1 kõmûves kalapács (#250) 2 legendás tõr (#413)
* 1 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) 2 rozsdás kard (#131) 1 rubin mágusbot (#261)
1 vívótõr (#1303)

Egyéb kacatok
5 duzzadt xenópete (#479) 1 xenópete (#278)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 4 kötél (#128), 1 mandolin (#19), 1 õskõ (#8), 58 drágakõ (#2), 1 keresztszimbólum (#1213), 1 bronz amulett (#1198), 1 a tökéletesség csillogó fejpántja (#21808), 1 a tûz malachitgyûrûje (#22377), 1 az óriás fogazott kardja (#8968), 1 vívótõr (#1303), 1 Krugrog mama terítõje (#517), 254 arany (#1), 1 energiaital (#82), 1 õsmana itala (#84), 3 féregtüske (#42), 2 pirgamit (#152), 1 méregellenállás itala (#51), 3 fulkcin (#45), 1 tõzeg (#468).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a lich rövid tõre (#12102), 1 aranyozott fülbevaló (#1258), 1 nehéz nyílpuska (#1287), 1 a villám ezüst nyaklánca (#23682), 1 kõrisfa íj (#1273), 1 gyalogos lándzsa (#1332), 1 a hatalom rövid tõre (#7152), 1 harci nyílpuska (#1288), 1 átlátszó köntös (#1152), 1 ezüst fejpánt (#1107), 1 az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312), 1 díszes sisak (#1079).

FENEKETLEN ZSÁK


Varázsitalok és füvek
32 bajnokok itala (#62) 2 bohócmolad fõzet (#107) 1 bolondok itala (#95)
38 bosszantás itala (#81) 50 csapdaészlelés itala (#65) 42 csótányláb (#25)
20 ehorapin (#44) 75 elfu moha (#33) 43 elonotichlan (#31)
42 energiaital (#82) 9 fehér gyógyital (#50) 64 féregtüske (#42)
1 fiatalság itala (#96) 13 fulkcin (#45) 3 gránitbõr itala (#110)
76 gyilkos boróka (#27) 30 hatalom bíbor itala (#77) 27 hatalom kék itala (#58)
94 hónakkupók (#30) 394 hõsiesség itala (#52) 67 immunitás itala (#71)
1 javítás itala (#108) 37 kalmárok itala (#66) 22 kék manaital (#75)
36 kihívás itala (#68) 43 kincskeresés itala (#64) 89 liánvirág (#24)
6 lila manaital (#83) 4 lordok itala (#90) 67 mágiaellenállás (#76)
82 mátekel gomba (#21) 21 méregellenállás itala (#51) 58 mézfû (#29)
76 mitulen fû (#20) 3 morfinder fõzet (#105) 53 muskil (#37)
36 narancs gyógyital (#80) 51 nekrofun bimbó (#43) 10 óriásnövés itala (#60)
1 õsmágus szájvize (#69) 7 õsmana itala (#84) 100 parafû (#41)
52 pontosság itala (#72) 113 ragálygomba (#26) 96 rémcserje (#34)
41 sárga gyógyital (#61) 107 sárkányvirág (#32) 1 sebezhetetlenség itala (#93)
70 sötét mák (#23) 91 szemani gomba (#36) 100 tejfonál (#28)
70 tokin kaktusz (#40) 1 tûzlehelet itala (#53) 30 üvegcse (#14)
3 vadászok itala (#92) 34 védelem itala (#59) 107 velparaj (#35)
19 villámlehelet itala (#56) 92 waarkin (#38) 114 winropu moha (#22)
76 xita uborka (#39) 9 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
13 asztrálesszencia (#154) 97 barna manakõ (#149) 9 bíbor golyó (#396)
2 bolhedor szárny (#15) 20 bronz korong (#297) 10 csámcsogó fog (#443)
15 csöpögõ csáp (#334) 66 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141)
23 elementális kõzet (#427) 14 fókuszrubin (#337) 60 gólemagyag (#330)
20 húsevõ bibe (#151) 59 káoszkígyó pikkely (#230) 1 khazdar taréj (#268)
23 kõtroll szem (#274) 21 krakolich csont (#397) 27 kristályfatty por (#403)
11 maerju koponya (#336) 17 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 21 nordkristály (#146) 241 õsi relikvia (#17)
10 õspók pete (#331) 9 patkányfog (#270) 34 pirgamit (#152)
12 pöfeteg fül (#432) 8 ratifikátor agy (#236) 2 sárga gömb (#136)
37 smaragd esszencia (#229) 41 szirénhaj (#293) 7 szkritter kitinpáncél (#467)
56 szójer csáprágó (#231) 27 szuvas cápafog (#416) 9 tõzeg (#468)
2 tricix pete (#565) 1 wobramung szív (#469) 1 xorex fûszer (#329)
69 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.