Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 11:03:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7312-231

Karakterszám: 7312 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 231 Játékhét: 929
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 195
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. szept. 9. 12h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2017. szept. 10.

E-mail!

ERRAX-DE-LATA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11669.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]

kno 20 8 21 8 22 8 20. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a savimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a savimmunitás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot az imm.mérg.gázra harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az imm.mérg.gázra szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]

t 6 52 6. szakértelem tanulása 52 TVP-ért
Szomszédod épp a célbalövést gyakorolja. Megkéred, hogy rád célozzon, te pedig megpróbálsz félreugrani a lövedékek elõl. Egész jól megy!
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

z 168 50 zenélsz 168. hangszeren 50 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik. A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+127 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+3 képességpont.) Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott neked egy a tökéletesség bíbor láncingét!
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

h 14 25 27 35 39 14. tárgy használata
Az alapanyagokat berakod egy üvegcsébe, vizet öntesz hozzá, és tûz fölött melegítve, lassan kevergeted az egészet. Sikeresen legyártottál 1 szürke színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez dohu fõzet. [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

be 20 meglátogatod a 20. épületet
Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt szellem fogja megadni: egy áttetszõ, egy fehér, egy félelmetes, egy huhogó és egy õsi. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! Az áttetszõ szellem a következõt mondja: A szám nem osztható hárommal. A füledbe súgja még, hogy a félelmetes szellem hazudik. Egy aprócska információt a fehér szellem is ad: A második számjegy lehet 2, 3, 5, 8 vagy 0. És még hozzáfûzi, hogy a huhogó szellem és az õsi szellem között van hazudós. Valószínûleg a félelmetes szellem ugyanezt mondaná. A félelmetes szellem ezt mondja: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb. Még azt is megemlíti, hogy az õsi szellem és az áttetszõ szellem állításai mindig ellentétesek. A huhogó szellem így szól: Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy az áttetszõ szellem és a fehér szellem mindig egyetértenek. Azt mondja az õsi szellem: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. Elárulja még azt is, hogy hallotta, amikor a fehér szellem azt mondta, hogy a félelmetes szellem hazudik. A legvégén a remete is mond valamit: A válasz egy páros szám.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 35 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 3 szárazföldi cápa (#351). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 xenomorf bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Az 1. xenomorf bébit célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (6 találattal 238 sebzést okoztál.) Az 1. xenomorf bébi halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. xenomorf bébi máris elõtted terem! A 2. xenomorf bébi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -6 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség csontmaszkját. Kudarcot vall. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. xenomorf bébit. Elõrerúgsz jobb lábaddal. (1 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (41 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Elkerülte. A 2. xenomorf bébi rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -6 vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a harcos fekete csizmáját. Sikerrel járt. Regenerálsz (+8 ép) Mérgezõdik: A 2. xenomorf bébi 34 ép-t sebzõdik. A 2. xenomorf bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A 2. xenomorf bébit próbálod megsebezni. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (9 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod megmarni. Félrehajolt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A 2. xenomorf bébi rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -6 vastag bõr.) Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (31 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -2 vastag bõr.) Harapni próbál fogával. (33 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sólyom övét. Sikerrel járt. Regenerálsz (+8 ép) Méreg hatás: A 2. xenomorf bébi sebzõdik 34 ép-t. A 2. xenomorf bébi regenerálódik.
[A csatában összesen 320 sebzést okoztál, és 172 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Úgy látszik, még nem vagy elég tapasztalt ehhez az ellenfélhez. Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-3 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

be 3 154 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Közlöd, hogy a 154. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 40 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a kisebb erõpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+1% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 32 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, parittya (#10) 9 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, kõbalta (#18) 4 ap, mandolin (#19) 64 ap, kötél (#128) 16 ap, khaldoran öv (#137) 48 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, díszes villámöv (#177) 112 ap, aranyozott villámöv (#182) 160 ap, pikkelypáncél (#223) 48 ap, lelakatolt ládikó (#310) 480 ap, vas lemezpáncél (#1001) 138 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 205 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 61 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 109 ap, könnyû láncing (#1031) 113 ap, bíbor láncing (#1032) 172 ap, ezüst láncing (#1033) 257 ap, bõr mellvért (#1046) 99 ap, bronz mellvért (#1047) 157 ap, kerek pajzs (#1061) 36 ap, nagy pajzs (#1062) 76 ap, vassisak (#1076) 36 ap, szárnyas sisak (#1077) 76 ap, szarvas sisak (#1078) 142 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 61 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt (#1107) 61 ap, csillogó fejpánt (#1108) 122 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 61 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 55 ap, díszes köpeny (#1138) 115 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, könnyû íj (#1271) 36 ap, hosszú íj (#1272) 76 ap, csonttõr (#1301) 23 ap, görbekard (#1316) 36 ap, hosszúkard (#1317) 76 ap, fogazott kard (#1318) 142 ap, lovagi kard (#1319) 228 ap, barbár lándzsa (#1331) 36 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 76 ap, hosszú lándzsa (#1333) 142 ap, az erõ vassisakja (#1526) 192 ap, az egészség csontmaszkja (#2892) 299 ap, a védekezés szarvas sisakja (#4678) 497 ap, az élet kék köpenye (#5187) 293 ap, az élet könnyû íja (#5321) 192 ap, a titán átlátszó köntöse (#5652) 359 ap, a titán kõamulettje (#5696) 230 ap, a gladiátor díszes pikkelyvértje (#5967) 407 ap, a gólem átlátszó köntöse (#8352) 359 ap, a mágus ezüst fejpántja (#10107) 359 ap, a merénylõ kerek pajzsa (#10961) 243 ap, a harcmûvész díszes fejpántja (#13706) 230 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 230 ap, a sas lovagi lemezpáncélja (#15852) 503 ap, a sas csontmaszkja (#15942) 359 ap, az elefánt ezüst fejpántja (#16407) 359 ap, az elefánt csontamulettje (#16497) 359 ap, a torony díszes fejpántja (#18206) 230 ap, a tökéletesség bíbor láncinge (#21732) 529 ap, a tökéletesség csontmaszkja (#21792) 418 ap, a tökéletesség rövid tõre (#22002) 418 ap, a tökéletesség görbekardja (#22016) 347 ap, a tûz barbár lándzsája (#22481) 140 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 240 ap, a jég hosszú íja (#22872) 255 ap, a jég hosszúkardja (#22917) 255 ap, az enyészet bronz mellvértje (#23097) 336 ap, a villám vassisakja (#23576) 140 ap, a villám csontamulettje (#23697) 240 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 126 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 126 ap, a méreg görbekardja (#24266) 140 ap, a méreg gyalogos lándzsája (#24282) 255 ap, a sün bronz mellvértje (#24897) 336 ap, a teknõs vas lemezpáncélja (#25301) 241 ap, a teknõs könnyû pikkelyvértje (#25316) 165 ap, a szalamandra bíbor láncinge (#25782) 351 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 249 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 165 ap, a yeti ezüst fejpántja (#26307) 240 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 126 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 122 ap, a yeti könnyû nyílpuskája (#26486) 165 ap, a sav lovagi lemezpáncélja (#26652) 384 ap, a sav bõr mellvértje (#26696) 203 ap, a sav kõamulettje (#26846) 126 ap, a légzés vassisakja (#27626) 140 ap, a légzés csillogó fejpántja (#27658) 407 ap, a légzés csontamulettje (#27747) 240 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 63 ap, a légzés görbekardja (#27866) 140 ap, az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 240 ap, a bûz csillogó fejpántja (#29008) 407 ap, a bûz sárga öve (#29067) 234 ap, a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 249 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

ee 7 27177 6012 25753 29141 1227 sok-sok eladás

[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 15 sziklarepeszt 30 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 9 törpe pikkelyvértet 153 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod az elektromosság szárnyas sisakját 93 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a gladiátor nagy pajzsát 136 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod a szalamandra elit lemezpáncélját 211 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 11 hamis arany lapul!
Eladod a bûz malachit karkötõjét 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 malachitgyûrût 22 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

ee 224 1316 1301 28301 25181 132 sok-sok eladás
Eladsz 11 törpe baltát 22 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 3 görbekardot 39 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 2 csonttõrt 16 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod az angyalok csonttõrét 46 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a sün barbár lándzsáját 51 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 17 ében tündekardot 238 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 12 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

ftk 1 2 4 felszíni tárgy kutatása
Visszamész a barlangodba. [Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy tektonikus kvatánst, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy tektonikus kvatáns (#216).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tektonikus kvatánst célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (2 találattal 77 sebzést okoztál.) Salétrom mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. A tektonikus kvatáns 28 sebzést kap. A tektonikus kvatáns mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy isteni haragot. Sebzõdsz 34 ép-t. Salétrom ellenáll a varázslatnak. Kökörcsin 29 ép-t sebzõdik. Zsarátnok 17 sebzést kap. Kökörcsin megközelíti a tektonikus kvatánst. Kökörcsin a tektonikus kvatánst támadja. Zsarátnok a tektonikus kvatánst támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Salétrom létrehoz egy energiatüske varázslatot. A tektonikus kvatáns 28 ép-t sebzõdik. A tektonikus kvatáns elmormol egy isteni harag varázslatot. Sebzõdsz 31 ép-t. Salétrom ellenáll a varázslatnak. Kökörcsin 32 ép-t sebzõdik. Zsarátnok 14 sebzést kap. A tektonikus kvatáns felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a tektonikus kvatánst. Célozni próbálsz jobb lábaddal. (2 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (40 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz jobb csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A tektonikus kvatáns halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 56/0, Kökörcsin: 39/61, Zsarátnok: 26/31.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 27%. Viszed, ami mozdítható: egy csatos öv, 45 arany és 2 hamis arany. Hmm, talán enni kéne. Falni kezdesz. (+14% jóllakottság.) Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetkit célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (6 találattal 213 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Az arctalan galetki összerogy. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 213 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy Krugrog mama terítõje!
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél bûz tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Sajnos még csak nem is ismered ezt a szakértelmet. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[66 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (447. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. [aura: 18-as tudati kohézió.] A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, org.lázadás emlékérme, orgling fétis, platina nadrág, Fairlight sipkája, a pók smaragdgyûrûje, az Érzés Gyûrûje, ében nyílpuska, aréna kvazár érme, a mentát gyöngye, quwarg amulett, sárkányamulett, gyémánt pszi váll-lap, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja, Noxoth csizmája, xenomorf csuklópánt, kék mutációs gyûrû, óriás fülbevaló, mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, xenóbõr karkötõ, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, Tlyxcet pajzs, Noxoth karkötõje. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+18% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a sötét elf íjász. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Vulcano, egy vörös, lángoló hajú, szikrázó szemû, forróvérû, lobbanékony nõ. [aura: 1-es csendvarázs.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. Felszerelése: Xantin ezüstöve, az elfek hosszú íja, a tûz szárnyas sisakja, a bûz csonttõre, a tûz ónixgyûrûje, a titán rövid tõre, a tûz csepp fülbevalója, a tûz ezüst fülbevalója, a tudás zafírja, a tûz kék köpenye, a káosz irtózatos lándzsája, a regenerálódás ónix karkötõje, kék mutációs gyûrû, a teknõs vaspajzsa, vörös karkötõ, a tûz márványgyûrûje, a tûz díszes pikkelyvértje, a tûz fekete csizmája, a káosz lüktetõ karkötõje, a bûz gyalogos lándzsája, arany orgling fétis, a gladiátor díszes karkötõje, galetki érdemérem, orgling fétis, a tûz fényes szimbóluma. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Vulcano mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Vulcano által meséltekbõl, megtudod, mi az a sörtés oprasszum. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (497. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Llys Meldryn, egy ruganyos mozgású, sötét, átható tekintetû, forradásos arcú férfi. [aura: ékszerészet: 4.] A Katonák klánjának kapitány rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: cseppkõ gyûrû, az egyensúly gyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a bûz gyalogos lándzsája, a rend köve, az ellenállás vívótõre, a villám díszes karkötõje, a mentát díszes köntöse, ozin fülkarika, a bénaság fülbevalója, a gladiátor gyalogos lándzsája, görényfarok, a bûz keresztszimbóluma, a villám ezüst nyaklánca, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó vaspajzsa, a villám malachitgyûrûje, a villám fekete csizmája, a sebesség ezüst nyaklánca, a tolvaj kõrisfa íja, a bûz fogazott kardja, az ügyesség lovagi lemezpáncélja, a tökéletesség díszes karkötõje, platina villámöv, az ellenállás márványgyûrûje, a villám szárnyas sisakja. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Llys Meldryn pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az orgling birkózó. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

ism 9 a következõ parancs ismétlése 9 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (394. kaland, összköltsége 35 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mézfû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: méret: 86.] és egy orgling fattyú (#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, az orgling fattyút lövöd. (5 lövéstõl 223 ép-t sebzõdött.) Az orgling fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan. Salétrom elmond egy energiatüske varázslatot. Az orgling varázsló sebzõdik 26 ép-t. Az orgling varázsló elõhív egy savhurrikán varázslatot. Nem hat rád. Salétrom ellenáll a varázslatnak. Kökörcsin 26 ép-t sebzõdik. Kökörcsin kileheli lelkét. Zsarátnok az orgling varázslót támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Salétrom varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét. Az orgling varázsló 28 ép-t sebzõdik. Az orgling varázsló ellõ egy gigaököl varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod az orgling varázslót. Támadod az orgling varázslót. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (1 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (40 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+8 ép). Az orgling varázsló hörögve elterül.
[A csatában összesen 272 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 54/0, Kökörcsin: 0/26, Zsarátnok: 20/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+5%). Szolgáidnak is jut 43%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy orgling fétis és egy xenópete. Zsarátnok eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 nyálkacsiga (#199), egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A quwarg behemótot célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (6 lövéstõl 195 ép-t sebzõdött.) A quwarg behemót holtan terül el. Salétrom elmond egy energiatüske varázslatot. Az 1. nyálkacsiga sebzõdik 24 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a quwarg élõsködõ elmormol egy tudatrombolást. Salétrom rezisztálja. Kökörcsin az 1. nyálkacsiga irányába megy. A 2. nyálkacsiga közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. nyálkacsiga megközelíti Kökörcsint. Kökörcsin és az 1. nyálkacsiga egymással harcolnak. Az 1. nyálkacsiga kileheli lelkét. A 2. nyálkacsiga rád veti magát. Odacsap neked nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Zsarátnok a quwarg élõsködõt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ elõhív egy tudatrombolás varázslatot. Salétromot védi rezisztanciája. Magában motyogva, Salétrom létrehoz egy energiatüskét. A 2. nyálkacsiga 25 sebzést kap. A 2. nyálkacsiga megidézi a 3. nyálkacsigát. Kökörcsin megközelíti a 3. nyálkacsigát. A 2. nyálkacsigát próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (13 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (40 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lecsapsz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). A 2. nyálkacsiga holtan terül el. Kökörcsin és a 3. nyálkacsiga egymással harcolnak. A 3. nyálkacsiga holtan terül el. Zsarátnok a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ hörögve elterül.
[A csatában összesen 280 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 49/0, Kökörcsin: 97/0, Zsarátnok: 47/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut 59%. Elrakod a zsákmányt, ami 77 arany és 3 hamis arany. Zsarátnok táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Ismét tanultál valamit: +1 felderítés; [13 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (382. kaland, összköltsége 25 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy kõtroll (#196) [aura: ügyesség: 4.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod a kõtrollt az ében nyílpuskával, és lõsz. (6 találattal 197 sebzést okoztál.) A kõtroll hörögve elterül.
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 0/0, Kökörcsin: 0/0, Zsarátnok: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 23% jut. Viszed, ami mozdítható: egy kõtroll szem. Uzsonnaidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+12% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (363. kaland, összköltsége 5 TVP.) Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy pokolpatkány (#195) [aura: gyorsaság: 9.] és 2 nyálkacsiga (#199) [aura: 8-as méretû 20-as szintû nyelv.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd a pokolpatkányt. (6 lövéstõl 244 ép-t sebzõdött.) A pokolpatkány holtan terül el. Salétrom ellõ egy energiatüske varázslatot. Az 1. nyálkacsiga 28 sebzést kap. Az 1. nyálkacsiga megidézi a 3. nyálkacsigát. Kökörcsin elindul a 2. nyálkacsiga felé. A 2. nyálkacsiga elindul Kökörcsin felé. Kökörcsin és a 2. nyálkacsiga egymással harcolnak. A 2. nyálkacsiga halálhörgés közepette a földre zuhan. Zsarátnok és a 3. nyálkacsiga egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Az 1. nyálkacsigát célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (6 lövéstõl 309 ép-t sebzõdött.) Az 1. nyálkacsiga kileheli lelkét. Néhány rövid kézmozdulat után Salétrom létrehoz egy energiatüske varázslatot. A 3. nyálkacsiga sebzõdik 26 ép-t. A 3. nyálkacsiga megidézi a 4. nyálkacsigát. Kökörcsin megközelíti a 4. nyálkacsigát. Kökörcsin és a 4. nyálkacsiga egymással harcolnak. A 4. nyálkacsiga holtan terül el. Zsarátnok a 3. nyálkacsigát támadja. A 3. nyálkacsiga halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 344 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 54/0, Kökörcsin: 110/0, Zsarátnok: 42/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak 45% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy patkányfog, 42 arany és 3 hamis arany. Salétrom táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: 1-es idézés.] és egy orgling fattyú (#198) [aura: méret: 90.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az orgling fattyút célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz. (6 találattal 275 sebzést okoztál.) Az orgling fattyú holtan terül el. Salétrom a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! Az orgling varázsló 23 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette az orgling varázsló elmormol egy savhurrikánt. 19 ép-t sebzõdtél. Salétromot védi rezisztanciája. Kökörcsin 21 ép-t sebzõdik. Kökörcsin az orgling varázsló irányába megy. Kökörcsin az orgling varázslót támadja. Zsarátnok az orgling varázslót támadja. Az orgling varázsló kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 23/0, Kökörcsin: 43/21, Zsarátnok: 24/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 43% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy orgling fétis, 41 arany és 3 hamis arany. Zsarátnok kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy smaragd ragadozó (#191).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Errax-De-Lata Tudati méreg +4 méreg (-6)59 (-35)35 Smaragd ragadozó Mentális robbanás -35 PE (-9)131 (-4)71
2. Errax-De-Lata Pszi csáp +14 PE (-3)56 (+14)49 Smaragd ragadozó Mentális robbanás kudarc (-9)122 (-18)53
3. Errax-De-Lata Pszi csáp +14 PE (-3)53 (-22)27 Smaragd ragadozó Agyvihar -36 PE (-13)109 (-18)35
4. Errax-De-Lata Pszi csáp +14 PE (-3)50 (-22)5 Smaragd ragadozó Agyvihar -36 PE (-13)96 (-18)17
5. Errax-De-Lata Pszi csáp +7 PE (-3)47 (+4)9 Smaragd ragadozó Pszi acéltorony -3 PE (-11)85 (-11)6
6. Errax-De-Lata Pszi csáp +7 PE (-3)44 (+4)13 Smaragd ragadozó Pszi acéltorony -3 PE (-11)74 (-6)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+39% pszi támadás, +39% pszi energia.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (307. kaland, összköltsége 10 TVP.) Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy zafír kaletrich (#177).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd a zafír kaletrichet. (6 lövéstõl 153 ép-t sebzõdött.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) A zafír kaletrich holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 0/0, Kökörcsin: 0/0, Zsarátnok: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%). Szolgáidnak is jut 30%. Összegyûjtöd a "kincset": 43 arany és 2 hamis arany. Salétrom az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura: IQ: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ében nyílpuskával meglövöd az 1. xenomorf csecsemõt. (5 lövéstõl 216 ép-t sebzõdött.) Az 1. xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Néhány rövid kézmozdulat után Salétrom létrehoz egy energiatüske varázslatot. A 2. xenomorf csecsemõ sebzõdik 29 ép-t. A 2. xenomorf csecsemõ megközelíti Zsarátnokot. Kökörcsin elindul a 2. xenomorf csecsemõ felé. Zsarátnok a 2. xenomorf csecsemõ felé mozog. A 2. xenomorf csecsemõ és Zsarátnok egymással harcolnak. Zsarátnok holtan terül el. Kökörcsin és a 2. xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Salétrom létrehoz egy energiatüske varázslatot. A 2. xenomorf csecsemõ 28 ép-t sebzõdik. Megindulsz a 2. xenomorf csecsemõ felé. Már ott is vagy! Megtámadod a 2. xenomorf csecsemõt. Rúgsz jobb lábaddal. (7 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Pofádat nagyra tátva harapsz. (45 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). A 2. xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Salétrom: 57/0, Kökörcsin: 42/0, Zsarátnok: 0/61.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak is jut 51%. Elteszed a zsákmányt, ami 42 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 10% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.58).
Ebben a körben +5 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2424 sebzést okoztál, és 257 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 21 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 440 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Errax-De-Lata, egy zölden foszforeszkáló szemû és hajú humanoid férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.58). Ez a 231. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (19) / 15.64
[2] IQ: 14 (17) / 0.84
[3] ügyesség: 9 (13) / 1.20
[4] egészség: 8 (11) / 2.84
[5] mágia: 9 (12) / 1.62
[6] gyorsaság: 42 (45) / 9.04
[9] Méret/ép: 206 / 206
Min. méret: 156
Barlangméret: 206
PONTJAID
Varázspont: 181 / 145
Képességpont: 23 / 71%
Hõsi pont: 235 (4)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 931 / 647
Hírnév : 2458
Jóllakottság: 120%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 179 (1)
Galetki gyõzelmek: 143 (1)
Torzsz. csaták: 2079 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 2039 (8)
Leölt torzszülött: 3431 (20)
Pszi csaták: 153 (1)
Pszi gyõzelmek: 135 (1)
Ájulások száma: 29 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt (37)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 47%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. 2.) Idézz manát legalább 5 alkalommal! 3.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 16 / 0 [17] vastag bõr: 25 (28) / 0.60 [18] tûzimmunitás: 9 (10) / 0.29
[19] hidegimmunitás: 9 (10) / 0.60 [20] savimmunitás: 9 (10) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 9 (10) / 0.80
[22] imm.mérg.gázra: 9 (10) / 0.40 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0 [24] rezisztencia: 19 / 0
[26] lõfegyver: 41 (42) / 18.08 [34] párbajozás: 13 / 2.85    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.75 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.17 [47] zárnyitás: 7 / 3.75
[48] mászás: 11 / 2.63 [49] rugalmasság: 5 / 0.41 [50] meggyõzõkészség: 8 / 2.83
[51] transzformáció: 5 / 3.06 [52] auraészlelés: 10 / 6.14 [54] kereskedelem: 11 / 4.27
[55] szívósság: 21 / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 12 / 4.99 [57] gyógynövények: 7 / 0.38
[58] nyomkeresés: 7 / 0.38 [59] vezetõkészség: 9 / 0.87 [60] pszi támadás: 13 / 3.25
[61] pszi energia: 14 / 5.35 [63] éberség: 7 / 0.97 [64] átokszórás: 12 / 1.26
[65] álcázás: 8 / 0.19 [66] lopakodás: 3 / 0.91 [67] régészet: 14 / 3.91
[68] zene: 13 / 7.65 [69] tanulás: 13 / 6.93 [70] idézés: 4 / 0.36
[71] javítás: 12 / 3.65 [73] felderítés: 8 / 0.16    

VÉGTAGOK
jobb láb [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 16 / 1.57 [102] roncsolás: 14 (16) / 0  
fog [103] méret: 16 / 0 [104] szakért.: 16 / 0.71 [105] sebzõ méreg: 32 (34) / 0  
jobb csáp [106] méret: 14 / 0 [107] szakért.: 16 / 0.80 [108] vámpirizáció: 16 (18) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.64 [36] csábmosoly: 2 / 0 [42] csendvarázs: 1 / 0
[149] dimenziókapu: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 7 / 1.34 [160] esszenciaelnyelés: 5 / 0
[152] felejtés: 1 / 0 [31] féreg érintése: 1 / 0 [15] jégpajzs: 4 / 0.06
[163] kineport: 1 / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0.08 [27] kisebb gyógyítás: 10 / 7.16
[158] láth. észlelése: 3 / 0 [162] mágikus csapda: 1 / 0 [28] óriáserõ: 3 / 2.78
[128] pszi csáp: 14 / 3.72 [171] savpajzs: 1 / 0 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0
[132] tudati méreg: 12 / 1.50 [14] vakító fény: 1 / 0 [170] villámpajzs: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Salétrom, a mélységi gnóm 57/57 193% 200% 17 / 11.67 harcol
[2] Kökörcsin, a warnök 78/57 193% 185% 10 / 2.43 harcol
[3] Zsarátnok, a nagyobb elementál fatty 73/0 181% 200% 3 / 1.44 ájult
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 16

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30.
2: savlehelet használata ha ellenfeled #31.
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled #217.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85 0 1 27; VI erõ:90% ép:35%; PV 5 3; PSZ 54 48; BA 7; HE 19; PT 2; I 170;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #447 (231. forduló), #497 (231. forduló), #394 (231. forduló), #284 (223. forduló), #382 (231. forduló), #262 (223. forduló), #363 (231. forduló), #467 (226. forduló), #307 (231. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a kígyó könnyû láncinge (#19031) 1 a lich vassisakja (#11876) 1 a mentát sárga öve (#12867)
1 a merénylõ kék köpenye (#11037) 1 a regenerálódás vassisakja (#24476) 1 a sólyom halotti maszkja (#29441)
1 a szívósság vándorcsizmája (#14621) 1 a teknõs csontmaszkja (#25392) 1 a tökéletesség bíbor láncinge (#21732)
1 a tökéletesség csatos öve (#21866) * 1 a tökéletesség csontmaszkja (#21792) 1 a tolvaj fejpántja (#9205)
1 a törpék vas lemezpáncélja (#6401) 1 a tudás zöld köntöse (#2051) 1 a yeti átlátszó köntöse (#26352)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 az élet fekete csizmája (#5172) 1 az ellenállás díszes fejpántja (#28556)
1 az ellenállás halotti maszkja (#28541) 1 az enyészet vassisakja (#23126) 1 az erõ zöld köntöse (#1601)
1 bronz mellvért (#1047) 2 csatos öv (#1166) 1 csontmaszk (#1092)
2 díszes fejpánt (#1106) * 10 díszes köpeny (#1138) 1 díszes pikkelyvért (#1017)
32 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 fekete csizma (#1122)
2 halotti maszk (#1091) 1 kék köpeny (#1137) 2 könnyû láncing (#1031)
3 könnyû pikkelyvért (#1016) 3 maszk (#1090) 1 nagy pajzs (#1062)
9 pikkelypáncél (#223) * 1 platina nadrág (#186) 1 sárga öv (#1167)
2 suhanó csizma (#195) 4 szárnyas sisak (#1077) 2 utazóköpeny (#1136)
3 vándorcsizma (#1121) 1 vaspajzs (#1063) 2 vassisak (#1076)
3 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem díszes karkötõje (#8442) 1 a harcos márványgyûrûje (#7976) * 1 a mutáció gyémántja (#162)
1 a pontosság kõamulettje (#4346) 1 a regenerálódás nyaklánca (#24580) * 1 a sebesség szimbóluma (#13360)
* 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956) * 1 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) 1 a túlélés karikaszimbóluma (#21461)
1 a tûz csepp fülbevalója (#22406) 1 a yeti kõamulettje (#26396) 2 amulett (#1195)
27711 arany (#1) 2 asztrálgyöngy (#233) 1 az angyalok díszes karkötõje (#28242)
1 az angyalok szimbóluma (#28210) 1 az egészség ezüst fülbevalója (#3057) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elektromosság kõamulettje (#27296) 1 az elektromosság márványgyûrûje (#27326) 1 az enyészet csontamulettje (#23247)
1 az Érzés Amulettje (#774) 1 csepp fülbevaló (#1256) 2 csontamulett (#1197)
1 díszes karkötõ (#1242) 404 drágakõ (#2) 3 ezüst fülbevaló (#1257)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 görényfarok (#189) 1925 hamis arany (#809)
2 háromszögszimbólum (#1212) 3 karikaszimbólum (#1211) * 1 kék mutációs gyûrû (#190)
* 1 kristályamulett (#130) 4 malachit karkötõ (#1241) 4 orgling fétis (#269)
1 quwarg amulett (#275) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 smaragd karkötõ (#592)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 10 üvegszimbólum (#138) 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
33 aranydukát (#437) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 ezüst tóken (#763) 2 furulya (#167) 2 kerek korsó (#520)
1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 Kisebb Zan (#537) 1 kötél (#128)
2 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 mandolin (#19) 1 molitár dob (#168) 1 Morgan pálcája (#511)
1 õskõ (#8) 1 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
1 a gladiátor könnyû nyílpuskája (#6236) 1 a jég harci nyílpuskája (#22888) 8 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a sólyom rövid tõre (#29652) 1 a törpék könnyû íja (#6671) 1 az ellenállás hosszú íja (#28722)
3 barbár lándzsa (#1331) * 34 ében nyílpuska (#133) 6 könnyû íj (#1271)
4 könnyû nyílpuska (#1286) 1 kõrisfa íj (#1273) 1 lándzsa (#1330)
3 nehéz nyílpuska (#1287) 1 nyílpuska (#1285) 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
7 bajnokok itala (#62) 3 csapdaészlelés itala (#65) 21 csótányláb (#25)
1 dohu fõzet (#106) 18 elfu moha (#33) 25 elonotichlan (#31)
16 fehér gyógyital (#50) 22 gyilkos boróka (#27) 15 hatalom kék itala (#58)
20 hónakkupók (#30) 36 hõsiesség itala (#52) 4 kalmárok itala (#66)
3 kihívás itala (#68) 5 kincskeresés itala (#64) 20 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 20 mátekel gomba (#21) 23 méregellenállás itala (#51)
29 mézfû (#29) 23 mitulen fû (#20) 7 muskil (#37)
14 óriásnövés itala (#60) 26 ragálygomba (#26) 6 rémcserje (#34)
5 sárga gyógyital (#61) 15 sárkányvirág (#32) 19 sötét mák (#23)
11 szemani gomba (#36) 25 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14)
28 védelem itala (#59) 13 velparaj (#35) 1 waarkin (#38)
31 winropu moha (#22) 3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
27 asztrálesszencia (#154) 37 barna manakõ (#149) 2 duzzadt xenópete (#479)
68 ekinda haj (#147) 68 elektronit (#141) 13 húsevõ bibe (#151)
33 káoszkígyó pikkely (#230) 4 khazdar taréj (#268) 7 kõtroll szem (#274)
3 lemúr hártya (#161) 48 mandibula (#157) 32 molitár háj (#165)
10 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480) 5 õsi relikvia (#17)
10 patkányfog (#270) 102 pirgamit (#152) 6 ratifikátor agy (#236)
19 smaragd esszencia (#229) 28 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278)
6 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcos fekete csizmája #7872 (11), a sólyom öve #29515 (2).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1350 arany (#1), 70 hamis arany (#809), 1 mézfû (#29), 1 sötét mák (#23), 1 kõtroll szem (#274), 1 patkányfog (#270), 1 Krugrog mama terítõje (#517), 2 orgling fétis (#269), 1 csatos öv (#1166), 1 a tökéletesség bíbor láncinge (#21732), 1 dohu fõzet (#106).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 gyilkos boróka (#27), 1 üvegcse (#14), 1 velparaj (#35), 1 duzzadt xenópete (#479), 3 görbekard (#1316), 1 a szalamandra elit lemezpáncélja (#25753), 1 az elektromosság szárnyas sisakja (#27177), 1 a bûz malachit karkötõje (#29141), 15 sziklarepesz (#13), 1 malachitgyûrû (#1227), 1 a gladiátor nagy pajzsa (#6012), 17 ében tündekard (#132), 9 törpe pikkelyvért (#4), 11 törpe balta (#224), 1 az angyalok csonttõre (#28301), 1 a sün barbár lándzsája (#25181), 2 csonttõr (#1301), 1 a harcos fekete csizmája (#7872), 1 xita uborka (#39), 1 a sólyom öve (#29515).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DOHU FÕZET (106. TÁRGY)
A dohu fõzet egy speciális alkímista kotyvalék, amelynek segítségével dohu férgeket hozhatsz létre, ehhez a H 106 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Minden dohu féreg egy-egy szolgádhoz csatlakozik, ezek szintje gyorsabban fog fejlõdni. Elég egy dohu fõzetet elhasználni akkor is, ha több szolgád van, és nincs szükség újabbra, ha újabb szolgákhoz jutsz.



SÖTÉT ELF ÍJÁSZ (225. LÉNY)
Már korábban is tudtad, hogy a sötét elfek veszélyes ellenfelek, ravaszak, intelligensek, jól ismerik a mélység járatait és gyûlölik a galetkiket. De hogy ugyanolyan jól kezeljék a lõfegyvert, mint a legjobb galetki íjászok, és emellett még mágikus képességei sem elhanyagolhatóak... Egyértelmû, hogy a pókimádó ocsmány faj csakis azért nem uralja a Hegyet, mert még egymással is folyton marakszanak. Egyre több híresztelést hallasz a sötét elfek titkos városáról mélyen, a Hegy alatt. Vajon miféle misztikus kincseket és elképzelhetetlen kalandokat rejthet ez a település, amely valószínûleg már a Számûzetés kezdete elõtt is több száz, vagy talán több ezer évvel létezett?



SÖRTÉS OPRASSZUM (235. LÉNY)
Ezek a fehér bõrû, nagytestû, tüskés teremtmények nem igazán hasonlítanak semmire. Mellsõ végtagjaik, a rákszerû ollók alatt hosszú és izmos csápok tekergõdznek. Hatalmas hátsó lábaikkal nagy ugrásokra képesek, nyelvüket kilõve megbénítják áldozatukat, fogaikkal egy pillanat alatt átharapják az áldozat torkát. Életképes teremtmény? Bármennyire is annak tûnik, az általa felraktározott lélekenergia miatt annyira intenzíven vadászták a galetkik, hogy mára a kipusztulás veszélye fenyegeti - a csatornákban vadászva nem valószínû, hogy találkozni fogsz vele.



ORGLING BIRKÓZÓ (279. LÉNY)
Nagydarab, olajozott testû, csupa izom (minimális agy) orgling. Ez hát az a darabja nemtelen fajának, amelyet kifejezetten a tiltott torzszülött viadalokra tenyésztettek ki! Ahogy hallottad, egyformán látványos, ahogy az apró torzszülötteket darabokra szaggatja, vagy ahogy a nagyobb ragadozók szétmarcangolják. Egy képzett galetkinek sem okozhat nagy gondot a legyõzése.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.