Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 15:39:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5498-98

Karakterszám: 5498 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 98 Játékhét: 118
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1554
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. máj. 8. 15h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2018. máj. 9.

E-mail!

HIDRA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, szent templomi maszk, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek márványgyûrûje, ozin fülkarika, roxati üvegszem, óriás fülbevaló, az óriás vándorcsizmája, Rogan karkötõje, a szívósság sárga öve, a káosz szürke íja, a mentát bíbor láncinge, az entek márványgyûrûje, a tudás zafírja, xenóbõr karkötõ, a sas utazóköpenye, az óriás ezüst nyaklánca, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Dharkaront, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a sziklaóriás. [ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Jószerencse 1 legenda pont árán megvásárolta a rubin relikformázót a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kicsi Cheetah, a huncut 2 legenda pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Snick 2 legenda pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Agresszivi 1 legenda pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 5. NAP ** Épp hozzád néz be Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, a káosz terjesztõjének öve, szent templomi maszk, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek márványgyûrûje, ozin fülkarika, roxati üvegszem, óriás fülbevaló, az óriás vándorcsizmája, Rogan karkötõje, a káosz szürke íja, a mentát bíbor láncinge, az entek márványgyûrûje, a tudás zafírja, xenóbõr karkötõ, a sas utazóköpenye, az óriás ezüst nyaklánca, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a topázcsáp. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 8.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Gommarion felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 417.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 192.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

kno 9 8 47 8 71 6 9. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a méreted növelésére (+4 méret). Elköltesz 8 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

t 6 44 6. szakértelem tanulása 44 TVP-ért
Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék. Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb.
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

ep 36 32 6 építed a 36. épületet 32 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a fókuszgömb felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

j 29126 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a bûz márványgyûrûjét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

kf 29126 bekészíted a 29126. tárgyat
Felveszed a bûz márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

z 588 10 74 zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megrohamozod a zombi herceget. Fabatka megközelíti a zombi mestert. A zombi herceget próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (1 ép-t sebeztél). A zombi herceg hörögve elterül. Fabatka és a zombi mester egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Támadod a zombi herceget. Rávágsz jobb csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (28 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. (2 ép-t sebeztél). Fabatka a zombi mestert támadja. A zombi herceg rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+3 ép) A zombi herceg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a zombi herceget. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lesújtasz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (1 ép-t sebeztél). A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. Fabatka és a zombi mester egymással harcolnak. A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 220 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 80/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+30%). Szolgáidnak 30% jut. Warnök 7. szintre lépett!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nocsak, mit találtál! 1 sötét mák ! Óvatosan begyûjtöd. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl Feri, egy olyan csúnya, hogy az már szép férfi. A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, a remete márványgyûrûje, a sebezhetetlenség karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a majom elit lemezpáncélja, a torony szöges öve, a gladiátor átlátszó köntöse, a törpék vándorcsizmája, a küzdelem kerek pajzsa, a nyomkeresés fejpántja, a gyorsaság hosszú íja, a küzdelem sárgaréz nyaklánca, Rogan karkötõje, a puhányság köve, a remete csepp fülbevalója, óriás fülbevaló, a természet csontamulettje, a mutáció gyémántja, a bölcsesség karikaszimbóluma. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Nem késik a válasszal: "Hogy az ablakra aggatnának szellõztetni!" Jól odamondasz neki: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Dühösen kiabálja vissza: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Nem késik a válasszal: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" A következõvel folytatod: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Feri feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, a káosz terjesztõjének öve, a ragadozó malachit karkötõje, az elfek márványgyûrûje, ozin fülkarika, roxati üvegszem, óriás fülbevaló, az óriás vándorcsizmája, Rogan karkötõje, a káosz szürke íja, a mentát bíbor láncinge, az entek márványgyûrûje, a tudás zafírja, xenóbõr karkötõ, Khazidax koponyája, a sas utazóköpenye, az óriás ezüst nyaklánca, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Dharkaron mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Dharkaron által meséltekbõl, megtudod, mi az a lidérclord. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (221. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Umron, egy veszélytelennek tûnõ, barátságos, vidám férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Yssuf tõre, az egyensúly gyûrûje, díszes villámöv, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a bûz kék köpenye, roxati üvegszem, az entek csontamulettje, a remete kerek pajzsa, a tökéletesség malachit karkötõje, a hatalom rubinja, rubin mágusbot, a villám karikaszimbóluma, a villám vándorcsizmája, a káosz legendás lemezpáncélja, Pszichoklenész sisakja, a regenerálódás aranyozott nyaklánca, a villám márványgyûrûje, a gepárd díszes karkötõje, vörös karkötõ.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hidra Tudati méreg +4 méreg (-7)48 (-1)54 Umron Tudati méreg +1 méreg (-10)20 (-4)26
2. Hidra Pszi acéltorony -6 PE (-8)40 (-1)53 Umron Tudati méreg kudarc (-10)10 (-10)16
3. Hidra Pszi acéltorony -6 PE (-8)32 (-1)52 Umron Tudati méreg kudarc (-10)0 (-10)6
4. Hidra Pszi csáp +9 PE (-4)28 (+3)55 Umron semmi semmi (+0)0 (-6)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+9% pszi támadás, +9% pszi energia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Drusus Maximus, egy kopasz, kreolbõrû, fekete szemû, tetovált férfi. [aura: 1-es mágiatörés.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a teknõs gyalogos lándzsája, az entek ónix karkötõje, a teknõs díszes pikkelyvértje, a káosz papjának köpenye, a sün malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, a teknõs vándorcsizmája, az ellenállás díszes karkötõje, a sün szöges öve, a titán aranyozott fülbevalója, a sün karikaszimbóluma, az ellenállás nagy pajzsa, a teknõs szárnyas sisakja, a teknõs ezüst nyaklánca, a teknõs márványgyûrûje, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, az ellenállás hosszú íja, a ragadozó keresztszimbóluma, a teknõs ezüst fülbevalója. Üdvözlõ mondatod: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Dühösen kiabálja vissza: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Jól odamondasz neki: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Dühösen kiabálja vissza: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" A következõvel folytatod: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" Drusus Maximus nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+37% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

v 146 11 2 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

v 146 11 5 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 256.]

v 146 11 8 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

m 17 6 830 1241 4212 1144 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 30) A legközelebbi feladat megoldásánál 30 lesz a válaszod.
(M 17,5) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben tehemót tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 6 gombát kapott, és az állatokat napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 32 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 2-es fejadagnál, 4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 7 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 4-es fejadagnál 8 óráig világították a milgandokkal, 23 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 5-ös fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Magabiztosan válaszolsz. [30] - Jól válaszoltál! - hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.)
(M 18,5) A következõ terem keletre van, így arra mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a ratifikátor felé. Már ott is vagy! Fabatka megközelíti a ratifikátort. A ratifikátor közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a ratifikátort. Lesújtasz jobb csápoddal. (46 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz bal csápoddal. (49 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (17 ép-t sebeztél). A ratifikátor holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak 24% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy ratifikátor agy. Fabatka habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 17,5) A folyosó nyugatra visz. A szellem persze már nincs itt.
(M 17,4) A folyosó északra tart. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (varázspontod maximális lett.)
(M 16,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy ratifikátor (#151).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a ratifikátort. A ratifikátor közelebb jön, hogy támadhasson. Fabatka a ratifikátor irányába megy. Támadod a ratifikátort. Rávágsz jobb csápoddal. (45 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz bal csápoddal. (53 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (21 ép-t sebeztél). A ratifikátor kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 24% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany és 2 hamis arany. Fabatka az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 17,4) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 17,3) Észak felé mozogsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy görényteknõc (#134) [aura: 6-os méretû 14-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** A görényteknõc közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a görényteknõcöt. Fabatka a görényteknõc felé mozog. A görényteknõc téged támad. Beléd próbál marni fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Végtagjaid ledermednek. Semlegesíted a mérget. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-7 ép.) Támadod a görényteknõcöt. Odacsapsz jobb csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (5 ép-t sebeztél). Fabatka a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 82 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 36/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 21%. Fabatka zabál. (+25% jóllakottság.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy méregsemlegesítés! (-7 vp.)
(M 18,3) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 18,2) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben púpos molad tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 9 energiát kapott, és az állatokat napi 2 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 21 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál, 4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 30 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 5-ös fejadagnál 7 óráig világították a milgandokkal, 39 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 1-es fejadagot adott X állatnak, és 6 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 18,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 17,3) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 16,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 bal csáp szakértelem; [42 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

m 3144 3423 2434 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,4) Délre mész tovább. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Kár, hogy már kisütötted a mágiát.
(M 17,3) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 16,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 16,4) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 17,4) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 17,5) Dél felé mész az útvesztõben. Ez egy üres, jellegtelen barlangterem.
(M 18,5) A folyosó keletre visz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 17,5) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Hideg borzongás fut végig, ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 17,6) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 16,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

k 10 219 438 kaland elvállalása
Elhagyod az Õsök Csarnokát. (10. kaland:) Ez nem ígérkezik különösebben nehéz feladatnak, bár azért nem árt óvatosnak lenni. Yarmogurt Mossiriant Te is ismered. Minden nap ott sétálgat a fõtéren, és az egyik közeli fogadóban a törzsasztalánál ebédel. Elsõ pillantásra nagyon szimpatikusnak tûnik, de Te is ismered azt a félig nyomorék egykori pincért, akit Yarmogurt vert majdnem agyon egy nehéz székkel, amiért ráborította a levest. A terved roppant egyszerû. Amíg Yarmogurt ebédel, Te meglátogatod a barlangját, és kicsit körbenézel.
A barlang a úgynevezett Arany-negyedében található. Itt laknak a leggazdagabbak, akik már ráuntak arra, hogy küzdjenek a magasabbra költözés jogáért, és elég vagyonosak ahhoz, hogy luxus színvonalú életet tudjanak maguknak biztosítani ezen az amúgy nyomorúságos szinten. Az Arany-negyedben egy barlang legalább hússzor akkora, mint a tiéd, mindegyiknek több szintje is van. A legtöbb barlangban szolgák nyüzsögnek, de szerencsére Yarmogurt túl zsugori ahhoz, hogy sok szolgát tartson. Csak egy inasa van, azt könnyedén el tudod kerülni. A környék szinte kihalt, kivárod, amíg az inas feltûnik az egyik emeleti ablakban, és könnyedén beosonsz. Ha létezik a véreb, akkor azt jó eséllyel valahol a pincében tarthatja. Hamar megtalálod a lejáratot. Egy csöppnyi kis helyiségbe érkeztél, ami szinte üres.
[Felderítés próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Nemhiába fejlesztetted a megfigyelõképességedet galetkitársaidon, pár pillanat alatt megtalálod a titkos ajtót. Valaki megpróbálta elrejteni, de elég amatõr munkát végzett. Kinyitod az ajtót. Illetve csak nyitnád, mert nem akar mozdulni. Teljes erõbõl nekigyürkõzõl, de meg sem bírod mozdítani. Ha nem megy erõvel, marad a zár megpiszkálása...
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyors matatás, és már nyílik is az ajtó. Egy sokkal nagyobb terembe érkeztél. Pár lépést teszel befelé. Az ajtó becsukódik mögötted. Õszintén reméled, hogy belülrõl könnyebb lesz kinyitni. A terem falai mentén tucatnyi ketrecet látsz, mindegyikben egy-egy hatalmas kutya. Már ha annak lehet nevezni ezeket a szörnyetegeket. Szóval igaz a pletyka, az öregnek saját szörnytenyészete van. Közelebb mész az egyik ketrechez, hogy alaposan megvizsgálhasd a torzszülöttet. Megdöbbenve veszed észre, hogy nyitva van az ajtaja. És nem csak ennek, hanem a mellette levõnek is. A következõ pillanatban egy kacajt hallasz a hátad mögött. Megpördülsz: és az inassal találod magad szemben:
- Mi járatban kicsinyem? Érdekelnek a kutyusok? Tudod, én nevelem õket. Ez itt Picur, az pedig Morgó. 10 évnyi tenyésztés eredménye. Mi így hármasban szoktunk szórakozni járni, de ha házhoz jön a móka, az sem jelent problémát. Igaz fiúk?
Elsápadsz - bármilyen tapasztalt galetki is vagy, itt csakis szolga segítségével gyõzhetsz. Ellenfeleid 2 Thargodan vadászeb (#180) és egy Yarmaitor (#181).

*** 1. KÖR *** A Yarmaitor a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! A Yarmaitor mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy õrjöngést. A 2. Thargodan vadászeb közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. Thargodan vadászeb Fabatka felé mozog. A 2. Thargodan vadászeb irányába mozogsz. Fabatka az 1. Thargodan vadászeb irányába megy. A 2. Thargodan vadászeb téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Odacsap neked jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Semlegesíted a mérget. Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. Támadod a 2. Thargodan vadászebet. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (52 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). A 2. Thargodan vadászeb holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a Yarmaitor elvarázsol egy feltámasztást. A 2. Thargodan vadászeb gyógyul 130 ép-t. A 2. Thargodan vadászeb magához tér. A 2. Thargodan vadászeb rád támad. Harapni próbál fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. Támadod a 2. Thargodan vadászebet. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (51 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (51 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). A 2. Thargodan vadászeb halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** A Yarmaitor rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy feltámasztás. A 2. Thargodan vadászeb gyógyul 137 ép-t. A 2. Thargodan vadászeb magához tér. Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. A 2. Thargodan vadászeb rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** A Yarmaitor elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja az 1. Thargodan vadászebet (+33 ép). Gyógyítja a 2. Thargodan vadászebet (+8 ép). Néhány rövid kézmozdulat után a Yarmaitor létrehoz egy azonnali gyógyítás varázslatot. Az 1. Thargodan vadászeb visszanyer 1 életpontot. A 2. Thargodan vadászeb téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Feléd suhint jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb és Fabatka egymással harcolnak. Fabatka megtántorodik. Fabatka kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
*** 5. KÖR *** A Yarmaitor elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. A 2. Thargodan vadászeb gyógyul 8 ép-t. Támadod a 2. Thargodan vadászebet. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Elkerülte. Odacsapsz bal csápoddal. (49 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. Elkerülte. Szagodtól fuldoklik (11 sebzés). A 2. Thargodan vadászeb rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Odacsap neked jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. Thargodan vadászeb rád veti magát. Harapni próbál fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 362 sebzést okoztál, és 143 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 35/71.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Magadban motyogva, létrehozol egy méregsemlegesítést. (-7 vp.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, warnök újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+78 életpont.)

(219. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Az 1. zombi herceg megidézi a zombi mestert. A 2. zombi herceg megidézi a 2. zombi mestert. Megrohamozod az 1. zombi mestert. Fabatka elindul a 2. zombi mester felé. Megtámadod az 1. zombi mestert. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (6 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester holtan terül el. Fabatka és a 2. zombi mester egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Megtámadod az 1. zombi mestert. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. Fabatka a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi herceg rád támad. Rád vág jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Semlegesíted a mérget. Az 1. zombi herceg rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+12 ép) A 2. zombi herceg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi mester elmond egy animáció varázslatot. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Fabatka a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi mester hörögve elterül. Megtámadod az 1. zombi herceget. Rávágsz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Rávágsz bal csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (8 ép-t sebeztél). A 2. zombi herceg téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. zombi herceg rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. zombi mester és Fabatka egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép) Az 1. zombi herceg regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. zombi herceg 10 sebzést kap. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Az 1. zombi herceg holtan terül el. Az 1. zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. Az 1. zombi herceg csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A 2. zombi mester csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Fabatka az 1. zombi mestert támadja. Az 1. zombi herceg rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). A 2. zombi herceg rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). A 2. zombi mester Fabatkát támadja. Regenerálsz (+12 ép) Az 1. zombi herceg regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Támadod az 1. zombi herceget. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (4 ép-t sebeztél). Fabatka és az 1. zombi mester egymással harcolnak. A 2. zombi herceg téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). Az 1. zombi herceg téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). A 2. zombi mester Fabatkát támadja. Regenerálsz (+12 ép) Az 1. zombi herceg regenerálódik.
Az 1. zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 375 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 130/3.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)

(438. kaland:) Felkeresed a döbbenetes mágikus-organikus képzõdményt. Talán fel lehetne mászni. Óvatosan megérintesz egy golyót. Erõsebb, mint gondoltad! Meg lehet benne kapaszkodni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] De gusztustalan volt felmászni! Mindegy, most már fent vagy, egy lapos sziklatetõre vezetett a zseléfüggöny.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megközelíted a zombi herceget. Fabatka a zombi mester irányába megy. Támadod a zombi herceget. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (34 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (3 ép-t sebeztél). Fabatka és a zombi mester egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép) A zombi herceg regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi herceget próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (4 ép-t sebeztél). A zombi herceg halálhörgés közepette a földre zuhan. Fabatka és a zombi mester egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Megtámadod a zombi herceget. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lecsapsz bal csápoddal. (31 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). Fabatka a zombi mestert támadja. A zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan. A zombi herceg téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+7 ép) A zombi herceg regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A zombi herceget próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral támadsz. (6 ép-t sebeztél). A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
[A csatában összesen 279 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 83/1.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 20% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 83 arany és egy immunitás itala. [ld. enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[81 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elonotichlant. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy görényteknõc (#134) [aura: vastag bõr: 8.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a görényteknõcöt. A görényteknõc odajön hozzád. Fabatka megközelíti a görényteknõcöt. Támadod a görényteknõcöt. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (41 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz bal csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). A görényteknõc rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-9 ép.) Fabatka a görényteknõcöt támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A görényteknõc téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze kellemetlen számodra. (-8 ép.) A görényteknõcöt próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (36 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). A görényteknõc hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 184 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak is jut 21%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete. Fabatka zabál. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A pusztító szójer odajön hozzád. Megrohamozod a pusztító szójert. Fabatka elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer rád támad. A csáprágójával támad. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja eltörni a méreg csepp fülbevalóját. Sikerrel járt. Harapni próbál. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni a bûz márványgyûrûjét. Kudarcot vall. Megtámadod a pusztító szójert. Lesújtasz jobb csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Fabatka a pusztító szójert támadja. Regenerálsz (+12 ép) A pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A pusztító szójer téged támad. Harapni próbál. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni a bûz márványgyûrûjét. Sikerrel járt. Csáprágójával mar. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja eltörni a méreg ezüst fejpántját. Kudarcot vall. A pusztító szójer hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak is jut 24%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a kígyó sárgaréz nyaklánca, egy szójer csáprágó, 39 arany és 2 hamis arany. Fabatka az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy gázelementál (#155).

*** 1. KÖR *** A gázelementál máris elõtted terem! Megindulsz a gázelementál felé. Már ott is vagy! Fabatka a gázelementált rohamozza. A gázelementál rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (30 ép-t sebzõdtél). Támadod a gázelementált. Lecsapsz jobb csápoddal. (47 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Lesújtasz bal csápoddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (10 ép-t sebeztél). Fabatka a gázelementált támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A gázelementál rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (31 ép-t sebzõdtél). Támadod a gázelementált. Odacsapsz jobb csápoddal. (42 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (46 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). A gázelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 192 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 24% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 47 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+81 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elemi védelem! A troll útonálló feléd mozog. A törpe útonálló Fabatka felé mozog. Megrohamozod a troll útonállót. Fabatka a törpe útonálló felé mozog. A troll útonálló rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) A törpe útonálló és Fabatka egymással harcolnak. Megtámadod a troll útonállót. Lesújtasz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz bal csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+12 ép) A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy isteni haragot. Sebzõdsz 22 ép-t. Fabatka sebzõdik 7 ép-t. A törpe útonálló és Fabatka egymással harcolnak. A troll útonálló téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Támadod a troll útonállót. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Odacsapsz bal csápoddal. (30 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (3 ép-t sebeztél). A troll útonálló kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! Ellenállsz a varázslatnak. Fabatka sebzõdik 9 ép-t. A gnóm útonálló irányába mozogsz. A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (45 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). A gnóm útonálló hörögve elterül. A törpe útonálló és Fabatka egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** Megközelíted a törpe útonállót. A törpe útonálló és Fabatka egymással harcolnak. Megtámadod a törpe útonállót. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (53 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). A törpe útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 385 sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 70/29.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+45%). Szolgáidnak 45% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy fehér gyógyital, egy törpe balta, 73 arany és 4 hamis arany. Fabatka zabál. (+20% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura: mérg. lehelet: 17.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Odacsapsz jobb csápoddal. (51 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. (17 ép-t sebeztél). A xenó féreg téged támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (21 ép-t sebzõdtél). Fabatka a xenó férget támadja. A xenó féreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fabatka: 27/5.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 22%. Viszed, ami mozdítható: 45 arany és 3 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2541 sebzést okoztál, és 531 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 57 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 382 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú, csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 98. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (18) / 11.95
[2] IQ: 11 / 1.42
[3] ügyesség: 10 / 0.75
[4] egészség: 18 / 14.35
[5] mágia: 10 / 1.26
[6] gyorsaság: 10 (12) / 2.79
[9] Méret/ép: 191 (245) / 194
Min. méret: 182
Barlangméret: 192
PONTJAID
Varázspont: 117 / 91
Képességpont: 23 / 98%
Hõsi pont: 17 (4)
Tám.bónusz: 23%
Véd.bónusz: 19%
Galetki erõ: 696 / 402
Hírnév : 1195
Jóllakottság: 133%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 50 (0)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 625 (12)
Torzsz. gyõzelmek: 580 (10)
Leölt torzszülött: 865 (17)
Pszi csaták: 92 (1)
Pszi gyõzelmek: 44 (1)
Ájulások száma: 30 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend híve (24)
Speciális képességeid:
+24 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 40 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Hozz 20 ekinda hajat.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 11 (27) / 1.08 [15] regeneráció: 18 (25) / 0 [16] tüskés bõr: 8 / 0
[17] vastag bõr: 12 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 2 / 0.60 [20] savimmunitás: 4 (14) / 1
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 4 / 0.40 [23] imm.ktkt.méreg: 8 / 0
[24] rezisztencia: 6 (9) / 0 [25] bûz: 8 (13) / 0 [35] inimícia: 0 (5) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.79 [47] zárnyitás: 9 / 0.62
[48] mászás: 8 / 2.11 [49] rugalmasság: 7 / 0.35 [50] meggyõzõkészség: 9 (11) / 0.83
[51] transzformáció: 7 / 0.10 [52] auraészlelés: 5 / 4.11 [53] ékszerészet: 2 / 0.94
[54] kereskedelem: 8 (11) / 1.87 [55] szívósság: 11 / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.50
[57] gyógynövények: 6 / 4.13 [58] nyomkeresés: 11 / 2.02 [59] vezetõkészség: 2 (15) / 0.48
[60] pszi támadás: 11 / 2.71 [61] pszi energia: 11 / 1.71 [63] éberség: 10 / 1.34
[64] átokszórás: 9 (11) / 0.90 [65] álcázás: 6 / 0.82 [66] lopakodás: 9 / 0.35
[67] régészet: 7 / 0.42 [68] zene: 6 / 2.60 [69] tanulás: 11 / 6.12
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 9 / 0.25 [72] építés: 7 / 1.98
[73] felderítés: 4 / 0.86        

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 20 (21) / 0 [101] szakért.: 14 (15) / 1.33 [102] energiaszívás: 6 / 0  
bal csáp [103] méret: 20 / 0 [104] szakért.: 14 / 0.67 [105] energiaszívás: 6 / 0  
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 11 / 4.75     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 6 / 4.19 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.20 [158] láth. észlelése: 1 / 0
[129] mentális robbanás: 4 / 0.16 [148] méregsemlegesítés: 4 / 0.56 [28] óriáserõ: 4 / 0
[133] pszi acéltorony: 8 / 1.54 [128] pszi csáp: 9 / 0.52 [132] tudati méreg: 12 / 1.52

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (4).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Fabatka, a warnök 69/31 196% 200% 7 / 2.26 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 8

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #75.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #429. Prioritás: 255.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #92.
4: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 30, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 25; VI erõ:150% ép:30%; PV 7 4 5 3 2 1; PSZ 69 65 58 46 47 48; HE 1; PT 2;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #10 (1. épület), #13 (4. épület), #17 (9. épület), #29 (8. épület), #219 (97. forduló), #221 (98. forduló), #399 (97. forduló), #408 (90. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5498. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: hártyás lemúr. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz díszes sisakja (#2889) * 1 a méreg ezüst fejpántja (#24057) * 1 a méreg utazóköpenye (#24086)
1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417) 1 a regenerálódás kerek pajzsa (#24461) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
* 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 pikkelypáncél (#223) 1 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a hatalom rubinja (#148) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181)
* 1 a királynõ karkötõje (#496) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 7455 arany (#1)
1 asztrálgyöngy (#233) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207)
79 drágakõ (#2) 583 hamis arany (#809) 1 orgling fétis (#269)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 üvegszimbólum (#138)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
2 fekete dukát (#218) 1 hebrencs csapda (#582) 1 idõkristály (#219)
1 kötél (#128) 17 Krónika (#783) 1 mandolin (#19)
1 második kulcsdarab (#227) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 20 csótányláb (#25) 8 elfu moha (#33)
16 elonotichlan (#31) 7 fehér gyógyital (#50) 12 gyilkos boróka (#27)
3 hatalom kék itala (#58) 16 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52)
1 immunitás itala (#71) 3 kalmárok itala (#66) 18 liánvirág (#24)
2 mágiaellenállás (#76) 11 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
13 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20) 4 óriásnövés itala (#60)
1 õsmágus szájvize (#69) 10 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34)
6 sárga gyógyital (#61) 8 sárkányvirág (#32) 18 sötét mák (#23)
1 szemani gomba (#36) 11 tejfonál (#28) 12 üvegcse (#14)
4 védelem itala (#59) 8 velparaj (#35) 13 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 asztrálesszencia (#154) 12 barna manakõ (#149) 2 duzzadt xenópete (#479)
16 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
17 káoszkígyó pikkely (#230) 8 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157)
5 molad púp (#16) 11 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
6 nordkristály (#146) 18 õsi relikvia (#17) 7 pirgamit (#152)
2 ratifikátor agy (#236) 4 smaragd esszencia (#229) 7 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebezhetetlenség díszes karkötõje #19692 (11), a bûz bronz mellvértje #28947 (11), a sebezhetetlenség fekete csizmája #19572 (11), a méreg csepp fülbevalója #24206 (5), a bûz márványgyûrûje #29126 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 287 arany (#1), 1 winropu moha (#22), 13 hamis arany (#809), 1 sötét mák (#23), 1 a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181), 1 fehér gyógyital (#50), 4 drágakõ (#2), 1 immunitás itala (#71), 1 elonotichlan (#31), 1 pikkelypáncél (#223), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 törpe balta (#224), 1 szójer csáprágó (#231), 1 ratifikátor agy (#236), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480), 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZIKLAÓRIÁS (164. LÉNY)
A legendák óriásai kelnek életre, amikor felemelkedik elõtted ez a négy méter magas, sziklakemény testû behemót. Hatalmas mérete miatt a csatorna szûk járataiban nem találkozhatsz velük, legfeljebb a nagyobb termekben, ahogy épp szunyókálnak. És akkor vajon hogyan nézhet ki egy IGAZI óriás? Nos, olyannal a föld alatt biztos nem fogsz találkozni... Mindenesetre, ha sikerrel akarsz szembeszállni a sziklaóriással, vagy vastag bõrre, vagy gránitbõrre, vagy különlegesen magas védettségre van szükséged, különben pillanatok alatt szét fog trancsírozni.



TOPÁZCSÁP (165. PSZIONIKUS LÉNY)
Ezek a csillogó topázkék, csupacsáp teremtmények igazi ékszerei az asztrális térnek. Azonban ezeket az ékszereket legbölcsebb távolról csodálni. Hihetetlenül pusztító erejû pszionikus képességekkel rendelkeznek, és meg is van a tudásuk ahhoz, hogy használják.



LIDÉRCLORD (104. LÉNY)
A sötét erõk pusztító erejû ura, egy élõholt galetki, amely mágikus praktikák segítségével képes volt testének végsõ elsorvadásakor is meghosszabbítani az életét. A Nekromantikus mágia mesteri mûvelõje, intelligens, és mélységesen gonosz ellenfél, akinek nincsenek gátlásai, ha az elébe kerülõ akadályokat kell legyõznie.



IMMUNITÁS ITALA (71. TÁRGY)
Ha ezt a fõzetet behörpinted, a teljes körre, sõt a táborozásodra is megnõnek elemi immunitásaid néggyel! Ha persze többet iszol belõle, az immunitás tovább növekszik. Az ital elfogasztásához a H 71 parancsot add ki, 3 TVP-ért.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.