Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 11:42:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-204

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 204 Játékhét: 577
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 15
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. nov. 30. 17h:32'
A következõ fordulód táplálható: 2020. dec. 1.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

SLY KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 129 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 8303.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+105 életpont.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

ht 2 10 18 18 55 99 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hp 2 10 18 18 55 97 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb. Prioritás: 55.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

ht 3 151 18 18 80 100 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hp 3 151 18 18 80 97 harci program
A következõ sor került a harci programodba: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb. Prioritás: 80.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hf 21 1 1 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

ht 3 173 17 18 70 99 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hp 3 173 17 18 70 98 harci program
A következõ sor került a harci programodba: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több. Prioritás: 70.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

hf 21 1 1 1 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több, Prioritás: 70, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

e élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

kno 6 29 9 2 6. képességre 29 képességpont
Elköltesz 29 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 30! Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

var 22 14 189 4 22. varázslatra 14 képességpont
Elköltesz 14 képességpontot villámsújtás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 17. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot elemek uralma varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

ep 50 69 10 építed az 50. épületet 69 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a kiképzõközpont építését. A vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+138%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 építés; [69 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a kiképzõközpontban edzel. (+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell vívótermet építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), xenóbõr karkötõ (#497). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

bsz 10 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2 TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). Közben ellazítod magad a meditációs szobában. ( +1 varázslatszint, +2 áttörés.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+19% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

v 189 189. varázslat elmondása
Elmormolsz egy elemek uralma varázslatot. (-14 vp.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 szint elemek uralma varázslat; [3 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes, hosszú farokra támaszkodó férfi. [aura: 10-es tudati méreg.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, zsugorító gyûrû, vhrathag gömb, sárkányamulett, szent templomi maszk, mintrogi erõöv, aréna kvazár érme, ozin fülkarika, quwarg amulett, káoszkígyó vért, óriás fülbevaló, opilíchium gyûrû, kék mutációs gyûrû, Leanthil karkötõje, Tlyxcet pajzs, nilbongi kitûzõ, galetki érdemérem, plüss daergaoth lord, bronz tanítványköpeny, a királynõ karkötõje, csapdamester, Noxoth csizmája, bronz pszi váll-lap.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)136 (-16)165 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)62 (+0)95
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)131 (-16)149 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)59 (+0)95
3. Sly Agyvihar kudarc (-9)122 (-74)75 Rhandavr Mentális robbanás -74 PE (-5)54 (+0)95
4. Sly Agyvihar -60 PE (-9)113 (-16)59 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)51 (-44)51
5. Sly Agyvihar -60 PE (-9)104 (-16)43 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)48 (-44)7
6. Sly Pszi csáp kudarc (-6)98 (-3)40 Rhandavr Tudati méreg +3 méreg (-6)42 (+0)7
7. Sly Pszi csáp +22 PE (-6)92 (+3)43 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)39 (-6)1
8. Sly Pszi csáp +22 PE (-6)86 (+3)46 Rhandavr Pszi csáp +16 PE (-3)36 (-1)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.) (+85% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (210. kaland, összköltsége 5 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

m 6 4 8 2211 1222 2225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 7,4) A térkép szerint itt jobbra mész. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid 2 tûztáncos (#251) [aura: 30-as elemek parancsa.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy elemi védelmet. ( +18 tûzimmunitás, +18 hidegimmunitás, +18 savimmunitás, +18 elkt.immunitás, +18 imm.mérg.gázra.) (-11 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A 2. tûztáncos ellõ egy elemek parancsa varázslatot. ( -42 tûzimmunitás, -34 hidegimmunitás, -35 savimmunitás, -33 elkt.immunitás, -32 imm.mérg.gázra.) Az 1. tûztáncos elmormol egy tûzvihar varázslatot. Sebzõdsz 59 ép-t. Az 1. tûztáncos: a varázslatnak nincs hatása. A 2. tûztáncos immúnis a varázslatra. Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. tûztáncos 57 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az 1. tûztáncos elmormol egy tûzvihart. 45 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. A 2. tûztáncos immúnis a varázslatra. Magában motyogva, a 2. tûztáncos létrehoz egy tûzvihart. 62 ép-t sebzõdtél. Az 1. tûztáncos immúnis a varázslatra. A 2. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. tûztáncos sebzõdik 64 ép-t. (-7 vp.) Az 1. tûztáncos elõhív egy tûzvihar varázslatot. Sebzõdsz 57 ép-t. Az 1. tûztáncos immúnis a varázslatra. A 2. tûztáncos ellenállt a varázslatnak. A 2. tûztáncos máris elõtted terem! A 2. tûztáncos téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (31 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 254 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Újra a 6,4-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+219 életpont.)
(M 7,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Visszatérsz szállásodra.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

k 29 456 266 296 383 kaland elvállalása
(29. kaland:) Jelentkezel a munkára a Pszi Iskolában. Kényelmesen helyet foglalsz egy meditációs ágyon. A burok most, hogy mûködni kezdett, erõsen árnyékolja az asztrális teret, átlépni a közelségébe nem egyszerû feladat.
[Pszi energia próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Persze neked nem jelent nehézséget. Máris szabadon szárnyalsz az asztrális térben. A kortex felületének monoton vibrálásától kissé megfájdul a fejed. Ez például vajon normális? Egy apró sárkány suhan melléd - az Entitás egyik tagja ezt a formát választotta az asztrális térben. Megmutatja, hogy sok-sok pszionicista hogyan dolgozik a kortex felületén. Megtapogatják, asztrális csápjaikat beléfúrják, hibát keresnek. A felület óriási, ezért kelletek hozzá ilyen sokan, a munka még így is napokig, talán hetekig fog tartani. Hozzálátsz, hogy vizsgálódj azon a területen, amit te kaptál.
[Szerencse próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Furcsa érzés belenyúlni a kortex felületébe, olyan, mintha valamiféle kocsonyában turkálnál. Lassan, engedelmesen engedi magába kutató tudatodat, de aztán körbe is zárja. És közben végig érzed a furcsa vibrálást. Már épp húznád vissza "kezedet", és vizsgálódnál máshol, amikor valamiféle vékony, de nagyon erõs szálat tapintasz meg. Ez meg mi lehet? Mélyen, a kortex felülete alatt van. Szólj valakinek? Áh, lehet, hogy semmiség... Hogyan tudnád követni? Teljes asztráltesteddel be kéne hatolnod a burok alá... Borsódzik a hátad a gondolattól. Pedig nincs más megoldás, meg kell próbálni!
[Transzformáció próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Arra koncentrálsz, hogy magad is vékony szállá alakulsz. Koncentrálsz, koncentrálsz... és egyszercsak magába szippant a kortex burka! Sikerült! Az asztrál térben való úszkálás sem volt az a természetes közeg, de ez most egészen más világ. Mintha lebegnél a kocsonyás közegben, mégis, a mozgás egész lassan megy. A burok esszenciája erõsen gátolja a pszionikus tevékenységet. És a vibráció... Majdnem beleõrülsz! A fejfájás erõsödik. [69 életpontot sebzõdsz.] Valamit tenned kell, mert ezt nem sokáig fogod bírni. Amíg idebent vagy, fenn kell tartanod egy nem túl erõs (min. 6-os szintû) pszi acéltornyot. Használod a pszi acéltorony képességet. Így, már mindjárt jobb! Megragadod a szálat, szinte eggyé válsz vele, csúszol, amerre õ csúszik a matériában. Most, hogy ideben vagy, érzed, hogy a plazma elhúzódik a száltól, mintha valami kellemetlen, idegen anyag lenne a testében. Hmmm, talán jó nyomon jársz! Megragadod a szálat, és kúszni kezdesz. A vibrálás alatt egyre inkább érzed a kortex "fájdalmát". És ekkor megpillantasz valamit magad elõtt, valami ocsmány kelést, ami beleette magát mélyen a kortex burka alá, és amibõl a fájdalmas szál vezet. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy kortex parazita (#285) [aura: pszi energia: 18, gyorsaság: 3.]. [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -45 PE (-10)131 (-5)176 Kortex parazita Tudati méreg +5 méreg (-6)114 (-45)45
2. Sly Mentális robbanás -22 PE (-15)116 (-10)166 Kortex parazita Tudati méreg +5 méreg (-6)108 (-22)23
3. Sly Agyvihar -40 PE (-29)87 (-20)146 Kortex parazita Tudati méreg +10 méreg (-6)102 (-23)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+21% pszi támadás, +21% pszi energia.) (+91% lélekenergia.)
A szálak, amelyek a parazitából futottak szét a kortex burka alatt, felszívódnak. Érzed, hogy a burok megkönnyebbül, a vibráció csökken. Gyorsan kiszökkensz a burokból, és visszatérsz a valódi testedbe. Beszámolsz az Entitásnak arról, hogy mit találtál. Megköszönik a segítségedet, és azt is mondják, valószínûleg további paraziták is lesznek, felszámolásuk idõbe telik. Jutalmul kortyolhatsz az iskola lélekenergia-tárolójából. (+9 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+75 életpont.)

(456. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) [aura: 25-ös direkt kontaktus, 14-es hatalomvarázs.] és egy orgling melák (#157) [aura: imm.ktkt.méreg: 5.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet! ( +24 tûzlehelet, +24 jéglehelet, +24 savlehelet, +24 elektr.lehelet, +24 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A szirén fattyú a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mágikus ûr! Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Az orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling melák rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a szirén fattyú elmormol egy direkt kontaktust. Nem hat rád. Megtámadod az orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (155 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (43 sebzés). Az orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a szirén fattyú elvarázsol egy dermesztést. Ellenállsz a varázslatnak. Megrohamozod a szirén fattyút. Támadod a szirén fattyút. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (139 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (63 sebzés). A szirén fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 400 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+141%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szirénhaj, 89 arany és 4 hamis arany.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 10 drágakõ és a lich ónixgyûrûje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 34% lélekenergia.

(266. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Az utat vasrácsok zárják le. Hirtelenjében egyetlen megoldást látsz: megmarkolni két vasrudat, és szétfeszíteni!
[Erõ próba 15-ös küszöbre: sikeres] Végtagjaiddal megragadod a rácsot, és szétfeszíted annyira, hogy átférj.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 pokolpatkány (#195) [aura: savimmunitás: 9.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +24 tûzlehelet, +24 jéglehelet, +24 savlehelet, +24 elektr.lehelet, +24 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-9 vp.) A 3. pokolpatkány elmond egy lávafolyam varázslatot. A 2. pokolpatkány mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. pokolpatkány sebzõdik 24 ép-t. A 2. pokolpatkány 11 ép-t sebzõdik. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Az 1. pokolpatkány elmormol egy tûzvihar varázslatot. Sebzõdsz 9 ép-t. Az 1. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A 2. pokolpatkányt védi rezisztanciája. A 3. pokolpatkány 26 ép-t sebzõdik. Rezisztálod a varázslatot. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. A 2. pokolpatkány sebzõdik 15 ép-t a lávafolyamtól. Az 1. pokolpatkány rezisztálja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. pokolpatkány elvarázsol egy tûzvihart. Nem hat rád. Az 1. pokolpatkány 19 ép-t sebzõdik. A 2. pokolpatkány rezisztálja. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Néhány rövid kézmozdulat után a 3. pokolpatkány létrehoz egy tûzvihar varázslatot. Nem hat rád. Az 1. pokolpatkány 15 sebzést kap. A 2. pokolpatkány 20 sebzést kap. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. pokolpatkány elvarázsol egy tûzvihart. Nem hat rád. Az 1. pokolpatkány 20 sebzést kap. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A 3. pokolpatkány 20 sebzést kap. Megközelíted az 1. pokolpatkányt. Nem hat rád. A 2. pokolpatkány 13 sebzést kap a lávafolyamtól. A 3. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Az 1. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Támadod az 1. pokolpatkányt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (165 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (59 sebzés). Az 1. pokolpatkány hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 3. pokolpatkány mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. 6 életpontnyit sebzõdsz. A 2. pokolpatkányt védi rezisztanciája. A 3. pokolpatkány 37 sebzést kap. A 2. pokolpatkány elmond egy tûzvihar varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A 3. pokolpatkány 19 ép-t sebzõdik. Nem hat rád. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A 2. pokolpatkányt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (150 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (59 sebzés). A 2. pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. pokolpatkány elõhív egy tûzvihar varázslatot. Nem hat rád. A 3. pokolpatkány 30 ép-t sebzõdik. Rezisztálod a varázslatot. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Támadod a 3. pokolpatkányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (174 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (54 sebzés). A 3. pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 433 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+188%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 patkányfog, 81 arany és 5 hamis arany. A küzdelemben megéheztél. A kajára veted magad. (+48% jóllakottság.)
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) [aura: IQ: 36.] és egy kõtroll (#196) [aura: rezisztencia: 15.].

*** 1. KÖR *** Az elemi mágus elmormol egy savcsapás varázslatot. 40 ép-t sebzõdtél. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +24 tûzlehelet, +24 jéglehelet, +24 savlehelet, +24 elektr.lehelet, +24 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-9 vp.) A kõtroll közelebb jön, hogy támadhasson. A kõtroll rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+18 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus elmond egy savcsapás varázslatot. 32 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a kõtrollt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (173 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (63 sebzés). A kõtroll hörögve elterül. Regenerálsz (+18 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elemi mágus elmormol egy savcsapást. 49 életpontnyit sebzõdsz. Az elemi mágus irányába mozogsz. Az elemi mágust próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (81 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (66 sebzés). Az elemi mágus holtan terül el. Regenerálsz (+18 ép)
[A csatában összesen 383 sebzést okoztál, és 121 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+139%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy fókuszrubin, 62 arany és 3 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+67 életpont.)
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 77 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont, 2 képességpont és 27% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(296. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 17% lélekenergia.

(383. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: mágia: 40.] és egy kõzúzó (#49) [aura: méret: 30.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +24 tûzlehelet, +24 jéglehelet, +24 savlehelet, +24 elektr.lehelet, +24 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-9 vp.) Az uthanax ellõ egy a forrás érintése varázslatot. Az uthanax elmormol egy antimágikus szféra varázslatot. A kõzúzó közelebb jön, hogy támadhasson. A kõzúzó rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** Az uthanax feléd mozog. Megtámadod az uthanaxot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (181 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (62 sebzés). Az uthanax kileheli lelkét. A kõzúzó téged támad. Elõresuhint nyelvével. Nem talált.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a kõzúzót. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (180 ép-t sebeztél). A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 373 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+125%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy uthanax talizmán, 88 arany és 4 hamis arany.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 13 drágakõ és egy hosszú lándzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 85% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[114 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

ftk 3 531 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami furcsát, és megeredsz irányába. Hosszan haladsz a furcsa jelenség irányába, de egyszercsak egy hatalmas és vastag asztrálfal állja utadat. Itt bizony csak akkor tudsz továbbjutni, ha szétrobbantod egy megfelelõen magas mentális robbanással!
[Mentális robbanás próba 8-as küszöbre: sikeres] Összegyûjtöd minden erõdet, és berobbantod asz asztrálfalat. Hehe, ez jó móka volt, mehetsz tovább!
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy kristályszerkezetû wag (#443) [aura: 30-as mentális robbanás.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)136 (-5)176 Kristályszerkezetû wag Pszi acéltorony -5 PE (-7)83 (+0)85
2. Sly Mentális robbanás -42 PE (-5)131 (-88)88 Kristályszerkezetû wag Mentális robbanás -88 PE (-5)78 (-42)43
3. Sly Agyvihar -6 PE (-9)122 (-9)79 Kristályszerkezetû wag Pszi acéltorony -9 PE (-7)71 (-6)37
4. Sly Agyvihar kudarc (-9)113 (-39)40 Kristályszerkezetû wag Mentális robbanás -39 PE (-5)66 (+0)37
5. Sly Agyvihar kudarc (-9)104 (-20)20 Kristályszerkezetû wag Mentális robbanás -20 PE (-5)61 (+0)37
6. Sly Pszi csáp kudarc (-12)92 (-9)11 Kristályszerkezetû wag Tudati méreg +9 méreg (-6)55 (+0)37
7. Sly Pszi csáp kudarc (-12)80 (-11)0 Kristályszerkezetû wag Pszi acéltorony -3 PE (-7)48 (+0)37

Ez bizony siralmas vereség volt. (-21 életpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (312. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy mutáns asztrálszárnyas (#273) [aura: 15-ös mentális robbanás, 15-ös idegroppantás.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -24 PE (-5)136 (+0)181 Mutáns asztrálszárnyas Mentális pajzs 3 körre (-20)120 (-24)71
2. Sly Mentális robbanás -16 PE (-5)131 (-45)136 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)90 (-16)55
3. Sly Agyvihar -19 PE (-9)122 (-45)91 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)60 (-19)36
4. Sly Agyvihar -19 PE (-9)113 (+0)91 Mutáns asztrálszárnyas Mentális pajzs 3 körre (-20)40 (-19)17
5. Sly Agyvihar -19 PE (-9)104 (-45)46 Mutáns asztrálszárnyas Idegroppantás -45 PE (-30)10 (-17)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+24% pszi támadás, +24% pszi energia.) (+101% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy fertõzött pszi medál. [ld. enc.]
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy targnaugh (#272) [aura: méret: 250.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Mentális robbanás -57 PE (-5)136 (-30)151 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)69 (-57)58
2. Sly Mentális robbanás -29 PE (-5)131 (-30)121 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)63 (-29)29
3. Sly Agyvihar -40 PE (-9)122 (+0)121 Targnaugh Sz.áll.roncsolása kudarc (-6)57 (-29)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+22% pszi támadás, +22% pszi energia.) (+95% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ismét tanultál valamit: +1 pszi támadás; [17 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

vd 270 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 vízelementál plazma.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg tapasztalt felderítõ (3.94).
Ebben a körben +6 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1710 sebzést okoztál, és 480 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 23 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 416 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.94). Ez a 204. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (15) / 2.45
[2] IQ: 15 (16) / 5.48
[3] ügyesség: 16 (15) / 1.20
[4] egészség: 21 (22) / 10.53
[5] mágia: 16 (25) / 0.31
[6] gyorsaság: 30 (31) / 0.03
[9] Méret/ép: 245 (260) / 239
Min. méret: 223
Barlangméret: 248
PONTJAID
Varázspont: 289 / 145
Képességpont: 48 / 49%
Hõsi pont: 78 (20)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 1127 / 587
Hírnév : 2024
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 1471 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 1246 (4)
Leölt torzszülött: 2229 (9)
Pszi csaták: 450 (5)
Pszi gyõzelmek: 370 (4)
Ájulások száma: 51 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: pszionicista-jelölt (61)
Speciális képességeid:
+51 pszi támadó és védekezõ pont, GY +34 ÉP-t gyógyít, 71%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +9 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts hét küldetést, amit a Pszi Iskolában kaptál! [számláló: 5] 2.) Hozz 15 uthanax talizmánt! 3.) Hozz egy fertõzött pszi medált!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 45 (61) / 16.27 [11] jéglehelet: 10 (26) / 3.36 [15] regeneráció: 17 (24) / 0
[17] vastag bõr: 21 (24) / 0.80 [18] tûzimmunitás: 12 (24) / 0 [19] hidegimmunitás: 4 (16) / 0.20
[20] savimmunitás: 7 (17) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 5 (15) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 (14) / 0.09
[23] imm.ktkt.méreg: 12 (18) / 0 [24] rezisztencia: 18 (29) / 0.20 [25] bûz: 45 / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0 [27] imm. méregre: 0 (4) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 9 / 3.75 [47] zárnyitás: 10 / 0.89 [48] mászás: 10 / 7.59
[49] rugalmasság: 5 / 3.65 [50] meggyõzõkészség: 8 / 5.51 [51] transzformáció: 5 / 2.75
[52] auraészlelés: 12 (19) / 11.05 [53] ékszerészet: 4 / 2.69 [54] kereskedelem: 10 / 6.91
[55] szívósság: 31 / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.37 [57] gyógynövények: 7 / 4.56
[58] nyomkeresés: 14 / 1.46 [59] vezetõkészség: 5 / 1.10 [60] pszi támadás: 18 (19) / 0.13
[61] pszi energia: 25 (26) / 7.93 [63] éberség: 8 / 1.15 [64] átokszórás: 6 / 0.52
[65] álcázás: 8 / 0.32 [66] lopakodás: 7 / 1.76 [67] régészet: 10 / 4.04
[68] zene: 10 / 0.35 [69] tanulás: 12 / 6.95 [70] idézés: 13 (16) / 0.49
[71] javítás: 14 / 2.83 [72] építés: 12 / 0.09 [73] felderítés: 10 / 4.10

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 11 / 8.67     Trollagyar
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.18     szilmill tõr
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     Yarmbaur koponyája
jobb mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 5 (7) / 4.72 [130] agyvihar: 19 (20) / 1.35 [42] csendvarázs: 3 (5) / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 (10) / 0.32 [11] elektromos kéz: 1 (6) / 0 [41] elemek parancsa: 5 (10) / 0.76
[189] elemek uralma: 6 (11) / 0.04 [49] elemi védelem: 12 (17) / 3.21 [152] felejtés: 4 (6) / 1.12
[17] gránitbõr: 16 (18) / 1.79 [163] kineport: 5 (12) / 0.96 [154] kisebb erõpajzs: 10 (12) / 9
[146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 4.32 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.24
[25] lávafolyam: 13 (18) / 2.24 [165] manafókuszálás: 4 (9) / 0.18 [129] mentális robbanás: 16 (17) / 1.82
[148] méregsemlegesítés: 6 (8) / 3.76 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.22 [128] pszi csáp: 21 (22) / 0.92
[151] sárkánylehelet: 18 (23) / 3.18 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 4.42 [150] tárgyvédelem: 7 (12) / 1.88
[177] tudati kohézió: 11 (12) / 1.24 [132] tudati méreg: 5 (6) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (8) / 0.80
[20] tûzvihar: 11 (16) / 2.63 [22] villámsújtás: 17 (22) / 0.56    

MAKRÓID
1. Makró
bsz
bsz 10
v 154
v 189
mak 2
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
pta 129 129 130 130 130
ptb 128 128 128 128 128
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 191.
10: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 171.
15: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%. Prioritás: 80.
24: villámsújtás t.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több. Prioritás: 50.
25: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb. Prioritás: 55.
1: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több, Prioritás: 65, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
3: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 199, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
5: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 197, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
8: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 173, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
11: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 179, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
13: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 149, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
16: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1940, Prioritás: 159, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
18: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 177, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
20: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 175, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
22: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb, Prioritás: 75, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
26: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 97 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
28: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 98 v. több, Prioritás: 70, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: sárkányszellem (#222), kaszás (#210), immúnis krakoch (#243), lélektáncos (#227).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), zombi nagymester (#171), tektonikus kvatáns (#216), orgling varázsló (#197), nyálkacsiga (#199), manapoid figyelõ (#226), márvány apostol (#266).
1930: daergaoth lord (#213).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155), nagyobb elementál fatty (#100), opál tatu (#209), lávaelementál (#178), tûztáncos (#251).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), mutáns szójer (#174), szójer királynõ (#219), szójer anyakirálynõ (#490).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1 80; VI erõ:150% ép:25%; PV 7 8; HE 1; PTA 129 129 130 130 130; PTB 128 128 128 128 128; I 40 15 15 1 75; HU 100 100 500 10 10 25;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #36 (7. épület), #201 (203. forduló), #434 (203. forduló), #222 (195. forduló), #491 (198. forduló), #229 (200. forduló), #210 (204. forduló), #312 (204. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Wyntaria. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz borzalmas maszkja (#26304) 1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023) 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552)
1 a regenerálódás bíbor láncinge (#24432) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762)
2 a tûz kerek pajzsa (#22211) 1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 1 a tûz vas mellvértje (#22198)
1 a védekezés sárga öve (#4767) 1 az angyalok nagy pajzsa (#28062) 1 az erõ vas lemezpáncélja (#1451)
* 1 bohókás szandál (#406) 1 ezüst láncing (#1033) * 1 Fairlight sipkája (#265)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 krakoch csizma (#312) * 1 orglingbõr öv (#395)
* 1 õspók köpeny (#332) 1 Xantin ezüstöve (#174) 1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127)
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) 1 a harcmûvész aranyozott nyaklánca (#13783) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a lich márványgyûrûje (#12026) 1 a lich ónixgyûrûje (#12028) * 1 a mentát gyöngye (#155)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128) 1 a sas ezüst fülbevalója (#16107)
1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) 1 a szellemek keresztszimbóluma (#15163) 1 a teknõs csontamulettje (#25497)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 a torony ezüst nyaklánca (#18282) 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) 1 a tûz gyöngysor nyaklánca (#22337) 1 a tûz keresztszimbóluma (#22363)
1 a tûz malachit karkötõje (#22391) * 1 achát érdemrend (#303) 29049 arany (#1)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság csontamulettje (#27297) 1 az ellenállás csontamulettje (#28647)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az ügyesség csontamulettje (#2547) * 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 császári dekrétum (#254) * 3 cseppkõ gyûrû (#234) 1 csontamulett (#1197)
* 1 Dorka amulettje (#382) 540 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 Fénygyûrû (#301) 1 fertõzött pszi medál (#333) 1 galetki érdemérem (#276)
1 Groark talizmánja (#386) 2421 hamis arany (#809) 1 Leanthil karkötõje (#610)
1 márványamulett (#1199) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 ónixgyûrû (#1228)
1 opilíchium gyûrû (#298) 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 roxati üvegszem (#580) * 1 sárkányamulett (#292) 1 smaragd karkötõ (#592)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 Ulthaodron karkötõ (#323) 4 uthanax talizmán (#335)
1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 8 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
1 hebrencs csapda (#582) 1 idõkristály (#219) 9 kötél (#128)
17 Krónika (#783) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 orvosságos zacskó (#590)
1 Zarknod Szeme (#536)

Fegyverek
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a káosz második lándzsája (#21594) 1 a sün hosszúkardja (#25167)
1 a természet hosszúkardja (#17067) 1 a tudás rövid tõre (#2202) 1 fogazott kard (#1318)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 hosszú lándzsa (#1333) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) * 1 rubin mágusbot (#261) 9 sziklarepesz (#13)
* 3 szilmill tõr (#314) * 1 Trollagyar (#214) 1 vámpírtõr (#584)
* 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 2 csapdaészlelés itala (#65)
23 csótányláb (#25) 11 elfu moha (#33) 12 elonotichlan (#31)
2 féregtüske (#42) 15 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom bíbor itala (#77)
5 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
9 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 1 kék manaital (#75)
2 kihívás itala (#68) 6 kincskeresés itala (#64) 8 liánvirág (#24)
6 mágiaellenállás (#76) 28 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
10 mézfû (#29) 15 mitulen fû (#20) 11 muskil (#37)
3 õsmágus szájvize (#69) 8 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72)
9 ragálygomba (#26) 20 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61)
11 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612) 16 sötét mák (#23)
9 szemani gomba (#36) 11 tejfonál (#28) 7 tokin kaktusz (#40)
1 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 13 velparaj (#35)
3 waarkin (#38) 14 winropu moha (#22) 8 xita uborka (#39)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
29 asztrálesszencia (#154) 23 barna manakõ (#149) 4 birkózó fétis (#345)
3 bronz korong (#297) 1 duzzadt xenópete (#479) 4 éjkopó nyakörv (#343)
41 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141) 4 fókuszrubin (#337)
4 gólemagyag (#330) 5 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230)
2 kõtroll szem (#274) 3 maerju koponya (#336) 12 mandibula (#157)
1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
78 õsi relikvia (#17) 4 õspók pete (#331) 3 patkányfog (#270)
11 pirgamit (#152) 13 smaragd esszencia (#229) 10 szinapszis plazma (#344)
5 szirénhaj (#293) 46 szójer csáprágó (#231) 1 xorex fûszer (#329)
10 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 415 arany (#1), 16 hamis arany (#809), 1 uthanax talizmán (#335), 23 drágakõ (#2), 1 óriási xenópete (#480), 1 szirénhaj (#293), 1 a lich ónixgyûrûje (#12028), 3 patkányfog (#270), 1 fókuszrubin (#337), 1 hosszú lándzsa (#1333), 1 fertõzött pszi medál (#333).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 vízelementál plazma (#347), 1 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÍVÓTEREM (#68)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 100 arany, 3 tõr
Min építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Kiképzõközpont (#50)
Végre egy hely ahol nem azok vannak elõnyben, akik végtaggal harcolnak. Egy kis gyakorlás a szúrópárnánál meg asszózás a többiekkel, és máris pontosabban eltalálod ellenfeleidet. Ezután plusz 15% támadást kapsz, ha fegyverrel harcolsz. Ez összeadódik a kiképzõközpont, ill. a késõbb építhetõ mesterek tornyának bónuszával. Ez permanens képesség, nem igényli a BSZ parancs kiadását.



KORTEX PARAZITA (285. LÉNY)
Ezt az ocsmány asztrális életformát a kortex pajzs mutáns szingularitása hozta létre - a nagy mennyiségû táplálék létrehozza ragadozóját, ha az nem létezik a természetben. A kortex parazita összenõtt kelésekre emlékeztet, átlátszó, kékes burka alatt ocsmány, tekergõdzõ belsõ szervek lapulnak. Hosszú, vékony nyúlványait irdatlan távolságra nyújtja ki a kortex belsejében, és szívja el energiáját. Kiirtása egy tapasztalt pszionicista számára nem jelenthet nehézséget.



FERTÕZÖTT PSZI MEDÁL (333. TÁRGY)
A mutáns asztrálszárnyas pusztulásakor entrópikus karikába gördül, asztrálontúli kínjának oka nyilvánvalóan a gyilkos fertõzés, amely magától az Ellenségtõl származik, és amely még a halálban is irtózatos fájdalmat okoz. Kortikus csápjaiddal felfoghatod ezt a karikát, és átmentheted a valós világba. Hatalmat hordoz az így kapott medál, azonban veszélyes is. Az asztrális fertõzés odaát maradt, de ki tudja, mi egyebet sikerült áthoznod? Mindenesetre, nem adod el és nem adod át másnak...


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.