Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 16:19:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-191

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 191 Játékhét: 565
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 210
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 6. 15h:49'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 7.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével MZ/X 1 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Symur Nevethar 1 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Sly 1 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 8285.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*aug. 18.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy lomha nukratoid. *aug. 18.* Symur Nevethart majdnem felfalta egy törpe gólem. *aug. 28.* Törött Nyíl és Snick pszi párbajt vívtak. Törött Nyíl került ki gyõztesen. *aug. 29.* Törött Nyílt majdnem felfalta egy orgling bûzgerjesztõ. *aug. 29.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Sziszegõ Szappant. *aug. 29.* Törött Nyílt kis híján megölte egy orgling bûzgerjesztõ. *aug. 29.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sziszegõ Szappan felett. *aug. 29.* Törött Nyíl pszionikus párviadalban legyõzte Kháron Dhorm Ragath-ot. *aug. 31.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy orgling bûzgerjesztõ. *aug. 31.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lord Khalel felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

ell 1920 266 ellenfél lista beállítása
1920. lista módosítása: 266 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

hp 3 49 15 1920 177 harci program
A következõ sor került a harci programodba: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 177.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

hf 21 1 1 2 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 177, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

hp 3 17 15 1920 175 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 175.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

hf 21 1 1 2 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 175, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

ht 2 10 18 18 55 99 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

hp 2 10 18 18 55 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb. Prioritás: 55.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 406.]

az 25497 19569 tárgy azonosítása
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A teknõs csontamulettje: értéke 125 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3 vastag bõr. A káosz terjesztõjének fejpántja: értéke 225 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +6% védekezés, +2 mágia, +3 egészség, +3 tüskés bõr.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

kno 58 20 24 16 9 8 58. képességre 20 képességpont
Elköltesz 20 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 13. szintre nõtt. Elköltesz 16 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 17. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot a méreted növelésére (+4 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

var 151 7 151. varázslatra 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot sárkánylehelet varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

ep 53 40 10 építed az 53. épületet 40 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a mágusközpont építését. Elõtolod az óriási építõgépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 71 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 69 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+80%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 362.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy ha túl gyorsan végzel a xorex fattyakkal, pont arról maradsz le, amit meg akartál szerezni. Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell szerszámraktárt építeni! [ld. enc.] Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+18% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 356.]

v 189 189. varázslat elmondása
Elmormolsz egy elemek uralma varázslatot. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (306. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. [aura: IQ: 10.] A Katonák klánjának mesterharcos rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: káoszkígyó vért, szent templomi maszk, az egyensúly gyûrûje, adamantit karkötõ, a rend köve, Örökkévalóság Topáza, aréna jáspis érme, a pók smaragdgyûrûje, Rogan karkötõje, quwarg amulett, a bénaság fülbevalója, kék mutációs gyûrû, arany nadrág, óriás fülbevaló, orgling fétis, mintrogi erõöv, arany orgling fétis, szerencsekõ, hõsi jelvény, krakoch csizma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Oblepo Glorr Pszi csáp +20 PE (-3)67 (+0)55
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)118 (-10)135 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)64 (+0)55
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)113 (-10)125 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)61 (+0)55
4. Sly Agyvihar -45 PE (-9)104 (-10)115 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)58 (-35)20
5. Sly Agyvihar -45 PE (-9)95 (-10)105 Oblepo Glorr Pszi csáp +10 PE (-3)55 (-20)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+15% pszi támadás, +15% pszi energia.) (+70% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 353.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (380. kaland, összköltsége 5 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt xita uborka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Xerxes Insectivor, egy albinó, sárga szemû, sasorrú, hosszú, vörös hajú, magas, szikár férfi. [aura: 3-as jégcsóva.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor. Viselt tárgyai: Dexkill öve, a királynõ karkötõje, xenóbõr karkötõ, káoszdemokrata karkötõ, orgling fétis, krakoch csizma, roxati üvegszem, arany nadrág, a háború köve, ozin fülkarika, szent templomi maszk, óriás fülbevaló, aréna mithril érme, a pók smaragdgyûrûje, ezüst tanítványköpeny, szerencsekõ, opilíchium gyûrû, ében láncing, quwarg amulett, arany orgling fétis.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-36)129 Xerxes Insectivor Pszi csáp +36 PE (-3)87 (+0)110
2. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)118 (-18)111 Xerxes Insectivor Pszi csáp +18 PE (-3)84 (+0)110
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)113 (+0)111 Xerxes Insectivor Agyvihar kudarc (-9)75 (+0)110
4. Sly Agyvihar -30 PE (-9)104 (-38)73 Xerxes Insectivor Agyvihar -38 PE (-9)66 (-30)80
5. Sly Agyvihar -45 PE (-9)95 (-18)55 Xerxes Insectivor Pszi csáp +18 PE (-3)63 (-27)53
6. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)92 (+17)72 Xerxes Insectivor Mentális robbanás kudarc (-5)58 (-17)36
7. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)89 (+17)89 Xerxes Insectivor Mentális robbanás kudarc (-5)53 (-17)19
8. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)86 (+17)106 Xerxes Insectivor Mentális robbanás kudarc (-5)48 (-17)2
9. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)83 (+17)123 Xerxes Insectivor Mentális robbanás kudarc (-5)43 (-2)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+27% pszi támadás, +27% pszi energia.) (+106% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 345.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (493. kaland, összköltsége 10 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Rovarnyomorállat, egy kitines bõrû, rovarszemû, bizar, de nem tolakodó férfi. [aura: ügyesség: 15.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. Felszerelése: Dexkill öve, ozin fülkarika, bronzmedál, óriás fülbevaló, a hiszékenység gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, szent templomi maszk, az Örökkévalóság Rubinja, zafír érdemrend, nilbongi kitûzõ, görényfarok, cseppkõ gyûrû, a pók smaragdgyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja, orgling fétis, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, káoszkígyó vért, a puhányság köve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Rovarnyomorállat Pszi csáp +20 PE (-3)57 (+0)50
2. Sly Mentális robbanás -25 PE (-5)118 (-72)73 Rovarnyomorállat Mentális robbanás -72 PE (-5)52 (-25)25
3. Sly Mentális robbanás kudarc (-5)113 (-10)63 Rovarnyomorállat Pszi csáp +10 PE (-3)49 (+10)35
4. Sly Agyvihar -45 PE (-9)104 (-10)53 Rovarnyomorállat Pszi csáp +10 PE (-3)46 (-35)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+13% pszi támadás, +13% pszi energia.) (+64% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

v 148 1 148. varázslat elmondása
Elõhívsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

v 146 11 13 146. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

v 146 11 16 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

k 3 6 485 463 423 312 kaland elvállalása
(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok, aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal, a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is, torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 24-es antimágikus szféra.] és egy uthanax éjkopó (#278) [aura: méret: 125.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az uthanax elvarázsol egy a forrás érintését. Az uthanax elmond egy antimágikus szféra varázslatot. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet! ( +22 tûzlehelet, +22 jéglehelet, +22 savlehelet, +22 elektr.lehelet, +22 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Az uthanax éjkopó elindul az orgling disznó felé. Az orgling disznó az uthanax éjkopó irányába megy. Az uthanax éjkopó és az orgling disznó egymással harcolnak. az orgling disznó paralizálódott. Az orgling disznó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Az uthanax máris elõtted terem! Megrohamozod az uthanaxot. Az uthanax rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Rád vág bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Az uthanaxot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (155 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (65 sebzés). Az uthanax holtan terül el. Az uthanax éjkopó és az orgling disznó egymással harcolnak. az orgling disznó ledermed. Az orgling disznó megtántorodik. Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Megtámadod az uthanax éjkopót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (131 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (47 sebzés). Az uthanax éjkopó holtan terül el.
[A csatában összesen 398 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az orgling disznó: 0/101.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+148%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy uthanax talizmán, egy éjkopó nyakörv, 66 arany és 4 hamis arany.
- Nagyszerû! - hallod a fõtanácsnok tapsát. Ismét a korábbi olvasószobában találod magad, a torzszülöttek tetemei sehol! - Egy uthanax talizmán? - téved Téba Wend pillantása a kezedben tartott tárgyra. - Köszönöm! - ezzel elveszi, és zsebrevágja.
- Nos, a Tudás próbája - ha az alkalmassági tesztet leszámítjuk, valójában öt lépésbõl áll. Öt igen hasonló lépésbõl! - lóbálja meg elõtted az uthanax talizmánt. - A próbát egyszer teljesíteni, szerencsés véletlen. Kétszer, a véletlenek különleges összejátszása. De ötször - ez azt jelenti, hogy nem csak képes vagy egy feladat legyõzésére, de ugyanezt a teljesítményt bármikor tudod hozni. Ha ötöt összegyûjtöttél az éjkopó nyakörvekbõl - bök a kezedben lóbált tárgyra - AKKOR teljesítetted a Tudás Próbáját, és megkapod az érmet, amelyet a helytartó vár el tõled! Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal, hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ. Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni. Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni! (-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem" gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) [aura: bûz: 14.] és egy orgling birkózó (#279) [aura: 20-as méretû 23-as szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +22 tûzlehelet, +22 jéglehelet, +22 savlehelet, +22 elektr.lehelet, +22 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Az orgling birkózó odajön hozzád. A 2. orgling melák feléd rohan. Az 1. orgling melák máris elõtted terem! Az orgling birkózó téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 2. orgling melák rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Az 1. orgling melák rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az orgling birkózót próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (144 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (38 sebzés). Az orgling birkózó rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 2. orgling melák rád támad. Lekever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Az 1. orgling melák rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod az orgling birkózót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (127 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (38 sebzés). Az orgling birkózó kileheli lelkét. A 2. orgling melák téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (17 ép-t sebzõdtél). Az 1. orgling melák rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+17 ép)
*** 4. KÖR *** Az 1. orgling melákot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (138 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (46 sebzés). Az 1. orgling melák hörögve elterül. A 2. orgling melák rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+17 ép)
*** 5. KÖR *** Megtámadod a 2. orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (131 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (48 sebzés). A 2. orgling melák hörögve elterül. Regenerálsz (+17 ép)
[A csatában összesen 666 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+147%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy birkózó fétis, 56 arany és 3 hamis arany.
Ismét felpattan a szemed - a sötét fülkében vagy még mindig. Tehát álom volt az egész... Milgandfény vakít el. Mikor látásod kitisztul, Szershh atya mosolygó arca nyomakodik a képbe.
- Hogy telt a meditáció, Sly?
- Eh, izé... - ezzel a tekinteted a kezedben tartott birkózó fétisre téved. Szóval mégsem álmodtad? Megpróbálod elrejteni, de az atya csak bólint.
- Látom, a meditációs szint azon mélységeibe jutottál el, amikor már képes vagy az álmok világából anyagot teremteni. Ez a kulcs a legõsibb varázslatokhoz! - leheli képedbe. Az összhatást rontja, hogy érezhetõen nagy mennyiségû barlangi hagymát evett. Lássuk, hányadszorra vagy itt... Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(485. kaland:) Némi keresgélés után találsz egy barlangnyílást, amelyen beférsz. Elindulsz elõre a barlangjáratban. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 arachnid sámán (#176) [aura: áttörés: 5.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a 3. arachnid sámán létrehoz egy mágikus ûrt. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Nem hat rád. A 2. arachnid sámán elmond egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet varázslatot. ( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. arachnid sámán odajön hozzád. A 2. arachnid sámán feléd rohan. Megközelíted az 1. arachnid sámánt. A 3. arachnid sámán máris elõtted terem! Az 1. arachnid sámán rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). A 2. arachnid sámán rád veti magát. Marni próbál. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. arachnid sámánt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (120 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (39 sebzés). Az 1. arachnid sámán kileheli lelkét. A 3. arachnid sámán rád támad. A csáprágójával támad. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 3. arachnid sámán rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Összerogysz.
[A csatában összesen 159 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+215 életpont.)

(463. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 17% lélekenergia.

(423. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 15-ös küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Leértél a barlang aljára.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) [aura: egészség: 8, 22-es tûzgolyó.] és egy kõtroll (#196).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +22 tûzlehelet, +22 jéglehelet, +22 savlehelet, +22 elektr.lehelet, +22 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Az elemi mágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás! Sebzõdsz 53 ép-t. A kõtroll közelebb jön, hogy támadhasson. A kõtroll rád támad. Benyom neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+17 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elemi mágus elvarázsol egy savcsapást. 44 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod a kõtrollt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (167 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (65 sebzés). A kõtroll halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+17 ép)
*** 3. KÖR *** Az elemi mágus varázshatalma segítségével elmond egy savcsapást. Sebzõdsz 36 ép-t. Az elemi mágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az elemi mágust. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (82 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (62 sebzés). Az elemi mágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+17 ép)
[A csatában összesen 376 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+144%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy fókuszrubin, 59 arany és 3 hamis arany. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+108 életpont.)
Hurrá, kincset találtál, ami a káosz õrült csizmája, egy aranyozott nyaklánc és az erõ vas lemezpáncélja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 85% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(312. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] A kötél egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy manifesztált energia (#267) [aura: 16-os méretû 18-as szintû jobb csáp, 20-as energiaszívás.] és 2 márvány apostol (#266).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy lávafolyamot. (-19 vp.) Az 1. márvány apostol rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Nem hat rád. A 2. márvány apostol a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! 14 ép-t sebzõdtél. Sebzõdsz 23 ép-t a lávafolyamtól. Az 1. márvány apostol sebzõdik 40 ép-t a lávafolyamtól. A manifesztált energia feléd mozog. A manifesztált energia immúnis a lávafolyam varázslatra. A 2. márvány apostol 55 sebzést kap a lávafolyamtól. A manifesztált energia téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (18 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Lesújt rád bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-20%). Regenerálsz (+17 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy elemi védelem varázslatot. ( +17 tûzimmunitás, +17 hidegimmunitás, +17 savimmunitás, +17 elkt.immunitás, +17 imm.mérg.gázra.) (-11 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az 1. márvány apostol elmormol egy gyógyító szellõt. Gyógyítja az 1. márvány apostolt (+35 ép). A 2. márvány apostol visszanyer 38 életpontot. Az 1. márvány apostol elõhív egy azonnali gyógyítás varázslatot. Gyógyítja a 2. márvány apostolt (+12 ép). A 2. márvány apostol varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Rezisztálod a varázslatot. Nem hat rád. A manifesztált energia: nem hatott rá a lávafolyam. Az 1. márvány apostol 59 sebzést kap a lávafolyamtól. A 2. márvány apostol 57 sebzést kap a lávafolyamtól. A manifesztált energia rád támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-9%). Ostorként csattant bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+17 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzvihar! Rezisztálod a varázslatot. A manifesztált energia: a varázslatnak nincs hatása. Az 1. márvány apostol 65 sebzést kap. A 2. márvány apostol 61 ép-t sebzõdik. (-17 vp.) Az 1. márvány apostol halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. márvány apostol halálos sebet kapva a földre zuhan. A lávafolyam nem hatott rád. A manifesztált energia immúnis a lávafolyam varázslatra. A manifesztált energia rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+17 ép)
*** 4. KÖR *** Ellenállsz a varázslatnak. A manifesztált energia immúnis a lávafolyam varázslatra. Támadod a manifesztált energiát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (45 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (71 sebzés). A manifesztált energia téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz bal csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+17 ép)
*** 5. KÖR *** Immúnis vagy a lávafolyam varázslatra. A manifesztált energia ellenállt a lávafolyam varázslatnak. Megtámadod a manifesztált energiát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (55 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (69 sebzés). A manifesztált energia kileheli lelkét. Regenerálsz (+17 ép)
[A csatában összesen 577 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+169%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 160 arany és 8 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. Hozzálátsz az ételhez. (+23% jóllakottság.)
(Feltételes idézés:) kék manaitallal nyersz vissza manát. Kapsz 80 varázspontot.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 81 arany és egy hõsiesség itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 85% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[174 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami furcsát, és megeredsz irányába. Ejnye, egy mentális nagyagy kerül az utadba. Ez a bamba teremtmény nem okoz kárt senkiben, de ha balra akarod elkerülni, akkor õ is balra mozog, ha jobbra, akkor jobbra mozog... Sajnos nem tehetsz mást, meg kell semmisítened. Ehhez a szürkeállomány roncsolása képességedet kell használd!
[Szürkeállomány roncsolása próba 6-os küszöbre: sikeres] Brutális manõvered nyomán nem marad más a nagyagyból, csak egy szétterült szürke massza. Szomorú, de legalább elérted a célod, továbbmehetsz!
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy szórványos protoplazma (#443) [aura: gyorsaság: 20.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)123 (-82)83 Szórványos protoplazma Mentális robbanás -82 PE (-5)85 (-30)55
2. Sly Mentális robbanás -27 PE (-5)118 (+0)83 Szórványos protoplazma Agyvihar kudarc (-9)76 (-27)28
3. Sly Mentális robbanás -14 PE (-5)113 (+0)83 Szórványos protoplazma Agyvihar kudarc (-9)67 (-14)14
4. Sly Agyvihar kudarc (-9)104 (-41)42 Szórványos protoplazma Mentális robbanás -41 PE (-5)62 (+0)14
5. Sly Agyvihar -30 PE (-9)95 (-42)0 Szórványos protoplazma Agyvihar -42 PE (-9)53 (-14)0

A pszionikus csata döntetlennel végzõdött. Legalább nem vesztettél!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy targnaugh (#272) [aura: 16-os pszi acéltorony.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)69 (-20)95
2. Sly Mentális robbanás -47 PE (-5)118 (-30)115 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)63 (-47)48
3. Sly Mentális robbanás -24 PE (-5)113 (-30)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)57 (-24)24
4. Sly Agyvihar -30 PE (-9)104 (+0)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása kudarc (-6)51 (-24)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+25% pszi támadás, +25% pszi energia.) (+100% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (220. kaland, összköltsége 40 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mézfû ! Leszedsz 1 adagot. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy asztrálszárnyas (#270) [aura: IQ: 25.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)123 (-82)83 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -82 PE (-5)85 (-30)55
2. Sly Mentális robbanás -27 PE (-5)118 (+0)83 Asztrálszárnyas Agyvihar kudarc (-9)76 (-27)28
3. Sly Mentális robbanás -14 PE (-5)113 (-30)53 Asztrálszárnyas Sz.áll.roncsolása -30 PE (-9)67 (-14)14
4. Sly Agyvihar kudarc (-9)104 (-26)27 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -26 PE (-5)62 (+0)14
5. Sly Agyvihar kudarc (-9)95 (-13)14 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -13 PE (-5)57 (+0)14
6. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)92 (+17)31 Asztrálszárnyas Mentális robbanás kudarc (-5)52 (-14)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+23% pszi támadás, +23% pszi energia.) (+93% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Nocsak, mit találtál! 1 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy asztrálszárnyas (#270) [aura: 14-es agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)123 (-82)83 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -82 PE (-5)85 (-30)55
2. Sly Mentális robbanás -27 PE (-5)118 (+0)83 Asztrálszárnyas Agyvihar kudarc (-9)76 (-27)28
3. Sly Mentális robbanás -14 PE (-5)113 (-30)53 Asztrálszárnyas Sz.áll.roncsolása -30 PE (-9)67 (-14)14
4. Sly Agyvihar kudarc (-9)104 (-26)27 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -26 PE (-5)62 (+0)14
5. Sly Agyvihar kudarc (-9)95 (-13)14 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -13 PE (-5)57 (+0)14
6. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)92 (+17)31 Asztrálszárnyas Mentális robbanás kudarc (-5)52 (-14)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+23% pszi támadás, +23% pszi energia.) (+93% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy asztrálesszencia.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy targnaugh (#272) [aura: gyorsaság: 6.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)69 (-20)95
2. Sly Mentális robbanás -47 PE (-5)118 (-30)115 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)63 (-47)48
3. Sly Mentális robbanás -24 PE (-5)113 (-30)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)57 (-24)24
4. Sly Agyvihar -30 PE (-9)104 (+0)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása kudarc (-6)51 (-24)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+25% pszi támadás, +25% pszi energia.) (+100% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy targnaugh (#272) [aura: gyorsaság: 6.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)123 (-20)145 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -20 PE (-6)69 (-20)95
2. Sly Mentális robbanás -47 PE (-5)118 (-30)115 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)63 (-47)48
3. Sly Mentális robbanás -24 PE (-5)113 (-30)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása -30 PE (-6)57 (-24)24
4. Sly Agyvihar -30 PE (-9)104 (+0)85 Targnaugh Sz.áll.roncsolása kudarc (-6)51 (-24)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+25% pszi támadás, +25% pszi energia.) (+100% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

vd 270 vadászat
[Asztrálszárnyas torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni. (419. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 ragálygombát. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy asztrálszárnyas (#270) [aura: 14-es agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-12)123 (-82)83 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -82 PE (-5)85 (-30)55
2. Sly Mentális robbanás -27 PE (-5)118 (+0)83 Asztrálszárnyas Agyvihar kudarc (-9)76 (-27)28
3. Sly Mentális robbanás -14 PE (-5)113 (-30)53 Asztrálszárnyas Sz.áll.roncsolása -30 PE (-9)67 (-14)14
4. Sly Agyvihar kudarc (-9)104 (+0)53 Asztrálszárnyas Mentális robbanás kudarc (-5)62 (+0)14
5. Sly Agyvihar kudarc (-9)95 (-26)27 Asztrálszárnyas Mentális robbanás -26 PE (-5)57 (+0)14
6. Sly Pszi csáp +17 PE (-3)92 (+17)44 Asztrálszárnyas Mentális robbanás kudarc (-5)52 (-14)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+23% pszi támadás, +23% pszi energia.) (+93% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy asztrálesszencia.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg tapasztalt felderítõ (3.09). Mivel kalandor rangod megnõtt, így új képességet sajátítottál el, ami: Ha a véletlen kaland végén hõsiesség pontot kapnál, többet kapsz, mint egyébként (szinttõl és TVPtõl függ, mennyivel.)
Ebben a körben +6 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2176 sebzést okoztál, és 269 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 23 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 405 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.09). Ez a 191. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (14) / 7.10
[2] IQ: 15 (16) / 4.33
[3] ügyesség: 16 (15) / 0.90
[4] egészség: 21 (22) / 6.29
[5] mágia: 15 (24) / 1.01
[6] gyorsaság: 24 (25) / 0.33
[9] Méret/ép: 241 (256) / 249
Min. méret: 213
Barlangméret: 242
PONTJAID
Varázspont: 277 / 115
Képességpont: 40 / 33%
Hõsi pont: 36 (20)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 1071 / 573
Hírnév : 1850
Jóllakottság: 136%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 1390 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 1182 (4)
Leölt torzszülött: 2086 (11)
Pszi csaták: 348 (10)
Pszi gyõzelmek: 285 (9)
Ájulások száma: 43 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: pszionicista-jelölt (60)
Speciális képességeid:
+50 pszi támadó és védekezõ pont, GY +33 ÉP-t gyógyít, 70%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +9 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Vadássz le 10 asztrálszárnyast! [számláló: 5] 2.) Hozz 15 uthanax talizmánt! 3.) Hozz egy fertõzött pszi medált!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 44 (60) / 11.17 [11] jéglehelet: 10 (26) / 2.40 [15] regeneráció: 16 (23) / 0
[17] vastag bõr: 20 (23) / 2.60 [18] tûzimmunitás: 12 (24) / 0 [19] hidegimmunitás: 4 (16) / 0.20
[20] savimmunitás: 7 (17) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 5 (15) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 (14) / 0.09
[23] imm.ktkt.méreg: 8 (10) / 0 [24] rezisztencia: 17 (28) / 0.20 [25] bûz: 44 / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 9 / 2.65 [47] zárnyitás: 9 / 8.09 [48] mászás: 10 / 5.19
[49] rugalmasság: 5 / 2.05 [50] meggyõzõkészség: 8 / 5.51 [51] transzformáció: 5 / 2.65
[52] auraészlelés: 12 (19) / 4.45 [53] ékszerészet: 4 / 2.69 [54] kereskedelem: 10 / 6.90
[55] szívósság: 30 / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.37 [57] gyógynövények: 7 / 2.78
[58] nyomkeresés: 13 / 0.29 [59] vezetõkészség: 5 / 1.10 [60] pszi támadás: 16 (17) / 14.97
[61] pszi energia: 22 (23) / 3.37 [63] éberség: 8 / 1.15 [64] átokszórás: 6 / 0.52
[65] álcázás: 8 / 0.32 [66] lopakodás: 7 / 1.76 [67] régészet: 10 / 3.34
[68] zene: 10 / 0.35 [69] tanulás: 12 / 6.35 [70] idézés: 13 (16) / 0.39
[71] javítás: 14 / 2.83 [72] építés: 11 / 2.36 [73] felderítés: 10 / 2.70

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 11 / 8.67     Trollagyar
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.18     szilmill tõr
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18     Yarmbaur koponyája
jobb mancs [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 5 (7) / 4.72 [130] agyvihar: 14 (15) / 0.66 [42] csendvarázs: 3 (5) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.24 [11] elektromos kéz: 1 (6) / 0 [41] elemek parancsa: 5 (10) / 0.76
[189] elemek uralma: 3 (8) / 2 [49] elemi védelem: 12 (17) / 2.49 [152] felejtés: 4 (6) / 1.12
[17] gránitbõr: 13 (15) / 9.91 [163] kineport: 5 (12) / 0.88 [154] kisebb erõpajzs: 10 (12) / 7.96
[146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 2.72 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.30 [157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.24
[25] lávafolyam: 13 (18) / 1.84 [165] manafókuszálás: 4 (9) / 0.18 [129] mentális robbanás: 15 (16) / 1.76
[148] méregsemlegesítés: 6 (8) / 3.20 [133] pszi acéltorony: 6 (7) / 0.18 [128] pszi csáp: 16 (17) / 0.68
[151] sárkánylehelet: 17 (22) / 12.30 [131] sz.áll.roncsolása: 7 (8) / 4.38 [150] tárgyvédelem: 7 (12) / 1.72
[177] tudati kohézió: 9 (10) / 5.34 [132] tudati méreg: 5 (6) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (8) / 0.80
[20] tûzvihar: 11 (16) / 2.31 [22] villámsújtás: 16 (21) / 2.40    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] orgling disznó 65/0 72% 70% 1 / 0 ájult
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 0

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 154
v 189
mak 2
2. Makró
ism 3
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
pta 131 129 129 130 130 128
ptb 128 128 128 128 128 128
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
9: villámsújtás t.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több. Prioritás: 50.
14: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 191.
17: tûzvihar t.var. ha ellenfeled #1920. Prioritás: 171.
22: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 80%. Prioritás: 80.
29: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 100 v. kevesebb. Prioritás: 55.
1: sárkánylehelet v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
3: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. kevesebb, Prioritás: 75, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
5: a forrás érintése v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több, Prioritás: 70, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
7: gránitbõr v.var. ha ellf. 18. képessége 99 v. több, Prioritás: 65, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
10: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 199, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
12: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900, Prioritás: 197, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
15: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1920, Prioritás: 173, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
18: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 179, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
20: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1950, Prioritás: 149, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. köréig.
23: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1940, Prioritás: 159, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
25: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 177, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.
27: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1920, Prioritás: 175, és ha ép-d 1% fölött van, és a harc 1. körétõl.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: sárkányszellem (#222), kaszás (#210), immúnis krakoch (#243), lélektáncos (#227).
1920: zombi mester (#80), zombi herceg (#140), zombi nagymester (#171), tektonikus kvatáns (#216), orgling varázsló (#197), nyálkacsiga (#199), manapoid figyelõ (#226), márvány apostol (#266).
1930: daergaoth lord (#213).
1940: ratifikátor (#151), gázelementál (#155), nagyobb elementál fatty (#100), opál tatu (#209), lávaelementál (#178), tûztáncos (#251).
1950: pusztító szójer (#154), mutilátor kölyök (#145), mutáns szójer (#174), szójer királynõ (#219), szójer anyakirálynõ (#490).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 1 80; VI erõ:150% ép:25%; PV 7 8; HE 1; PTA 131 129 129 130 130; PTB 128 128 128 128 128; I 40 15 15 1 75;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #4 (8. épület), #6 (9. épület), #36 (7. épület), #485 (190. forduló), #220 (191. forduló), #210 (189. forduló), #419 (191. forduló), #211 (189. forduló), #306 (191. forduló), #380 (191. forduló), #493 (191. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7586. karakternél van. Jelenleg a mágusközpont építésén dolgozol, eddig 131 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz õrült csizmája (#11484) 1 a káosz terjesztõjének fejpántja (#19569) 1 a ragadozó zangrozi csizmája (#20023)
1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a sebezhetetlenség csontmaszkja (#19542) 1 a siker aranyveretes öve (#302)
1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 2 a tûz kerek pajzsa (#22211) 1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152)
1 a tûz vas mellvértje (#22198) 1 az erõ vas lemezpáncélja (#1451) * 1 bohókás szandál (#406)
1 csatos öv (#1166) * 1 Fairlight sipkája (#265) 1 fekete csizma (#1122)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kék köpeny (#1137) 1 kerek pajzs (#1061)
1 könnyû láncing (#1031) 1 krakoch csizma (#312) * 1 orglingbõr öv (#395)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 vaspajzs (#1063) 1 Xantin ezüstöve (#174)
1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 1 a bûz malachitgyûrûje (#29127)
1 a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) 1 a harcmûvész aranyozott nyaklánca (#13783) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a lich márványgyûrûje (#12026) * 1 a mentát gyöngye (#155) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
1 a ragadozó ónixgyûrûje (#20128) 1 a szellemek keresztszimbóluma (#15163) 1 a teknõs csontamulettje (#25497)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 a torony ezüst nyaklánca (#18282) 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407)
1 a tûz ezüst nyaklánca (#22332) 1 a tûz keresztszimbóluma (#22363) 1 a tûz malachit karkötõje (#22391)
* 1 achát érdemrend (#303) 22448 arany (#1) 2 aranyozott nyaklánc (#1183)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
2 bronz amulett (#1198) * 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 császári dekrétum (#254)
1 csepp fülbevaló (#1256) * 2 cseppkõ gyûrû (#234) 3 csontamulett (#1197)
2 díszes karkötõ (#1242) * 1 Dorka amulettje (#382) 449 drágakõ (#2)
3 ezüst fülbevaló (#1257) 1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 Fénygyûrû (#301)
1 galetki érdemérem (#276) 1 Groark talizmánja (#386) 2130 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 Leanthil karkötõje (#610) 1 márványgyûrû (#1226)
* 1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 opilíchium gyûrû (#298) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 roxati üvegszem (#580) 2 sárgaréz nyaklánc (#1181)
* 1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 Ulthaodron karkötõ (#323)
2 uthanax talizmán (#335) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 dorony duda (#588)
1 fekete csuha (#586) 8 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
1 idõkristály (#219) 10 kötél (#128) 17 Krónika (#783)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 2 Morgan pálcája (#511)
1 Niagren csodapálcája (#523) 1 oprasszum fókusz (#300) 2 orvosságos zacskó (#590)
1 Tiume batyuja (#529)

Fegyverek
1 a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 1 a sün hosszúkardja (#25167) 1 a természet hosszúkardja (#17067)
1 a tudás rövid tõre (#2202) 1 hosszú íj (#1272) 1 kõmûves kalapács (#250)
2 könnyû nyílpuska (#1286) * 1 rubin mágusbot (#261) * 3 szilmill tõr (#314)
* 1 Trollagyar (#214) 2 vámpírtõr (#584) * 1 Yarmbaur koponyája (#264)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 23 csótányláb (#25) 10 elfu moha (#33)
10 elonotichlan (#31) 1 féregtüske (#42) 15 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom bíbor itala (#77) 5 hatalom kék itala (#58) 12 hónakkupók (#30)
1 hõsiesség itala (#52) 9 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
2 kihívás itala (#68) 5 kincskeresés itala (#64) 6 liánvirág (#24)
5 mágiaellenállás (#76) 28 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
9 mézfû (#29) 12 mitulen fû (#20) 8 muskil (#37)
2 õsmágus szájvize (#69) 6 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72)
4 ragálygomba (#26) 18 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61)
9 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612) 16 sötét mák (#23)
6 szemani gomba (#36) 10 tejfonál (#28) 4 tokin kaktusz (#40)
1 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 11 velparaj (#35)
14 winropu moha (#22) 4 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
7 asztrálesszencia (#154) 23 barna manakõ (#149) 2 birkózó fétis (#345)
3 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 2 éjkopó nyakörv (#343)
41 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141) 1 fókuszrubin (#337)
1 gólemagyag (#330) 5 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230)
2 lidércvelõ (#339) 2 maerju koponya (#336) 12 mandibula (#157)
1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480)
62 õsi relikvia (#17) 1 õspók pete (#331) 10 pirgamit (#152)
13 smaragd esszencia (#229) 1 szinapszis plazma (#344) 4 szirénhaj (#293)
40 szójer csáprágó (#231) 1 xorex fûszer (#329) 10 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 440 arany (#1), 18 hamis arany (#809), 1 winropu moha (#22), 3 asztrálesszencia (#154), 2 ragálygomba (#26), 1 xita uborka (#39), 2 óriási xenópete (#480), 1 mézfû (#29), 1 éjkopó nyakörv (#343), 1 birkózó fétis (#345), 1 fókuszrubin (#337), 1 a káosz õrült csizmája (#11484), 1 az erõ vas lemezpáncélja (#1451), 1 hõsiesség itala (#52), 1 aranyozott nyaklánc (#1183).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 duzzadt xenópete (#479), 1 kék manaital (#75).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZERSZÁMRAKTÁR (#55) Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28), kutatólabor (#31)
Leírás: Egyre gyakrabban fordul elõ, hogy a mászóvas elhajlik, a mászókampó kicsúszik a helyérõl, a zárnyitó készlet beletörik a zárba, és ez kezd bosszantóvá válni. Tudósaitoknak sikerült kifejleszteniük egy új eljárást, amitõl a vas masszívabb, a drótok pedig kevésbé könnyen törnek, de ugyanolyan könnyen hajlíthatóak elõtte. Ezt megmutatják a kovácsotoknak is, aki a recept alapján elkészíti nektek az új eszközöket. Egy probléma van vele, hogy rendszeren karban kell tartani õket, különben tönkremennek, ezért aztán használat után minden fordulód végén visszahozod õket a szerszámraktárba, de addig is BSZ parancs kiadásától biztosít számodra +2 mászást és +2 zárnyitást.



FÓKUSZRUBIN (337. TÁRGY)
Az elemi mágus hatalmának forrása - csak tudnád, hogyan kell használni! Kézbe veszed - semmi. Koncentrálsz rá - semmi. Talán varázsszó kell hozzá? Vagy valamilyen speciális rituálé? Ha egyszer egy elemi mágust rá tudnál valahogy venni, hogy megtanítson rá...


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.