Karakterszám: |
5295 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
72 |
Játékhét: |
523 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
675 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 27. 9h:33' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. máj. 28. |
|
E-mail!
SIR HERMAEUS MORA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7091.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
kf 193 |
bekészíted a 193. tárgyat |
Felveszed a füvész köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
Átadod a szavazatodat Snick részére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
v 146 17 5 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
v 146 17 8 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
v 146 17 11 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]
m 3 4 1223 2323 2323 2325 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 3,3) A folyosó északra tart. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 4,3) Keletre mész tovább. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
Észreveszel 2
sárkányvirágot. Szakértõ módon leszeded.
(M 5,3) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy jellegtelen
barlangszobába érsz.
(M 5,4) A délre vezetõ folyosót követed. A teremben, ahová érkezel, mocorgás
támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy nagyobb
elementál fatty (#100) [aura: hidegimmunitás: 20.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal.
(29 ép-t
sebeztél). Elõresuhintasz bal csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). A nagyobb
elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 0/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+33%). Szolgáidnak 1% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 32 arany és
egy hamis arany. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+18% jóllakottság.)
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a labirintust.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
m 5 3 2114 4444 335 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,3) Kelet felé mész a labirintusban. A barlangszobában, ahová az út
vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 6,2) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy apró, földalatti
tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból
bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában.
Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (sebzõdsz 19
ép-t.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz
15 életpontot. (-4 vp.)
(M 6,1) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót
fedeztél fel. Útközben észreveszel egy
elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 5,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Az egyik sarokban egy
vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni:
megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 5 hõsiesség pont
árán sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 33 arany és 7 drágakõ.
(M 4,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Megpillantasz egy
díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben
áldozatot mutatott itt be valaki. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz
imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 3,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. A teremben egy emelvényen
egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül,
az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Próba, szerencse! Beleülsz
a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (varázspontod
maximális lett.)
(M 2,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. A terem padlójára kék krétával
egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül
az egyik ég. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed
támad! (teljesen meggyógyultál.)
(M 1,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy apró, földalatti
tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból
bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában.
Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel...
(vesztesz 21% lélekenergiát.)
(M 1,2) A folyosó délre visz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 1,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A sötétbõl egy halvány
szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja,
hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem
sikerül, fordulhatsz vissza:
Ha 10 polipfej 6 hét alatt 420 kiló denevért
és pókot fal fel, akkor 3 polipfej 8 hét alatt hány kiló denevért és pókot
eszik meg?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
m 6 1 2222 335 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 7,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 8,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Megpillantasz egy mágikus
idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Elhelyezkedsz
középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (sebzõdsz
14 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad.
Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
(M 9,1) Kelet felé mozogsz. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj
támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy kék-vörös
atya (#86) [aura: vastag bõr: 4.], egy kék testvér (#87) és egy vörös
testvér (#88).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy
elemi védelem varázslatot. A kék testvér közelebb jön, hogy támadhasson.
A vörös testvér elindul a mahomohi felé. A mahomohi a vörös testvért rohamozza.
Megközelíted a kék testvért. A kék testvér rád támad. Kitátja száját, és
beborít jeges leheletével!
(13 ép-t sebzõdtél). A vörös testvér és a mahomohi
egymással harcolnak. Támadod a kék testvért. Odacsapsz jobb csápoddal.
Ez mellément. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(26 ép-t sebeztél).
Vacogsz a hidegtõl
(-5 ép) Roncsoltál. Lesújtasz bal csápoddal.
(22 ép-t
sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-2 ép) Bûzöd kellemetlen számára
(10 sebzés).
A kék testvér holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya ellõ egy tûzfal varázslatot. A kék-vörös
atya felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Sebzõdsz 30 ép-t a tûzfaltól. A mahomohi
és a vörös testvér egymással harcolnak. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni.
Lesújtasz jobb csápoddal. Elkerülte. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
Nem találtál. Rávágsz bal csápoddal. Nem találtál. Bûzöd zavarja
(9 sebzés).
Regenerálsz (+1 ép) A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
gyógyító szellõt. A kék-vörös atya visszanyer 4 életpontot. Gyógyítja a
vörös testvért (+23 ép). A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Körbe-körbe
forgatva ütsz jobb csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol
bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(7 sebzés).
A kék-vörös atya kileheli lelkét. A vörös testvér és a mahomohi egymással
harcolnak. A mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1
ép)
*** 4. KÖR *** Megközelíted a vörös testvért. Támadod a vörös testvért.
Rávágsz jobb csápoddal. Mellé! Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából!
(-5 ép) Roncsolod
bõrét. Tekergetve suhintasz bal csápoddal.
(28 ép-t sebeztél). Borzalmas
forróságot érzel
(-2 ép) Érintésed rothaszt. Nehezen bírja a szagodat
(11
sebzés). A vörös testvér hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 206 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 29/52.] Ezt
a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vassisak,
80 arany és 4 hamis arany. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+29% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 15 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.)
(M 10,1) Körültekintõen mozogsz elõre. A földön heverõ mocsok, a rongálások
a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34) [aura: IQ:
8.].
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol
harcba. Újra a 9,1-es mezõn vagy.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, mahomohi újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
ftk 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak
megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban
sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arctalan galetki elmormol
egy villámsújtást. Nem hat rád. Az arctalan galetki irányába mozogsz. Támadod
az arctalan galetkit. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal.
(29 ép-t
sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-6 ép) Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Roncsolod bõrét.
Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr
megsebez
(-4 ép) Szagod látható benyomással van rá
(10 sebzés). Regenerálsz
(+1 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy villámsújtás varázslatot.
60
ép-t sebzõdtél. Támadod az arctalan galetkit. Lesújtasz jobb csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-4 ép) Rávágsz bal csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Roncsolod bõrét.
Lesújtasz bal csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép) Szagodtól
fuldoklik
(10 sebzés). Az arctalan galetki összerogy. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 171 sebzést okoztál, és 86 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+59%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi!
Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
gyógyítod magad. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4
vp.) 14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
16 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
be 4 72 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
az
építés képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat,
és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
kno 72 36 |
72. képességre 36 képességpont |
Elköltesz 36 képességpontot az építés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az építés szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
ep 1 68 1 |
építed az 1. épületet 68 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
az 1. szövetségi
barlangot építed. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol
és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb
folytathatod más épülettel!
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most
vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített
szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Bár tökéletesen látsz a sötétben,
azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt
kicsit. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással
ráveted magad. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér
(#87) és egy vörös testvér (#88).
*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy elemi védelem varázslatot. A
kék testvér irányába mozogsz. A kék testvér közelebb jön, hogy támadhasson.
A mahomohi a vörös testvér irányába megy. A vörös testvér a mahomohi irányába
megy. Megtámadod a kék testvért. Rávágsz jobb csápoddal.
(28 ép-t sebeztél).
Dermesztõ hideget érzel
(-5 ép) Teljesen lebénul. Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel
(-5 ép)
Roncsoltál. Odacsapsz bal csápoddal.
(29 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl
(-2 ép) Szagod látható benyomással van rá
(6 sebzés). A kék testvér halálhörgés
közepette a földre zuhan. A mahomohi és a vörös testvér egymással harcolnak.
Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy
tûzfal varázslatot. A kék-vörös atya irányába mozogsz.
30 ép-t sebzõdtél
a tûzfaltól. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb
csápoddal.
(18 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Mellé! Szagod
látható benyomással van rá
(8 sebzés). A kék-vörös atya holtan terül el.
A vörös testvér és a mahomohi egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megrohamozod a vörös testvért. Megtámadod a vörös testvért.
Lesújtasz jobb csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan
(-5 ép) Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). Iszonyatos
hõséget áraszt magából!
(-5 ép) Roncsoltál. Villámgyorsan elõrevágsz bal
csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel
(-2 ép) Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(9 sebzés). A vörös testvér hörögve elterül.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 207 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 25/33.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+75%). Szolgáidnak
3% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 20 arany és 2 hamis arany. Ideje
enni! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+29% jóllakottság.)
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 15 ép-t gyógyított rajtad.
(-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4
vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy
élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely
egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz,
de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Megpillantasz egy mészkõbõl
épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva.
Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené
körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(303.
kaland, összköltsége 25 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó
és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** A mahomohi az óriáspókot rohamozza. Az óriáspók feléd rohan.
Megközelíted az óriáspókot. A mahomohi az óriáspókot támadja. Az óriáspók
rád támad. A csáprágójával támad.
(3 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol
beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Megtámadod az óriáspókot. Meglóbálva zúzol
jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Tekergetve suhintasz bal
csápoddal. Elhibáztad. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(17 ép-t
sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriáspókot. Lecsapsz jobb csápoddal.
(20 ép-t
sebeztél). Elõresuhintasz bal csápoddal. Elkerülte. Rávágsz bal csápoddal.
(18 ép-t sebeztél). A mahomohi az óriáspókot támadja. Az óriáspók kileheli
lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 26/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 1%.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy
döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ölésre készen futsz végig a vadászok
számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A barlangteremben,
ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció
idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Az egyik falon barlangnyílások
sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ
nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy
talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent?
(334. kaland, összköltsége
25 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted
magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csúf gusztustalanságot. A csúf gusztustalanság
máris elõtted terem! A mahomohi a csúf gusztustalanság felé mozog. Megtámadod
a csúf gusztustalanságot. Lesújtasz jobb csápoddal.
(24 ép-t sebeztél).
Paralizálod. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal.
(18 ép-t sebeztél).
Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+37%). Szolgáidnak is jut 1%. Összegyûjtöd a "kincset": 26
arany és egy hamis arany. A mahomohi táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Villámlábú Kall, egy nyurga, de ugyanakkor
izmos, látszólag gyors és ügyes férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: a villám nyaklánca, Rogan karkötõje,
bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra kõamulettje,
az Érzés Gyûrûje, a gyorsaság malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje,
nagyobb pókcsatos öv, a törpék köpenye, a majom bíbor láncinge, a ragadozó
csontmaszkja, vándorcsizma. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Olyan bamba
vagy, mint egy womath." Nem késik a válasszal: "Bûzödet csak a csúfságod
múlja felül!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Mindezt a saját kisebbrendûségi
érzésed mondatja veled!" Villámlábú Kall semmi épkézláb választ nem tud
adni! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+34% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Büszkén
lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Abe a Titánok gyöngye, egy gránitszürke bõrû, azúrkék
szemû, gigászi termetû, szõke tüsi hajú titán férfi. A Mutánsok klánjának
kocsány rangú tagja. Felszerelése: zsugorító gyûrû. Elsõ mondatod: "Fokhagyma
legyen a boldogságod!" Abe a Titánok gyöngye szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében.
Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+34%
lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-3 TVP.) A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat.
A sün sárga
öve: értéke 122 arany #25017 (2 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik:
+3 tüskés bõr.
A hatalom bíbor pikkelyvértje: értéke 316 arany #6868 (3
dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +16% védekezés,
+3 erõ, +3 mágia, -2 gyorsaság.
A méreg sárga öve: értéke 122 arany #24117
(2 dukát). A tárgy tápjai: +3 mérg. lehelet.
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy
molitár háj. Boldogan teszed el.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenó féreg rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(25 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-1 ép.) A mahomohi
a xenó férget támadja. A xenó férget próbálod megsebezni. Elõresuhintasz
jobb csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Villámgyorsan
elõrevágsz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Vastag
bõrét szaggatod. Rávágsz bal csápoddal. Mellé! Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó féreg rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt
lehel rád.
(26 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-1
ép.) A xenó férget próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb
csápoddal. Mellé! Odacsapsz bal csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Roncsoltál. Odacsapsz bal csápoddal.
(21
ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A mahomohi a xenó férget támadja. Regenerálsz
(+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb
csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz bal csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal.
(26 ép-t sebeztél). A xenó
féreg kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 15/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak
is jut 2%. Összegyûjtöd a "kincset": 38 arany és 2 hamis arany. Fényes
gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Az õskövedet
még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját
arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +9 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen
946 sebzést okoztál, és 298 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
278 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sir Hermaeus Mora, egy elmosódott körvonalú, éjfekete bõrû,
sokszemû csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 72. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (18) / 4.46 |
[2] IQ: |
8 / 1.90 |
[3] ügyesség: |
5 (9) / 1.10 |
[4] egészség: |
9 / 1.85 |
[5] mágia: |
10 (14) / 3.55 |
[6] gyorsaság: |
6 (9) / 1.08 |
[9] Méret/ép: |
122 (130) / 58 |
Min. méret: |
96 |
Barlangméret: |
122 |
|
|
Varázspont: |
139 / 87 |
Képességpont: |
21 / 67% |
Hõsi pont: |
23 (10) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
37% |
Galetki erõ: |
465 / 282 |
Hírnév : |
1041 |
Jóllakottság: |
165% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
23 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
12 (1) |
Torzsz. csaták: |
442 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
388 (6) |
Leölt torzszülött: |
641 (10) |
Pszi csaták: |
26 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
12
(0) |
Ájulások száma: |
14 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend híve (21)
Speciális képességeid:
+21 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban
elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet.
[ld. Statisztikák.] 2.) Gyõzz le öt lidérclángot. [számláló: 1] 3.) Hozz
öt elfu mohát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
8 (11) / 1.68 |
[15] regeneráció: |
2 / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
5 / 1 |
[24] rezisztencia: |
6 / 0.32 |
[25] bûz: |
8 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.15 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.95 |
[48] mászás: |
5 / 1 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 3.72 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.90 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.65 |
[54] kereskedelem: |
5 / 0.35 |
[55] szívósság: |
20 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.65 |
[57] gyógynövények: |
6 (8) / 2.05 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 4.55 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.49 |
[60] pszi támadás: |
11 / 0.84 |
[61] pszi energia: |
10 / 1.89 |
[62] lopás: |
5 / 0.20 |
[64] átokszórás: |
9 (11) / 7.45 |
[65] álcázás: |
3 / 0.35 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.90 |
[67] régészet: |
4 / 0.09 |
[68] zene: |
5 / 2 |
[72] építés: |
9 / 1.02 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
9 (10) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 2.12 |
[102] paraliz.méreg: |
10
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
9 / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 1.20 |
[105] roncsolás: |
6 /
0 |
|
bal csáp |
[106] méret: |
9 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 5.96 |
[108] rothasztás: |
4 /
0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 0.26 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.64 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[27] kisebb gyógyítás: |
10 / 4.16 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.96 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.26 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] mahomohi |
38/5 |
138% |
125% |
1 / 0.71 |
harcol |
lélekenergia rész |
5% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 2 1 5 |
p 4578 |
p 4578 |
pv 4 8 5 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 200. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 255. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #130. Prioritás: 255. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. Prioritás: 255. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 30 27 9 50;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 4
8 5;
PSZ 47 48;
PTA 130 130 130 130 130;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület),
#6 (3. épület), #8 (4. épület), #12 (7. épület), #17 (9. épület), #22
(8. épület), #50 (20. épület), #338 (68. forduló), #298 (68. forduló),
#211 (68. forduló), #375 (69. forduló), #358 (70. forduló), #399 (71.
forduló), #303 (72. forduló), #334 (72. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 8527. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Õsöreg Dorka. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gepárd díszes fejpántja (#15506) |
|
1 a légzés kerek pajzsa (#27611) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a remete köntöse (#12400) |
|
1
a sólyom szárnyas sisakja (#29427) |
|
1 a szívósság könnyû láncinge (#14531) |
|
1 a villám könnyû láncinge
(#23531) |
* |
1 az energia kerek pajzsa (#18611) |
* |
1 az óriás díszes fejpántja (#8756) |
|
2 díszes fejpánt (#1106) |
|
1
díszes köpeny (#1138) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
* |
3 ében láncing (#134) |
|
1 fejpánt (#1105)
|
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 köntös (#1150)
|
|
1 köpeny (#1135) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 pajzs (#1060) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
11 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
|
2 vassisak (#1076) |
|
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bérmágus csepp fülbevalója (#17456) |
* |
1 a gladiátor karikaszimbóluma
(#6161) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kobra kõamulettje (#7496) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
980
arany (#1) |
|
1 az egészség nyaklánca (#2980) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás csepp fülbevalója (#28706) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum
(#254) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
94 drágakõ (#2) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
136 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211)
|
|
3 kék gömb (#143) |
|
2 malachitgyûrû (#1227) |
|
2 márványgyûrû (#1226)
|
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
2 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 bíborszínû medál (#512) |
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
7 fekete dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
5 õskõ (#8) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
|
1 üvegfüggõ (#579) |
|
4 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)
|
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) |
|
1 a sav nehéz nyílpuskája (#26937)
|
|
1 a sün görbekardja (#25166) |
|
1 a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) |
|
1 a torony görbekardja
(#18416) |
|
3 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 az ellenállás csonttõre (#28751) |
|
3 ében nyílpuska (#133) |
|
3 ében
tündekard (#132) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
3 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
3 harci fejsze (#12) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
3 kés (#5) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
2 parittya (#10)
|
|
10 rozsdás kard (#131) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
14 csótányláb (#25) |
|
6 elfu moha (#33) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
5 hatalom kék itala (#58) |
|
2 hõsiesség itala
(#52) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
20 liánvirág (#24) |
|
10 mátekel gomba (#21)
|
|
4 mézfû (#29) |
|
12 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
11 ragálygomba (#26) |
|
7 sárkányvirág (#32) |
|
6 sötét mák (#23) |
|
16 tejfonál (#28) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
5 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
2 villámlehelet itala (#56) |
|
22 winropu moha (#22)
|
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
2 bolhedor szárny
(#15) |
|
7 ekinda haj (#147) |
|
7 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
13 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146)
|
|
11 pirgamit (#152) |
|
7 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség
utazóköpenye #21836 (11), a bölcsesség köpenye #17785 (4).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 199 arany (#1), 7 drágakõ (#2),
10 hamis arany (#809), 1 molitár háj (#165), 2 sárkányvirág (#32),
1 vassisak (#1076), 2 elfu moha (#33).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
XENÓ FÉREG (418. LÉNY) A xenó fauna egy igencsak nagyméretû példánya,
ez a két méter hosszú, láb vastag féreg rettenetesen agresszív és félelmetes
ellenfél. Testét a xenók extrém módon ellenálló idegen biológiai struktúrája
építi fel, savas nyála pedig mindent képes egy pillanat alatt teljesen
szétmarni. A galetkik szolgái, még a legnagyobbak is, vinnyogva bújnak
gazdájuk háta mögé, ha megpillantanak egy xenó férget.