Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 21:40:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5295-72

Karakterszám: 5295 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 72 Játékhét: 523
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 675
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 27. 9h:33'
A következõ fordulód táplálható: 2020. máj. 28.

E-mail!

SIR HERMAEUS MORA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7091.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

kf 193 bekészíted a 193. tárgyat
Felveszed a füvész köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

szv 8527 szavazat
Átadod a szavazatodat Snick részére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

v 146 17 5 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

v 146 17 8 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

v 146 17 11 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 271.]

m 3 4 1223 2323 2323 2325 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 3,3) A folyosó északra tart. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 4,3) Keletre mész tovább. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Észreveszel 2 sárkányvirágot. Szakértõ módon leszeded.
(M 5,3) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,4) A délre vezetõ folyosót követed. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: hidegimmunitás: 20.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz bal csápoddal. (27 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+33%). Szolgáidnak 1% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 32 arany és egy hamis arany. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+18% jóllakottság.)
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a labirintust.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

m 5 3 2114 4444 335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,3) Kelet felé mész a labirintusban. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 6,2) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (sebzõdsz 19 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.)
(M 6,1) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 5,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 33 arany és 7 drágakõ.
(M 4,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 3,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (varázspontod maximális lett.)
(M 2,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (teljesen meggyógyultál.)
(M 1,1) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (vesztesz 21% lélekenergiát.)
(M 1,2) A folyosó délre visz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 1,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Ha 10 polipfej 6 hét alatt 420 kiló denevért és pókot fal fel, akkor 3 polipfej 8 hét alatt hány kiló denevért és pókot eszik meg?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

m 6 1 2222 335 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 7,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 8,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (sebzõdsz 14 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
(M 9,1) Kelet felé mozogsz. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86) [aura: vastag bõr: 4.], egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy elemi védelem varázslatot. A kék testvér közelebb jön, hogy támadhasson. A vörös testvér elindul a mahomohi felé. A mahomohi a vörös testvért rohamozza. Megközelíted a kék testvért. A kék testvér rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (13 ép-t sebzõdtél). A vörös testvér és a mahomohi egymással harcolnak. Támadod a kék testvért. Odacsapsz jobb csápoddal. Ez mellément. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-5 ép) Roncsoltál. Lesújtasz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-2 ép) Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). A kék testvér holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya ellõ egy tûzfal varázslatot. A kék-vörös atya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Sebzõdsz 30 ép-t a tûzfaltól. A mahomohi és a vörös testvér egymással harcolnak. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. Elkerülte. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. Nem találtál. Rávágsz bal csápoddal. Nem találtál. Bûzöd zavarja (9 sebzés). Regenerálsz (+1 ép) A kék-vörös atya regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gyógyító szellõt. A kék-vörös atya visszanyer 4 életpontot. Gyógyítja a vörös testvért (+23 ép). A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (27 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (7 sebzés). A kék-vörös atya kileheli lelkét. A vörös testvér és a mahomohi egymással harcolnak. A mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Megközelíted a vörös testvért. Támadod a vörös testvért. Rávágsz jobb csápoddal. Mellé! Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-5 ép) Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (28 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Érintésed rothaszt. Nehezen bírja a szagodat (11 sebzés). A vörös testvér hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 206 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 29/52.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy vassisak, 80 arany és 4 hamis arany. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+29% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.)
(M 10,1) Körültekintõen mozogsz elõre. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34) [aura: IQ: 8.].
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. Újra a 9,1-es mezõn vagy.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, mahomohi újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

ftk 2 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arctalan galetki elmormol egy villámsújtást. Nem hat rád. Az arctalan galetki irányába mozogsz. Támadod az arctalan galetkit. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (29 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-6 ép) Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (24 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-6 ép) Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Szagod látható benyomással van rá (10 sebzés). Regenerálsz (+1 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy villámsújtás varázslatot. 60 ép-t sebzõdtél. Támadod az arctalan galetkit. Lesújtasz jobb csápoddal. (26 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Rávágsz bal csápoddal. (26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). Az arctalan galetki összerogy. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 171 sebzést okoztál, és 86 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+59%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.) 14 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

be 4 72 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy az építés képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

kno 72 36 72. képességre 36 képességpont
Elköltesz 36 képességpontot az építés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az építés szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

ep 1 68 1 építed az 1. épületet 68 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az 1. szövetségi barlangot építed. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 85 vadászat
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy elemi védelem varázslatot. A kék testvér irányába mozogsz. A kék testvér közelebb jön, hogy támadhasson. A mahomohi a vörös testvér irányába megy. A vörös testvér a mahomohi irányába megy. Megtámadod a kék testvért. Rávágsz jobb csápoddal. (28 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-5 ép) Teljesen lebénul. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Dermesztõ hideget érzel (-5 ép) Roncsoltál. Odacsapsz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-2 ép) Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). A kék testvér halálhörgés közepette a földre zuhan. A mahomohi és a vörös testvér egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a kék-vörös atya létrehoz egy tûzfal varázslatot. A kék-vörös atya irányába mozogsz. 30 ép-t sebzõdtél a tûzfaltól. A kék-vörös atyát próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Mellé! Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). A kék-vörös atya holtan terül el. A vörös testvér és a mahomohi egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megrohamozod a vörös testvért. Megtámadod a vörös testvért. Lesújtasz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-5 ép) Ostorként csattantasz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-5 ép) Roncsoltál. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-2 ép) Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (9 sebzés). A vörös testvér hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 207 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 25/33.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+75%). Szolgáidnak 3% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 20 arany és 2 hamis arany. Ideje enni! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+29% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) 12 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

vd 85 vadászat
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (303. kaland, összköltsége 25 TVP.) Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** A mahomohi az óriáspókot rohamozza. Az óriáspók feléd rohan. Megközelíted az óriáspókot. A mahomohi az óriáspókot támadja. Az óriáspók rád támad. A csáprágójával támad. (3 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-24% támadás). Megtámadod az óriáspókot. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. Elhibáztad. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriáspókot. Lecsapsz jobb csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz bal csápoddal. Elkerülte. Rávágsz bal csápoddal. (18 ép-t sebeztél). A mahomohi az óriáspókot támadja. Az óriáspók kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 26/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 1%.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

vd 85 vadászat
[Lidércláng torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (334. kaland, összköltsége 25 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csúf gusztustalanságot. A csúf gusztustalanság máris elõtted terem! A mahomohi a csúf gusztustalanság felé mozog. Megtámadod a csúf gusztustalanságot. Lesújtasz jobb csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Paralizálod. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Szolgáidnak is jut 1%. Összegyûjtöd a "kincset": 26 arany és egy hamis arany. A mahomohi táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Villámlábú Kall, egy nyurga, de ugyanakkor izmos, látszólag gyors és ügyes férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a villám nyaklánca, Rogan karkötõje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra kõamulettje, az Érzés Gyûrûje, a gyorsaság malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a törpék köpenye, a majom bíbor láncinge, a ragadozó csontmaszkja, vándorcsizma. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Nem késik a válasszal: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Villámlábú Kall semmi épkézláb választ nem tud adni! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+34% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Abe a Titánok gyöngye, egy gránitszürke bõrû, azúrkék szemû, gigászi termetû, szõke tüsi hajú titán férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Felszerelése: zsugorító gyûrû. Elsõ mondatod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Abe a Titánok gyöngye szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+34% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. A sün sárga öve: értéke 122 arany #25017 (2 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +3 tüskés bõr. A hatalom bíbor pikkelyvértje: értéke 316 arany #6868 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +16% védekezés, +3 erõ, +3 mágia, -2 gyorsaság. A méreg sárga öve: értéke 122 arany #24117 (2 dukát). A tárgy tápjai: +3 mérg. lehelet.
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy molitár háj. Boldogan teszed el.
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenó féreg rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (25 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-1 ép.) A mahomohi a xenó férget támadja. A xenó férget próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Vastag bõrét szaggatod. Rávágsz bal csápoddal. Mellé! Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó féreg rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (26 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-1 ép.) A xenó férget próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. Mellé! Odacsapsz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Roncsoltál. Odacsapsz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A mahomohi a xenó férget támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz bal csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal. (26 ép-t sebeztél). A xenó féreg kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a mahomohi: 15/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak is jut 2%. Összegyûjtöd a "kincset": 38 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +9 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 946 sebzést okoztál, és 298 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 278 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sir Hermaeus Mora, egy elmosódott körvonalú, éjfekete bõrû, sokszemû csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 72. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (18) / 4.46
[2] IQ: 8 / 1.90
[3] ügyesség: 5 (9) / 1.10
[4] egészség: 9 / 1.85
[5] mágia: 10 (14) / 3.55
[6] gyorsaság: 6 (9) / 1.08
[9] Méret/ép: 122 (130) / 58
Min. méret: 96
Barlangméret: 122
PONTJAID
Varázspont: 139 / 87
Képességpont: 21 / 67%
Hõsi pont: 23 (10)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 37%
Galetki erõ: 465 / 282
Hírnév : 1041
Jóllakottság: 165%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 23 (1)
Galetki gyõzelmek: 12 (1)
Torzsz. csaták: 442 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 388 (6)
Leölt torzszülött: 641 (10)
Pszi csaták: 26 (0)
Pszi gyõzelmek: 12 (0)
Ájulások száma: 14 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend híve (21)
Speciális képességeid:
+21 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Gyõzz le öt lidérclángot. [számláló: 1] 3.) Hozz öt elfu mohát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 8 (11) / 1.68 [15] regeneráció: 2 / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0.20
[23] imm.ktkt.méreg: 5 / 1 [24] rezisztencia: 6 / 0.32 [25] bûz: 8 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.15 [47] zárnyitás: 5 / 1.95
[48] mászás: 5 / 1 [49] rugalmasság: 3 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 3.72
[52] auraészlelés: 3 / 1.90 [53] ékszerészet: 2 / 0.65 [54] kereskedelem: 5 / 0.35
[55] szívósság: 20 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.65 [57] gyógynövények: 6 (8) / 2.05
[58] nyomkeresés: 6 / 4.55 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.49 [60] pszi támadás: 11 / 0.84
[61] pszi energia: 10 / 1.89 [62] lopás: 5 / 0.20 [64] átokszórás: 9 (11) / 7.45
[65] álcázás: 3 / 0.35 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.90 [67] régészet: 4 / 0.09
[68] zene: 5 / 2 [72] építés: 9 / 1.02    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 9 (10) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 2.12 [102] paraliz.méreg: 10 / 0  
bal csáp [103] méret: 9 / 0 [104] szakért.: 9 / 1.20 [105] roncsolás: 6 / 0  
bal csáp [106] méret: 9 / 0 [107] szakért.: 6 / 5.96 [108] rothasztás: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.26 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [11] elektromos kéz: 8 / 0.64
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [13] jégcsóva: 4 / 0.06
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [27] kisebb gyógyítás: 10 / 4.16 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.96
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.26 [14] vakító fény: 4 / 0.12


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] mahomohi 38/5 138% 125% 1 / 0.71 harcol
lélekenergia rész 5% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 2 1 5
p 4578
p 4578
pv 4 8 5
2. Makró
p 4578
p 4578

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 200.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 255.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #130. Prioritás: 255.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. Prioritás: 255.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 30 27 9 50; VI erõ:100% ép:30%; PV 4 8 5; PSZ 47 48; PTA 130 130 130 130 130;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #12 (7. épület), #17 (9. épület), #22 (8. épület), #50 (20. épület), #338 (68. forduló), #298 (68. forduló), #211 (68. forduló), #375 (69. forduló), #358 (70. forduló), #399 (71. forduló), #303 (72. forduló), #334 (72. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8527. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gepárd díszes fejpántja (#15506) 1 a légzés kerek pajzsa (#27611)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a remete köntöse (#12400) 1 a sólyom szárnyas sisakja (#29427)
1 a szívósság könnyû láncinge (#14531) 1 a villám könnyû láncinge (#23531) * 1 az energia kerek pajzsa (#18611)
* 1 az óriás díszes fejpántja (#8756) 2 díszes fejpánt (#1106) 1 díszes köpeny (#1138)
* 1 díszes villámöv (#177) * 3 ében láncing (#134) 1 fejpánt (#1105)
1 halotti maszk (#1091) 1 khaldoran öv (#137) 1 köntös (#1150)
1 köpeny (#1135) 2 maszk (#1090) 1 pajzs (#1060)
* 1 suhanó csizma (#195) 11 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
2 vassisak (#1076) 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bérmágus csepp fülbevalója (#17456) * 1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a kobra kõamulettje (#7496) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 980 arany (#1)
1 az egészség nyaklánca (#2980) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás csepp fülbevalója (#28706)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
1 csepp fülbevaló (#1256) 94 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208)
1 gyûrû (#1225) 136 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211)
3 kék gömb (#143) 2 malachitgyûrû (#1227) 2 márványgyûrû (#1226)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 2 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 bíborszínû medál (#512) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
7 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 5 õskõ (#8) 1 Tiume batyuja (#529)
1 üvegfüggõ (#579) 4 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 1 a sav nehéz nyílpuskája (#26937) 1 a sün görbekardja (#25166)
1 a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) 1 a torony görbekardja (#18416) 3 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 az ellenállás csonttõre (#28751) 3 ében nyílpuska (#133) 3 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 3 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
3 harci fejsze (#12) 4 kerek kõ (#11) 3 kés (#5)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 nyílpuska (#1285) 2 parittya (#10)
10 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
14 csótányláb (#25) 6 elfu moha (#33) 7 elonotichlan (#31)
8 gyilkos boróka (#27) 5 hatalom kék itala (#58) 2 hõsiesség itala (#52)
2 kihívás itala (#68) 20 liánvirág (#24) 10 mátekel gomba (#21)
4 mézfû (#29) 12 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
11 ragálygomba (#26) 7 sárkányvirág (#32) 6 sötét mák (#23)
16 tejfonál (#28) 10 üvegcse (#14) 5 védelem itala (#59)
1 velparaj (#35) 2 villámlehelet itala (#56) 22 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 2 barna manakõ (#149) 2 bolhedor szárny (#15)
7 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 13 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
11 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146)
11 pirgamit (#152) 7 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség utazóköpenye #21836 (11), a bölcsesség köpenye #17785 (4).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 199 arany (#1), 7 drágakõ (#2), 10 hamis arany (#809), 1 molitár háj (#165), 2 sárkányvirág (#32), 1 vassisak (#1076), 2 elfu moha (#33).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENÓ FÉREG (418. LÉNY)
A xenó fauna egy igencsak nagyméretû példánya, ez a két méter hosszú, láb vastag féreg rettenetesen agresszív és félelmetes ellenfél. Testét a xenók extrém módon ellenálló idegen biológiai struktúrája építi fel, savas nyála pedig mindent képes egy pillanat alatt teljesen szétmarni. A galetkik szolgái, még a legnagyobbak is, vinnyogva bújnak gazdájuk háta mögé, ha megpillantanak egy xenó férget.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.