Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-23 20:25:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4578-70

Karakterszám: 4578 Számlaszám: 1697
Fordulószám: 70 Játékhét: 523
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 555
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 26. 13h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2020. máj. 27.

E-mail!

ÉJBENJÁRÓ VÉGZET KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7091.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*máj. 21.* Az Ördög bal keze csatában legyõzte Myrddraalt.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

be 20 73 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 73! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete odalép hozzád:
- Bizonyára Te is tudod, hogy a napokban lesz a szint elöljárójának születésnapja. A szint néhány régi lakója elhatározta, hogy valami kedves és látványos meglepetéssel szolgál neki. A régebbi idõkben még jónéhány galetki mester értett a tûzijáték rakéták készítéséhez. Sajnos ez a szakma az elmúlt évszázadok során elfelejtõdött, és manapság már csak a kocsmai énekesek elõadásából lehet tudni, hogy egykor a nagyobb ünnepeket milyen látványos parádéval fejeztük be.
Néhány nappal ezelõtt egy érdekes õsi irat jutott a kezembe. Ha helyesen fejtettem meg, akkor valahol a csatornaszinten van egy elrejtett raktár. Az lenne a dolgod, hogy kutasd fel ezt a helyet, és fejtsd meg a rakéták mûködésének titkát. Szeretnénk végre egy valóban nagyszabású ünnepséget rendezni.
Ja igen, majdnem elfelejtettem. A raktár a Tiltott Övezet legmélyén van - ha vállalod a feladatot, akkor majd pontosan elmagyarázom hogyan juthatsz oda -, ezért nem javaslom, hogy egyedül menj oda. Ha reménykedni akarsz a sikerben, akkor szerezz legalább még két, de inkább három társat magad mellé. (50. kaland, összesen 30 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

h 586 26936 13016 22468 586. tárgy használata
Felöltöd a fekete csuhát, és útnak indulsz, hogy értékesítsd varázstárgyaidat. Jónéhány barlangot bejársz, de senki sem vevõ a portékádra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

v 146 8 10 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 114.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

gy 90 0 30 felt. gyógyítás 90%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 90 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

k 3 kaland elvállalása
(3. kaland:) Elmész a boltba.
- No kereskedõ, itt a gumó, elõ a kétszáz arannyal!
[Tárgyhasználat: 1 nohnetár gumó]
A boltos megvizsgálja a gumót, morog, hogy milyen fonnyadt, de aztán csak kiszámolja a pénzt. Megkérdezed, hogy venne-e még, ha esetleg tudsz szerezni, de mérgesen int. Úgy látszik, nem keresett eleget az üzleten!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

kno 58 20 58. képességre 20 képességpont
Elköltesz 20 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

k 14 22 kaland elvállalása
(14. kaland:) Hozzálátsz, hogy végrehajtsd a kemény feladatot. A keleti barlangok messze, a szint zónahatárán túl fekszenek, és félelmetes szörnyek lakják. A vadászat ott tilos, hiszen szinte minden esetben a galetki halálával végzõdne. Hozzálátsz, hogy felkutasd a monozoid nagyúr barlangját.
[Nyomkeresés próba 16-os küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Hihetetlenül kifinomult nyomkeresésednek köszönhetõen, végül rábukkansz a monozoid nagyúr tanyájánához vezetõ nyomokra. Ahogy közeledsz, egyre nyilvánvalóbb, hogy jófelé jársz: orgling disznó csontok és óriáspók lábak mutatják, hogy a szörny nem éhezik. Aztán egyszercsak ott állsz a feketén ásító barlangnyílás elõtt, és bizony inadba száll a bátorságod. De innen már nem fordulhatsz vissza! Óvatosan lopakodni kezdesz befelé.
[Lopakodás próba 15-ös küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres]
Csendben suhansz befelé. Egyszercsak hangos rágcsálásra leszel figyelmes. A barlang kiszélesedik, és ott áll elõtted teljes valójában a gigantikus méretû, csápok tömegét lóbáló, borotvaéles fogazattal rendelkezõ fekete lény. Szíved a torkodban dobog: egy elhullajtott tüske hever a földön! Nincs más hátra - megpróbálod megszerezni.
[Lopás próba 16-os küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Araszról araszra közelíted meg a tüskét, tökéletes csendben megragadod, aztán ahogy jöttél, távozol. A mohón zabáló monozoid semmit sem vett észre!
Torgafuli Astheron rettenetesen örül, amikor megérkezel kezedben a hatalmas tüskével.
- Múzeumunk elsõ példánya! Ez tényleg hõsies cselekedet volt! Íme a kulcs elsõ darabja, ahogy ígértem. - ezzel átnyújt egy halvány fehér ragyogással világító kulcsfejet. Vajon mire lesz ez jó? A helytartó azonban csak rejtélyesen ingatja a fejét. Ahogy kezedbe fogod a kulcsot, érzed, hogy különös energia áramlik át rajtad! (+1 nyomkeresés.) [ld. enc.]
(+2 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159). [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Éjbenjáró Végzet Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)35 (-10)40 Leviathán fatty Pszi csáp +10 PE (-3)47 (-10)110
2. Éjbenjáró Végzet Agyvihar -27 PE (-9)26 (-5)35 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)44 (-22)88
3. Éjbenjáró Végzet Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)11 (-10)25 Leviathán fatty Pszi csáp +10 PE (-3)41 (-10)78
4. Éjbenjáró Végzet Agyvihar -27 PE (-9)2 (-5)20 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)38 (-22)56
5. Éjbenjáró Végzet semmi semmi (+0)2 (-5)15 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)35 (+5)61
6. Éjbenjáró Végzet semmi semmi (+0)2 (-5)10 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)32 (+5)66
7. Éjbenjáró Végzet semmi semmi (+0)2 (-5)5 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)29 (+5)71
8. Éjbenjáró Végzet semmi semmi (+0)2 (-5)0 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)26 (+5)76

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-20 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+20 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

bb 1 7 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, mandolin (#19) 80 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska (#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, üvegszimbólum (#138) 30 ap, ekinda haj (#147) 30 ap, fekete nadrág (#171) 80 ap, villámöv (#172) 80 ap, suhanó csizma (#195) 80 ap, ezüstmedál (#208) 200 ap, pikkelypáncél (#223) 60 ap, törpe balta (#224) 8 ap, szent templomi maszk (#232) 440 ap, törp szekerce (#235) 100 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, vámpírtõr (#584) 10000 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 76 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, vas mellvért (#1048) 297 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 76 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 76 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137) 69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303) 153 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 96 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, az erõ szarvas sisakja (#1528) 621 ap, az erõ barbár lándzsája (#1781) 240 ap, a tudás márványgyûrûje (#2126) 223 ap, a mágia díszes fejpántja (#3356) 223 ap, a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) 336 ap, a harcos könnyû láncinge (#7781) 400 ap, a harcos kõamulettje (#7946) 288 ap, a harcmûvész görbekardja (#13916) 304 ap, a kígyó lovagi lemezpáncélja (#19002) 628 ap, a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181) 297 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 336 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 400 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 288 ap, a gyõzelem sárga öve (#20967) 441 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 175 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 175 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 254 ap, a regenerálódás csontamulettje (#24597) 300 ap, a sün kék köpenye (#24987) 292 ap, a sün csatos öve (#25016) 153 ap, a sün háromszögszimbóluma (#25062) 312 ap, a sün csepp fülbevalója (#25106) 153 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 206 ap, a teknõs bõr mellvértje (#25346) 254 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 158 ap, a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 360 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 158 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 168 ap, a sav csatos öve (#26816) 153 ap, a sav rövid tõre (#26952) 300 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 319 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 302 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 175 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 175 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 206 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 158 ap, az ellenállás könnyû íja (#28721) 175 ap.

[be 7:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint helytartója, Torgafuli Astheron fogad.
- Ohó, Éjbenjáró Végzet! Különleges megbízatásom lenne a számodra. Kevesen tudják, de létezik egy elf kolónia a Hegyben. Bár az elfeket sokan torzszülöttnek tartják, igazándiból ugyanolyan értelmes lények, mint mi, afféle megnemtámadási szerzõdésünk is van egymással. A minap egy hírnököm az elfeknél járt, és nos... khm... egy igencsak figyelemreméltó relikviát figyelmet meg az elfek templomában. Persze, a makacs elfek nem hajlandóak semmiféle üzletkötésre, de mondanom sem kell, arra a relikviára nekünk sokkal nagyobb szükségünk van, mint nekik! Úgyhogy egy megbízható, diszkrét galetkik keresek, aki hmmm... úgymond kölcsönvenné ezt a tárgyat a mi részünkre. Persze a jutalom sem lenne csekély! - ezzel a helytartó félrehúz egy takarót, amely egy hosszúkás, átlátszó üveghengert fedett le. Döbbenten lépsz hátra. Az üveghengerben tömény lélekenergia gomolyog! - A titkos készletünk. - vigyorog a helytartó. - a különlegesen nehéz feladatokat végrehajtó futáraink jutalmazására raktuk félre. Keress meg, ha készen állsz a feladatra! (25. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)

[be 1:] Lebattyogsz a boltba. A boltos tétován körbepillant, és amikor látja, hogy senki nincs a boltban kettõtökön kívül, elõvesz egy tárgyat a pult alól. Ámulva bámulod meg: egy õskõ! A boltos egész közel hajol hozzád, úgy suttogja:
- A tiéd lehet, mindössze ezer aranyért!
Úgy ugrasz hátra, mint akit megcsíptek.
- Megõrültél, boltos? Ennyi pénzt még egy õskõ sem ér meg!
A boltos megvonja a vállát:
- Ahogy gondolod. Én viszont tudom, hogy BÁRMELY galetki, aki a boltomba besétál, hajlandó érte ennyit megadni, legfeljebb nem mindegyikük vallja be ezt magának.
- Az õskõvel való kereskedés illegális! Akár fel is jelenthetnélek! - látva a boltos mosolygó arcát, más módon próbálkozol. - Na jó, rendben van, adok érte 300 aranyat! - a boltos csak még jobban mosolyog. - Legyen 400!... Rendben van, 500, de ez az utolsó ajánlatom!
- Félreértesz - mondja a boltos távolságtartón, a mosolynak már nyoma sincs. - Bárki megveszi tõlem ezer aranyért, alku nélkül. Tekintsd magadat kivételesen szerencsésnek, hogy te voltál az elsõ, akinek felajánlottam. Ha nemet mondasz, rövid idõn belül találok más vevõt. Nos, mi a válaszod? Dönts gyorsan! - Néhány pillanatig gondolkozol, de aztán sietve válaszolsz:
- Rendben, boltos, rohanok a pénzért, csak el ne add másnak! (1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

m 10 13 1212 1212 1212 1215 mozgás az Õsök Csarnokában
Elhagyod a boltot. (M 10,13) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 10,12) A folyosó északra vezet. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,12) Kelet felé mész. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 üveg fûszer és 6 tehemót mancs 192 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 üveg fûszer és 8 tehemót mancs 224 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy üveg fûszer?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

m 10 12 1414 1414 1414 1415 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,12) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

ftk 2 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá! Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod az arctalan galetkit. Az arctalan galetki rád veti magát. Feléd döf bal karmával. (36 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. (38 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-33 ép.) Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. Félrehajolt. Rávágsz bal karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki téged támad. Lecsap rád bal karmával. (37 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. (92 ép-t sebzõdtél). Rúg jobb lábával. (33 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-31 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 2 sebzést okoztál, és 216 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+112 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy kronorém (#81).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A kronorém felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. A sáskaharcos megközelíti a kronorémet. Megtámadod a kronorémet. Felé ütsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (25 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). A kronorém halálhörgés közepette a földre zuhan.
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (479. kaland, összköltsége 30 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megközelíted az 1. sötét elf harcost. Az 1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (26 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). Az 1. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos a 2. sötét elf harcost támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. sötét elf harcos elvarázsol egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a 2. sötét elf harcost. Lesújtasz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (34 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). A 2. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 187 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 4/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard, 31 arany és egy hamis arany.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy kronorém (#81).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megindulsz a kronorém felé. Már ott is vagy! A kronorém máris elõtted terem! A sáskaharcos a kronorémet rohamozza. Támadod a kronorémet. Felé ütsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A fogaiddal támadsz. (36 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). A kronorém hörögve elterül.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elrakod a zsákmányt, ami 24 arany és 2 hamis arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Észreveszel 1 sárkányvirágot. Szakértõ módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A sáskaharcos megközelíti a quwarg harcost. Támadod a quwarg harcost. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõrehajolva harapni próbálsz. (21 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A quwarg harcos téged támad. Marni próbál. Ez mellément. Lesújt rád bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). A sáskaharcos a quwarg harcost támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a quwarg harcost. Odacsapsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (29 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Elõre szúrsz bal karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). A quwarg harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). A sáskaharcos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez rémcserje ! Leszedsz 1 adagot. [ld. enc.] Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) [aura: imm. méregre: 10.] és egy gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy átkot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a vérfarkast. A vérfarkas feléd rohan. Megtámadod a vérfarkast. Felé döfsz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Kitátod szádat, harapni próbálsz. El sem találtad. Felé ütsz bal karmoddal. Mellé! Bûzöd zavarja (2 sebzés). A vérfarkas rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A sáskaharcos a gonosz banyát támadja. Regenerálsz (+2 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A sáskaharcos megmérgezõdött. Megtámadod a vérfarkast. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Pofádat nagyra tátva harapsz. (27 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Lecsapsz bal karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos a gonosz banyát támadja. Méreg! 10 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép) Méreg: A sáskaharcos 10 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** A gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A sáskaharcos megúszta! A gonosz banya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gonosz banyát próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (27 ép-t sebeztél). A gonosz banya holtan terül el. Méreg! 20 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A sáskaharcos 10 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 4/20.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy maszk, 67 arany és 4 hamis arany.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Saját szerzeményedet adod elõ, mély átérzéssel. A dallam nagyon egyszerû, de így legalább hiba nélkül le tudod játszani. Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy orgling disznó (#84).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az orgling disznót. A sáskaharcos az orgling disznó felé mozog. Az orgling disznó máris elõtted terem! Az orgling disznót próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapásra nyitod szádat. (33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Elõre szúrsz bal karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Az orgling disznó hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Összegyûjtöd a "kincset": 37 arany és egy hamis arany. A sáskaharcos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (320. kaland, összköltsége 15 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Cserkészõ Kyowa, egy rézbõrû, kissé különc, eltökélt torzszülöttvadász férfi. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. Viselt tárgyai: ében láncing, kék gömb, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a teknõs vassisakja, szerencsekõ, khaldoran öv, ezüstmedál, a kalmár nyaklánca, a mutáció gyémántja, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, ozin fülkarika. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Ázzon be a barlangod!" Õ rögvest kontrázik: "Potyogjanak ki a fogaid!" Nem habozol, máris mondod: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Õ rögvest kontrázik: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" A következõvel folytatod: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te torzszülött! Ha képes lennél végtagot növeszteni, az is olyan korcsra sikeredne, mint egy vízi hüvölvényé!" Azonnal visszavág: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülettél, te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Cserkészõ Kyowa a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
be 10 3 meglátogatod a 10. épületet
Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Végezz öt kronorémmel!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Micsoda életforma, milyen ellenálló, mennyire közel van a halhatatlansághoz! Sokat tanulhatsz a lidérclángokkal való küzdelembõl - gyõzz le mondjuk ötöt, hogy rátermettségedet bizonyítsd!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy barna manakõ. Boldogan teszed el. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 714 sebzést okoztál, és 288 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 282 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Éjbenjáró Végzet, egy elbûvölõ tekintetû, kriptaszagot árasztó, kortalan férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 70. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (17) / 1.53
[2] IQ: 11 / 6.05
[3] ügyesség: 6 (10) / 0.90
[4] egészség: 11 (14) / 1.15
[5] mágia: 10 (14) / 4.80
[6] gyorsaság: 13 (21) / 2.13
[9] Méret/ép: 112 (113) / 79
Min. méret: 110
Barlangméret: 114
PONTJAID
Varázspont: 144 / 124
Képességpont: 20 / 61%
Hõsi pont: 21 (10)
Tám.bónusz: 11%
Véd.bónusz: 31%
Galetki erõ: 456 / 295
Hírnév : 983
Jóllakottság: 52%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 30 (1)
Galetki gyõzelmek: 14 (0)
Torzsz. csaták: 442 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 395 (6)
Leölt torzszülött: 648 (8)
Pszi csaták: 50 (1)
Pszi gyõzelmek: 31 (0)
Ájulások száma: 25 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend híve (21)
Speciális képességeid:
+21 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Hozz 20 ekinda hajat. 3.) Gyõzz le öt lidérclángot.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 9 (14) / 2.59 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0.20
[23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0 [24] rezisztencia: 6 / 0 [25] bûz: 6 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.87 [47] zárnyitás: 5 / 2.90
[48] mászás: 7 / 3.21 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 4 / 1.61
[52] auraészlelés: 2 / 1.05 [53] ékszerészet: 1 / 0.85 [54] kereskedelem: 3 / 1.77
[55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.50 [57] gyógynövények: 5 / 1.84
[58] nyomkeresés: 9 (11) / 0.95 [59] vezetõkészség: 4 / 0.50 [60] pszi támadás: 10 / 1.97
[61] pszi energia: 10 / 3.02 [62] lopás: 5 / 0.25 [64] átokszórás: 11 (13) / 1.20
[65] álcázás: 1 / 0.20 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.85 [67] régészet: 5 / 4.50
[68] zene: 6 / 2.55 [69] tanulás: 5 / 2.40 [70] idézés: 5 / 0
[71] javítás: 9 / 0.60        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 11 (12) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 2.72 [102] roncsolás: 4 / 0  
fog [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 9 / 2.64 [105] vámpirizáció: 4 / 0  
bal karom [106] méret: 11 / 0 [107] szakért.: 9 / 2.44 [108] kontaktméreg: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 9 / 0.40 [11] elektromos kéz: 4 / 0.16 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.16
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [34] méregfelhõ: 8 / 0.64 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.20
[14] vakító fény: 5 / 0.18        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sáskaharcos 42/22 56% 140% 1 / 0 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pv 2 1 5 4
p 5295
p 5295
pv 4 3 8 5
2. Makró
pta 130 130 130 130
pv 7 5 4 3
p 5295
p 5295
pv 4 3 5 7 8
pta 131 130 130 130

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #70. Prioritás: 250.
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 200.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #135. Prioritás: 255.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. Prioritás: 255.
7: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 255.
8: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 255.
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 255.
12: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 255.
9: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 150, és ha ellenfeled #131.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 30; VI erõ:200% ép:25%; PV 4 8 5; PSZ 47 48; PTA 131 130 131 130; I 40 0 30;

SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #13 (4. épület), #17 (9. épület), #22 (8. épület), #25 (7. épület), #50 (20. épület), #479 (70. forduló), #320 (70. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a hatalom csatos öve (#7016) * 1 a kígyó utazóköpenye (#19136)
1 a mágia köpenye (#3385) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a regenerálódás bronz mellvértje (#24447)
1 a teknõs utazóköpenye (#25436) 1 a védekezés pajzsa (#4660) 1 az entek öve (#9715)
1 az erõ csatos öve (#1616) * 8 ében láncing (#134) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 3 maszk (#1090) * 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
1 pókcsatos öv (#173) * 1 suhanó csizma (#195) 6 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bérmágus malachit karkötõje (#17441) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mentát csepp fülbevalója (#12956)
* 1 a méreg karikaszimbóluma (#24161) 1 a méreg márványgyûrûje (#24176) * 1 a sas malachitgyûrûje (#16077)
* 1 a sebezhetetlenség kõamulettje (#19646) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tudás karikaszimbóluma (#2111)
3 amulett (#1195) 1242 arany (#1) 1 az egészség amulettje (#2995)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság díszes karkötõje (#27342) * 1 az erõ márványgyûrûje (#1676)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
25 drágakõ (#2) 135 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211)
* 1 kék gömb (#143) 1 malachit karkötõ (#1241) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szimbólum (#1210) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 fekete csuha (#586)
8 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 idõkristály (#219)
2 kötél (#128) 1 mandolin (#19) 1 nekrofun medál (#513)
1 orvosságos zacskó (#590) 4 õskõ (#8) 1 Urgod kémszeme (#533)
4 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a Kõ Kardja (#216) 1 a mentát görbekardja (#13016) 1 a sav könnyû nyílpuskája (#26936)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 csonttõr (#1301) 7 ében nyílpuska (#133)
7 ében tündekard (#132) 6 fogazott tõr (#6) 2 görbekard (#1316)
4 harci fejsze (#12) 3 kerek kõ (#11) 4 kés (#5)
1 könnyû íj (#1271) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 lándzsa (#1330)
1 nyílpuska (#1285) 1 parittya (#10) 8 rozsdás kard (#131)
6 sziklarepesz (#13) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 10 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
2 gázlehelet itala (#57) 8 gyilkos boróka (#27) 3 hatalom kék itala (#58)
5 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68)
5 liánvirág (#24) 9 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
7 mézfû (#29) 3 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
11 ragálygomba (#26) 1 rémcserje (#34) 7 sárkányvirág (#32)
2 sötét mák (#23) 5 tejfonál (#28) 13 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 13 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 2 barna manakõ (#149) 10 ekinda haj (#147)
3 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161)
8 mandibula (#157) 6 molad púp (#16) 11 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 3 õsi relikvia (#17) 10 pirgamit (#152)
6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 309 arany (#1), 8 hamis arany (#809), 1 sárkányvirág (#32), 1 hónakkupók (#30), 1 barna manakõ (#149), 2 ében láncing (#134), 1 maszk (#1090), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 õsi relikvia (#17), 1 elsõ kulcsdarab (#226), 1 rémcserje (#34).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 nohnetár gumó (#212).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELSÕ KULCSDARAB (226. TÁRGY)
Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs feje - nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.



LEVIATHÁN FATTY (159. PSZIONIKUS LÉNY)
Hatalmas pszionikus "kérõdzõk", az asztrális világ ártalmatlan vándorai. Az utazók gyakran vadásszák õket a testükben néha képzõdõ asztrálgyöngyért, amely azon kívül, hogy a pszionikus képességeket erõsíti, sok más célra is felhasználható, fõleg képzett mentátok kezében.



RÉMCSERJE (34. TÁRGY)
Nevét onnan kapta, hogy amikor az elsõ, fáklyával kutató galetki felfedezõk rábukkantak, akkor a rémcserje árnyéka óriási rémre emlékeztetett, és a kutatók el is futottak. Késõbb ez a giz-gazos, nagyon száraz helyeken is megélõ tüskés növény megõrizte ezt a nevet. Bár a boszorkánymesterek potens növénynek tartják, sajnos nemigen találkozhatsz vele az alsóbb szinteken. [Szükséges varázsital fõzés szint: 7.]


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.