Karakterszám: |
4578 |
Számlaszám: |
1697 |
Fordulószám: |
70 |
Játékhét: |
523 |
E forduló
ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
555 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. máj. 26. 13h:36' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. máj. 27. |
|
E-mail!
ÉJBENJÁRÓ VÉGZET KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7091.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*máj. 21.* Az Ördög bal keze csatában legyõzte Myrddraalt.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
be 20 73 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
73! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete odalép hozzád:
- Bizonyára Te is tudod, hogy a napokban lesz
a szint elöljárójának születésnapja. A szint néhány régi lakója elhatározta,
hogy valami kedves és látványos meglepetéssel szolgál neki. A régebbi idõkben
még jónéhány galetki mester értett a tûzijáték rakéták készítéséhez. Sajnos
ez a szakma az elmúlt évszázadok során elfelejtõdött, és manapság már csak
a kocsmai énekesek elõadásából lehet tudni, hogy egykor a nagyobb ünnepeket
milyen látványos parádéval fejeztük be.
Néhány nappal ezelõtt egy érdekes
õsi irat jutott a kezembe. Ha helyesen fejtettem meg, akkor valahol a csatornaszinten
van egy elrejtett raktár. Az lenne a dolgod, hogy kutasd fel ezt a helyet,
és fejtsd meg a rakéták mûködésének titkát. Szeretnénk végre egy valóban
nagyszabású ünnepséget rendezni.
Ja igen, majdnem elfelejtettem. A raktár
a Tiltott Övezet legmélyén van - ha vállalod a feladatot, akkor majd pontosan
elmagyarázom hogyan juthatsz oda -, ezért nem javaslom, hogy egyedül menj
oda. Ha reménykedni akarsz a sikerben, akkor szerezz legalább még két,
de inkább három társat magad mellé.
(50. kaland, összesen 30 TVP-t igényel,
és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
h 586 26936 13016 22468 |
586. tárgy használata |
Felöltöd a fekete csuhát, és útnak indulsz, hogy értékesítsd varázstárgyaidat.
Jónéhány barlangot bejársz, de senki sem vevõ a portékádra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
v 146 8 10 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
114.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
gy 90 0 30 |
felt. gyógyítás 90%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 90 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
(3. kaland:) Elmész a boltba.
- No kereskedõ, itt a gumó, elõ a kétszáz
arannyal!
[Tárgyhasználat: 1 nohnetár gumó]
A boltos megvizsgálja a gumót, morog, hogy milyen fonnyadt, de aztán csak
kiszámolja a pénzt. Megkérdezed, hogy venne-e még, ha esetleg tudsz szerezni,
de mérgesen int. Úgy látszik, nem keresett eleget az üzleten!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
kno 58 20 |
58. képességre 20 képességpont |
Elköltesz 20 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
k 14 22 |
kaland elvállalása |
(14. kaland:) Hozzálátsz, hogy végrehajtsd a kemény feladatot. A keleti
barlangok messze, a szint zónahatárán túl fekszenek, és félelmetes szörnyek
lakják. A vadászat ott tilos, hiszen szinte minden esetben a galetki halálával
végzõdne. Hozzálátsz, hogy felkutasd a monozoid nagyúr barlangját.
[Nyomkeresés
próba 16-os küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Hihetetlenül kifinomult nyomkeresésednek köszönhetõen, végül rábukkansz
a monozoid nagyúr tanyájánához vezetõ nyomokra. Ahogy közeledsz, egyre
nyilvánvalóbb, hogy jófelé jársz: orgling disznó csontok és óriáspók lábak
mutatják, hogy a szörny nem éhezik. Aztán egyszercsak ott állsz a feketén
ásító barlangnyílás elõtt, és bizony inadba száll a bátorságod. De innen
már nem fordulhatsz vissza! Óvatosan lopakodni kezdesz befelé.
[Lopakodás
próba 15-ös küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres]
Csendben suhansz befelé. Egyszercsak hangos rágcsálásra leszel figyelmes.
A barlang kiszélesedik, és ott áll elõtted teljes valójában a gigantikus
méretû, csápok tömegét lóbáló, borotvaéles fogazattal rendelkezõ fekete
lény. Szíved a torkodban dobog: egy elhullajtott tüske hever a földön!
Nincs más hátra - megpróbálod megszerezni.
[Lopás próba 16-os küszöbre:
6 hõsiesség pont árán sikeres] Araszról araszra közelíted meg a tüskét,
tökéletes csendben megragadod, aztán ahogy jöttél, távozol. A mohón zabáló
monozoid semmit sem vett észre!
Torgafuli Astheron rettenetesen örül, amikor megérkezel kezedben a hatalmas
tüskével.
- Múzeumunk elsõ példánya! Ez tényleg hõsies cselekedet volt!
Íme a kulcs elsõ darabja, ahogy ígértem. - ezzel átnyújt egy halvány fehér
ragyogással világító kulcsfejet. Vajon mire lesz ez jó? A helytartó azonban
csak rejtélyesen ingatja a fejét. Ahogy kezedbe fogod a kulcsot, érzed,
hogy különös energia áramlik át rajtad! (+1 nyomkeresés.)
[ld. enc.]
(+2 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre
sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat
támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre,
könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban
suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények
lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Pszionikus
támadás ér! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).
[ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Éjbenjáró Végzet |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)35 |
(-10)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)47 |
(-10)110 |
2. |
Éjbenjáró Végzet |
Agyvihar |
-27 PE |
(-9)26 |
(-5)35 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)44 |
(-22)88 |
3. |
Éjbenjáró Végzet |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)11 |
(-10)25 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)41 |
(-10)78 |
4. |
Éjbenjáró Végzet |
Agyvihar |
-27 PE |
(-9)2 |
(-5)20 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)38 |
(-22)56 |
5. |
Éjbenjáró Végzet |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(-5)15 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)35 |
(+5)61 |
6. |
Éjbenjáró Végzet |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(-5)10 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)32 |
(+5)66 |
7. |
Éjbenjáró Végzet |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(-5)5 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)29 |
(+5)71 |
8. |
Éjbenjáró Végzet |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(-5)0 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)26 |
(+5)76 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-20 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+20 életpont.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
bb 1 7 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható,
és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50
ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, kerek
kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse
(#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, mandolin (#19) 80 ap, kötél (#128)
20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska
(#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, üvegszimbólum (#138) 30 ap, ekinda
haj (#147) 30 ap, fekete nadrág (#171) 80 ap, villámöv (#172) 80 ap, suhanó
csizma (#195) 80 ap, ezüstmedál (#208) 200 ap, pikkelypáncél (#223) 60
ap, törpe balta (#224) 8 ap, szent templomi maszk (#232) 440 ap, törp szekerce
(#235) 100 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, vámpírtõr (#584) 10000
ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap,
könnyû pikkelyvért (#1016) 76 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap, könnyû
láncing (#1031) 141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, bõr mellvért (#1046)
124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, vas mellvért (#1048) 297 ap, kerek
pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vassisak (#1076) 45 ap,
szárnyas sisak (#1077) 96 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092)
76 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, vándorcsizma
(#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 76 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap,
kék köpeny (#1137) 69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, zöld köntös (#1151)
28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj
(#1272) 96 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287)
136 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303)
153 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, barbár lándzsa
(#1331) 45 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 96 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177
ap, az erõ szarvas sisakja (#1528) 621 ap, az erõ barbár lándzsája (#1781)
240 ap, a tudás márványgyûrûje (#2126) 223 ap, a mágia díszes fejpántja
(#3356) 223 ap, a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) 336 ap, a harcos könnyû
láncinge (#7781) 400 ap, a harcos kõamulettje (#7946) 288 ap, a harcmûvész
görbekardja (#13916) 304 ap, a kígyó lovagi lemezpáncélja (#19002) 628
ap, a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181) 297 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája
(#19286) 336 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 400 ap, a küzdelem
vándorcsizmája (#20471) 288 ap, a gyõzelem sárga öve (#20967) 441 ap, a
jég kerek pajzsa (#22661) 175 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 175 ap,
a méreg bõr mellvértje (#23996) 254 ap, a regenerálódás csontamulettje
(#24597) 300 ap, a sün kék köpenye (#24987) 292 ap, a sün csatos öve (#25016)
153 ap, a sün háromszögszimbóluma (#25062) 312 ap, a sün csepp fülbevalója
(#25106) 153 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 206 ap, a teknõs bõr
mellvértje (#25346) 254 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 158 ap,
a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 360 ap, a szalamandra halotti maszkja
(#25841) 158 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 168 ap, a sav csatos
öve (#26816) 153 ap, a sav rövid tõre (#26952) 300 ap, a sav gyalogos lándzsája
(#26982) 319 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 302 ap, az
elektromosság vassisakja (#27176) 175 ap, a légzés könnyû íja (#27821)
175 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 206 ap, az ellenállás díszes
fejpántja (#28556) 158 ap, az ellenállás könnyû íja (#28721) 175 ap.
[be 7:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol
az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája
foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a
hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint helytartója,
Torgafuli Astheron fogad.
- Ohó, Éjbenjáró Végzet! Különleges megbízatásom
lenne a számodra. Kevesen tudják, de létezik egy elf kolónia a Hegyben.
Bár az elfeket sokan torzszülöttnek tartják, igazándiból ugyanolyan értelmes
lények, mint mi, afféle megnemtámadási szerzõdésünk is van egymással. A
minap egy hírnököm az elfeknél járt, és nos... khm... egy igencsak figyelemreméltó
relikviát figyelmet meg az elfek templomában. Persze, a makacs elfek nem
hajlandóak semmiféle üzletkötésre, de mondanom sem kell, arra a relikviára
nekünk sokkal nagyobb szükségünk van, mint nekik! Úgyhogy egy megbízható,
diszkrét galetkik keresek, aki hmmm... úgymond kölcsönvenné ezt a tárgyat
a mi részünkre. Persze a jutalom sem lenne csekély! - ezzel a helytartó
félrehúz egy takarót, amely egy hosszúkás, átlátszó üveghengert fedett
le. Döbbenten lépsz hátra. Az üveghengerben tömény lélekenergia gomolyog!
- A titkos készletünk. - vigyorog a helytartó. - a különlegesen nehéz feladatokat
végrehajtó futáraink jutalmazására raktuk félre. Keress meg, ha készen
állsz a feladatra!
(25. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. A boltos tétován körbepillant, és amikor látja,
hogy senki nincs a boltban kettõtökön kívül, elõvesz egy tárgyat a pult
alól. Ámulva bámulod meg: egy õskõ! A boltos egész közel hajol hozzád,
úgy suttogja:
- A tiéd lehet, mindössze ezer aranyért!
Úgy ugrasz hátra,
mint akit megcsíptek.
- Megõrültél, boltos? Ennyi pénzt még egy õskõ
sem ér meg!
A boltos megvonja a vállát:
- Ahogy gondolod. Én viszont
tudom, hogy BÁRMELY galetki, aki a boltomba besétál, hajlandó érte ennyit
megadni, legfeljebb nem mindegyikük vallja be ezt magának.
- Az õskõvel
való kereskedés illegális! Akár fel is jelenthetnélek! - látva a boltos
mosolygó arcát, más módon próbálkozol. - Na jó, rendben van, adok érte
300 aranyat! - a boltos csak még jobban mosolyog. - Legyen 400!... Rendben
van, 500, de ez az utolsó ajánlatom!
- Félreértesz - mondja a boltos
távolságtartón, a mosolynak már nyoma sincs. - Bárki megveszi tõlem ezer
aranyért, alku nélkül. Tekintsd magadat kivételesen szerencsésnek, hogy
te voltál az elsõ, akinek felajánlottam. Ha nemet mondasz, rövid idõn belül
találok más vevõt. Nos, mi a válaszod? Dönts gyorsan! - Néhány pillanatig
gondolkozol, de aztán sietve válaszolsz:
- Rendben, boltos, rohanok a
pénzért, csak el ne add másnak!
(1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
m 10 13 1212 1212 1212 1215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Elhagyod a boltot. (M 10,13) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok
kapuján.
(M 10,12) A folyosó északra vezet. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,12) Kelet felé mész. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik
ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell
kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk, hogy egy ízben 3 üveg fûszer és 6 tehemót mancs 192 aranyért,
míg egy másik alkalommal 2 üveg fûszer és 8 tehemót mancs 224 aranyért
cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy üveg fûszer?
Egy kis gondolkodási
idõt kérsz.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
m 10 12 1414 1414 1414 1415 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 10,12) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a Csarnokot.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]
ftk 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá!
Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit.
Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!
*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod
az arctalan galetkit. Az arctalan galetki rád veti magát. Feléd döf bal
karmával.
(36 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Megpróbál felbuktatni jobb lábával.
(38 ép-t sebzõdtél).
Bûze kellemetlen számodra.
(-33 ép.) Az arctalan galetkit próbálod megsebezni.
Felé ütsz jobb karmoddal.
(1 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõrehajolva
harapni próbálsz. Félrehajolt. Rávágsz bal karmoddal.
(1 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki téged támad. Lecsap rád bal karmával.
(37 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával.
(92 ép-t sebzõdtél).
Rúg jobb lábával.
(33 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-31
ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 2 sebzést okoztál, és 216 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
[-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+112 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz,
hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz
le a torzszülöttek szintjére. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Lassan haladsz
tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy
kronorém (#81).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A kronorém felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kronorém közelebb
jön, hogy támadhasson. A sáskaharcos megközelíti a kronorémet. Megtámadod
a kronorémet. Felé ütsz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(25 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre
suhintasz bal karmoddal.
(30 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(6 sebzés). A kronorém halálhörgés közepette a földre zuhan.
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 83
sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted
meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek
a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Nem
is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz
egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva,
kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon,
majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat
ott?
(479. kaland, összköltsége 30 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot,
a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod!
Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. sötét elf harcos létrehoz
egy csendvarázs varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. sötét elf
harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd
a varázslat hatását. Megközelíted az 1. sötét elf harcost. Az 1. sötét
elf harcost próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(31 ép-t
sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(26 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre
suhintasz bal karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés).
Az 1. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos
a 2. sötét elf harcost támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. sötét elf harcos elvarázsol
egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a
2. sötét elf harcost. Lesújtasz jobb karmoddal.
(28 ép-t sebeztél). Harapni
próbálsz.
(34 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(29 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés). A 2. sötét elf harcos
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 187 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 4/0.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard,
31 arany és egy hamis arany.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet.
Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet.
Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy kronorém (#81).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megindulsz a kronorém felé. Már ott is vagy! A kronorém máris
elõtted terem! A sáskaharcos a kronorémet rohamozza. Támadod a kronorémet.
Felé ütsz jobb karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
A fogaiddal támadsz.
(36 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal karmoddal.
(20 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(7 sebzés). A kronorém hörögve elterül.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+20%). Elrakod a zsákmányt, ami 24 arany és 2 hamis arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy
vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így
hát odamész. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is
indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Észreveszel 1
sárkányvirágot.
Szakértõ módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig
bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött
rejtekhely! Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A quwarg harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg
harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A sáskaharcos megközelíti a quwarg
harcost. Támadod a quwarg harcost. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(17 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. Elõrehajolva harapni próbálsz.
(21 ép-t sebeztél).
Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(1 sebzés). A quwarg harcos téged támad. Marni próbál. Ez mellément. Lesújt
rád bal karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). A sáskaharcos a quwarg harcost
támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a quwarg harcost. Odacsapsz jobb karmoddal.
(19
ép-t sebeztél). Roncsoltál. Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(29 ép-t
sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Elõre szúrsz bal karmoddal.
(13 ép-t
sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(2 sebzés). A quwarg harcos halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+35%). A sáskaharcos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti
vadászkirándulás lesz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen
leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Megérkeztél
az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
rémcserje ! Leszedsz 1 adagot.
[ld. enc.] Vadászösztöneid
mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra
készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) [aura: imm. méregre:
10.] és egy gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy átkot.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a vérfarkast. A vérfarkas
feléd rohan. Megtámadod a vérfarkast. Felé döfsz jobb karmoddal.
(23 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. Kitátod szádat, harapni próbálsz. El sem találtad.
Felé ütsz bal karmoddal. Mellé! Bûzöd zavarja
(2 sebzés). A vérfarkas
rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával.
(10 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
A sáskaharcos a gonosz banyát támadja. Regenerálsz (+2 ép) A vérfarkas
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz.
A sáskaharcos megmérgezõdött. Megtámadod a vérfarkast. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(27 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Lecsapsz bal
karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). A vérfarkas
halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos a gonosz banyát támadja.
Méreg!
10 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép) Méreg: A sáskaharcos
10 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** A gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz.
A sáskaharcos megúszta! A gonosz banya felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A gonosz banyát próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal.
(25 ép-t
sebeztél). Roncsolod bõrét. Harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Kimeresztve,
elõre suhintasz bal karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). A gonosz banya holtan
terül el. Méreg!
20 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A sáskaharcos
10 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 4/20.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami egy maszk, 67 arany és 4 hamis arany.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Saját szerzeményedet adod
elõ, mély átérzéssel. A dallam nagyon egyszerû, de így legalább hiba nélkül
le tudod játszani. Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy
betört a barlangodba. Ellenfeled egy orgling disznó (#84).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az orgling disznót. A sáskaharcos az orgling
disznó felé mozog. Az orgling disznó máris elõtted terem! Az orgling disznót
próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). Roncsoltál.
Harapásra nyitod szádat.
(33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Elõre
szúrsz bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Az orgling disznó hörögve elterül.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/0.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Összegyûjtöd
a "kincset": 37 arany és egy hamis arany. A sáskaharcos az ételre veti
magát. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Hmmm, mi van itt! Ép és egész
csontok, valamilyen õsi fajtól! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat,
amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt,
alaposan fel van készülve az önvédelemre!
(320. kaland, összköltsége 15
TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Útközben
észreveszel egy
hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas
helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Cserkészõ Kyowa, egy rézbõrû, kissé különc, eltökélt
torzszülöttvadász férfi. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja.
Viselt tárgyai: ében láncing, kék gömb, bronzmedál, szivárvány karkötõ,
az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a teknõs vassisakja, szerencsekõ,
khaldoran öv, ezüstmedál, a kalmár nyaklánca, a mutáció gyémántja, Rogan
karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, ozin fülkarika. Köszönés helyett ezt
kiáltod: "Ázzon be a barlangod!" Õ rögvest kontrázik: "Potyogjanak ki a
fogaid!" Nem habozol, máris mondod: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te
arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Õ rögvest kontrázik: "Igaz, hogy a
butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" A következõvel folytatod: "Hallottam,
hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság
etalonját!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize
a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Nagy levegõ után
ezt kiáltod: "Te torzszülött! Ha képes lennél végtagot növeszteni, az is
olyan korcsra sikeredne, mint egy vízi hüvölvényé!" Azonnal visszavág:
"Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülettél, te galetkik
szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ
válasz. Cserkészõ Kyowa a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló
lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
be 10 3 |
meglátogatod a 10. épületet |
Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Végezz öt kronorémmel!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
Micsoda életforma, milyen ellenálló, mennyire közel van a halhatatlansághoz!
Sokat tanulhatsz a lidérclángokkal való küzdelembõl - gyõzz le mondjuk
ötöt, hogy rátermettségedet bizonyítsd!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy
barna manakõ. Boldogan teszed el. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra
térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt
lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Figyelem! Az õskövedet még nem használtad
el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan
lehet elhasználni.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen
714 sebzést okoztál, és 288 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
282 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Éjbenjáró Végzet, egy elbûvölõ tekintetû, kriptaszagot árasztó,
kortalan férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 70. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (17) / 1.53 |
[2] IQ: |
11 / 6.05 |
[3] ügyesség: |
6 (10) / 0.90 |
[4] egészség: |
11 (14) / 1.15 |
[5] mágia: |
10 (14) / 4.80 |
[6] gyorsaság: |
13 (21) / 2.13 |
[9] Méret/ép: |
112 (113) / 79 |
Min. méret: |
110 |
Barlangméret: |
114 |
|
|
Varázspont: |
144 / 124 |
Képességpont: |
20 / 61% |
Hõsi pont: |
21 (10) |
Tám.bónusz: |
11% |
Véd.bónusz: |
31% |
Galetki erõ: |
456 / 295 |
Hírnév : |
983 |
Jóllakottság: |
52% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
30 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
14 (0) |
Torzsz. csaták: |
442 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
395 (6) |
Leölt torzszülött: |
648 (8) |
Pszi csaták: |
50 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
31
(0) |
Ájulások száma: |
25 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend híve (21)
Speciális képességeid:
+21 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban
elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet.
[ld. Statisztikák.] 2.) Hozz 20 ekinda hajat. 3.) Gyõzz le öt lidérclángot.
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
9 (14) / 2.59 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
6 / 0 |
[24] rezisztencia: |
6 / 0 |
[25] bûz: |
6 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.87 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.90 |
[48] mászás: |
7 / 3.21 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1.61 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.05 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.85 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.77 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.50 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.84 |
[58] nyomkeresés: |
9 (11) / 0.95 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.50 |
[60] pszi támadás: |
10 / 1.97 |
[61] pszi energia: |
10 / 3.02 |
[62] lopás: |
5 / 0.25 |
[64] átokszórás: |
11 (13) / 1.20 |
[65] álcázás: |
1 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.85 |
[67] régészet: |
5 / 4.50 |
[68] zene: |
6 / 2.55 |
[69] tanulás: |
5 / 2.40 |
[70] idézés: |
5 / 0 |
[71] javítás: |
9 / 0.60 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
11 (12) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 2.72 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
11 / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 2.64 |
[105] vámpirizáció: |
4 / 0 |
|
bal karom |
[106] méret: |
11 / 0 |
[107] szakért.: |
9 / 2.44 |
[108] kontaktméreg: |
4
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
9 / 0.40 |
[11] elektromos kéz: |
4 / 0.16 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.16 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[34] méregfelhõ: |
8 / 0.64 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 1.20 |
[14] vakító fény: |
5 / 0.18 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] sáskaharcos |
42/22 |
56% |
140% |
1 / 0 |
harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 2 1 5 4 |
p 5295 |
p 5295 |
pv 4 3 8 5 |
|
2. Makró |
pta 130 130 130 130 |
pv 7 5 4 3 |
p 5295 |
p 5295 |
pv 4 3 5 7 8 |
pta 131 130 130 130 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #70. Prioritás: 250. |
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 200. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #135. Prioritás: 255. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. Prioritás: 255. |
7: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 255. |
8: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 255. |
11: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 255. |
12: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 255. |
9: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 150, és ha ellenfeled
#131. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 30;
VI erõ:200% ép:25%;
PV 4 8 5;
PSZ
47 48;
PTA 131 130 131 130;
I 40 0 30;
SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül
a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#1 (1. épület), #6 (3. épület), #13 (4. épület), #17 (9. épület),
#22 (8. épület), #25 (7. épület), #50 (20. épület), #479 (70. forduló),
#320 (70. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a hatalom csatos öve (#7016) |
* |
1 a kígyó
utazóköpenye (#19136) |
|
1 a mágia köpenye (#3385) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a
regenerálódás bronz mellvértje (#24447) |
|
1 a teknõs utazóköpenye (#25436) |
|
1 a védekezés pajzsa (#4660) |
|
1
az entek öve (#9715) |
|
1 az erõ csatos öve (#1616) |
* |
8 ében láncing (#134) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
3 maszk (#1090) |
* |
1 nagyobb pókcsatos
öv (#178) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
6 törpe pikkelyvért
(#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bérmágus malachit karkötõje (#17441) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a mentát csepp fülbevalója (#12956) |
* |
1 a méreg karikaszimbóluma (#24161) |
|
1 a méreg márványgyûrûje (#24176)
|
* |
1 a sas malachitgyûrûje (#16077) |
* |
1 a sebezhetetlenség kõamulettje (#19646) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
1 a tudás karikaszimbóluma (#2111) |
|
3 amulett (#1195) |
|
1242 arany (#1) |
|
1 az egészség amulettje (#2995)
|
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság díszes karkötõje
(#27342) |
* |
1 az erõ márványgyûrûje (#1676) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum
(#254) |
|
25 drágakõ (#2) |
|
135 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211)
|
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 fekete csuha
(#586) |
|
8 fekete dukát (#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
1 idõkristály
(#219) |
|
2 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 nekrofun medál (#513) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
4 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533)
|
|
4 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a mentát görbekardja (#13016) |
|
1 a sav könnyû
nyílpuskája (#26936) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
7 ében nyílpuska
(#133) |
|
7 ében tündekard (#132) |
|
6 fogazott tõr (#6) |
|
2 görbekard (#1316)
|
|
4 harci fejsze (#12) |
|
3 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330)
|
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
1 parittya (#10) |
|
8 rozsdás kard (#131) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hatalom kék itala
(#58) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
5 liánvirág (#24) |
|
9 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
7 mézfû (#29) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
11 ragálygomba (#26) |
|
1 rémcserje (#34) |
|
7 sárkányvirág (#32) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
13 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63)
|
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
10 ekinda haj (#147)
|
|
3 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
8 mandibula (#157) |
|
6 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
3 õsi relikvia (#17) |
|
10 pirgamit (#152)
|
|
6 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 309 arany (#1), 8 hamis arany
(#809), 1 sárkányvirág (#32), 1 hónakkupók (#30), 1 barna manakõ (#149),
2 ében láncing (#134), 1 maszk (#1090), 2 ében nyílpuska (#133), 2
ében tündekard (#132), 1 õsi relikvia (#17), 1 elsõ kulcsdarab (#226),
1 rémcserje (#34).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 nohnetár gumó (#212).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELSÕ KULCSDARAB (226. TÁRGY) Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs feje -
nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod
a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.
LEVIATHÁN FATTY (159. PSZIONIKUS LÉNY) Hatalmas pszionikus "kérõdzõk",
az asztrális világ ártalmatlan vándorai. Az utazók gyakran vadásszák õket
a testükben néha képzõdõ asztrálgyöngyért, amely azon kívül, hogy a pszionikus
képességeket erõsíti, sok más célra is felhasználható, fõleg képzett mentátok
kezében.
RÉMCSERJE (34. TÁRGY) Nevét onnan kapta, hogy amikor az elsõ, fáklyával
kutató galetki felfedezõk rábukkantak, akkor a rémcserje árnyéka óriási
rémre emlékeztetett, és a kutatók el is futottak. Késõbb ez a giz-gazos,
nagyon száraz helyeken is megélõ tüskés növény megõrizte ezt a nevet. Bár
a boszorkánymesterek potens növénynek tartják, sajnos nemigen találkozhatsz
vele az alsóbb szinteken. [Szükséges varázsital fõzés szint: 7.]