Karakterszám: |
2795 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
52 |
Játékhét: |
527 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
1206 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 0h:47' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. szept. 19. |
|
E-mail!
STORM KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú,
Frost-ért mindenre hajlandó nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja.
Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Spirit |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)0 |
(-10)5 |
Storm |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-5)10 |
(-15)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-35 életpont.)
**
1. NAP ** Spirit kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8523 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 8523 9 parancsot.
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Frost részére 1 db díszes rézkulcsot. Te 3 aranyat kaptál.
**
2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Frost, Spirit.
A remete beköti a szemeteket, és hosszadalmasan vezet benneteket úttalan
utakon. Próbálod az utat megjegyezni, de képtelen vagy rá. A remete útközben
megjegyzi, hogy igyekezzetek, mert csak a gyõzelemért jár fizetség. Végül
megérkeztek, és a kötést leoldják. Egy sunyi tekintetû, hegekkel borított,
sárga bõrû galetki áll elõttetek, aki bizalmatlanul méreget benneteket.
- Õk azok, arénamester! - mondja a remete. Az arénamester megtapogatja
az izmaitokat.
[Erõ-összeg próba 25-ös küszöbre: sikeres]
- Hát, nem egy macsó társaság, de azért elmennek. Most pedig lássuk, a reflexeik
is rendben vannak e! - minden figyelmeztetés nélkül, az eddig lomhának
tûnõ arénamester villámgyors ütések sorozatát indítja meg felétek.
[Ügyesség-összeg
próba 25-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére mindannyiótoknak sikerül ügyesen elhajolni az ütések elõl. Az
arénamester biccent.
- Rendben van! Itt a fizetséged. - ezzel néhány
aranyat számol a remete kezébe. Érdekes, hogy a remete nem fekete dukátban
kérte a fizetségét. Azonban nincs idõtök töprengeni, az arénamester int,
hogy kövessétek. Egy, a szint arénájánál jóval kisebb, kör alakú barlangcsarnokba
vezet benneteket. Körbe, a falakon faragott lépcsõk vezetnek fel a dupla
üléssorba, amely tele van díszesen öltözött galetkikkel. De nincs idõtök
a bámészkodásra: a szemközti falon felemelkedik egy rács, és máris egy
bömbölõ lény ront be rajta.
Ellenfeletek egy kõtroll fatty (#113).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Spirit elmormol egy életszívás varázslatot. A kõtroll fatty
29 ép-t sebzõdik. Frost mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást.
A kõtroll fatty
sebzõdik 24 ép-t. A kõtroll fatty hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Frost: 24/0,
Spirit: 29/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Frost a következõt kapja: egy drágakõ.
Spirit a következõt kapja: egy drágakõ. Összegyûjtöd a "kincset": egy
drágakõ.
A közönség õrjöng, és ti büszkén hajolgattok. Tömött erszények cserélnek
gazdát. Már indulnátok kifelé, amikor egy kisebb oldalajtó nyílik ki, és
újabb szörny nyomul a porondra!
Ellenfeletek egy orgling disznó (#84).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó
28 sebzést kap. (-5 vp.) Spirit a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy életszívás! Az orgling disznó
29 ép-t sebzõdik. Frost elmond egy életszívás
varázslatot. Az orgling disznó
24 sebzést kap. Az orgling disznó kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Frost: 24/0, Spirit: 29/0.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+60%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Frost része a zsákmányból: 13 arany. Spirit része a zsákmányból: 13 arany.
Összegyûjtöd a "kincset": 13 arany és 2 hamis arany.
A taps elég szórványos, az arénamester a fejét csóválja. Túl hamar végeztetek
a lénnyel! Az arénamester int, hogy kövessétek. Kimentek a porondról, és
átveszitek a fizetséget, fejenként három fekete dukátot. A remete már vár
rátok, kötést helyez a szemetekre, és visszavezet a barlangjához.
[ld.
enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Dugó részére 1 db a sebezhetetlenség fülbevalóját. Te 40 aranyat
kaptál.
**
2. NAP ** Frost kiadott egy tk 53 8523 2795 0 0 0 parancsot.
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Frost részére 1 db a nyomkeresés fejpántját. Te 30 aranyat kaptál.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]
a 9229 31768 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Frost részére 1 az áttörés szöges övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]
bb 20 |
több épület meglátogatása |
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete
vigyorogva fordul feléd:
- Jó hírem van, Storm! Hamarosan megrendezik
a lehelõk olimpiáját! Ez egy csapatvetélkedõ, amelyben a csapattagoknak
a tûz-, a jég-, a sav-, a mérges gáz és elektromos leheléshez is érteniük
kell. Persze nem mindenkinek mindenhez, elég, ha egy-egy sportágban egy
csapattag járatos! Ha megvan a teljes csapat, értesíts engem, és segítek
a nevezésben. Az olimpia sikeres résztvevõi értékes jutalmat kapnak! Ha
nem jártok sikerrel, semmi baj, az eseményt hetente újra megrendezik.
(53.
kaland, összesen 25 TVP-t igényel, és maximum 5 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
ho 20 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
ee 2 11 52 17 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded,
mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 37 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap,
parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz
(#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, molad púp (#16)
12 ap, mandolin (#19) 60 ap, mitulen fû (#20) 30 ap, mátekel gomba (#21)
30 ap, winropu moha (#22) 30 ap, sötét mák (#23) 30 ap, liánvirág (#24)
30 ap, csótányláb (#25) 30 ap, ragálygomba (#26) 30 ap, gyilkos boróka
(#27) 30 ap, tejfonál (#28) 30 ap, mézfû (#29) 60 ap, hónakkupók (#30)
60 ap, elonotichlan (#31) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, rozsdás kard (#131)
9 ap, ében tündekard (#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing
(#134) 60 ap, sárga gömb (#136) 45 ap, khaldoran öv (#137) 45 ap, elektronit
(#141) 15 ap, Rogan karkötõje (#145) 180 ap, nordkristály (#146) 9 ap,
húsevõ bibe (#151) 15 ap, pirgamit (#152) 12 ap, mandibula (#157) 6 ap,
yeti csont (#160) 16 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, molitár háj (#165) 18
ap, villámöv (#172) 60 ap, pókcsatos öv (#173) 60 ap, Xantin ezüstöve (#174)
105 ap, platina villámöv (#187) 195 ap, a füvész köpenye (#193) 60 ap,
nohnetár gumó (#212) 15 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, pikkelyvért
(#1015) 30 ap, pajzs (#1060) 15 ap, kerek pajzs (#1061) 34 ap, vassisak
(#1076) 34 ap, maszk (#1090) 7 ap, fejpánt (#1105) 7 ap, díszes fejpánt
(#1106) 21 ap, csizma (#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 21 ap, köntös
(#1150) 7 ap, íj (#1270) 15 ap, nyílpuska (#1285) 30 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 57 ap, csonttõr (#1301) 21 ap, kard (#1315) 15 ap, görbekard (#1316)
34 ap, lándzsa (#1330) 15 ap, barbár lándzsa (#1331) 34 ap, a védekezés
köpenye (#4735) 79 ap, a gladiátor lemezpáncélja (#5950) 150 ap, a törpék
sisakja (#6475) 90 ap, a gólem gyalogos lándzsája (#8532) 351 ap, az óriás
pikkelyvértje (#8665) 105 ap, a tolvaj köpenye (#9235) 79 ap, a tolvaj
görbekardja (#9416) 228 ap, az entek könnyû láncinge (#9581) 300 ap, az
entek fejpántja (#9655) 82 ap, a szellemek szimbóluma (#15160) 87 ap, a
gepárd köpenye (#15535) 79 ap, a sas lemezpáncélja (#15850) 150 ap, az
elefánt köpenye (#16435) 79 ap, a sebezhetetlenség köpenye (#19585) 79
ap, a ragadozó köpenye (#20035) 79 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 82 ap,
a küzdelem könnyû íja (#20621) 228 ap, a túlélés köpenye (#21385) 79 ap,
a tûz sárga öve (#22317) 219 ap, a tûz lándzsája (#22480) 52 ap, a villám
csizmája (#23620) 45 ap, a villám karkötõje (#23740) 45 ap, a méreg sisakja
(#24025) 52 ap, a méreg vassisakja (#24026) 131 ap, a méreg díszes fejpántja
(#24056) 118 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 239 ap, a teknõs nyílpuskája
(#25585) 67 ap, a szalamandra pajzsa (#25810) 52 ap, a szalamandra fejpántja
(#25855) 45 ap, a szalamandra köpenye (#25885) 42 ap, a szalamandra zöld
köntöse (#25901) 118 ap, a yeti köpenye (#26335) 42 ap, a yeti gyûrûje
(#26425) 45 ap, a sav maszkja (#26740) 45 ap, az elektromosság vassisakja
(#27176) 131 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 225 ap, a légzés
köpenye (#27685) 42 ap, a bûz köpenye (#29035) 42 ap, a bûz görbekardja
(#29216) 131 ap, a sólyom amulettje (#29545) 45 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 köntöst 3 aranyért. Eladsz 5 drágakövet 79
aranyért. Eladsz 6 kerek követ 6 aranyért. Eladsz 1 hõsiesség italát 11
aranyért. Eladsz 9 õsi relikviát 323 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
h 8 65 |
8. tárgy használata |
Visszamész a barlangodba. Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ!
A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 23. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
gy 40 0 10 50 |
felt. gyógyítás 40%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
i 20 0 10 |
idézés 20 TVP-ért |
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 20 van. (De csak akkor, ha
legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
be 29 100 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1500 aranyat kívánsz eljátszani, 15 kör
alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk,
melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany
tóken.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a tûz vándorcsizmája.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a sün hosszúkardja.
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a villám vassisakja.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2000 arany.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
Felkeresed a spekulánst. Sajnálom, de nincs nálad elegendõ a 763. tárgyból.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
Leveszed a következõ tárgyakat: az energia csontmaszkja, a tökéletesség
sárgaréz nyaklánca, az áttörés szöges öve, a titán karkötõje, az egyensúly
gyûrûje, a sebesség vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy
döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus
folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent csend
honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Észreveszel
1
gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Ahogy továbbindulsz, valami
megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled
egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A molitár
28 ép-t
sebzõdik. (-5 vp.) A molitár odajön hozzád. A molitár rád támad. Egy rúgást
próbál jobb lábával.
(13 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával.
El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A molitár
ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A molitár téged támad. A hasadra céloz
jobb lábával.
(12 ép-t sebzõdtél). Célozni próbál bal lábával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A molitár
28 sebzést kap.
25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A molitár halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+105%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy molitár háj, egy xenópete, 29 arany és
2 hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét
világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Ahogy leérsz, küzdõállást
veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A tûzgyík
sebzõdik 28 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík feléd rohan.
A tûzgyík rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít
tûzleheletével.
(13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A tûzgyík
sebzõdik
28 ép-t. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A tûzgyík holtan terül el.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ és egy pirgamit. Összefut a nyál a
szádban. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+46% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Magabiztosan,
mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot,
ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a
torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes,
hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes
lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(377. kaland, összköltsége
20 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled
egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A tûzgyík
28 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík rád
támad. A tûzgyík tüzet lehel rád.
(11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A tûzgyík
sebzõdik 28 ép-t. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A tûzgyík
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy pirgamit. Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz.
(+46% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
hh 764 0 765 0 766 |
több tárgyat használ |
[H 764 0:] Nyereményed egy arany kaszinóbérlet! Boldogan megköszönöd.
[ld.
enc.]
[H 765 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 765. tárgy.
[H 766 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 766. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
Szíved a torkodban dobog, ahogy kifutsz a térre. Vajon ott lesz? A történet
múltkor teljesen a varázsa alá vont. És igen! Troy Archid ott ül, ugyanazon
a kövön, mint amikor utoljára láttad. Odasietsz hozzá.
- Storm! Sajnálom,
de a múltkor közbejött valami halaszthatatlan. Még mindig kötnek bizonyos
régi... adósságok. A gombasörre most nem tartok igényt, reggel alaposan
meglocsoltam a torkom. - A szemedbe néz, és a mese varázslata máris megragad.
- Rintelki Anator a csatornaszintet járta egy fontos küldetés során,
amikor megérzett valami egészen furcsát. Az orrába rothadó bûz kúszott,
amitõl majdnem rosszul lett. De nemcsak a szagot érezte. Ahogy a kezével
a levegõbe markolt, valami egészen furcsát érzett ott, mintha valami nagyon
kellemetlen dolgot érintene, pedig nem volt ott semmi. A rosszullétet végül
legyõzte a kíváncsiság, és közelebb óvakodott ahhoz a helyhez, amit a visszataszító
dolog forrásának vélt. Késõbb soha senkinek nem tudta leírni pontosan,
hogy mit látott ott. Egy barlangmélyedésben, egy sötét, piszkos és elhagyatott
odúban valami tenyészett. Nem volt határozott alakja, élt, de Anatornak
az a határozott érzése volt, hogy a teremtmény létezésének leírására inkább
az élettel pontosan ellentétes értelmû fogalom lenne megfelelõ. Ekkor megérezte,
hogy az a valami - bár nem volt szeme, arca, vagy végtagja - felé fordul.
A kellemetlen érzések újult erõvel törtek rá. Nem gondolkodott, felemelte
a kezét, varázsszavakat suttogott, és a barlangodút a következõ pillanatban
lángok borították el. Anator percekig ismételgette a szavakat, a lángok
csak jöttek a tenyerébõl. Végül a forróságtól lángra kapott a ruhája. Megégve,
a varázslattól véglegesen kimerülten támolygott odébb. Sokkal, sokkal késõbb
tért magához, amikor egy másik galetki talált rá, nem messze ATTÓL a helytõl.
Az a galetki segített neki, ápolta, de õ ahelyett, hogy sietett volna a
barlangjába pihenni, visszament még egyszer, hogy meggyõzõdjön róla, valóban
elpusztította azt. De nem volt ott semmi, csak a megfeketedett falak. Ekkor
azonban újra megérezte a bûzt, és újra tapintani tudta a szörnyûséget.
Döbbenten ébredt rá, hogy a szag belõle jön. "Te is érzed ezt a bûzt?"
kérdezte a másik galetkit, aki azonban csak értetlenül rázta a fejét. Hazatérve
hozzálátott, hogy lemossa magáról a szagot. Egy órán keresztül sikálta
magát, tökéletesen tiszta lett, de a szag ott volt. Bárkit kérdezett róla,
mindenki csak hüledezett, azt hitte, hogy megõrült, amikor tökéletesen
tiszta testérõl azt kérdezte, más is érzi-e az ocsmány bûzt. Végül felhagyott
vele, amikor látta, a furcsa szagot csak õ érzékeli. Három napig ki sem
mozdult a barlangjából, csak aludt, evett, és töprengett. A negyedik napon,
amikor felébredt, a szag nem volt sehol.
Troy tapogatni kezdi a követ
maga körül, aztán, mint aki felébred egy révületbõl, megereszt egy csúnya
szitkot.
- A lantom! El is feledkeztem róla! Tegnap, beadtam az uzsoráshoz,
mert pénzre volt szükségem. A lant nélkül viszont nem tudom folytatni!
Kérlek, váltsd ki nekem, talán ha 100 arany volt a letét. Találkozunk holnap,
ugyanitt!
Bánatosan távozol - kíváncsi vagy a történet folyatásához,
nem örülsz, hogy várnod kell rá. [A bárdot a következõ fordulódban a K
99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
pv 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
pta 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
Elfogadod Spirit kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik
Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért
mindenre hajlandó nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése:
a kalmár nyaklánca, a gepárd vándorcsizmája, a tökéletesség vassisakja,
az egyensúly gyûrûje, a szívósság nyaklánca, a törpék láncinge, az erõ
köpenye, a kobra karikaszimbóluma.
Kör |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Storm |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)0 |
(+0)15 |
Spirit |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)10 |
(-15)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+30% pszi támadás, +30% pszi
energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
Elküldesz egy kihívást Spirit részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
pta 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
pv 2 1 3 4 5 7 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó
esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
kf |
bekészíted a 0. tárgyat |
Felveszed az energia csontmaszkját. Felveszed a tökéletesség sárgaréz
nyakláncát. Felveszed az áttörés szöges övét. Felveszed a titán karkötõjét.
Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a sebesség vándorcsizmáját.
Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
k 456 339 |
kaland elvállalása |
(456. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Szíved hevesen
kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy elektraton
(#34).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az elektraton
sebzõdik 28 ép-t. (-5 vp.) Az elektraton halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+109%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit, 20 arany és egy hamis arany.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az 1. húsevõ
növény
28 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az 1. húsevõ növény feléd mozog. A 2.
húsevõ növény feléd mozog. Az 1. húsevõ növény rád támad. Körbe-körbe forgatva
üt jobb csápjával. Nem talált. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). A 2. húsevõ növény rád veti magát. Lecsap rád jobb
csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 1. húsevõ növény
28 ép-t sebzõdik. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. húsevõ növény
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. húsevõ növény rád támad. Ostorként
csattant jobb csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. húsevõ növény
sebzõdik
28 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A 2. húsevõ növény
rád támad. Rád vág jobb csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál
fogával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 2. húsevõ növény
28 sebzést kap. Gyógyulsz 11 életpontot. (-5 vp.) A
2. húsevõ növény kileheli lelkét.
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+246%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 húsevõ bibe, 25 arany és egy hamis
arany.
Egy szobába érsz, amely vibrál a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan
halálos) energiasugarak szelik keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát
látsz. Próbálgatni kezded a kapcsolókat.
[IQ próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] A kapcsolók hatása elég komplex, némelyik öt-hat sugarat
is kapcsol ki-be egyszerre, de végül rájössz, mi benne a logika, és sikeresen
kikapcsolod az összes sugarat.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 29 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.
(339. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása
után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz
rajta. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A barlangi troll
sebzõdik
28 ép-t. (-5 vp.) A barlangi troll odajön hozzád. A barlangi troll rád
veti magát. Feléd suhint jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával.
(13 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-9 ép.) A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A barlangi troll
sebzõdik
28 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 28 ép-t. (-5 vp.) A barlangi troll
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+153%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy gyûrû, 18 arany, egy hamis arany és egy
átokkõ.
[ld. enc.]
A szoba, amelybe belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel.
Leizzadsz. Hogy fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre:
sikeres] Hosszú idõt töltesz el a szerkezetek - mint hamarosan rájössz,
halálos csapdák - tanulmányozásával. Végül tudod, hogy mi az az egyetlen
útvonal, amelyen úgy mehetsz végig, hogy egyetlen óriási kalapács sem zúzza
be a koponyádat, egyetlen forgó pengesor sem vág darabokra. Rettenetesen
megkönnyebbülsz, amikor átérsz.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. orgling szolga
28
sebzést kap. Gyógyulsz 6 életpontot. (-5 vp.) Az 1. orgling szolga halálhörgés
közepette a földre zuhan. A 2. orgling szolga feléd rohan. A 2. orgling
szolga rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás
elõl.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. orgling
szolga
28 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. orgling szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+117%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul.
Továbbmész.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: egy fehér gyógyital.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 34% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
be 4 12 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Elmagyarázod, hogy
a savlehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egy bizarr szegletébe
vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek
alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
be 4 13 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Elmagyarázod, hogy
az elektr.lehelet harci képességet szeretnéd
elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Egy sötét szobába
vezetnek, ahol igencsak kellemetlen és rémisztõ mágikus szertartást végeznek
rajtad. Végül azonban az eredmény magáért beszél: birtoklod a kívánt harci
képességet! És ami ennél is több, most már saját erõbõl képes vagy továbbfejleszteni.
(-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Észreveszel 2
mézfüvet. Szakértõ módon leszeded.
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy hájas worpel
(#31).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A hájas worpel
sebzõdik 28 ép-t. (-5 vp.) A hájas worpel halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+75%). Összefut a nyál a szádban. A kajára veted magad. (+32% jóllakottság.)
Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl
is megvizsgálod: egy tõr.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát
idézel meg. (+60 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Észreveszel 1
sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést.
Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy
õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Útközben észreveszel egy
csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést.
Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy öv.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány,
a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél
a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik.
A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát
alkotva.
(427. kaland, összköltsége 30 TVP.) Apró üveggyöngyökre bukkansz.
Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs!
(+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 9.]
kf 176 23230 |
bekészíted a 176. tárgyat |
Felveszed az ezüst nadrágot. Felveszed az enyészet nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
tk 53 9229 8523 |
53. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 8523 még nem adta ki
ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta,
hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal
együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél
1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Átkozott
tárgyat szereztél.
[ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen
476 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
261 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 52. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 0.45 |
[2] IQ: |
5 (7) / 4.25 |
[3] ügyesség: |
4 (9) / 1.05 |
[4] egészség: |
6 (7) / 1.72 |
[5] mágia: |
9 (13) / 0.40 |
[6] gyorsaság: |
5 (8) / 1.02 |
[9] Méret/ép: |
61 (65) / 65 |
Min. méret: |
31 |
Barlangméret: |
61 |
|
|
Varázspont: |
103 / 78 |
Képességpont: |
53 / 97% |
Hõsi pont: |
86 (20) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
10% |
Galetki erõ: |
280 / 68 |
Hírnév : |
591 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
42 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
15 (0) |
Torzsz. csaták: |
347 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
334 (10) |
Leölt torzszülött: |
425 (12) |
Pszi csaták: |
18 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
8
(1) |
Ájulások száma: |
34 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el
három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. 3.) Hozz tíz barna
manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
1 (5) / 0 |
[13] elektr.lehelet: |
1 / 0 |
[31] áttörés: |
0 (4) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.33 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.20 |
[48] mászás: |
6 / 0.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0.25 |
[51] transzformáció: |
3 / 1.80 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.25 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.18 |
[54] kereskedelem: |
10 (13) / 1.17 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (5) / 0.45 |
[57] gyógynövények: |
5 (9) / 4.27 |
[58] nyomkeresés: |
13 / 0.85 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.05 |
[60] pszi támadás: |
3 / 2.40 |
[61] pszi energia: |
3 / 2.40 |
[62] lopás: |
7 / 0.71 |
[64] átokszórás: |
3 (4) / 0.45 |
[65] álcázás: |
23 / 0.90 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.50 |
[67] régészet: |
18 / 1.44 |
[68] zene: |
1 / 0.15 |
[69] tanulás: |
6 / 0.90 |
[70] idézés: |
8 / 1.56 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.28 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
24 / 19.74 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.40 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.14 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.16 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd 45 |
hh 764 0 765 0 766 |
k 99 |
mak 5 |
kf |
|
2. Makró |
h 8 65 |
gy 40 0 10 50 |
i 20 0 10 |
be 29 100 |
tcs 763 10 |
mak 4
|
|
3. Makró |
pv 6 8 |
ism 20 |
p |
pv 2 1 3 4 5 7 |
|
|
5. Makró |
pv 7 |
pta 131 131 |
p 8523 |
p 8523 |
pta 129 129 |
pv 2 1 3 4 5 7
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 180. |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 190. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 220. |
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled
#1902. |
7: Közelharc támadás ha a harc 4. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled
#1902. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: zombi (#29), elektraton (#34), koreni sün (#13),
sáskaharcos (#44), csótánykirálynõ (#128), ichinedar (#75), 77.
1901: kyeni vadász (#45), 80, 79, ichinedar (#75), 77, vérfarkas (#94).
1902: 78.
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 10 50;
VI erõ:500% ép:1%;
PV 2 1 3 4
5 7;
PSZ 67 65 48;
BA 9229;
L 50 165 58 17 2 1;
PTA 129 129;
I 20
0 10;
HU 7;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 9229 31768 1; A 9229 22390 1;
SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (8 forduló múlva változtasd meg a specializációt,
hogy a küldetés teljesüljön.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (8. épület),
#53 (20. épület), #377 (52. forduló), #427 (52. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gyorsaság pajzsa (#3760) |
* |
1 a sebesség vándorcsizmája (#13271)
|
|
1 a tudás köpenye (#2035) |
|
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) |
|
1 a villám vassisakja (#23576) |
*
|
1 az áttörés szöges öve (#31768) |
|
1 az elefánt átlátszó köntöse (#16452) |
|
1 az ellenállás bõr mellvértje
(#28496) |
|
1 az ellenállás vassisakja (#28526) |
* |
1 az energia csontmaszkja (#18642) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 öv
(#1165) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a titán
háromszögszimbóluma (#5712) |
* |
1 a titán karkötõje (#5740) |
* |
1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca
(#21881) |
|
1 a tudós karikaszimbóluma (#11561) |
|
1 a tûz karkötõje (#22390) |
|
2130 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691) |
* |
1 az enyészet nyaklánca
(#23230) |
|
2 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
341 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 arany kaszinóbérlet (#761) |
|
3 aranydukát (#437) |
|
1 átokkõ (#203)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 ezüst tóken (#763) |
|
3 fekete dukát (#218)
|
|
1 gyémánt tókenszilánk (#767) |
|
1 kötél (#128) |
|
12 Krónika (#783)
|
|
2 relikviaszilánk (#604) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) |
|
1 a sün hosszúkardja (#25167)
|
|
1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
17 fehér gyógyital (#50) |
|
7 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
2 mézfû (#29) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
4 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157) |
|
10 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
4 nohnetár gumó (#212) |
|
4 õsi relikvia (#17)
|
|
5 pirgamit (#152) |
|
3 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 gyilkos boróka (#27), 1043 arany
(#1), 5 hamis arany (#809), 1 csótányláb (#25), 1 elektronit (#141),
1 sötét mák (#23), 1 fehér gyógyital (#50), 1 arany kaszinóbérlet (#761),
1 a tûz vándorcsizmája (#22271), 1 a sün hosszúkardja (#25167), 1 a
villám vassisakja (#23576), 1 molitár háj (#165), 2 pirgamit (#152),
2 húsevõ bibe (#151), 1 gyûrû (#1225), 1 átokkõ (#203), 2 mézfû (#29),
1 tõr (#1300), 1 öv (#1165), 1 xenópete (#278).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 drágakõ (#2), 5 õsi relikvia
(#17), 1 hõsiesség itala (#52), 6 kerek kõ (#11), 1 õskõ (#8), 1 köntös
(#1150).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KÕTROLL FATTY (113. LÉNY) A kõtrollok hatalmas testû, lapáttenyerû óriások,
sokkal jobban otthon vannak a sötét és mély járatokban, mint a galetkik
bármelyike. Képesek bármit felfalni, és bármit túlélni. Erejük iszonyatos,
kedvenc szórakozásuk, hogy mázsás sziklákkal célba dobálnak a gyengébb
torzszülöttekre. Szerencsére, amivel most összeakadtál, az mindössze halvány
árnyéka az igazi kõtrolloknak, egy kõtroll fatty: a hozzá hasonlók kitaszították,
elûzték, mert jóval gyengébb volt náluk.
ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY) A valaha az értelem szikráját mutató orglingok
közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek.
A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát,
hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket
más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek
az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi
élvezet egy micinista galetki számára.
FEKETE DUKÁT (218. TÁRGY) Ez egy igen különös pénzdarab, amely feketén
csillogó fémbõl készült. Bár a szint publikus boltjaiban nem vásárolhatsz
érte, van egy titkos üzlet, amelyben különlegesnél különlegesebb varázstárgyakból
áll a választék, és ott bizony aranyat nem fogadnak el, csak fekete dukátot.
Persze ebbe az üzletbe nem sétálhatsz csak úgy be! Néha (véletlenszerû
idõközönként és szinteken) egy ügynök fog néha megkeresni téged, és felajánl
egy vagy több árut megvételre. Az ajánlat csakis a következõ fordulódig
ér, tehát ha abban a fordulóban nem veszel semmit az ügynöktõl, akkor meg
kell várnod, amíg legközelebb megkeres. Az ügynöktõl való vásárláshoz a
VE 218 parancsot add ki, és 2., 3. stb. paramétereknek add meg azokat a
tárgyakat, amelyeket meg akarsz venni. Az ügynöktõl való vásárlás 5 TVP-be
kerül.
Természetesen a fekete dukátot nem lehet eladni, és mivel úgy
vigyázol rá, mint a szemed fényére, ellopni sem.
ARANY KASZINÓBÉRLET (761. TÁRGY) Az arany kaszinóbérletet azok kaphatják
meg, akik igazi törzsvendégként tízezerszám költik az aranyakat a kaszinóban.
Az arany kaszinóbérlet 10% kedvezményt nyújt, azaz a kaszinóban való játék
1 TVP és 100 arany helyett 0.9 TVP és 90 arany. (Tört TVP költségnél felfelé
kerekítünk.) Ha kaszinóbérletet nyersz, akkor az csak a legközelebbi látogatásodtól
számítva fog mûködni.
ÁTOKKÕ (203. TÁRGY) Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt
igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt
a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége.
Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid
rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány
szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli
szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás
mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba,
amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni,
persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem!
A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem
rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a
4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten
fogod mûvelni.
ÁTKOZOTT TÁRGYAK A rosszindulatú galetki mágusok néha olyan átkozott
varázstárgyakat állítanak elõ, amelyektõl nem lehet könnyen megszabadulni,
idõnként maguktól váltanak tulajdonost, sõt szaporodni is képesek. Ezeket
nem lehet eladni az üzletben, de szerencsére többnyire egy fajtából egyszerre
csak egy lehet a birtokodban belõle. (Bár ha elég gonosz volt a mágus,
akkor még az is sok.)
Az átkozott tárgyak többnyire csak akkor mûködnek,
ha viseled õket, azaz be vannak KF-elve. Igazán sajnálatos, hogy ezek a
tárgyak gonosz mágiájuk révén teljesen automatikusan KF-elõdnek. Sõt oly
mértékben ellenségesek veled, hogy ha már nem jutna nekik elég hely rajtad,
akkor elõbb leveszel valamit, csak azért, hogy az átkozott tárgynak helyet
csinálj. Vannak olyan tárgyak, amelyek KF-elõdés nélkül mûködnek, ezek
enciklopédiájában ez jelezve van. Ha ugyanabból az átkozott tárgyból több
is van nálad, szerencsére ezek hatása azért nem fog összeadódni.
Az átkozott
tárgyaktól többféleképpen is meg lehet szabadulni. Ha elég szerencséd van,
akkor viszonylag hamar átugrik egy másik galetkihez. (Ha nincs elég szerencséd,
akkor ugrás elõtt osztódik, és nálad is marad egy, sõt még a másik galetki
"áldása" is a tiéd lehet.) "Átugrás" akkor történhet, ha portyázás során
meglátogatsz egy másik galetkit. Minél többféle átkozott tárgyad van, az
átugrás esélye annál nagyobb. Ha már nagyon sokféle átkozott tárgy gyûlt
össze nálad (legalább 4 különbözõ típus), akkor érdemes benézned a templomba
(BE 9 6 parancs) ahol némi aranyért cserébe a tárgyak egy részétõl megszabadítanak.
Az is elõfordulhat, hogy bizonyos átkozott tárgyaidtól megszabadulhatsz
egy-egy speciális küldetés során.
Ha otthon vagy a mágia tudományában,
akkor még egy nagyszerû lehetõség nyílik meg elõtted. Egy igen alkalmas
varázslat, a kineport segítségével a nem kívánt tárgyat átpasszolhatod
egy másik galetkinek, aki ennek várhatóan nem fog örülni.