Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sahran rák
Küldd el képeslapként!
"A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelőtt közösítették ki, és azóta száműzött torzszülöttek, elvesztették fejlődési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad őket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerű lények, hiszen ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendű torzszülöttet." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 13:31:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2795-52

Karakterszám: 2795 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 52 Játékhét: 527
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1206
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 0h:47'
A következõ fordulód táplálható: 2020. szept. 19.

E-mail!

STORM KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért mindenre hajlandó nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Spirit Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (-10)5 Storm Mentális robbanás -10 PE (-5)10 (-15)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-35 életpont.)
** 1. NAP ** Spirit kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8523 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8523 9 parancsot.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Frost részére 1 db díszes rézkulcsot. Te 3 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Frost, Spirit.
A remete beköti a szemeteket, és hosszadalmasan vezet benneteket úttalan utakon. Próbálod az utat megjegyezni, de képtelen vagy rá. A remete útközben megjegyzi, hogy igyekezzetek, mert csak a gyõzelemért jár fizetség. Végül megérkeztek, és a kötést leoldják. Egy sunyi tekintetû, hegekkel borított, sárga bõrû galetki áll elõttetek, aki bizalmatlanul méreget benneteket.
- Õk azok, arénamester! - mondja a remete. Az arénamester megtapogatja az izmaitokat.
[Erõ-összeg próba 25-ös küszöbre: sikeres]
- Hát, nem egy macsó társaság, de azért elmennek. Most pedig lássuk, a reflexeik is rendben vannak e! - minden figyelmeztetés nélkül, az eddig lomhának tûnõ arénamester villámgyors ütések sorozatát indítja meg felétek.
[Ügyesség-összeg próba 25-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére mindannyiótoknak sikerül ügyesen elhajolni az ütések elõl. Az arénamester biccent.
- Rendben van! Itt a fizetséged. - ezzel néhány aranyat számol a remete kezébe. Érdekes, hogy a remete nem fekete dukátban kérte a fizetségét. Azonban nincs idõtök töprengeni, az arénamester int, hogy kövessétek. Egy, a szint arénájánál jóval kisebb, kör alakú barlangcsarnokba vezet benneteket. Körbe, a falakon faragott lépcsõk vezetnek fel a dupla üléssorba, amely tele van díszesen öltözött galetkikkel. De nincs idõtök a bámészkodásra: a szemközti falon felemelkedik egy rács, és máris egy bömbölõ lény ront be rajta.
Ellenfeletek egy kõtroll fatty (#113). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Spirit elmormol egy életszívás varázslatot. A kõtroll fatty 29 ép-t sebzõdik. Frost mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A kõtroll fatty sebzõdik 24 ép-t. A kõtroll fatty hörögve elterül.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Frost: 24/0, Spirit: 29/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Frost a következõt kapja: egy drágakõ. Spirit a következõt kapja: egy drágakõ. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ.
A közönség õrjöng, és ti büszkén hajolgattok. Tömött erszények cserélnek gazdát. Már indulnátok kifelé, amikor egy kisebb oldalajtó nyílik ki, és újabb szörny nyomul a porondra!
Ellenfeletek egy orgling disznó (#84). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó 28 sebzést kap. (-5 vp.) Spirit a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! Az orgling disznó 29 ép-t sebzõdik. Frost elmond egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó 24 sebzést kap. Az orgling disznó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Frost: 24/0, Spirit: 29/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+60%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Frost része a zsákmányból: 13 arany. Spirit része a zsákmányból: 13 arany. Összegyûjtöd a "kincset": 13 arany és 2 hamis arany.
A taps elég szórványos, az arénamester a fejét csóválja. Túl hamar végeztetek a lénnyel! Az arénamester int, hogy kövessétek. Kimentek a porondról, és átveszitek a fizetséget, fejenként három fekete dukátot. A remete már vár rátok, kötést helyez a szemetekre, és visszavezet a barlangjához. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Dugó részére 1 db a sebezhetetlenség fülbevalóját. Te 40 aranyat kaptál.
** 2. NAP ** Frost kiadott egy tk 53 8523 2795 0 0 0 parancsot.
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Frost részére 1 db a nyomkeresés fejpántját. Te 30 aranyat kaptál.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

a 9229 31768 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Frost részére 1 az áttörés szöges övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

bb 20 több épület meglátogatása
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete vigyorogva fordul feléd:
- Jó hírem van, Storm! Hamarosan megrendezik a lehelõk olimpiáját! Ez egy csapatvetélkedõ, amelyben a csapattagoknak a tûz-, a jég-, a sav-, a mérges gáz és elektromos leheléshez is érteniük kell. Persze nem mindenkinek mindenhez, elég, ha egy-egy sportágban egy csapattag járatos! Ha megvan a teljes csapat, értesíts engem, és segítek a nevezésben. Az olimpia sikeres résztvevõi értékes jutalmat kapnak! Ha nem jártok sikerrel, semmi baj, az eseményt hetente újra megrendezik. (53. kaland, összesen 25 TVP-t igényel, és maximum 5 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

ho 20 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]

ee 2 11 52 17 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért (#4) 37 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, molad púp (#16) 12 ap, mandolin (#19) 60 ap, mitulen fû (#20) 30 ap, mátekel gomba (#21) 30 ap, winropu moha (#22) 30 ap, sötét mák (#23) 30 ap, liánvirág (#24) 30 ap, csótányláb (#25) 30 ap, ragálygomba (#26) 30 ap, gyilkos boróka (#27) 30 ap, tejfonál (#28) 30 ap, mézfû (#29) 60 ap, hónakkupók (#30) 60 ap, elonotichlan (#31) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing (#134) 60 ap, sárga gömb (#136) 45 ap, khaldoran öv (#137) 45 ap, elektronit (#141) 15 ap, Rogan karkötõje (#145) 180 ap, nordkristály (#146) 9 ap, húsevõ bibe (#151) 15 ap, pirgamit (#152) 12 ap, mandibula (#157) 6 ap, yeti csont (#160) 16 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, molitár háj (#165) 18 ap, villámöv (#172) 60 ap, pókcsatos öv (#173) 60 ap, Xantin ezüstöve (#174) 105 ap, platina villámöv (#187) 195 ap, a füvész köpenye (#193) 60 ap, nohnetár gumó (#212) 15 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, pikkelyvért (#1015) 30 ap, pajzs (#1060) 15 ap, kerek pajzs (#1061) 34 ap, vassisak (#1076) 34 ap, maszk (#1090) 7 ap, fejpánt (#1105) 7 ap, díszes fejpánt (#1106) 21 ap, csizma (#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 21 ap, köntös (#1150) 7 ap, íj (#1270) 15 ap, nyílpuska (#1285) 30 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 57 ap, csonttõr (#1301) 21 ap, kard (#1315) 15 ap, görbekard (#1316) 34 ap, lándzsa (#1330) 15 ap, barbár lándzsa (#1331) 34 ap, a védekezés köpenye (#4735) 79 ap, a gladiátor lemezpáncélja (#5950) 150 ap, a törpék sisakja (#6475) 90 ap, a gólem gyalogos lándzsája (#8532) 351 ap, az óriás pikkelyvértje (#8665) 105 ap, a tolvaj köpenye (#9235) 79 ap, a tolvaj görbekardja (#9416) 228 ap, az entek könnyû láncinge (#9581) 300 ap, az entek fejpántja (#9655) 82 ap, a szellemek szimbóluma (#15160) 87 ap, a gepárd köpenye (#15535) 79 ap, a sas lemezpáncélja (#15850) 150 ap, az elefánt köpenye (#16435) 79 ap, a sebezhetetlenség köpenye (#19585) 79 ap, a ragadozó köpenye (#20035) 79 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 82 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 228 ap, a túlélés köpenye (#21385) 79 ap, a tûz sárga öve (#22317) 219 ap, a tûz lándzsája (#22480) 52 ap, a villám csizmája (#23620) 45 ap, a villám karkötõje (#23740) 45 ap, a méreg sisakja (#24025) 52 ap, a méreg vassisakja (#24026) 131 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 118 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 239 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585) 67 ap, a szalamandra pajzsa (#25810) 52 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 45 ap, a szalamandra köpenye (#25885) 42 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 118 ap, a yeti köpenye (#26335) 42 ap, a yeti gyûrûje (#26425) 45 ap, a sav maszkja (#26740) 45 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 131 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 225 ap, a légzés köpenye (#27685) 42 ap, a bûz köpenye (#29035) 42 ap, a bûz görbekardja (#29216) 131 ap, a sólyom amulettje (#29545) 45 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 köntöst 3 aranyért. Eladsz 5 drágakövet 79 aranyért. Eladsz 6 kerek követ 6 aranyért. Eladsz 1 hõsiesség italát 11 aranyért. Eladsz 9 õsi relikviát 323 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

h 8 65 8. tárgy használata
Visszamész a barlangodba. Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

gy 40 0 10 50 felt. gyógyítás 40%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

i 20 0 10 idézés 20 TVP-ért
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 20 van. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

be 29 100 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1500 aranyat kívánsz eljátszani, 15 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a tûz vándorcsizmája.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a sün hosszúkardja.
[13. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a villám vassisakja.
[14. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2000 arany.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

tcs 763 10 tókencsere
Felkeresed a spekulánst. Sajnálom, de nincs nálad elegendõ a 763. tárgyból.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: az energia csontmaszkja, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, az áttörés szöges öve, a titán karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Észreveszel 1 gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A molitár 28 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A molitár odajön hozzád. A molitár rád támad. Egy rúgást próbál jobb lábával. (13 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A molitár ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A molitár téged támad. A hasadra céloz jobb lábával. (12 ép-t sebzõdtél). Célozni próbál bal lábával. Elkerülted.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A molitár 28 sebzést kap. 25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A molitár halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+105%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy molitár háj, egy xenópete, 29 arany és 2 hamis arany.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A tûzgyík sebzõdik 28 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík feléd rohan. A tûzgyík rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (13 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A tûzgyík sebzõdik 28 ép-t. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A tûzgyík holtan terül el.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ és egy pirgamit. Összefut a nyál a szádban. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+46% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

vd 45 vadászat
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (377. kaland, összköltsége 20 TVP.) Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A tûzgyík 28 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík rád támad. A tûzgyík tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A tûzgyík sebzõdik 28 ép-t. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy pirgamit. Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+46% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

hh 764 0 765 0 766 több tárgyat használ
[H 764 0:] Nyereményed egy arany kaszinóbérlet! Boldogan megköszönöd. [ld. enc.]

[H 765 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 765. tárgy.
[H 766 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 766. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

k 99 kaland elvállalása
Szíved a torkodban dobog, ahogy kifutsz a térre. Vajon ott lesz? A történet múltkor teljesen a varázsa alá vont. És igen! Troy Archid ott ül, ugyanazon a kövön, mint amikor utoljára láttad. Odasietsz hozzá.
- Storm! Sajnálom, de a múltkor közbejött valami halaszthatatlan. Még mindig kötnek bizonyos régi... adósságok. A gombasörre most nem tartok igényt, reggel alaposan meglocsoltam a torkom. - A szemedbe néz, és a mese varázslata máris megragad.
- Rintelki Anator a csatornaszintet járta egy fontos küldetés során, amikor megérzett valami egészen furcsát. Az orrába rothadó bûz kúszott, amitõl majdnem rosszul lett. De nemcsak a szagot érezte. Ahogy a kezével a levegõbe markolt, valami egészen furcsát érzett ott, mintha valami nagyon kellemetlen dolgot érintene, pedig nem volt ott semmi. A rosszullétet végül legyõzte a kíváncsiság, és közelebb óvakodott ahhoz a helyhez, amit a visszataszító dolog forrásának vélt. Késõbb soha senkinek nem tudta leírni pontosan, hogy mit látott ott. Egy barlangmélyedésben, egy sötét, piszkos és elhagyatott odúban valami tenyészett. Nem volt határozott alakja, élt, de Anatornak az a határozott érzése volt, hogy a teremtmény létezésének leírására inkább az élettel pontosan ellentétes értelmû fogalom lenne megfelelõ. Ekkor megérezte, hogy az a valami - bár nem volt szeme, arca, vagy végtagja - felé fordul. A kellemetlen érzések újult erõvel törtek rá. Nem gondolkodott, felemelte a kezét, varázsszavakat suttogott, és a barlangodút a következõ pillanatban lángok borították el. Anator percekig ismételgette a szavakat, a lángok csak jöttek a tenyerébõl. Végül a forróságtól lángra kapott a ruhája. Megégve, a varázslattól véglegesen kimerülten támolygott odébb. Sokkal, sokkal késõbb tért magához, amikor egy másik galetki talált rá, nem messze ATTÓL a helytõl. Az a galetki segített neki, ápolta, de õ ahelyett, hogy sietett volna a barlangjába pihenni, visszament még egyszer, hogy meggyõzõdjön róla, valóban elpusztította azt. De nem volt ott semmi, csak a megfeketedett falak. Ekkor azonban újra megérezte a bûzt, és újra tapintani tudta a szörnyûséget. Döbbenten ébredt rá, hogy a szag belõle jön. "Te is érzed ezt a bûzt?" kérdezte a másik galetkit, aki azonban csak értetlenül rázta a fejét. Hazatérve hozzálátott, hogy lemossa magáról a szagot. Egy órán keresztül sikálta magát, tökéletesen tiszta lett, de a szag ott volt. Bárkit kérdezett róla, mindenki csak hüledezett, azt hitte, hogy megõrült, amikor tökéletesen tiszta testérõl azt kérdezte, más is érzi-e az ocsmány bûzt. Végül felhagyott vele, amikor látta, a furcsa szagot csak õ érzékeli. Három napig ki sem mozdult a barlangjából, csak aludt, evett, és töprengett. A negyedik napon, amikor felébredt, a szag nem volt sehol.
Troy tapogatni kezdi a követ maga körül, aztán, mint aki felébred egy révületbõl, megereszt egy csúnya szitkot.
- A lantom! El is feledkeztem róla! Tegnap, beadtam az uzsoráshoz, mert pénzre volt szükségem. A lant nélkül viszont nem tudom folytatni! Kérlek, váltsd ki nekem, talán ha 100 arany volt a letét. Találkozunk holnap, ugyanitt!
Bánatosan távozol - kíváncsi vagy a történet folyatásához, nem örülsz, hogy várnod kell rá. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

pta 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

p 8523 portyázás
Elfogadod Spirit kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért mindenre hajlandó nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: a kalmár nyaklánca, a gepárd vándorcsizmája, a tökéletesség vassisakja, az egyensúly gyûrûje, a szívósság nyaklánca, a törpék láncinge, az erõ köpenye, a kobra karikaszimbóluma.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Storm Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)0 (+0)15 Spirit Mentális robbanás kudarc (-5)10 (-15)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

p 8523 portyázás
Elküldesz egy kihívást Spirit részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

pta 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

pv 2 1 3 4 5 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Legutolsó esetben pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

kf bekészíted a 0. tárgyat
Felveszed az energia csontmaszkját. Felveszed a tökéletesség sárgaréz nyakláncát. Felveszed az áttörés szöges övét. Felveszed a titán karkötõjét. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a sebesség vándorcsizmáját. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]

k 456 339 kaland elvállalása
(456. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az elektraton sebzõdik 28 ép-t. (-5 vp.) Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+109%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit, 20 arany és egy hamis arany.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az 1. húsevõ növény 28 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az 1. húsevõ növény feléd mozog. A 2. húsevõ növény feléd mozog. Az 1. húsevõ növény rád támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Nem talált. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (8 ép-t sebzõdtél). A 2. húsevõ növény rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 1. húsevõ növény 28 ép-t sebzõdik. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az 1. húsevõ növény halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. húsevõ növény rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. húsevõ növény sebzõdik 28 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A 2. húsevõ növény rád támad. Rád vág jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 2. húsevõ növény 28 sebzést kap. Gyógyulsz 11 életpontot. (-5 vp.) A 2. húsevõ növény kileheli lelkét.
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+246%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 húsevõ bibe, 25 arany és egy hamis arany.
Egy szobába érsz, amely vibrál a mágiától. A szobát színes (és nyilvánvalóan halálos) energiasugarak szelik keresztül-kasul. A fal mellett színes kapcsolótáblát látsz. Próbálgatni kezded a kapcsolókat.
[IQ próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] A kapcsolók hatása elég komplex, némelyik öt-hat sugarat is kapcsol ki-be egyszerre, de végül rájössz, mi benne a logika, és sikeresen kikapcsolod az összes sugarat.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 29 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 1 képességpont.

(339. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A barlangi troll sebzõdik 28 ép-t. (-5 vp.) A barlangi troll odajön hozzád. A barlangi troll rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-9 ép.) A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A barlangi troll sebzõdik 28 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 28 ép-t. (-5 vp.) A barlangi troll kileheli lelkét.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+153%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy gyûrû, 18 arany, egy hamis arany és egy átokkõ. [ld. enc.]
A szoba, amelybe belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel. Leizzadsz. Hogy fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] Hosszú idõt töltesz el a szerkezetek - mint hamarosan rájössz, halálos csapdák - tanulmányozásával. Végül tudod, hogy mi az az egyetlen útvonal, amelyen úgy mehetsz végig, hogy egyetlen óriási kalapács sem zúzza be a koponyádat, egyetlen forgó pengesor sem vág darabokra. Rettenetesen megkönnyebbülsz, amikor átérsz.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. orgling szolga 28 sebzést kap. Gyógyulsz 6 életpontot. (-5 vp.) Az 1. orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. orgling szolga feléd rohan. A 2. orgling szolga rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. orgling szolga 28 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. orgling szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+117%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: egy fehér gyógyital.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 34% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

be 4 12 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmagyarázod, hogy a savlehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egy bizarr szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

be 4 13 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmagyarázod, hogy az elektr.lehelet harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Egy sötét szobába vezetnek, ahol igencsak kellemetlen és rémisztõ mágikus szertartást végeznek rajtad. Végül azonban az eredmény magáért beszél: birtoklod a kívánt harci képességet! És ami ennél is több, most már saját erõbõl képes vagy továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 2 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A hájas worpel sebzõdik 28 ép-t. (-5 vp.) A hájas worpel halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+75%). Összefut a nyál a szádban. A kajára veted magad. (+32% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy tõr.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát idézel meg. (+60 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy öv.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (427. kaland, összköltsége 30 TVP.) Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
kf 176 23230 bekészíted a 176. tárgyat
Felveszed az ezüst nadrágot. Felveszed az enyészet nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

tk 53 9229 8523 53. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 8523 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

forduló vége
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Átkozott tárgyat szereztél. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 476 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 261 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 52. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 0.45
[2] IQ: 5 (7) / 4.25
[3] ügyesség: 4 (9) / 1.05
[4] egészség: 6 (7) / 1.72
[5] mágia: 9 (13) / 0.40
[6] gyorsaság: 5 (8) / 1.02
[9] Méret/ép: 61 (65) / 65
Min. méret: 31
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 103 / 78
Képességpont: 53 / 97%
Hõsi pont: 86 (20)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 280 / 68
Hírnév : 591
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 42 (0)
Galetki gyõzelmek: 15 (0)
Torzsz. csaták: 347 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 334 (10)
Leölt torzszülött: 425 (12)
Pszi csaták: 18 (2)
Pszi gyõzelmek: 8 (1)
Ájulások száma: 34 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 1 (5) / 0 [13] elektr.lehelet: 1 / 0 [31] áttörés: 0 (4) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.33 [47] zárnyitás: 6 / 0.20
[48] mászás: 6 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 1 / 0.25 [51] transzformáció: 3 / 1.80
[52] auraészlelés: 1 / 0.25 [53] ékszerészet: 4 / 0.18 [54] kereskedelem: 10 (13) / 1.17
[55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 2 (5) / 0.45 [57] gyógynövények: 5 (9) / 4.27
[58] nyomkeresés: 13 / 0.85 [59] vezetõkészség: 1 / 0.05 [60] pszi támadás: 3 / 2.40
[61] pszi energia: 3 / 2.40 [62] lopás: 7 / 0.71 [64] átokszórás: 3 (4) / 0.45
[65] álcázás: 23 / 0.90 [66] lopakodás: 3 / 0.50 [67] régészet: 18 / 1.44
[68] zene: 1 / 0.15 [69] tanulás: 6 / 0.90 [70] idézés: 8 / 1.56

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.28      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [37] egokínzás: 1 / 0 [29] életszívás: 24 / 19.74
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.40 [129] mentális robbanás: 1 / 0.14
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.16        

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd 45
hh 764 0 765 0 766
k 99
mak 5
kf
2. Makró
h 8 65
gy 40 0 10 50
i 20 0 10
be 29 100
tcs 763 10
mak 4
3. Makró
pv 6 8
ism 20
p
pv 2 1 3 4 5 7
4. Makró
le
mak 1
5. Makró
pv 7
pta 131 131
p 8523
p 8523
pta 129 129
pv 2 1 3 4 5 7

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 180.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 190.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 220.
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #1902.
7: Közelharc támadás ha a harc 4. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #1902.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi (#29), elektraton (#34), koreni sün (#13), sáskaharcos (#44), csótánykirálynõ (#128), ichinedar (#75), 77.
1901: kyeni vadász (#45), 80, 79, ichinedar (#75), 77, vérfarkas (#94).
1902: 78.

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 10 50; VI erõ:500% ép:1%; PV 2 1 3 4 5 7; PSZ 67 65 48; BA 9229; L 50 165 58 17 2 1; PTA 129 129; I 20 0 10; HU 7;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9229 31768 1; A 9229 22390 1;

SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (8 forduló múlva változtasd meg a specializációt, hogy a küldetés teljesüljön.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (8. épület), #53 (20. épület), #377 (52. forduló), #427 (52. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság pajzsa (#3760) * 1 a sebesség vándorcsizmája (#13271) 1 a tudás köpenye (#2035)
1 a tûz vándorcsizmája (#22271) 1 a villám vassisakja (#23576) * 1 az áttörés szöges öve (#31768)
1 az elefánt átlátszó köntöse (#16452) 1 az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 1 az ellenállás vassisakja (#28526)
* 1 az energia csontmaszkja (#18642) * 1 ezüst nadrág (#176) 1 öv (#1165)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a titán háromszögszimbóluma (#5712)
* 1 a titán karkötõje (#5740) * 1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) 1 a tudós karikaszimbóluma (#11561)
1 a tûz karkötõje (#22390) 2130 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az ellenállás malachit karkötõje (#28691) * 1 az enyészet nyaklánca (#23230) 2 drágakõ (#2)
1 gyûrû (#1225) 341 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 arany kaszinóbérlet (#761) 3 aranydukát (#437) 1 átokkõ (#203)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 ezüst tóken (#763) 3 fekete dukát (#218)
1 gyémánt tókenszilánk (#767) 1 kötél (#128) 12 Krónika (#783)
2 relikviaszilánk (#604) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) 1 a sün hosszúkardja (#25167) 1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 17 fehér gyógyital (#50) 7 gyilkos boróka (#27)
1 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 2 mézfû (#29)
2 sötét mák (#23) 3 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59)
1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 duzzadt xenópete (#479) 4 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
2 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157) 10 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 4 nohnetár gumó (#212) 4 õsi relikvia (#17)
5 pirgamit (#152) 3 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 gyilkos boróka (#27), 1043 arany (#1), 5 hamis arany (#809), 1 csótányláb (#25), 1 elektronit (#141), 1 sötét mák (#23), 1 fehér gyógyital (#50), 1 arany kaszinóbérlet (#761), 1 a tûz vándorcsizmája (#22271), 1 a sün hosszúkardja (#25167), 1 a villám vassisakja (#23576), 1 molitár háj (#165), 2 pirgamit (#152), 2 húsevõ bibe (#151), 1 gyûrû (#1225), 1 átokkõ (#203), 2 mézfû (#29), 1 tõr (#1300), 1 öv (#1165), 1 xenópete (#278).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 drágakõ (#2), 5 õsi relikvia (#17), 1 hõsiesség itala (#52), 6 kerek kõ (#11), 1 õskõ (#8), 1 köntös (#1150).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÕTROLL FATTY (113. LÉNY)
A kõtrollok hatalmas testû, lapáttenyerû óriások, sokkal jobban otthon vannak a sötét és mély járatokban, mint a galetkik bármelyike. Képesek bármit felfalni, és bármit túlélni. Erejük iszonyatos, kedvenc szórakozásuk, hogy mázsás sziklákkal célba dobálnak a gyengébb torzszülöttekre. Szerencsére, amivel most összeakadtál, az mindössze halvány árnyéka az igazi kõtrolloknak, egy kõtroll fatty: a hozzá hasonlók kitaszították, elûzték, mert jóval gyengébb volt náluk.



ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY)
A valaha az értelem szikráját mutató orglingok közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek. A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát, hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi élvezet egy micinista galetki számára.



FEKETE DUKÁT (218. TÁRGY)
Ez egy igen különös pénzdarab, amely feketén csillogó fémbõl készült. Bár a szint publikus boltjaiban nem vásárolhatsz érte, van egy titkos üzlet, amelyben különlegesnél különlegesebb varázstárgyakból áll a választék, és ott bizony aranyat nem fogadnak el, csak fekete dukátot. Persze ebbe az üzletbe nem sétálhatsz csak úgy be! Néha (véletlenszerû idõközönként és szinteken) egy ügynök fog néha megkeresni téged, és felajánl egy vagy több árut megvételre. Az ajánlat csakis a következõ fordulódig ér, tehát ha abban a fordulóban nem veszel semmit az ügynöktõl, akkor meg kell várnod, amíg legközelebb megkeres. Az ügynöktõl való vásárláshoz a VE 218 parancsot add ki, és 2., 3. stb. paramétereknek add meg azokat a tárgyakat, amelyeket meg akarsz venni. Az ügynöktõl való vásárlás 5 TVP-be kerül.
Természetesen a fekete dukátot nem lehet eladni, és mivel úgy vigyázol rá, mint a szemed fényére, ellopni sem.



ARANY KASZINÓBÉRLET (761. TÁRGY)
Az arany kaszinóbérletet azok kaphatják meg, akik igazi törzsvendégként tízezerszám költik az aranyakat a kaszinóban. Az arany kaszinóbérlet 10% kedvezményt nyújt, azaz a kaszinóban való játék 1 TVP és 100 arany helyett 0.9 TVP és 90 arany. (Tört TVP költségnél felfelé kerekítünk.) Ha kaszinóbérletet nyersz, akkor az csak a legközelebbi látogatásodtól számítva fog mûködni.



ÁTOKKÕ (203. TÁRGY)
Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége. Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba, amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni, persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem! A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a 4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten fogod mûvelni.



ÁTKOZOTT TÁRGYAK
A rosszindulatú galetki mágusok néha olyan átkozott varázstárgyakat állítanak elõ, amelyektõl nem lehet könnyen megszabadulni, idõnként maguktól váltanak tulajdonost, sõt szaporodni is képesek. Ezeket nem lehet eladni az üzletben, de szerencsére többnyire egy fajtából egyszerre csak egy lehet a birtokodban belõle. (Bár ha elég gonosz volt a mágus, akkor még az is sok.)
Az átkozott tárgyak többnyire csak akkor mûködnek, ha viseled õket, azaz be vannak KF-elve. Igazán sajnálatos, hogy ezek a tárgyak gonosz mágiájuk révén teljesen automatikusan KF-elõdnek. Sõt oly mértékben ellenségesek veled, hogy ha már nem jutna nekik elég hely rajtad, akkor elõbb leveszel valamit, csak azért, hogy az átkozott tárgynak helyet csinálj. Vannak olyan tárgyak, amelyek KF-elõdés nélkül mûködnek, ezek enciklopédiájában ez jelezve van. Ha ugyanabból az átkozott tárgyból több is van nálad, szerencsére ezek hatása azért nem fog összeadódni.
Az átkozott tárgyaktól többféleképpen is meg lehet szabadulni. Ha elég szerencséd van, akkor viszonylag hamar átugrik egy másik galetkihez. (Ha nincs elég szerencséd, akkor ugrás elõtt osztódik, és nálad is marad egy, sõt még a másik galetki "áldása" is a tiéd lehet.) "Átugrás" akkor történhet, ha portyázás során meglátogatsz egy másik galetkit. Minél többféle átkozott tárgyad van, az átugrás esélye annál nagyobb. Ha már nagyon sokféle átkozott tárgy gyûlt össze nálad (legalább 4 különbözõ típus), akkor érdemes benézned a templomba (BE 9 6 parancs) ahol némi aranyért cserébe a tárgyak egy részétõl megszabadítanak. Az is elõfordulhat, hogy bizonyos átkozott tárgyaidtól megszabadulhatsz egy-egy speciális küldetés során.
Ha otthon vagy a mágia tudományában, akkor még egy nagyszerû lehetõség nyílik meg elõtted. Egy igen alkalmas varázslat, a kineport segítségével a nem kívánt tárgyat átpasszolhatod egy másik galetkinek, aki ennek várhatóan nem fog örülni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.