Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Hogy tetszik a Homokdűnék lapjainak minősége?

1.) Szuper, elégedett vagyok vele!
2.) Jó a tapintása, jó az illata!
3.) Végre, pont ezt a minőséget vártam!
4.) Jobb volt az előző, térjünk vissza a másik nyomdához!
5.) Sajna még nem fogtam Homokdűnék lapot a kezemben.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Homokdűnék november 20.
HKK Negyedszázad október 23.
A pillanat képe
A pusztítás hercege
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Mechek háborúban A pusztítás hercege borítóján.
Nézz szét a galériában!
LIV. Alanori Olimpia és Vlagyimir díj
Homokdűnék a lapkeresőben + kódos lapok a BDV-ben
Elmaradt Találkozó - Online programok
Befizetési akció - 2020.11.23. - 2020.12.03.
Homokdűnék bemutató – 3. rész

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Pszi regeneráció II. (524. tudati képesség)
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Termékismertető - Óriás dobókocka (20 oldalú)

A lista folytatása...
Hogy tetszik a Homokdűnék lapjainak minősége? (13)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28323)
[HKK Piac] Eladó lapok (141558)
HKK kérdés? (45395)
Elmaradt Találkozó (52)
[HKK Piac] Régi lapok (1430)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Aranytigris
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
meglep, hogy a KF-et nem említette senki. Hogy ha le lenne hagyva a KF ikon az összes lényről és az összes lény automatikusan tudna KF-elni, akkor úgy egyszerűsödne a játék, hogy nem érintené különösképpen a jelenlegi versenylapokat

A rezisztenciát simán el lehet engedni amúgy se nagyon adnak ki sok ilyen képésséggel lapot.

Az élet és az életkioltás elhanyagolása meg azt eredményezné, hogy unalmasabb lenne a meta, legyengülnének a nagy lényes koncepciók.

Az (E)-s dolog simán leváltható a (P)-vel nincs rá különösebb szükség.

A helyszínek kihagyása a játékból kedvez a counter alapú metának, csökkenne a metadiverzitás és egy pakli önmagában unalmasabb lenne, mivel kevesebb dolgot kell tudni így megoldania.

Az idézésre nagy szükség van a mai játékban, hiszen minden lap nagyon olcsón jön és az idézés egyfajta megoldás a 0,5 vp-s költségre.
 
Én voltam az egyik 5 követő, bevallom nem esik jól, hogy butulás jelenségével említed egy hozzászólásban. Bencével mindketten amatőr játékosok vagyunk, én különösen kevés versenyrutinnal és még kevesebb tapasztalattal a legfőbb követő elleni játékokban, de ezzel abba is hagyom a magyarázkodást.

A galetkik visszahozásában én is reménykedek, nagyon szerettem velük játszani anno <3
 
Tökre egyetértek veled, de a blokkolás marad! Lehet, hogy utálatos, de kb annyira, mint a gyűjtőgen... Szerintem egy jó koncepció, noha én is gyűlölöm
 
Mondta valaki, hogy nem adunk ki tobb womathot?
(csak mert mintha nagyon hatarozottan allitanad, hogy "ezt csinaljuk")
 
Na,végigolvastam én is a kommenteket és leírom én is röviden a véleményem.

Ikonok: van,ami elhagyható,van,amiért kár lenne. A szövegmezőnek lehetne akár egy szeparált része is vonallal elválasztva,ami felsorakoztathatná az ikonokat valamilyen tematika alapján. Valljuk be,nem tudjátok már őket hova pakolni.

Köd: Maradjon.Jópofa és egyedülálló koncepció

Életkioltó: Élet szabály módosításával kuka

Idézés: A védekezés módosításával kuka. A kezdés átadását felül kell vizsgálni és alaposan kitesztelni.

Rezisztencia: Jó dolognak tartom,csak egyszerűsíteni kell.

Kincs: Maradjon.Kincs ikon kerülhet(ne) nem-tárgy lapokra is.

Csont: Maradjon. A több csont is elfogadható gyengítése a lénynek.


Szabályok és fogalmak:

Vannak teljesen elhagyhatóak

Időleges/Késleltetett hatás: Kuka

Újrahasznosítás: Ez maradjon,nagyon jó képességnek tartom.

E: maradjon,ez is egyféle gyengítés

J: Kuka. Az egész próféta dolog egy baklövés volt.

Blokkolás: A játékostársadalom 95%-a gyűlöli,meg merem kockáztatni,hogy a legutálatosabb képesség az egész játékban. Kuka

Védekezési bónusz:
A Facebook csoportban tavasszal én magam hoztam fel,hogy el lehetne törölni. Értelmetlen szabály ma már,nem ezeket az időket éljük,felesleges bonyolítás.

Érzékeny téma azonban ezek eltörlése. Nyilván lesznek lázongások miatta. Viszont lássuk be,pár fogalom (rezisztencia) is túl van bonyolítva.
Ugyanakkor néhány fölösleges szabály olyan feelinget tud adni a játéknak,ami pótolhatatlan. Egyszer egy Okulüpajom leütött valami varkát,amin Varkaudar pálinka volt. Harc után azt szépen ráraktam,megitattam a dögömet vele. Ilyen pillanatok ritkán vannak és az ember nagyon megjegyzi őket,pedig egy olyan szabálynak köszönhető,amit szerintem elég kevesen ismernek és ma már fölösleges.

Illetve egy javaslatot engedjetek meg: Azok a lények,amik mindent is csinálnak,nyugodtan kaphatnak 0 sebzést. Gondoljunk csak bele,hogy egy olyan kártya,mint az Ozmi,nem-e lett volna jobb 0/6-tal? Úgy is brutálisan erős dolgot csinál,de legalább nem veri tönkre az őrposztot,majd még 3-4 ütésből meg is öl.

A kiegspecifikus etnikumok pedig az egyik legnagyobb baromság,amit csináltok. Most,mire kezdene fajra is összeállni a fejemben egy womath deck,nem adtok ki hozzájuk lapot? Hát,köszi...
 
Én inkább olyan dolgokon kezdenék gondolkozni, hogy az életjelző miért kiváltságos... vagy minek szenvedünk ma még a mágikus védekezés/támadással? Évente egyszer releváns a dolog kb. Krag meg amúgyis inkorrekt, kukába vele.
 
Az utóbbi időben Magyarországon eléggé bevett szokás az, hogy a pedagógusoknak alacsony bérezést adnak, emiatt kevés ember megy erre a pályára --> butul a nép előbb-utóbb, még csak 26 éves vagyok, de már most lehet látni, hogy a Z és alfa generáció közt igen nagy különbség van.

Kérdésem a következő: Azt mondod, hogy már tényleg ennyire fogyatékosok az emberek, akik elkezdenek ezzel játszani? Értem, hogy butul a nép, de maradjunk annyiban, hogy ezt a játékot eleve egy értelmesebb közeg játssza... Hányszor megkaptam, hogy: "Haha ez mesekártyázik, 30 évesen... de hülyeeeeee..". Én még a régi, kivett szabályokat is beraknám... Mármint nem lett kivéve, csak már ugye nincs kiadva pl: párbajos lap, galetki, testrész, végzetúr...

Bár tudod mit? Inkább visszaszívom, mert múltkor láttam két 5 követős deck egymás elleni játékát, és sírva szaladtam el.
 
Nem örülnék, ha sok egyszerűsítés lenne.
 
Akkor töröljék el a az ösmágiát,a forrás immunitást, és a reziztenciát is...(és akkor legalább az UR lapok is mehetnek a kukába...) Kezdö jétékos általában lényes paklit épit a védbónusz kivezetése öket szivatná a legjobban...
 
Én nem szeretnék semmilyen drasztikus változtatást, max a védbónusz meg egy két keveset használt ikon kivezetését.

A kezdők tanítására ki kell valamit találni, de nem az a megoldás, hogy az egész játékot lebutítjuk. Kell még egy lépcsőfok az alfa paklik és a top versenypaklik közé.
 
Az a faj rohadt vicces volt

-Berczi: Jönne egy császári harcmester...
-Varga Krisz rámnéz: Te tudod mit tud?
-Én: Nem...
-Varga Krisz: Én sem...


és nyilván kicsattant a hahota
 
Peace all,
Gondolom rajtam kívül más is a saját kedvenc paklijait szem előtt tartva olvasgatja a javaslatokat és mérlegeli melyik tetszik melyik nem.
Én például mindig is lényekre építő kombó dekkeket szerettem, és fejben egyből elvetettem a négy lapos kezdés lehetőségét. Tegyük fel, hogy szablap+követő felállással lehet stabilan működő paklit összetenni ergo két lapos kezdést tolni, mire szembe jön (tegyük fel még létező ) epikus dekk, aki négy lappal kezd. A már most jelenlévő 3v5 lapos kezdés redukálódik 2v4-re, ami +66% helyett +100%os lapelőnyt jelent induláskor. Ismerve az epikus dekkek jellegét, ha ő kezd, egy erőforrást letéve és counterhegyekkel bevédve röhögve hozza a meccset, ha én kezdek a jelenleg három lapos kezdésre még éppen kihegyezett paklit lehetetlen lenne kétlaposra átkomponálni. Ez szerintem teljesen kiölné a már így is elég ritkán felbukkanó kombódekkeket.
Aztán paklitól függetlenül én a helyszíneket megtartanám a jelenlegi formájukban. A jelenlegi kontrollcentrikus metában az egyetlen olyan laptípus amit kvázi nem kell félteni az ellenféltől. Legyen az késdobáló vagy kincses sziget, ha a domináns ellenfélnek nincs rá megoldása, akkor szép lassan fixen termelgeti az előnyt. Fordított esetben ha egy domináló játékos tesz ki egy helyszínt, akkor már lényegtelen, mert anélkül is nyerne valószínűleg.
És hogy ne csak bírálatot fogalmazzak meg az elhangzottakhoz, az olyan epikus követőket tiltanám amik olcsóbbítanak. Az alapból 5 lapos kezdés mellé járó manaelőny (ha nem mező ellen tolja az ember) sok paklit önmagába elrak. Az olyan epikusok amik a kedvelt lapjukhoz kapcsoló jellemzőt boostolják kicsit (lásd rhatt, terik-von, semmi mestere) nem látok bajt.
Végül az alaptémához hozzászólva a végtelen hosszú szövegmező helyett én is inkább az egy lapon szereplő több ikont támogatom, mert ikont egyszer megtanulod és kész. A szöveget meg magában vagy adott esetben több játékban lévő lap hosszú szövegét együttesen értelmezve megy el rengeteg idő. A lap bonyolultsága nem fog változni, ha bizonyos mondatokat ikonokkal váltunk ki, mert ugyanazt fogják tudni, csak az értelmezése lesz gyorsabb.

Peace,
Vári Gergő
 
Az hogy mire való és hogy mire LEHET használni két külön dolog.
Megjegyzem a hkk-t évek óta viszik conokra/rendezvényekre látjuk az eredményét.Miért nem lehetne kipróbálni?Csak nyerhet rajta a játék...(Ráadásul a cég is mert "ingyenben" van.)
 
LOL!
Ez eredeti volt, hatalmas poén.
Nem jó reklámfelület, mert nem erre való.
 
Apropó!Nem is rossz ötlet, növelni kéne a mezöny lány/női létszámát is mert szerintem nagyon elkanosodott a mezöny.Baromi kevés lány/hölgy játékos van..De lehet hogy csak azért mert nem birják a fiú/férfi hisztiket...
 
Miért mi bajod a tinilányokkal?Ja!Ha te más irányultságú vagy arról sajnos én nem tehetek...Mindenesetre a tiktok tulajdonképpen egy jó reklám felület, több millióan használják úgyhogy valószinüleg te is találsz izlésednek való dolgot...
 
Szerintem ezt te se gondoltad komolyan, semmilyen formában, akármekkora troll vagy. Egy ilyen tinilányok által használt média appon nem lehet egy komoly játékot reklámozni.
Előbb vinném el a játékot / ismertetőt egy ilyennel foglalkozó rendezvényre/ ekre.
Emellett ott vannak a con-ok, (amikor ugye nincsen vírus), emellett rengeteg lehetőség rejlik még a reklámozára.
 
Lényege hogy amit oda feldobsz minden felhasználó látja.Na pl.oda kéne feldobni a behó egy mondatos hkk reklámját...
 
App alapú, rövidvideó megosztó...Ha jól tudom...
 
Mi az a TikTok? Már bocsánat a tudatlanságomért.
 
Én a következőt látom 22 év HKK után:

- A szabályok valóban sokrétűek és bonyolultak, de ennek ellenére könnyen átadhatóak, főleg az ALFA paklikkal. Nem kell magasra rakni a mércét az első körben aztán már átröppen bárki a kerítésen is.

- Az ikonok hasznosak, leegyszerűsítik a magyarázatot, kevesebb szöveg, de több jel. Az ikonok elférnének a szövegdoboz sarkaiban is akár (ott úgyis kevés a szöveg), és fix helyük lehetne így. (Háló jobb felső sarok, védekezés: bal felső, stb). A 4 leggyakoribb ikon mehetne ide (háló-védekezés-reakciódrágítás-idézés), a többi pedig fel.

- Varázslat - ezt oda lehetne írni az "általános", "azonnali", "bűbáj" sorok elé/mögé. Elég nehézséget okozott már, hogy AZ az egy szó nincs odaírva. Több tinta nem kell, az biztos.

- Ritkaság/kiegészítő - a ritkaságot lehetne a név körötti szöveg keretszínével is jelezni, az UR=bíbor, ritka=sárga, kisritka=kék, nemgyak=ezüst, gyak=bronz. A kiegészítő NEVE vagy SORSZÁMA odaférne a lap aljára a hkk.hu mellé (amihez gratula, mert ez könnyebben átadható, mint a "beholder.hu")

- Védbónusz elvétele - legnagyobb marhaság. Sok lényt ez tart életben, figyelni kell rá, lassítja az így is gyors játékot.

- Online: Lackey. AZZAL kellene foglalkozni, mert ott csak JPG-ket kell pakolászni. Arra kellene tervezni, hiszen ingyen ad mindent, ami kell. Mert a szabályokat a játékosok úgyis tudják, a JPG-ket meg a program elrendezi.

Mindazon túl tudomásul kellene venni, hogy a HKK-ból él a cég. Nem tudom, hogy a többi játék mennyi hasznot hoz, de az álomfogó, KG, meg az ilyen flashbaromságok csak viszik a pénzt.
Azt a tehenet kellene etetni, amelyik a tejet adja... úgyhogy ha akar a cég élni még és új játékosokat bevonni, akkor:

ONLINE - ANGOL - REKLÁM - MINŐSÉG

Ui.: ha akarja a cég, akkor a TikTokon az @1_perc_hkk oldal adatait szívesen átadom, aztán csináljátok...

Zsolt atya
 
Krisztián, véleményem szerint, ha egyszerűsödne a játékmechanizmus, az nem befolyásolná semmilyen szinten sem azt, hogy mennyi "ész" kell a jó játékhoz.
Viszont mivel a játékosok életkora már jobban eltolódott a diáktól a munkavállaló/családos felé nem mindegy, hogy mennyi időt és energiát kell belerakni a felkészülésbe, ha lemegy ligázni vagy versenyezni. Az egyszerűbb játékmechanizmus ezt az időt csökkentené, és ezáltal hozzájárulhat, hogy szélesedjen a bázis. (Nem csak ezen múlik, és áttételes tudom, de nálam pl. ezen bukik meg a sztori. Tudom, másnak meg ez nem okoz gondot )
 
Az én meglátásom szerint ez a játék mindig is a "naiv hülyékböl élt"maradjunk ennyiben...A véd bónusz eltörlésén kivül támogatok minden szabálymodósitást,eltörlést,egyszerüsitést,ikonelhagyást stb.stb.Egyszóval majdnem mindent ami egyszerübbé/könnyebbé teszi a játékosok életét...
 
Én azt gondolom, hogy a változás szükségszerű, az egyszerűsítés a játék érdekét szolgálja. Muszáj lenne új játékosbázist építeni, s ennek az egyik útja, hogy a felesleget kigyomlálják. Olyan nem lesz, ami mindenkinek tetszik, de a jövő egyik záloga az új játékosok toborzása. Ez pedig a populárisabb - átláthatóbb - szabályokkal érhető el.

Nekem is van olyan, amire húznám a szám, de el tudom engedni a jövő érdekében.
 
A HKK-t már 25 éve látom minden nap, 22 éve üzletem / klubom van; többször és több cikluson keresztül teszteltem a játékot, terveztem hozzá a lapokat. Mára már a fiaim - és általuk a barátaik - is játszanak vele.

A Hatalom Kártyái Kártyajáték ezen időszak alatt sosem volt "a hülyék sportja," s ma sincs ez másképp. Ezt a játékot az összetettségéért, a viszonylagos bonyolultságáért is szeretjük, megannyi más dolog mellett!

Ma már a HKK nem csak kizárólagosan a 10-16 éves gyerekek játéka, hanem a fiatal - huszonéves srácok - és komoly felnőttek egyik kedvenc stratégiai kártyajátéka lett! Akik ma elkezdik, pont ezért szeretnek bele, mert rengeteg a lehetőség, kellően bonyolult szabályok keretei közt!

Nem gondolom azt, hogy bármilyen egyszerűsítésre lenne szükség ahhoz, hogy a játékot könnyebben megismertethessük a kezdő(bb) játékosokkal. Az elmúlt 25 évből, két kezemen megtudnám számolni, hogy hányan hagyták abba a játékot azért, mert az sokkal nehezebbnek bizonyult az általuk elvártnál!

A rengeteg apróbb szabály és képesség, laptípus mind-mind hozzátesznek a HKK mélységeihez, ezek nélkül egy unalmasabb és egysíkúbb játék születne.

Az ikonosítás is egy jó irány, az ikonokra szükség van, mert segítenek megtanulni a játékban lévő lapok képességeit, csökkentik a szövegdoboz túlterheltségét.
Nem csökkenteném a számukat, sőt...

Összefoglalva, nem támogatok semmiféle egyszerűsítést, szabály - megkurtítást vagy eltörlést!
 
Időhúzás
Tudom, hogy egy taktikai elem lehet, húztam már én is időt, húztak már ellenem is. (Volt egy, amire nem vagyok büszke, s azóta is sajnálom.) A lassú játékosokról nem is beszélve. A valóság azonban az, hogy jelenleg a meccsek sokkal gyorsabban lepörögnek, nem használják ki az időkeretet. Kontrol vs kontrol kb az első counter csatánál eldől, láttam már nem egy negyed órás meccset. Nem olyan régen játszottam egy lassabb játékos ellen, mégis kb 40-45 perc alatt lement a 3 kör. Amúgy fociban is van olyan, hogy valaki ráül az 1-0-ra. Nem szép, de hatékony. Senki nem mondta, hogy le kell játszani a 3 kört.
 
Az időhúzás megérne egy saját topikot, foglalkozhatunk ezzel a témával is, bár tény, hogy amikor a facebookon előjött ugyanez, megoldás ott sem született. Amit Adam gyerek ír, hogy idő lejártakor az ÉP döntsön, felmerült már régebben is, a fő probléma ezzel az volt, hogy akkor cseberből vederbe kerülünk, az fogja az időt húzni, akinek több az ÉP-je. Nem beszélve az olyan extrém esetről, amikor pl. Sokszínűséggel játszom (vagy akár csak az ellenfelem egy epikus követővel), kevés idő van hátra, kezdek, aztán csak mereven bámulom a kezdőkezemet amíg lejár az idő és nyertem, mert több ÉP-vel kezdtem...

Sebaj Tóbiás, megfogtad a dolog lényegét. Ahol külön operatőrrel, stúdióval, riporterrel steamelnek e-sport meccseket, azok általában masszív költségvetésű nemzetközi játékok. Itt még ha lenne is erre pénz meg ember, egyszerűen nincs értelme ennek azért a 10-20 nézőért, aki esetleg otthon valós időben akarja nézni a játszmát, egyszerűbb felvenni, megvágni, kommentelni és utána midenki kényelmesen megnézheti otthon, amikor ráér (az is, aki eleve ott volt, épp játszott, és ezért nem látta).
 
Szerintem döntetlen esetén döntsön az életpont.Rögtön nem nagyon lenne időhúzás...(nem lenne értelme.)Ez szerintem ennyire egyszerü.Vagy ha mindenáron árnyalni akarjuk akkor mondjuk X ép differenciával...Mert az azért az kicsit gáz hogy csak azért döntetlen mert elfogyott az idő, az ellenfél meg egy életponton tengödik, üres örposzttal nekem meg van vagy 18 épém, teli őrposzt és döntettlen...(Az eset megtörtént versenyen...)
 
Még pár dolog:
Ikonok. Mehetnének a szöveg mezőbe, a szöveg helyére is, nem kellene feltétlen a helyükön maradniuk. Szerintem az ikon jó irány, én azt nem engedném el.

Stream: Nekem van hozzá majdnem mindenem, de ahhoz a Wekerlén lévőnél erősebb net kell. Lehetne streamelni meccseket (az egyik kamerám wifis, tehát tudná), azonban azt nem szeretném vállalni, hogy vegyek egy korlátlan mobilnetet, amit fizetek akkor is, amikor nem használom, menjek versenyekre saját költségen, s ne versenyezzek, hanem azt streameljem. Visszajutunk a HKK online-hoz, az igényekhez, s a 0 Ft-hoz. Ha megérné, csinálnám, ha 0-ás lenne már akkor is.
 
Még egy dolog ha már nagy változtatások lesznek. Valamit kezdeni kéne az időhúzás taktika büntetésére. Én ezt tartom a legundorítobb le nem szabályozott dolognak a hkk kezdete óta. Persze én is ültem már rá eredményre ha volt tétje, de akkor is. Én bevezetném a cselekvési kényszer fogalmát. 1 perc tétlenség után felszólítani (nem megkérni) az ellenfelet cselekvésre. Amennyiben nem tesz eleget ennek birói döntés alapján elveszíti az adott játékot. Pár alkalom után senki nem játszana ezzel.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.